SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit roxnd 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam: MarkdeajaxfanOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar novemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Dat ventileren kost me een vermogen met deze temperaturen."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ik ventileer mezelf wel. Maar de boel blijft lekker dicht hierquote:Op woensdag 22 december 2021 17:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Dat ventileren kost me een vermogen met deze temperaturen.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Jassie aan jassie uit.quote:Op woensdag 22 december 2021 17:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ventileer mezelf wel. Maar de boel blijft lekker dicht hier![]()
Gelukkig een goeie mechanische ventilatie thuis voor mijn darmgassenUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
SPOILER: eet smakelijkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Feeding Hot Hot Hot..quote:Op woensdag 22 december 2021 17:13 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik ben ontzettend warrig vandaag.![]()
Dat waren punten
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Hoe komt dat?quote:Op woensdag 22 december 2021 17:13 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik ben ontzettend warrig vandaag.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Fik
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
waar?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
In mijn kachel.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Knapperend haardvuurquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik zit een klein beetje vol
Ik heb er één en ik ben er trots op
Heerlijk!quote:I'm surrounded by morons!
Is altijd wel heel knusjesquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vlammen
Het heeft altijd iets fascinerendsWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
........................quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
BåI'm surrounded by morons!
De TT is ook toevallig. Ik heb vanmiddag een ventilator besteld
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
En dat is?quote:Op woensdag 22 december 2021 17:56 schreef Stoorzendert het volgende:
Heb mezelf 'The Balvenie 12' cadeau gedaanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kan handig zijn.quote:Op woensdag 22 december 2021 17:56 schreef Stoorzendert het volgende:
De TT is ook toevallig. Ik heb vanmiddag een ventilator besteld![]()
Lekker voor in de zomerquote:Op woensdag 22 december 2021 17:56 schreef Stoorzendert het volgende:
De TT is ook toevallig. Ik heb vanmiddag een ventilator besteldWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb ook een ventilator. Komt wel dichtbij zo zegquote:Op woensdag 22 december 2021 17:56 schreef Stoorzendert het volgende:
De TT is ook toevallig. Ik heb vanmiddag een ventilator besteld![]()
![]()
A proost, verwennerijquote:
Heb je al vakantie?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op woensdag 22 december 2021 17:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A proost, verwennerij
Heb je al vakantie?
O lekker genieten dus. Ga je nog klussenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
A< dat is wat anders dan warme lucht wegblazenquote:Op woensdag 22 december 2021 17:58 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Nee een afzuigventilator voor op het toilet![]()
[ afbeelding ]
Jep, dat gaat gewoon door he. Ik ben wel een heel eind. Vanmiddag de deur van het toilet opgehaald. Dat ga ik morgen hangen en schilderen. Daarna nog wat afwerking hier en daar, en dan wachten op de stucadoor voor de hal en trapgat enz.quote:Op woensdag 22 december 2021 18:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O lekker genieten dus. Ga je nog klussen“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Je bent wel met heel wat bezig of niet? Wel fijn dat je dat allemaal zelf kan.quote:Op woensdag 22 december 2021 18:01 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Jep, dat gaat gewoon door he. Ik ben wel een heel eind. Vanmiddag de deur van het toilet opgehaald. Dat ga ik morgen hangen en schilderen. Daarna nog wat afwerking hier en daar, en dan wachten op de stucadoor voor de hal en trapgat enz.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op woensdag 22 december 2021 18:01 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Wel heel dichtbij weer!![]()
Had mezelf deze cadeau gedaan
[ afbeelding ]Jij dacht laat ik eens een dure fles opzoeken en zeggen dat ik die gekocht heb?quote:Op woensdag 22 december 2021 18:01 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
Nou, kan best warme lucht zijn hoorquote:Op woensdag 22 december 2021 18:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A< dat is wat anders dan warme lucht wegblazen
Ja, en de volgende projecten staan al klaarquote:Op woensdag 22 december 2021 18:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je bent wel met heel wat bezig of niet? Wel fijn dat je dat allemaal zelf kan.![]()
lekker man Iwaniusquote:Op woensdag 22 december 2021 18:01 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Uw ADH vitamine Worst
quote:Op woensdag 22 december 2021 18:03 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Nou, kan best warme lucht zijn hoor
Nee hoor ik koop wel regelmatig duurdere flessen hoorquote:Op woensdag 22 december 2021 18:02 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
[..]
Jij dacht laat ik eens een dure fles opzoeken en zeggen dat ik die gekocht heb?![]()
[ afbeelding ]
En deze was echt geen 833 hoor. , 525 maar.
Heb ze ook liggen als investering, beter dan cryptoiig
![]()
Genietjesquote:Op woensdag 22 december 2021 18:04 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Ik vind de 14 year carribean cask va hun lekkerder![]()
Die heb ik altijd wel in huisWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Is dat Whisky ?quote:Let's take the long way home, love is burning slowly
Down this country road tonight. 🎵![]()
Hey Mrmsl
Staat er opoquote:
Echt een mannen drankjequote:
Let's take the long way home, love is burning slowly
Dat laatste waag ik te betwijfelenquote:Op woensdag 22 december 2021 18:04 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Nee hoor ik koop wel regelmatig duurdere flessen hoor
En deze was echt geen 833 hoor. , 525 maar.
Heb ze ook liggen als investering, beter dan cryptoiig
Ik zie t jaquote:
Drink je crypto maar eens danquote:Op woensdag 22 december 2021 18:09 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Dat laatste waag ik te betwijfelen![]()
![]()
MOest ook even goed kijken hoorquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op woensdag 22 december 2021 18:10 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Betaal maar eens met whisky dan![]()
Als er een geel/bruin goedje wordt gepost is het meestal geen appelsapquote:![]()
Ok crypto verkoopt sneller.quote:Op woensdag 22 december 2021 18:10 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Betaal maar eens met whisky dan
De waarde in whiskey is (voorlopig) gegarandeerder als je goed belegd![]()
Mag wat kosten zeker?quote:Op woensdag 22 december 2021 18:09 schreef Emmerdeur het volgende:
Ben zelf enorme fan van highland park
Laatste verzamel aanschaf was deze
[ afbeelding ]![]()
Dat misschien wel. Al heb ik 5 jaar geleden al geïnvesteerd in cryptoquote:Op woensdag 22 december 2021 18:11 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Ok crypto verkoopt sneller.
De waarde in whiskey is (voorlopig) gegarandeerder als je goed belegd
Nee, maar kan ook een of ander likeur zijn of cognacquote:Op woensdag 22 december 2021 18:11 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Als er een geel/bruin goedje wordt gepost is het meestal geen appelsap
Dat kan inderdaad. Cognac lijkt er ook wel heel erg opquote:Op woensdag 22 december 2021 18:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, maar kan ook een of ander likeur zijn of cognac“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Die koste mij toen 830quote:Doe beide hoorquote:Op woensdag 22 december 2021 18:12 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Dat misschien wel. Al heb ik 5 jaar geleden al geïnvesteerd in cryptostop alleen niet veel tijd meer in crypto de laatste tijd.
![]()
Ik heb ook nog Cider gehaald bij de sluiter om in de jus voor de kalkoen te gooien
Hier ook niet zoveel tijd meer. Beetje traden nog op Binance, en hodl op Coinbasequote:Op woensdag 22 december 2021 18:14 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Die koste mij toen 830
[..]
Doe beide hoorstop alleen niet veel tijd meer in crypto de laatste tijd.
Holy shitquote:Op woensdag 22 december 2021 18:14 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Die koste mij toen 830
[..]
Doe beide hoorstop alleen niet veel tijd meer in crypto de laatste tijd.
Dan geniet je echt van elke slok
![]()
![]()
Lijkt me voor de handel / investering danquote:Op woensdag 22 december 2021 18:15 schreef aloa het volgende:
[..]
Holy shitDan geniet je echt van elke slok
Hoeveel uur doen jullie met een flesje 70cl whisky?“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Ik zit alleen nog op litebit, en mine samen met maat van me met 10x rtx3090 kaarten op etherium.quote:Op woensdag 22 december 2021 18:15 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Hier ook niet zoveel tijd meer. Beetje traden nog op Binance, en hodl op Coinbase
En heb nog heeel veel xrp staan op me ledger. Pas nog 3000 van verkocht.Die echte dure drink ik zelden, dan verliezen ze waarde. Heeeeeel soms drink ik n fles. Doe ik n jaar overquote:Op woensdag 22 december 2021 18:15 schreef aloa het volgende:
[..]
Holy shitDan geniet je echt van elke slok
![]()
Soms wel n jaar, soms n avond. Maar niet vaak. Drink niet vaak eigenlijk.quote:Op woensdag 22 december 2021 18:17 schreef Stoorzendert het volgende:
Hoeveel uur doen jullie met een flesje 70cl whisky?![]()
uurquote:Op woensdag 22 december 2021 18:17 schreef Stoorzendert het volgende:
Hoeveel uur doen jullie met een flesje 70cl whisky?
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.![]()
Ligt eraan welke, van een speciale neem ik alleen af en toe een glaasje. Van een simpele maar lekkere Edradour doe ik iets minder lang.quote:Op woensdag 22 december 2021 18:17 schreef Stoorzendert het volgende:
Hoeveel uur doen jullie met een flesje 70cl whisky?![]()
Ja, als je 'm opentrekt moet 'ie leeg toch? Net als wijn?quote:“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Beter uit te drukken in minuten lijkt mequote:
Nee, ik hoop nog wat over te hebben voor kerst en o&n. Al heb ik daarvoor de lokale wijnboer al laten bezorgen
quote:
Wijn uit een pakquote:Op woensdag 22 december 2021 18:23 schreef Emmerdeur het volgende:
Als je t zo snel drinkt kan je ook wel vieux pakken
Dan proef je de smaak van kurk in ieder geval nietquote:
Heb een kennis met een wijnhandel. Haalt 'ie zelf uit Italië. Paar flesjes gekregen voor de kerstdagenquote:
quote:Op woensdag 22 december 2021 18:26 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dan proef je de smaak van kurk in ieder geval niet![]()
Rood of wit?quote:Op woensdag 22 december 2021 18:26 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Heb een kennis met een wijnhandel. Haalt 'ie zelf uit Italië. Paar flesjes gekregen voor de kerstdagen![]()
Die zijn wel veel betaalbaarder iddquote:Op woensdag 22 december 2021 18:23 schreef Emmerdeur het volgende:
Als je t zo snel drinkt kan je ook wel vieux pakken
Uw ADH vitamine Worst
Tsja is de smaak ook naar tochquote:Op woensdag 22 december 2021 18:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Die zijn wel veel betaalbaarder idd![]()
Lekker je glazuur wegpoetsenquote:Op woensdag 22 december 2021 18:29 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Daar poets ik mijn tanden mee
Uw ADH vitamine Worst
Je moet alles proberenquote:Op woensdag 22 december 2021 18:29 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wijnpak connaisseur gespot![]()
![]()
Nooit geprobeerdquote:Op woensdag 22 december 2021 18:30 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Tsja is de smaak ook naar toch
Uw ADH vitamine Worst
Dat doe ik met zendiumquote:Op woensdag 22 december 2021 18:29 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Daar poets ik mijn tanden mee![]()
![]()
Gewoon een 3-liter pak Mouton Rothschild 2012 leegklokken.
Laat jezelf niet afzetten. Is gewoon cassisquote:Op woensdag 22 december 2021 18:32 schreef Fogel het volgende:
Gewoon een 3-liter pak Mouton Rothschild 2012 leegklokken.![]()
"De geur combineert zwart fruit met aroma´s van cassis en bramen. Na beluchting komen complexere tonen van sigarenkistjes en kruiden."“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
En wijn wat ruikt naar een sigarenkist?Ik weet het niet...
heeft gewoon een kettingroker in gekotstquote:Op woensdag 22 december 2021 18:34 schreef Stoorzendert het volgende:
En wijn wat ruikt naar een sigarenkist?Ik weet het niet...
Uw ADH vitamine Worst
quote:Op woensdag 22 december 2021 18:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
heeft gewoon een kettingroker in gekotst![]()
![]()
Dan krijg je troebele wijnquote:Op woensdag 22 december 2021 18:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
heeft gewoon een kettingroker in gekotst![]()
![]()
Gewoon de stukjes wegfilteren en de aroma's behoudenquote:Uw ADH vitamine Worst
Stond er vanmiddag nog een voor me bij de kassa met halve liters zwerverbier. Stopt ie gewoon de 6 halve liters in z'n beide zakken in z'n vestjequote:
Wat een eindbaasquote:Op woensdag 22 december 2021 18:36 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Stond er vanmiddag nog een voor me bij de kassa met halve liters zwerverbier. Stopt ie gewoon de 6 halve liters in z'n beide zakken in z'n vestje
Uw ADH vitamine Worst
En nog zo'n gast de kassa ernaast die z'n hele winkelkarretje volgeladen had met losse halve liters van het goedkoopste bier
Wat een werk voor een glaasje wijnquote:Op woensdag 22 december 2021 18:36 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gewoon de stukjes wegfilteren en de aroma's behouden![]()
![]()
Dagelijks tafereel hier als ik naar de grootgrutter gaquote:Op woensdag 22 december 2021 18:37 schreef Stoorzendert het volgende:
En nog zo'n gast de kassa ernaast die z'n hele winkelkarretje volgeladen had met losse halve liters van het goedkoopste bierUw ADH vitamine Worst
Ik lekker decadent met mijn krat Heineken als de fijnproever die ik ben
En jij vulde je zakken EN een winkelwagen?quote:Op woensdag 22 december 2021 18:37 schreef Stoorzendert het volgende:
En nog zo'n gast de kassa ernaast die z'n hele winkelkarretje volgeladen had met losse halve liters van het goedkoopste bier
Ik was nog wat ingrediënten aan het halen voor het kerstdiner. En ik heb een verdwaalt kistje Heineken in de kar gegooidquote:Op woensdag 22 december 2021 18:38 schreef Fogel het volgende:
[..]
En jij vulde je zakken EN een winkelwagen?
Ik mist de tijden dat er meer dan 25% korting gegeven mag worden aan alcohol
Uw ADH vitamine Worst
Ja volgens mij was het geen zwerver, want hij betaalde gewoon met PIN, maar het komt wel een beetje zo over als je de halve liters in je vestzak staat te proppen bij de kassaquote:Op woensdag 22 december 2021 18:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dagelijks tafereel hier als ik naar de grootgrutter ga
Ja echtquote:Op woensdag 22 december 2021 18:40 schreef hemarookworst het volgende:
Ik mist de tijden dat er meer dan 25% korting gegeven mag worden aan alcohol![]()
![]()
Dit. Pils is gewoon om te zuipen. Zoveel verschil zit er niet tussen Heineken, Bavaria, Hertog Jan of wat dan ookquote:“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Daar zit wel verschil tussen hoorquote:Op woensdag 22 december 2021 18:42 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Dit. Pils is gewoon om te zuipen. Zoveel verschil zit er niet tussen Heineken, Bavaria, Hertog Jan of wat dan ook![]()
![]()
Lust alles maar Heineken is echt niet te zuipen vind ikquote:Op woensdag 22 december 2021 18:42 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Dit. Pils is gewoon om te zuipen. Zoveel verschil zit er niet tussen Heineken, Bavaria, Hertog Jan of wat dan ook
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-12-2021 18:44:00 ]![]()
Nja, speciaalbier is natuurlijk beter, maar dat is 's ochtends ook niet zo fijn als je met de rest meedrinkt qua tempoquote:
Dit.quote:Op woensdag 22 december 2021 18:42 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Dit. Pils is gewoon om te zuipen. Zoveel verschil zit er niet tussen Heineken, Bavaria, Hertog Jan of wat dan ook
Mensen die vanalles roepen over hoe goed/slecht bepaalde pilsnerken zijn nodig ik graag uit tot een blinde proeverij.
Nattekat gaat boodschappen doen voor het avondeten. Komt met van alles terug, zelfs avondeten voor vrijdag, behalve het avondeten voor vandaag.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ok beam me up to norway please scottyquote:Op woensdag 22 december 2021 18:44 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dit.
Mensen die vanalles roepen over hoe goed/slecht bepaalde pilsnerken zijn nodig ik graag uit tot een blinde proeverij.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-12-2021 18:44:59 ]![]()
Beetje smaak misschien, maar in de verste verte niet te vergelijken met Whisky. Een blend of een Single ligt mijlenver uit elkaar, terwijl een pilsje misschien wat meer bitter is dan een ander (IPA's en speciaalbier buiten beschouwing gelaten)quote:“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Doe dat wel een keer in NL.quote:Op woensdag 22 december 2021 18:44 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Ok beam me up to norway please scotty
Vergeet vooral niet om te roepen wat de allerbeste pils is volgens jou.I'm surrounded by morons!
Eet je het avondeten voor vrijdag toch opquote:Op woensdag 22 december 2021 18:44 schreef Nattekat het volgende:
Nattekat gaat boodschappen doen voor het avondeten. Komt met van alles terug, zelfs avondeten voor vrijdag, behalve het avondeten voor vandaag.
Ja whiskey 🥃 verschil is groot.quote:Op woensdag 22 december 2021 18:45 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Beetje smaak misschien, maar in de verste verte niet te vergelijken met Whisky. Een blend of een Single licht mijlenver uit elkaar, terwijl een pilsje misschien wat meer bitter is dan een ander (IPA's en speciaalbier buiten beschouwing gelaten)
Daarom krijgt de mss alleen de balentines om mee te mixen
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-12-2021 18:46:48 ]![]()
Krombacherquote:Op woensdag 22 december 2021 18:46 schreef Fogel het volgende:
[..]
Doe dat wel een keer in NL.
Vergeet vooral niet om te roepen wat de allerbeste pils is volgens jou.![]()
Niets mis mee lijkt me. Beetje mayo eropquote:Op woensdag 22 december 2021 18:46 schreef Nattekat het volgende:
Brood met schnitzel is niet echt een combinatie volgens mij
De ingrediënten die ik heb zijn tegen die tijd niet echt lekker meer ben ik bangquote:Op woensdag 22 december 2021 18:46 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Eet je het avondeten voor vrijdag toch op
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Lijkt me niet lekkerquote:Op woensdag 22 december 2021 18:46 schreef Nattekat het volgende:
Brood met schnitzel is niet echt een combinatie volgens mij![]()
![]()
Wat gaat er na 2 dagen over datum dan?quote:Op woensdag 22 december 2021 18:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De ingrediënten die ik heb zijn tegen die tijd niet echt lekker meer ben ik bang“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Schnitzelquote:Op woensdag 22 december 2021 18:50 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Wat gaat er na 2 dagen over datum dan?100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ben nog steeds studentquote:Op woensdag 22 december 2021 18:52 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]Zat er zo'n kortingssticker op?
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Dan eet je het eten van vrijdag op en ga je morgen opnieuw boodschappen doen. Probleem opgelost. Engineer Whuzz tot uw dienst.quote:Op woensdag 22 december 2021 18:44 schreef Nattekat het volgende:
Nattekat gaat boodschappen doen voor het avondeten. Komt met van alles terug, zelfs avondeten voor vrijdag, behalve het avondeten voor vandaag.'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.![]()
Al besproken. Nattekat heeft zo'n overdedatum / laatstekans kortingsproduct gekocht waar het haar al op groeit. Dat zou ik ook niet tot vrijdag bewarenquote:Op woensdag 22 december 2021 18:53 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dan eet je het eten van vrijdag op en ga je morgen opnieuw boodschappen doen. Probleem opgelost. Engineer Whuzz tot uw dienst.
Da's gewoon gratis peniciline.quote:Op woensdag 22 december 2021 18:54 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Al besproken. Nattekat heeft zo'n overdedatum / laatstekans kortingsproduct gekocht waar het haar al op groeit. Dat zou ik ook niet tot vrijdag bewaren
Schnitzel met roast potatoes it will be dusquote:Op woensdag 22 december 2021 18:55 schreef Nattekat het volgende:
Zakje aardappelen van gisteren geef ik ook niet 2 dagen meer![]()
![]()
Als je nog langer wacht groeien er gewoon weer nieuwe aardappelen aan!quote:Op woensdag 22 december 2021 18:55 schreef Nattekat het volgende:
Zakje aardappelen van gisteren geef ik ook niet 2 dagen meer
Wel goedkoopquote:Op woensdag 22 december 2021 18:56 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Als je nog langer wacht groeien er gewoon weer nieuwe aardappelen aan!100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Nu al? Ben je bang dat er een verbod op alcoholverkoop komt?quote:Op woensdag 22 december 2021 19:00 schreef Nattekat het volgende:
Terug naar de super en meteen wat alcohol voor kerstavondZonder wrijving geen glans![]()
Kwestie van tijd .quote:Op woensdag 22 december 2021 19:02 schreef Haags het volgende:
[..]
Nu al? Ben je bang dat er een verbod op alcoholverkoop komt?![]()
![]()
Dat was volgens mij nog wel de meest nutteloze ingevoerde maatregel tijdens deze pandemiequote:
Zonder wrijving geen glans![]()
Ze zijn nu aan het kijken hoe ze je alcohol nuttigen aan je qr kunnen koppelen johquote:Op woensdag 22 december 2021 19:04 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat was volgens mij nog wel de meest nutteloze ingevoerde maatregel tijdens deze pandemie![]()
![]()
![]()
Ik hou mijn mening omtrent de - niet werkende - coronapas /QR code maar even voor mequote:Op woensdag 22 december 2021 19:05 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Ze zijn nu aan het kijken hoe ze je alcohol nuttigen aan je qr kunnen koppelen joh![]()
MENING GESPOT!quote:Op woensdag 22 december 2021 19:06 schreef Haags het volgende:
[..]
de - niet werkende - coronapas /QR code
Die weet ik welquote:Op woensdag 22 december 2021 19:06 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik hou mijn mening omtrent de - niet werkende - coronapas /QR code maar even voor me![]()
![]()
ik lees niet alles hequote:Op woensdag 22 december 2021 19:09 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Beetje zelfde als die over zn abonnement
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Lekker wel beetgaar toch ?quote:
Met een gekookt eitje er bijquote:Let's take the long way home, love is burning slowly
Hahahaatjesquote:Op woensdag 22 december 2021 19:13 schreef Haags het volgende:
[..]
Zeg me aub dat je dat spul niet drinkt100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ja het schijnt komend weekend kerst te zijn.quote:Op woensdag 22 december 2021 19:15 schreef JochemSjakie het volgende:
Man man man ik heb het nog nooit zo druk gezien in de supermarktZonder wrijving geen glans![]()
werkt goed toch de lockdownquote:Op woensdag 22 december 2021 19:15 schreef JochemSjakie het volgende:
Man man man ik heb het nog nooit zo druk gezien in de supermarktThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
godverquote:Op woensdag 22 december 2021 19:17 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja het schijnt komend weekend kerst te zijn.
en dat zeg je me nu pasThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja sorry, maar ben nog ruim op tijd.quote:Op woensdag 22 december 2021 19:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
godver
en dat zeg je me nu pasZonder wrijving geen glans![]()
heb vanmorgen al wat gehaaldquote:Op woensdag 22 december 2021 19:18 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja sorry, maar ben nog ruim op tijd.
heb een hekel aan die drukte
was het dus vanmorgen ook al druk
al die bejaarden![]()
![]()
Ik denk dat Haags mijn kerscadeau wel kan waarderen. Een heerlijke fles Aperol.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Zal t morgen ook wel druk zijnLet's take the long way home, love is burning slowly
quote:Op woensdag 22 december 2021 19:20 schreef Nattekat het volgende:
Ik denk dat Haags mijn kerscadeau wel kan waarderen. Een heerlijke fles Aperol.
Man man man.Zonder wrijving geen glans![]()
Ik twijfel nog welk formaat anale dildo ik ga gevenquote:Op woensdag 22 december 2021 19:20 schreef Nattekat het volgende:
Ik denk dat Haags mijn kerscadeau wel kan waarderen. Een heerlijke fles Aperol.Uw ADH vitamine Worst
Dan maar snel door de winkel en t belangrijkste pakken.. Zoef door de winkel met de winkelwagenquote:
40-45 cm is groot genoeg.quote:Op woensdag 22 december 2021 19:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik twijfel nog welk formaat anale dildo ik ga gevenZonder wrijving geen glans![]()
ik dacht dat 30-40 tegenwoordig al prima konquote:Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
op de zaak?quote:Op woensdag 22 december 2021 19:23 schreef hemarookworst het volgende:
Ik had al een vervroegd kerstetentjeThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Wat heeft Haags toch mazzel met ons.quote:Op woensdag 22 december 2021 19:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik twijfel nog welk formaat anale dildo ik ga geven
Maar ik verzorg het toetje van een kerstdiner Haags, dus ik zadel anderen er mee op
Moet alleen nog even verzinnen hoe ik ga combineren.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
quote:Op woensdag 22 december 2021 19:23 schreef -Shii- het volgende:
Het is toch altijd druk in de supermarkten voor kerst? Was voor corona ook zo.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Maar denk misschien nu nog drukker, door dat supermarkt ook eerder dicht gaat?quote:Op woensdag 22 december 2021 19:23 schreef -Shii- het volgende:
Het is toch altijd druk in de supermarkten voor kerst? Was voor corona ook zo.Let's take the long way home, love is burning slowly
Dat kan je wel vinden in topicquote:Op woensdag 22 december 2021 19:25 schreef mario390 het volgende:
wie heeft dit lekkere eten hier geplaatst?
[ afbeelding ]
Post 13Let's take the long way home, love is burning slowly
quote:Op woensdag 22 december 2021 19:27 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Maar denk misschien nu nog drukker, door dat supermarkt ook eerder dicht gaat?![]()
![]()
Het feit dat niemand uit eten kan of lunchen werkt natuurlijk ook niet erg mee qua drukte.quote:Op woensdag 22 december 2021 19:27 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Maar denk misschien nu nog drukker, door dat supermarkt ook eerder dicht gaat?Zonder wrijving geen glans![]()
Wel mensen met een hardwerkende leverquote:Op woensdag 22 december 2021 19:28 schreef Nattekat het volgende:
Zitten hier ook cocktail experts? Spritz is toch wat gewoontjes.Uw ADH vitamine Worst
Nee, die moeten ook nog hen boodschappen halen..quote:Op woensdag 22 december 2021 19:29 schreef Haags het volgende:
[..]
Het feit dat niemand uit eten kan of lunchen werkt natuurlijk ook niet erg mee qua drukte.Let's take the long way home, love is burning slowly
Lekker. Wat had je dan.quote:Op woensdag 22 december 2021 19:23 schreef hemarookworst het volgende:
Ik had al een vervroegd kerstetentjeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Eerder dicht? Tot 8 uur 's avonds vind ik best royale openingstijd. Er waren er wel die inderdaad tot 22.00 uur open bleven met die dagen, maar ik denk dat het voor de supermarkten niet echt verschil uitmaakt. Ik had er voor corona ook al een hekel aan om voor de kerstdagen boodschappen te doen i.v.m. de drukte.quote:Op woensdag 22 december 2021 19:27 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Maar denk misschien nu nog drukker, door dat supermarkt ook eerder dicht gaat?![]()
Ja knetterdrukquote:Op woensdag 22 december 2021 19:23 schreef -Shii- het volgende:
Het is toch altijd druk in de supermarkten voor kerst? Was voor corona ook zo.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat dus. Ik ga lekker om 7 uur naar ah. Dan is het super rustigquote:Op woensdag 22 december 2021 19:29 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Eerder dicht? Tot 8 uur 's avonds vind ik best royale openingstijd. Er waren er wel die inderdaad tot 22.00 uur open bleven met die dagen, maar ik denk dat het voor de supermarkten niet echt verschil uitmaakt. Ik had er voor corona ook al een hekel aan om voor de kerstdagen boodschappen te doen i.v.m. de drukte.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
De karren worden alleen wat voller maar ook die mensen deden al gewoon kerstinkopen natuurlijk.quote:Op woensdag 22 december 2021 19:29 schreef Haags het volgende:
[..]
Het feit dat niemand uit eten kan of lunchen werkt natuurlijk ook niet erg mee qua drukte.![]()
Hotpot? Ff google vragen momentquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Als ik uit eten ga met kerst dan ga ik niet nog eens een volle kar boodschappen halen omdat ik nog moet gourmetten of zo...quote:Op woensdag 22 december 2021 19:31 schreef -Shii- het volgende:
[..]
De karren worden alleen wat voller maar ook die mensen deden al gewoon kerstinkopen natuurlijk.Zonder wrijving geen glans![]()
Hotpot chinees fondue. Had er nog nooit van gehoordWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je snapt m'n punt niet. Je gaat toch nog boodschappen doen om te ontbijten, snaaien, enz.quote:Op woensdag 22 december 2021 19:31 schreef Haags het volgende:
[..]
Als ik uit eten ga met kerst dan ga ik niet nog eens een volle kar boodschappen halen omdat ik nog moet gourmetten of zo...![]()
Mwah, half broodje tijger bij de bakker om de hoek. Vreet ik me in de avond wel vol.quote:Op woensdag 22 december 2021 19:33 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Je snapt m'n punt niet. Je gaat toch nog boodschappen doen om te ontbijten, snaaien, enz.
Rond de kerst is het altijd knetterdruk in de winkels net als met de pasen. Vraag mij altijd af waar dat alle aal in een keer vandaan komtquote:Op woensdag 22 december 2021 19:33 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Je snapt m'n punt niet. Je gaat toch nog boodschappen doen om te ontbijten, snaaien, enz.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
die hoor je pruttelenquote:Op woensdag 22 december 2021 19:32 schreef Dotteke het volgende:
Hotpot chinees fondue. Had er nog nooit van gehoordUw ADH vitamine Worst
mario doet aan abspritzen, misschien kan hij je verder helpen?quote:Op woensdag 22 december 2021 19:35 schreef Nattekat het volgende:
Ik doe wel Spritz, heb ook niets aan jullieUw ADH vitamine Worst
Een avondklok in ONZ?!?!?!quote:Op woensdag 22 december 2021 19:34 schreef mario390 het volgende:
avondklok bij onz
al verandert op 22:00![]()
![]()
![]()
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
google is je vriendquote:Op woensdag 22 december 2021 19:35 schreef Nattekat het volgende:
Ik doe wel Spritz, heb ook niets aan jullie
en cocktail
sex on the beachThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja net voor DT gesloten 🤭quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nietes.quote:
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
vandaag zeien experten dat bij onz inquote:Op woensdag 22 december 2021 19:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Rond de kerst is het altijd knetterdruk in de winkels net als met de pasen. Vraag mij altijd af waar dat alle aal in een keer vandaan komt
oostenrijk in erste januarweek tot 15 000
infizierte zijn werden wegen omikron![]()
Zou een stunt zijnquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mogelijkheden zijn beperkt wegens sluiting winkelsquote:Op woensdag 22 december 2021 19:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
google is je vriend
en cocktail
sex on the beach
Had al gekeken, Aperol was eigenlijk de enige basis waar je wat van kan maken van wat de super allemaal had.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Echt nog 1 keer dat aperol lezen en ik ga uit mijn panty.
Wat een walgelijk kut woord, en dito drankje.
quote:Op woensdag 22 december 2021 19:36 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
mario doet aan abspritzen, misschien kan hij je verder helpen?je spritzt ook
![]()
![]()
je wilt toch niet zeggen dat je geen supermarkt hebt met slijterij erbijquote:Op woensdag 22 december 2021 19:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mogelijkheden zijn beperkt wegens sluiting winkels
Had al gekeken, Aperol was eigenlijk de enige basis waar je wat van kan maken van wat de super allemaal had.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Iemand hier de serie Nisser al gezien?Let's take the long way home, love is burning slowly
Wel heel veel wijn.quote:Op woensdag 22 december 2021 19:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
je wilt toch niet zeggen dat je geen supermarkt hebt met slijterij erbij100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
zelf hier in dit k.. dorpje hebben we een super met slijterijquote:Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
super zegquote:Op woensdag 22 december 2021 19:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
zelf hier in dit k.. dorpje hebben we een super met slijterij
Uw ADH vitamine Worst
Hier bij de coop ookquote:Op woensdag 22 december 2021 19:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
zelf hier in dit k.. dorpje hebben we een super met slijterijLet's take the long way home, love is burning slowly
En wij hebben een gall&gall naast beide grote supermarktenquote:Op woensdag 22 december 2021 19:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
zelf hier in dit k.. dorpje hebben we een super met slijterij
Ik ken eigenlijk geen enkele supermarkt met een echte slijterij...100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
ik kom er nooit maar goed hij zit er wel bij inquote:Op woensdag 22 december 2021 19:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En wij hebben een gall&gall naast beide grote supermarkten
Ik ken eigenlijk geen enkele supermarkt met een echte slijterij...Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Wordt een plus inderdaadquote:
Zal wel een ding van het oosten zijn.quote:Op woensdag 22 december 2021 19:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik kom er nooit maar goed hij zit er wel bij in100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
quote:Op woensdag 22 december 2021 19:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zal wel een ding van het oosten zijn.![]()
![]()
![]()
waar denk je dat ik woon?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
man drinkt welquote:Op woensdag 22 december 2021 19:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar wel bekend met de slijterijen in supermarkten.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Oosten dusquote:Op woensdag 22 december 2021 19:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee![]()
![]()
![]()
dorpje op de veluwe
en geen bible belt
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Oostenquote:Op woensdag 22 december 2021 20:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee niet oosten
das drente
overijssel etc100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Oostenquote:Op woensdag 22 december 2021 20:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee niet oosten
das drente
overijssel etc![]()
Hier in de stad heb je ook veel supermarkten met hun eigen slijterijen.quote:Op woensdag 22 december 2021 19:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar wel bekend met de slijterijen in supermarkten.Uw ADH vitamine Worst
dan woon je in het oostenquote:Op woensdag 22 december 2021 20:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hier in de stad heb je ook veel supermarkten met hun eigen slijterijen.
Thinking is difficult, that’s why most people judge
Forum Opties Forumhop: Hop naar: