SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit roxnd 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam: MarkdeajaxfanOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar novemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Dat ventileren kost me een vermogen met deze temperaturen."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ik ventileer mezelf wel. Maar de boel blijft lekker dicht hierquote:Op woensdag 22 december 2021 17:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Dat ventileren kost me een vermogen met deze temperaturen.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Jassie aan jassie uit.quote:Op woensdag 22 december 2021 17:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ventileer mezelf wel. Maar de boel blijft lekker dicht hier![]()
Gelukkig een goeie mechanische ventilatie thuis voor mijn darmgassenUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
SPOILER: eet smakelijkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Feeding Hot Hot Hot..quote:Op woensdag 22 december 2021 17:13 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik ben ontzettend warrig vandaag.![]()
Dat waren punten
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Hoe komt dat?quote:Op woensdag 22 december 2021 17:13 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik ben ontzettend warrig vandaag.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Fik
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
waar?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
In mijn kachel.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Knapperend haardvuurquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik zit een klein beetje vol
Ik heb er één en ik ben er trots op
Heerlijk!quote:I'm surrounded by morons!
Is altijd wel heel knusjesquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vlammen
I'm surrounded by morons!
Het heeft altijd iets fascinerendsWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
........................quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
BåI'm surrounded by morons!
De TT is ook toevallig. Ik heb vanmiddag een ventilator besteld
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
En dat is?quote:Op woensdag 22 december 2021 17:56 schreef Stoorzendert het volgende:
Heb mezelf 'The Balvenie 12' cadeau gedaanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kan handig zijn.quote:Op woensdag 22 december 2021 17:56 schreef Stoorzendert het volgende:
De TT is ook toevallig. Ik heb vanmiddag een ventilator besteld![]()
Lekker voor in de zomerquote:Op woensdag 22 december 2021 17:56 schreef Stoorzendert het volgende:
De TT is ook toevallig. Ik heb vanmiddag een ventilator besteldWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb ook een ventilator. Komt wel dichtbij zo zegquote:Op woensdag 22 december 2021 17:56 schreef Stoorzendert het volgende:
De TT is ook toevallig. Ik heb vanmiddag een ventilator besteld![]()
![]()
A proost, verwennerijquote:
Heb je al vakantie?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op woensdag 22 december 2021 17:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A proost, verwennerij
Heb je al vakantie?
O lekker genieten dus. Ga je nog klussenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
A< dat is wat anders dan warme lucht wegblazenquote:Op woensdag 22 december 2021 17:58 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Nee een afzuigventilator voor op het toilet![]()
[ afbeelding ]
Jep, dat gaat gewoon door he. Ik ben wel een heel eind. Vanmiddag de deur van het toilet opgehaald. Dat ga ik morgen hangen en schilderen. Daarna nog wat afwerking hier en daar, en dan wachten op de stucadoor voor de hal en trapgat enz.quote:Op woensdag 22 december 2021 18:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O lekker genieten dus. Ga je nog klussen“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Je bent wel met heel wat bezig of niet? Wel fijn dat je dat allemaal zelf kan.quote:Op woensdag 22 december 2021 18:01 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Jep, dat gaat gewoon door he. Ik ben wel een heel eind. Vanmiddag de deur van het toilet opgehaald. Dat ga ik morgen hangen en schilderen. Daarna nog wat afwerking hier en daar, en dan wachten op de stucadoor voor de hal en trapgat enz.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op woensdag 22 december 2021 18:01 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Wel heel dichtbij weer!![]()
Had mezelf deze cadeau gedaan
[ afbeelding ]Jij dacht laat ik eens een dure fles opzoeken en zeggen dat ik die gekocht heb?quote:Op woensdag 22 december 2021 18:01 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
Nou, kan best warme lucht zijn hoorquote:Op woensdag 22 december 2021 18:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A< dat is wat anders dan warme lucht wegblazen
Ja, en de volgende projecten staan al klaarquote:Op woensdag 22 december 2021 18:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je bent wel met heel wat bezig of niet? Wel fijn dat je dat allemaal zelf kan.![]()
lekker man Iwaniusquote:Op woensdag 22 december 2021 18:01 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
quote:Op woensdag 22 december 2021 18:03 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Nou, kan best warme lucht zijn hoor
Nee hoor ik koop wel regelmatig duurdere flessen hoorquote:Op woensdag 22 december 2021 18:02 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
[..]
Jij dacht laat ik eens een dure fles opzoeken en zeggen dat ik die gekocht heb?![]()
[ afbeelding ]
En deze was echt geen 833 hoor. , 525 maar.
Heb ze ook liggen als investering, beter dan cryptoiig
![]()
Genietjesquote:Op woensdag 22 december 2021 18:04 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Ik vind de 14 year carribean cask va hun lekkerder![]()
Die heb ik altijd wel in huisWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Mrmsl
Staat er opoquote:
Dat laatste waag ik te betwijfelenquote:Op woensdag 22 december 2021 18:04 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Nee hoor ik koop wel regelmatig duurdere flessen hoor
En deze was echt geen 833 hoor. , 525 maar.
Heb ze ook liggen als investering, beter dan cryptoiig
Drink je crypto maar eens danquote:Op woensdag 22 december 2021 18:09 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Dat laatste waag ik te betwijfelen![]()
![]()
MOest ook even goed kijken hoorquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op woensdag 22 december 2021 18:10 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Betaal maar eens met whisky dan![]()
Als er een geel/bruin goedje wordt gepost is het meestal geen appelsapquote:![]()
Ok crypto verkoopt sneller.quote:Op woensdag 22 december 2021 18:10 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Betaal maar eens met whisky dan
De waarde in whiskey is (voorlopig) gegarandeerder als je goed belegd![]()
Mag wat kosten zeker?quote:Op woensdag 22 december 2021 18:09 schreef Emmerdeur het volgende:
Ben zelf enorme fan van highland park
Laatste verzamel aanschaf was deze
[ afbeelding ]![]()
Dat misschien wel. Al heb ik 5 jaar geleden al geïnvesteerd in cryptoquote:Op woensdag 22 december 2021 18:11 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Ok crypto verkoopt sneller.
De waarde in whiskey is (voorlopig) gegarandeerder als je goed belegd
Nee, maar kan ook een of ander likeur zijn of cognacquote:Op woensdag 22 december 2021 18:11 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Als er een geel/bruin goedje wordt gepost is het meestal geen appelsap
Dat kan inderdaad. Cognac lijkt er ook wel heel erg opquote:Op woensdag 22 december 2021 18:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, maar kan ook een of ander likeur zijn of cognac“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Die koste mij toen 830quote:Doe beide hoorquote:Op woensdag 22 december 2021 18:12 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Dat misschien wel. Al heb ik 5 jaar geleden al geïnvesteerd in cryptostop alleen niet veel tijd meer in crypto de laatste tijd.
![]()
Ik heb ook nog Cider gehaald bij de sluiter om in de jus voor de kalkoen te gooien
Hier ook niet zoveel tijd meer. Beetje traden nog op Binance, en hodl op Coinbasequote:Op woensdag 22 december 2021 18:14 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Die koste mij toen 830
[..]
Doe beide hoorstop alleen niet veel tijd meer in crypto de laatste tijd.
Holy shitquote:Op woensdag 22 december 2021 18:14 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Die koste mij toen 830
[..]
Doe beide hoorstop alleen niet veel tijd meer in crypto de laatste tijd.
Dan geniet je echt van elke slok
![]()
![]()
Lijkt me voor de handel / investering danquote:Op woensdag 22 december 2021 18:15 schreef aloa het volgende:
[..]
Holy shitDan geniet je echt van elke slok
Hoeveel uur doen jullie met een flesje 70cl whisky?“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Ik zit alleen nog op litebit, en mine samen met maat van me met 10x rtx3090 kaarten op etherium.quote:Op woensdag 22 december 2021 18:15 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Hier ook niet zoveel tijd meer. Beetje traden nog op Binance, en hodl op Coinbase
En heb nog heeel veel xrp staan op me ledger. Pas nog 3000 van verkocht.Die echte dure drink ik zelden, dan verliezen ze waarde. Heeeeeel soms drink ik n fles. Doe ik n jaar overquote:Op woensdag 22 december 2021 18:15 schreef aloa het volgende:
[..]
Holy shitDan geniet je echt van elke slok
![]()
Soms wel n jaar, soms n avond. Maar niet vaak. Drink niet vaak eigenlijk.quote:Op woensdag 22 december 2021 18:17 schreef Stoorzendert het volgende:
Hoeveel uur doen jullie met een flesje 70cl whisky?![]()
uurquote:Op woensdag 22 december 2021 18:17 schreef Stoorzendert het volgende:
Hoeveel uur doen jullie met een flesje 70cl whisky?
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.![]()
Ligt eraan welke, van een speciale neem ik alleen af en toe een glaasje. Van een simpele maar lekkere Edradour doe ik iets minder lang.quote:Op woensdag 22 december 2021 18:17 schreef Stoorzendert het volgende:
Hoeveel uur doen jullie met een flesje 70cl whisky?![]()
Ja, als je 'm opentrekt moet 'ie leeg toch? Net als wijn?quote:“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Beter uit te drukken in minuten lijkt mequote:
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.![]()
Nee, ik hoop nog wat over te hebben voor kerst en o&n. Al heb ik daarvoor de lokale wijnboer al laten bezorgen
quote:
Wijn uit een pakquote:Op woensdag 22 december 2021 18:23 schreef Emmerdeur het volgende:
Als je t zo snel drinkt kan je ook wel vieux pakken
Dan proef je de smaak van kurk in ieder geval nietquote:
“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
Heb een kennis met een wijnhandel. Haalt 'ie zelf uit Italië. Paar flesjes gekregen voor de kerstdagenquote:
quote:Op woensdag 22 december 2021 18:26 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dan proef je de smaak van kurk in ieder geval niet![]()
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
Forum Opties Forumhop: Hop naar: