Rood of wit?quote:Op woensdag 22 december 2021 18:26 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Heb een kennis met een wijnhandel. Haalt 'ie zelf uit Italië. Paar flesjes gekregen voor de kerstdagen
Die zijn wel veel betaalbaarder iddquote:Op woensdag 22 december 2021 18:23 schreef Emmerdeur het volgende:
Als je t zo snel drinkt kan je ook wel vieux pakken
Tsja is de smaak ook naar tochquote:Op woensdag 22 december 2021 18:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Die zijn wel veel betaalbaarder idd
Lekker je glazuur wegpoetsenquote:Op woensdag 22 december 2021 18:29 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Daar poets ik mijn tanden mee
Je moet alles proberenquote:Op woensdag 22 december 2021 18:29 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wijnpak connaisseur gespot
Nooit geprobeerdquote:Op woensdag 22 december 2021 18:30 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Tsja is de smaak ook naar toch
Dat doe ik met zendiumquote:Op woensdag 22 december 2021 18:29 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Daar poets ik mijn tanden mee
Laat jezelf niet afzetten. Is gewoon cassisquote:Op woensdag 22 december 2021 18:32 schreef Fogel het volgende:
Gewoon een 3-liter pak Mouton Rothschild 2012 leegklokken.
heeft gewoon een kettingroker in gekotstquote:Op woensdag 22 december 2021 18:34 schreef Stoorzendert het volgende:
En wijn wat ruikt naar een sigarenkist?Ik weet het niet...
quote:Op woensdag 22 december 2021 18:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
heeft gewoon een kettingroker in gekotst
Dan krijg je troebele wijnquote:Op woensdag 22 december 2021 18:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
heeft gewoon een kettingroker in gekotst
Gewoon de stukjes wegfilteren en de aroma's behoudenquote:
Stond er vanmiddag nog een voor me bij de kassa met halve liters zwerverbier. Stopt ie gewoon de 6 halve liters in z'n beide zakken in z'n vestjequote:
Wat een eindbaasquote:Op woensdag 22 december 2021 18:36 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Stond er vanmiddag nog een voor me bij de kassa met halve liters zwerverbier. Stopt ie gewoon de 6 halve liters in z'n beide zakken in z'n vestje
Wat een werk voor een glaasje wijnquote:Op woensdag 22 december 2021 18:36 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gewoon de stukjes wegfilteren en de aroma's behouden
Dagelijks tafereel hier als ik naar de grootgrutter gaquote:Op woensdag 22 december 2021 18:37 schreef Stoorzendert het volgende:
En nog zo'n gast de kassa ernaast die z'n hele winkelkarretje volgeladen had met losse halve liters van het goedkoopste bier
En jij vulde je zakken EN een winkelwagen?quote:Op woensdag 22 december 2021 18:37 schreef Stoorzendert het volgende:
En nog zo'n gast de kassa ernaast die z'n hele winkelkarretje volgeladen had met losse halve liters van het goedkoopste bier
Ik was nog wat ingrediënten aan het halen voor het kerstdiner. En ik heb een verdwaalt kistje Heineken in de kar gegooidquote:Op woensdag 22 december 2021 18:38 schreef Fogel het volgende:
[..]
En jij vulde je zakken EN een winkelwagen?
Ja volgens mij was het geen zwerver, want hij betaalde gewoon met PIN, maar het komt wel een beetje zo over als je de halve liters in je vestzak staat te proppen bij de kassaquote:Op woensdag 22 december 2021 18:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dagelijks tafereel hier als ik naar de grootgrutter ga
Ja echtquote:Op woensdag 22 december 2021 18:40 schreef hemarookworst het volgende:
Ik mist de tijden dat er meer dan 25% korting gegeven mag worden aan alcohol
Dit. Pils is gewoon om te zuipen. Zoveel verschil zit er niet tussen Heineken, Bavaria, Hertog Jan of wat dan ookquote:
Daar zit wel verschil tussen hoorquote:Op woensdag 22 december 2021 18:42 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Dit. Pils is gewoon om te zuipen. Zoveel verschil zit er niet tussen Heineken, Bavaria, Hertog Jan of wat dan ook
Lust alles maar Heineken is echt niet te zuipen vind ikquote:Op woensdag 22 december 2021 18:42 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Dit. Pils is gewoon om te zuipen. Zoveel verschil zit er niet tussen Heineken, Bavaria, Hertog Jan of wat dan ook
Nja, speciaalbier is natuurlijk beter, maar dat is 's ochtends ook niet zo fijn als je met de rest meedrinkt qua tempoquote:
Dit.quote:Op woensdag 22 december 2021 18:42 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ok beam me up to norway please scottyquote:Op woensdag 22 december 2021 18:44 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dit.
Mensen die vanalles roepen over hoe goed/slecht bepaalde pilsnerken zijn nodig ik graag uit tot een blinde proeverij.
Beetje smaak misschien, maar in de verste verte niet te vergelijken met Whisky. Een blend of een Single ligt mijlenver uit elkaar, terwijl een pilsje misschien wat meer bitter is dan een ander (IPA's en speciaalbier buiten beschouwing gelaten)quote:
Doe dat wel een keer in NL.quote:Op woensdag 22 december 2021 18:44 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Ok beam me up to norway please scotty
Eet je het avondeten voor vrijdag toch opquote:Op woensdag 22 december 2021 18:44 schreef Nattekat het volgende:
Nattekat gaat boodschappen doen voor het avondeten. Komt met van alles terug, zelfs avondeten voor vrijdag, behalve het avondeten voor vandaag.
Ja whiskey 🥃 verschil is groot.quote:Op woensdag 22 december 2021 18:45 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Beetje smaak misschien, maar in de verste verte niet te vergelijken met Whisky. Een blend of een Single licht mijlenver uit elkaar, terwijl een pilsje misschien wat meer bitter is dan een ander (IPA's en speciaalbier buiten beschouwing gelaten)
Krombacherquote:Op woensdag 22 december 2021 18:46 schreef Fogel het volgende:
[..]
Doe dat wel een keer in NL.
Vergeet vooral niet om te roepen wat de allerbeste pils is volgens jou.
Niets mis mee lijkt me. Beetje mayo eropquote:Op woensdag 22 december 2021 18:46 schreef Nattekat het volgende:
Brood met schnitzel is niet echt een combinatie volgens mij
De ingrediënten die ik heb zijn tegen die tijd niet echt lekker meer ben ik bangquote:Op woensdag 22 december 2021 18:46 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Eet je het avondeten voor vrijdag toch op
Lijkt me niet lekkerquote:Op woensdag 22 december 2021 18:46 schreef Nattekat het volgende:
Brood met schnitzel is niet echt een combinatie volgens mij
Wat gaat er na 2 dagen over datum dan?quote:Op woensdag 22 december 2021 18:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De ingrediënten die ik heb zijn tegen die tijd niet echt lekker meer ben ik bang
Schnitzelquote:Op woensdag 22 december 2021 18:50 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Wat gaat er na 2 dagen over datum dan?
Ben nog steeds studentquote:Op woensdag 22 december 2021 18:52 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]Zat er zo'n kortingssticker op?
Dan eet je het eten van vrijdag op en ga je morgen opnieuw boodschappen doen. Probleem opgelost. Engineer Whuzz tot uw dienst.quote:Op woensdag 22 december 2021 18:44 schreef Nattekat het volgende:
Nattekat gaat boodschappen doen voor het avondeten. Komt met van alles terug, zelfs avondeten voor vrijdag, behalve het avondeten voor vandaag.
Al besproken. Nattekat heeft zo'n overdedatum / laatstekans kortingsproduct gekocht waar het haar al op groeit. Dat zou ik ook niet tot vrijdag bewarenquote:Op woensdag 22 december 2021 18:53 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dan eet je het eten van vrijdag op en ga je morgen opnieuw boodschappen doen. Probleem opgelost. Engineer Whuzz tot uw dienst.
Da's gewoon gratis peniciline.quote:Op woensdag 22 december 2021 18:54 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Al besproken. Nattekat heeft zo'n overdedatum / laatstekans kortingsproduct gekocht waar het haar al op groeit. Dat zou ik ook niet tot vrijdag bewaren
Schnitzel met roast potatoes it will be dusquote:Op woensdag 22 december 2021 18:55 schreef Nattekat het volgende:
Zakje aardappelen van gisteren geef ik ook niet 2 dagen meer
Als je nog langer wacht groeien er gewoon weer nieuwe aardappelen aan!quote:Op woensdag 22 december 2021 18:55 schreef Nattekat het volgende:
Zakje aardappelen van gisteren geef ik ook niet 2 dagen meer
Wel goedkoopquote:Op woensdag 22 december 2021 18:56 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Als je nog langer wacht groeien er gewoon weer nieuwe aardappelen aan!
Nu al? Ben je bang dat er een verbod op alcoholverkoop komt?quote:Op woensdag 22 december 2021 19:00 schreef Nattekat het volgende:
Terug naar de super en meteen wat alcohol voor kerstavond
Kwestie van tijd .quote:Op woensdag 22 december 2021 19:02 schreef Haags het volgende:
[..]
Nu al? Ben je bang dat er een verbod op alcoholverkoop komt?
Dat was volgens mij nog wel de meest nutteloze ingevoerde maatregel tijdens deze pandemiequote:
Ze zijn nu aan het kijken hoe ze je alcohol nuttigen aan je qr kunnen koppelen johquote:Op woensdag 22 december 2021 19:04 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat was volgens mij nog wel de meest nutteloze ingevoerde maatregel tijdens deze pandemie
Ik hou mijn mening omtrent de - niet werkende - coronapas /QR code maar even voor mequote:Op woensdag 22 december 2021 19:05 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Ze zijn nu aan het kijken hoe ze je alcohol nuttigen aan je qr kunnen koppelen joh![]()
MENING GESPOT!quote:Op woensdag 22 december 2021 19:06 schreef Haags het volgende:
[..]
de - niet werkende - coronapas /QR code
Die weet ik welquote:Op woensdag 22 december 2021 19:06 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik hou mijn mening omtrent de - niet werkende - coronapas /QR code maar even voor me
ik lees niet alles hequote:Op woensdag 22 december 2021 19:09 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Beetje zelfde als die over zn abonnement
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |