quote:Op woensdag 22 december 2021 17:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A proost, verwennerij
Heb je al vakantie?
O lekker genieten dus. Ga je nog klussenquote:
A< dat is wat anders dan warme lucht wegblazenquote:Op woensdag 22 december 2021 17:58 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Nee een afzuigventilator voor op het toilet![]()
[ afbeelding ]
Jep, dat gaat gewoon door he. Ik ben wel een heel eind. Vanmiddag de deur van het toilet opgehaald. Dat ga ik morgen hangen en schilderen. Daarna nog wat afwerking hier en daar, en dan wachten op de stucadoor voor de hal en trapgat enz.quote:Op woensdag 22 december 2021 18:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O lekker genieten dus. Ga je nog klussen
Je bent wel met heel wat bezig of niet? Wel fijn dat je dat allemaal zelf kan.quote:Op woensdag 22 december 2021 18:01 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Jep, dat gaat gewoon door he. Ik ben wel een heel eind. Vanmiddag de deur van het toilet opgehaald. Dat ga ik morgen hangen en schilderen. Daarna nog wat afwerking hier en daar, en dan wachten op de stucadoor voor de hal en trapgat enz.
quote:Op woensdag 22 december 2021 18:01 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Wel heel dichtbij weer!![]()
Had mezelf deze cadeau gedaan
[ afbeelding ]
Jij dacht laat ik eens een dure fles opzoeken en zeggen dat ik die gekocht heb?quote:Op woensdag 22 december 2021 18:01 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nou, kan best warme lucht zijn hoorquote:Op woensdag 22 december 2021 18:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A< dat is wat anders dan warme lucht wegblazen
Ja, en de volgende projecten staan al klaarquote:Op woensdag 22 december 2021 18:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je bent wel met heel wat bezig of niet? Wel fijn dat je dat allemaal zelf kan.
lekker man Iwaniusquote:Op woensdag 22 december 2021 18:01 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 22 december 2021 18:03 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Nou, kan best warme lucht zijn hoor
Nee hoor ik koop wel regelmatig duurdere flessen hoorquote:Op woensdag 22 december 2021 18:02 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
[..]
Jij dacht laat ik eens een dure fles opzoeken en zeggen dat ik die gekocht heb?![]()
[ afbeelding ]
Genietjesquote:Op woensdag 22 december 2021 18:04 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Ik vind de 14 year carribean cask va hun lekkerder![]()
Die heb ik altijd wel in huis
Staat er opoquote:
Dat laatste waag ik te betwijfelenquote:Op woensdag 22 december 2021 18:04 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Nee hoor ik koop wel regelmatig duurdere flessen hoor
En deze was echt geen 833 hoor. , 525 maar.
Heb ze ook liggen als investering, beter dan cryptoiig
Drink je crypto maar eens danquote:Op woensdag 22 december 2021 18:09 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Dat laatste waag ik te betwijfelen
MOest ook even goed kijken hoorquote:
quote:Op woensdag 22 december 2021 18:10 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Betaal maar eens met whisky dan
Als er een geel/bruin goedje wordt gepost is het meestal geen appelsapquote:
Ok crypto verkoopt sneller.quote:Op woensdag 22 december 2021 18:10 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Betaal maar eens met whisky dan
Mag wat kosten zeker?quote:Op woensdag 22 december 2021 18:09 schreef Emmerdeur het volgende:
Ben zelf enorme fan van highland park
Laatste verzamel aanschaf was deze
[ afbeelding ]
Dat misschien wel. Al heb ik 5 jaar geleden al geïnvesteerd in cryptoquote:Op woensdag 22 december 2021 18:11 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Ok crypto verkoopt sneller.
De waarde in whiskey is (voorlopig) gegarandeerder als je goed belegd
Nee, maar kan ook een of ander likeur zijn of cognacquote:Op woensdag 22 december 2021 18:11 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Als er een geel/bruin goedje wordt gepost is het meestal geen appelsap![]()
Dat kan inderdaad. Cognac lijkt er ook wel heel erg opquote:Op woensdag 22 december 2021 18:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, maar kan ook een of ander likeur zijn of cognac
Die koste mij toen 830quote:
Doe beide hoorquote:Op woensdag 22 december 2021 18:12 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Dat misschien wel. Al heb ik 5 jaar geleden al geïnvesteerd in crypto
Hier ook niet zoveel tijd meer. Beetje traden nog op Binance, en hodl op Coinbasequote:Op woensdag 22 december 2021 18:14 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Die koste mij toen 830
[..]
Doe beide hoorstop alleen niet veel tijd meer in crypto de laatste tijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |