SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit roxnd 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam: MarkdeajaxfanOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar novemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Dat ventileren kost me een vermogen met deze temperaturen."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ik ventileer mezelf wel. Maar de boel blijft lekker dicht hierquote:Op woensdag 22 december 2021 17:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Dat ventileren kost me een vermogen met deze temperaturen.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Jassie aan jassie uit.quote:Op woensdag 22 december 2021 17:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ventileer mezelf wel. Maar de boel blijft lekker dicht hier![]()
Gelukkig een goeie mechanische ventilatie thuis voor mijn darmgassenUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
SPOILER: eet smakelijkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Feeding Hot Hot Hot..quote:Op woensdag 22 december 2021 17:13 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik ben ontzettend warrig vandaag.![]()
Dat waren punten
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Hoe komt dat?quote:Op woensdag 22 december 2021 17:13 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik ben ontzettend warrig vandaag.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Fik
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
waar?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
In mijn kachel.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Knapperend haardvuurquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik zit een klein beetje vol
Ik heb er één en ik ben er trots op
Heerlijk!quote:I'm surrounded by morons!
Is altijd wel heel knusjesquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vlammen
I'm surrounded by morons!
Het heeft altijd iets fascinerendsWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: