Zipportal | dinsdag 21 december 2021 @ 16:43 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() › Hoe kiest Pirelli de compounds voor elk circuit? › Hoe kan je een F1 Super licentie krijgen? ![]() ![]() ![]() ![]() | |
beantherio | dinsdag 21 december 2021 @ 16:45 |
Misschien dat het onverstandig was maar ik begrijp het wel. En inmiddels is de toon al behoorlijk gematigd dacht ik zo. Ik zou ze niet verantwoordelijk durven stellen voor het gemauw van de gekkies op Twitter. | |
Tarado | dinsdag 21 december 2021 @ 16:46 |
Verantwoordelijk is ook een groot woord maar als Hamilton verschijnt en zegt dat het klaar is dan zijn er veel gekkies die dat opvolgen. | |
RAVW | dinsdag 21 december 2021 @ 16:55 |
Zo ik heb me naslagwerk/leesvoer binnen ![]() ![]() | |
BehoorlijkKritisch | dinsdag 21 december 2021 @ 16:58 |
Sterker nog, ik vind dat voor iemand die zo bezig is met social media en zijn eigen imago, eigenlijk een morele plicht. Als je dat in goede tijden gebruikt voor je eigen eer en roem, mag je het ook wel even in the picture houden als je fans zo uit de bocht vliegen. Hij is niet verantwoordelijk voor het gedrag van zijn fans, maar hij heeft er wel invloed op en dat weet hij natuurlijk verdomde goed. | |
Peterselieman | dinsdag 21 december 2021 @ 18:40 |
Veel plezier. Hier tot nu toe geen enkele last van de lockdown gehad | |
Netsplitter | dinsdag 21 december 2021 @ 19:18 |
https://nl.motorsport.com(...)r-verbieden/6894238/ In navolging van Formule 1-topman Ross Brawn vindt ook Mercedes-teambaas Toto Wolff dat rechtstreeks contact met de wedstrijdleider tijdens een Grand Prix verboden moet worden. | |
#ANONIEM | dinsdag 21 december 2021 @ 20:02 |
Daar zou ik niet op rekenen, ik heb wat van die figuren bezig gezien op the Race en ze zijn nog steeds boos. Speaking of...een van die wappies weet te beweren dat de bedreigingen van Latifi van Max fans komen om Hamilton fans in een kwaad daglicht te stellen. Hoe ver kun je down the rabbit hole gaan.... [ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 21-12-2021 20:17:56 ] | |
Dauthi | dinsdag 21 december 2021 @ 20:15 |
Nou ja, in een huidige porsche, ferrari, lambo of zelfs een mx5 passen niet meer mensen dan 30 jaar geleden, ze zijn wel 400 tot 500 kg zwaarder geworden. | |
Knurft-Zork3 | dinsdag 21 december 2021 @ 20:18 |
Interessant als het waar is natuurlijk. 2 teams die iets "clevers" uitgevonden hebben met betrekking tot de nieuwe auto, je zou denken dat moeten dan 2 teams zijn die erg close samenwerken. Dan denk ik meteen aan Red Bull/ AlphaTauri. | |
#ANONIEM | dinsdag 21 december 2021 @ 20:18 |
En meestal sneller, meer luxueus en betrouwbaarder. Oh, en veel veiliger. | |
daNpy | dinsdag 21 december 2021 @ 20:36 |
... voor andere teams, niet voor hem. | |
Dauthi | dinsdag 21 december 2021 @ 20:38 |
Ja, maar zoals in eerdere posts gesteld, kunnen auto's veel lichter gebouwd worden, met een kleinere motor, minder vermogen, maar met dezelfde veiligheid of zelfs betere, dezelfde snelheid en veel meer fun. It's more fun to drive slow cars fast, than fast cars slow. Overigens is voor het merendeel van de SUV bezitters, de SUV hopeloos overbodig, je kan hetzelfde met een veel lichtere sedan, of station. Weer meer fun, beter voor het milieu, klimaat, gebruik van schaarse resources en veiligheid. | |
#ANONIEM | dinsdag 21 december 2021 @ 20:44 |
Het Lotus principe, ja, maar ik weet niet of dat nu nog zo haalbaar is met de veiligheids en emissie eisen. Het is nog niet zo simpel om een auto lichter te maken en tegelijk veiliger en met dezelfde uitrusting die moderne autokopers verwachten. Ze zijn er wel, overigens, Lotus bestaat ook nog steeds bijvoorbeeld. | |
tjoptjop | dinsdag 21 december 2021 @ 20:52 |
lol ![]() | |
Starflyer | dinsdag 21 december 2021 @ 20:56 |
Of Ferrari en Haas (waar een groep Ferrari medewerkers zijn gestald, zoals Simone Resta) | |
TheStigsDutchCousin | dinsdag 21 december 2021 @ 21:01 |
Kan ook Mercedes/Williams zijn? | |
Peterselieman | dinsdag 21 december 2021 @ 21:05 |
ik hoop geen Mercedes | |
Dauthi | dinsdag 21 december 2021 @ 21:07 |
Zoals in de eerdere posts besproken de Alpine A110S als voorbeeld. Het is prima haalbaar. En lichtere sport auto's zijn simpelweg meer fun omdat je ze kan gebruiken. Porsche kan met gemak een 911 bouwen met een 2 liter motor atmosferisch rond de 1000kg die gewoon kan voldoen aan veiligheid en emissie. Zoals al eerder gezegd, hoe lager het gewicht, hoe lager de kinetisch energie, hoe minder zwaar en stevig de constructie hoeft te zijn. | |
tjoptjop | dinsdag 21 december 2021 @ 21:35 |
Gordon Murray is hier ook fervent voorstander van. Zijn wel toffe filmpjes van op Youtube dat ie langs z'n collectie gaat en z'n nieuwe auto uitlegt. Helaas is de markt er niet echt voor om volume te maken. | |
BehoorlijkKritisch | dinsdag 21 december 2021 @ 21:47 |
Maar ergens is de indruk ontstaan dat een dure auto op alle vlakken 'premium' moet voelen. Als je alle 4-deurs Porsche (en andere merken) sport misbaksels buiten beschouwing laat, dan zijn ook de 911's van de wereld gericht op die pure luxe ervaring. Geen rijwind, geen bandengeluid. Je mag al blij zijn als je de motor nog kunt horen. Maar niet alleen bij de Duitse merken. Zelfs een Honda S2000 weegt 1200+ kilo. En die beschouw ik dan nog als redelijk leuk om te rijden. Er hoort gewoon maar n razendsnelle luxe wagen te zijn en dat is een Maserati Quattroporte. De rest moet daar ver vandaan blijven, of het moet een Aston Martin zijn. | |
Evenstar | dinsdag 21 december 2021 @ 22:06 |
Dan weet RB het straks ook via Albon ![]() | |
ChevyCaprice | dinsdag 21 december 2021 @ 22:55 |
Alpha Taiuri-RB of Force India-Mercedes Spanning EN sensatie | |
SiGNe | dinsdag 21 december 2021 @ 23:06 |
Hoe kan men zoiets weten, dat andere teams niet misschien precies hetzelfde gevonden hebben? Als het waar is dan moet het wel over RB-AT gaan, die wagens worden door dezelfde ontwerper ontworpen (in elk geval voor een groot deel). En opzich zou het niet verbazen als Newey iets gevonden zou hebben, hij is de koning van de Aero. | |
Tarado | dinsdag 21 december 2021 @ 23:54 |
neem het vooralsnog met een flinke korrel zout | |
#ANONIEM | woensdag 22 december 2021 @ 00:35 |
Lijkt mij verstandig, dit soort geruchten doen altijd de ronde. We zien het volgend jaar wel en pas bij de eerste kwalificatie ga je het echte beeld zien. | |
#ANONIEM | woensdag 22 december 2021 @ 00:37 |
De Alpine kost wel 80K, natuurlijk, waarmee ik alleen wil zeggen dat lichter maken niet gelijk staat aan goedkoper maken. Maar goed, dit is een niche markt waarin wat kleine fabrikanten actief zijn. | |
tja77 | woensdag 22 december 2021 @ 06:28 |
Comfort is natuurlijk ook wel fijn. Mijn auto is ook groter dan dat je (op basis van gezinssamenstelling) nodig zou achten, echter heb ik hobby’s waarbij ik blij ben dat ik alles in mijn auto kwijt kan. Een hogere instap is ook fijner dan dat je jezelf op moet vouwen om in te stappen. Daarnaast heeft een grotere auto, een grotere wielbasis wat dan weer comfortabeler rijdt, en een auto die hoger op de pootjes staat kan gebruik maken van een langere veerweg. Deze auto is een stukje groter dan mijn vorige, en mijn volgende zal alleen maar groter/hoger/ruimer worden. | |
King_Merc | woensdag 22 december 2021 @ 08:30 |
Of gewoon 2 heel verschillende teams zijn (zoals 2009 ) (Brawn, Toyota en Williams ) | |
daNpy | woensdag 22 december 2021 @ 08:43 |
Waarom is een koekblik als een Corsa dan al 1200+ kg? Onder de 1000 kg komen is met huidige veiligheidseisen echt niet zo makkelijk als jij stelt. En dan laten we de luxe die mensen voor de prijs van een Porsche verwachten nog achterwege. Een spartaanse auto als Lotus of de Opel Speedster is leuk voor de puristen. De rest wil fatsoenlijke stoelen, elektrische bediening voor alles en nog wat, media centers en navigatie, etc. | |
daNpy | woensdag 22 december 2021 @ 08:45 |
Same here. Wil je een degelijke aanhanger kunnen trekken, moet je niet met een Fiat 500 aankomen. En een kinderstoel zet je makkelijker in een hoge SUV, dan in een VW Lupo. | |
xFriendx | woensdag 22 december 2021 @ 08:51 |
Dat zie je bijvoorbeeld ook met de Alfa Romeo 4C, 895 kilo maar uit mijn hoofd ontbreekt zelfs de stuurbekrachtiging om gewicht te besparen. Leuk speelgoed, maar qua opties is het vrij mager. | |
daNpy | woensdag 22 december 2021 @ 08:58 |
En gaat die alle ENCAP sterren halen denk je? ![]() | |
BehoorlijkKritisch | woensdag 22 december 2021 @ 08:59 |
Het is ook maar net wat je belangrijk vindt. Bij mij moet de racefiets achterin kunnen, maar ik heb er geen problemen mee als de bank daarvoor plat moet want als de fiets mee gaat zijn de kinderen er toch niet bij. Ik kies juist bewust voor een kleinere auto omdat dat in heel veel situaties waar ik in kom gewoon handiger is. Ik werk bovendien als ZZP-er tegenwoordig vrijwel alleen nog in de maatschappelijke sector en daar willen ze niet dat ik in een dikke wagen kom aanrijden. Maar goed, ik heb dan wel de luxe van een zakelijke wagen en een plezier auto voor het weekend. | |
daNpy | woensdag 22 december 2021 @ 09:11 |
Dat is weer zo typisch Nederlands ![]() Als je in Duitsland in een karige Dacia aan komt rijden nemen ze je niet serieus, want dan zal je zaak wel niet goed draaien, ergo je doet je werk niet goed of je functie is niet hoog genoeg. Kom je in NL met een kale BMW aanzetten, dan "ben je te duur anders ken je toch noooooit zo'n dikke ooto rije!?!?!?!?!!?" ![]() Ja, hier staan er vier en 3 motoren ![]() | |
Tarado | woensdag 22 december 2021 @ 09:14 |
daarom ik heb ook een voorkeur voor V8, Formule 1 helaas niet meer | |
Tarado | woensdag 22 december 2021 @ 09:17 |
Ik zag gisteren een filmpje voorbij komen van Hamilton na de race, hij wilde niet naar het podium en werd door z'n vader en Sainz overgehaald wel te gaan, helaas verwijderd, heeft iemand anders dat toevallig ook gezien? | |
BehoorlijkKritisch | woensdag 22 december 2021 @ 09:48 |
Ik heb jarenlang deels maatschappelijk en deels zakenwereld gewerkt en dan pakte ik voor de maatschappelijke klussen mijn oude Saab cabrio uit de garage, want dan kon ik uitleggen dat ik een liefde had voor die wagen en dat hij op gas rijdt en blahblahblah en dat deed het dan goed ![]() Maar goed, dit is F1 natuurlijk. ![]() Wel top van Sainz. Deed hij dat wel een beetje 'smooth'? Ik heb het niet gezien helaas. | |
Starflyer | woensdag 22 december 2021 @ 09:52 |
Mick Schumacher is samen met Antonio Giovinazzi de reserve van Ferrari volgend seizoen. https://www.nu.nl/sport/6(...)coureur-ferrari.html | |
heywoodu | woensdag 22 december 2021 @ 10:15 |
Net nog even de laatste ronde teruggekeken en elke keer als ik dat doe krijg ik nog meer een hekel aan Mercedes, want door dat getter en van ze en het zeker weten aankomende protest zat Olav (begrijpelijk) de hele ronde lang en ook daarna gigantisch ingehouden commentaar te geven op wat ook als commentator toch n van zijn twee absolute hoogtepunten geweest moet zijn ![]() | |
Dauthi | woensdag 22 december 2021 @ 10:17 |
Oh ja, vrijwel alle auto's zijn te zwaar, te groot, en hebben teveel power. De Europese zijn geamerikaniseerd. En een panamera of cayenne is precies het soort probleem dat ik aan stip, auto's zo groot en zwaar dat ze niet eens meer een elandproef kunnen doen zonder te crashen... Ja, het Murray idee, maar dan in een andere prijs categorie ![]() Ja, ligt er aan wat je goedkoop vindt. In vergelijking met de auto's die je toch niet krijgen kan, of niet wil onderhouden (ferrari's en lambo's) is het een koopje. In vergelijking met een mx5 is het duur. In theorie zou dat inderdaad zo zijn, maar met het grote gewicht, de grote wielen, low profile banden, valt het vies tegen qua comfort. Qua binnenruimte zijn de meest SUVs zo groot als een station of zelfs een hatchback of sedan, want vaak is het niet meer dan hetzelfde alleen hoger. De luxe van een Porsche is modern, tot 1989 moest je blij zijn als je airco had. En ook precies het probleem, de basis 911 is geen sportwagen meer. De lotus en opel speedster zijn overigens alweer 20 jaar oud. Uiteindelijk weten autofabrikanten en consumenten niet wat ze willen, anders hadden ze nooit die vreselijke touchscreens en buttons voor ieder wissewasje in een auto gestopt, waardoor auto rijden een stuk gevaarlijker is geworden. Ontopic: 40 kg meer minimum gewicht is belachelijk in tijden van budgetcap ![]() | |
Marcoss | woensdag 22 december 2021 @ 11:23 |
En ik ga er ook vanuit dat als het zo is, teams dat wel binnenskamers houden en niet 1 of andere twitteraar dat opeens weet. Zoals Mercedes opeens met DAS aan kwam zetten bij de tests [ Bericht 0% gewijzigd door Marcoss op 22-12-2021 11:51:38 ] | |
Tarado | woensdag 22 december 2021 @ 11:48 |
Dit inderdaad en toen met Brawn blijf ik toch altijd dat gevoel houden dat als het een topteam was geweest dat daarmee was gekomen ze het illegaal hadden verklaard. | |
Sabata | woensdag 22 december 2021 @ 11:56 |
Ik vond het vooral grappig dat Flaav Briatore toen openlijk Brawn uit stond te lachen voor het seizoen en na Australi schreeuwde hij moord en brand dat Brawn de zaak beduveld had. Karma? | |
#ANONIEM | woensdag 22 december 2021 @ 13:54 |
Max heeft 8759 iRating 4.99 Safety rating. Hoe goed is dat? Echt tof om te zien hoe serieus hij dat i racing neemt | |
Zorro | woensdag 22 december 2021 @ 14:09 |
Valt wel mee, hij kreeg er gewoon niet meer uit. Luister na de finish naar de tweede "Hij heeft 'em" Dat kwam er met heel veel moeite nog net uit. | |
Netsplitter | woensdag 22 december 2021 @ 14:19 |
Je hoort de shock in zijn stem inderdaad. Totaal flabbergasted. Nog niet doordrongen van het moment. Kippenvel. | |
Rianne84 | woensdag 22 december 2021 @ 14:37 |
Dit zegt mij niets zonder schaalverdeling. | |
Knurft-Zork3 | woensdag 22 december 2021 @ 15:00 |
De man zit al 25 jaar in de F1 als commentator, dan neem ik zo'n gerucht toch iets serieuzer. | |
Captain_Jack_Sparrow | woensdag 22 december 2021 @ 15:04 |
Force wie? | |
Captain_Jack_Sparrow | woensdag 22 december 2021 @ 15:06 |
https://racingnews365.nl/(...)ste-coureur-van-2021 | |
SiGNe | woensdag 22 december 2021 @ 15:10 |
Mooie afsluiter van z'n carriere op TV. (Mol heeft de radio-rechten, blijft dus nog wel een podcast doen tijdens de races) | |
Tarado | woensdag 22 december 2021 @ 15:19 |
en de samenvattingen toch ook voor Ziggo? | |
SiGNe | woensdag 22 december 2021 @ 15:20 |
Ja, die ook. Maar wie kijkt er nou samenvattingen? De race live zien is toch het leukst. | |
AnneX | woensdag 22 december 2021 @ 15:20 |
Dan komt het linkje toch ook in de eerste post?! @Nattekat Dankjewel. | |
Tarado | woensdag 22 december 2021 @ 15:22 |
ik niet, maar hij is nog niet helemaal weg bedoel ik en hij heeft ook een lifetime accreditatie van F1 | |
Nattekat | woensdag 22 december 2021 @ 15:25 |
Tuurlijk. Ik ga zelf ook zo kijken. | |
Marcoss | woensdag 22 december 2021 @ 15:27 |
Er zijn mensen (ik noem geen namen, maar bijvoorbeeld @Nattekat) die zich wel eens vergissen in de begintijd van een race | |
SiGNe | woensdag 22 december 2021 @ 15:29 |
Dat heb ik ook weleens maar dan kijk ik gewoon de hele race terug, in elk geval tot het moment waarop ik inschakelde. | |
Nattekat | woensdag 22 december 2021 @ 15:30 |
Ik heb n keer de voorbeschouwing grotendeels gemist daardoor, dat is het ![]() | |
ChevyCaprice | woensdag 22 december 2021 @ 15:31 |
Spyker | |
Rossdale | woensdag 22 december 2021 @ 16:00 |
Of Ferrari & Haas | |
ChevyCaprice | woensdag 22 december 2021 @ 16:07 |
![]() | |
Dauthi | woensdag 22 december 2021 @ 17:22 |
Ik denk dat in Silverstone de eerste zeer grote barsten in die relatie zijn gekomen en na de reeks Brazili tot na Abu Dhabi, dat de relatie nooit meer echt hersteld kan worden. Toto heeft zich zo laten kennen. https://www.motorsport.co(...)ays-f1-boss/6955205/ | |
Fer | woensdag 22 december 2021 @ 17:52 |
Iemand een die in 2022 een Brawn flikt op de nieuwe regels van Brawn, zou wel ironisch zijn. Volgens mij waren die 2009 regels van de overtake strategy group. Mensen van de teams zelf. Toen is er echt een stap in de verkeerde richting gezet. Waar we tot de auto’s van dit jaar nog last hebben gehad. | |
Perox | woensdag 22 december 2021 @ 18:04 |
Aardig interview - Max spreekt een lekker bekkie Duits zeg. ![]() | |
Rianne84 | woensdag 22 december 2021 @ 18:09 |
![]() | |
Marcoss | woensdag 22 december 2021 @ 18:12 |
Maar is dat laatste nodig? Het was dit jaar wel extreem (ook vanuit Red Bull), maar een beetje onderlinge frictie/irritatie onder de topteams lijkt me niet verkeerd | |
Nia | woensdag 22 december 2021 @ 18:30 |
. [ Bericht 99% gewijzigd door Nia op 22-12-2021 19:19:16 ] | |
Rianne84 | woensdag 22 december 2021 @ 18:55 |
2 posts boven je ![]() | |
SiGNe | woensdag 22 december 2021 @ 19:03 |
Ik denk dat de eerste barstjes ontstaan zijn toen Niki Lauda overleed. Helmut Marko en Niki Lauda hadden elke race een gezamelijk ontbijtje waar ze eventuele problemen bespraken. Toen dat weg viel stond Toto er alleen voor, was er geen normale communicatie meer tussen Red Bull en Mercedes. Ik kan me voorstellen dat dat in elk geval ook een grote rol meespeelt in deze soap. | |
Nia | woensdag 22 december 2021 @ 19:05 |
![]() | |
Captain_Jack_Sparrow | woensdag 22 december 2021 @ 19:18 |
Ik vind Horner wel structureel gematigder dan Der Toto. | |
Evenstar | woensdag 22 december 2021 @ 20:05 |
Wat Horner doet valt onder "gezonde rivaliteit". Beetje stoken, beetje kutten, niks mis mee. Toto had echter geen grenzen en daar ging het mis. Mede dankzij omdat er geen Lauda meer was om hem terug te fluiten. Het helpt ook niet dat niemand bij Mercedes Lewis durft terug te fluiten, dus dan gaan ze zichzelf in allerlei bochten wringen om alles maar recht te lullen (Silverstone en Monza om wat voorbeelden te noemen). | |
Rianne84 | woensdag 22 december 2021 @ 20:26 |
Jos aanwezig op het sportgala, hij mag zijn eigen flopshow meemaken ![]() | |
Mestreech1990 | woensdag 22 december 2021 @ 20:36 |
Limburger he, ons dialect lijkt ontzettend veel op Duits. Niet dat ik daar trots op ben. Overigens zo mooi hoe Max lekker zichzelf blijft, hij geeft totaal niet om roem en spotlights. Gemeente Maastricht, Montfort, Amsterdam etc. wouden allemaal een huldiging organiseren. Echter heeft hij zich voor alles bedankt om zijn beperkte vrije tijd met familie en vrienden door te brengen. | |
3rr0r | woensdag 22 december 2021 @ 22:04 |
![]() | |
ondeugend | woensdag 22 december 2021 @ 22:50 |
![]() | |
Dazalbest | woensdag 22 december 2021 @ 23:43 |
Wat kan ie toch goed piano spelen die man ![]() | |
Netsplitter | donderdag 23 december 2021 @ 10:00 |
https://nl.motorsport.com(...)er-monteurs/6957583/ Het leven van het personeel in de Formule 1 is er de afgelopen jaren niet gemakkelijker op geworden. Een monteur vertelt openhartig hoe onder meer de uitdijende kalender en de loodzware triple-headers hem en zijn collega's tot het uiterste drijven. | |
Nattekat | donderdag 23 december 2021 @ 10:09 |
Ik vind het ook echt volslagen belachelijk worden. Zelfs voor mij begint het allemaal te veel te worden, het speciale van een raceweekend is er inmiddels wel af. | |
BehoorlijkKritisch | donderdag 23 december 2021 @ 10:39 |
Je kunt het probleem ook op een andere manier oplossen dan met minder raceweekenden. Bijvoorbeeld door meer gestandaardiseerde onderdelen, minder afstellingsmogelijkheden, eenvoudigere bolides. Maar ja, wanneer ga je een balans over waarin het geen Formule 1 meer is. | |
Netsplitter | donderdag 23 december 2021 @ 10:42 |
Dat is geprobeerd en is gefaald. | |
ChevyCaprice | donderdag 23 december 2021 @ 10:54 |
Dan ga je toch lekker bij de lokale automonteur werken Voor hun honderden anderen | |
Nattekat | donderdag 23 december 2021 @ 10:57 |
Dat lost het toch niet op man ![]() Probleem: te groot seizoen, jouw oplossing: we veranderen de regels Uhhhh | |
BehoorlijkKritisch | donderdag 23 december 2021 @ 11:50 |
Je verlicht het werk van de monteurs er mee. Je kunt ook meer ontwikkelstops invoeren. Ik wil gewoon meer races ipv minder en probeer gewoon te bedenken hoe je er voor kunt zorgen dat je dat doet zonder de monteurs meer te belasten. Je zou er ook voor kunnen kiezen om de budgetcap te verhogen, maar dan wel met geoormerkte middelen. Dat je alleen verhoogt met kosten voor monteurs, zodat je meer kunt betalen en meer monteurs aan kunt nemen. | |
ChevyCaprice | donderdag 23 december 2021 @ 11:50 |
Liberty Media moet ook eten Oplossing zou zijn rouleren van medewerkers | |
ChevyCaprice | donderdag 23 december 2021 @ 11:53 |
Moet wel zeggen dat ik het hier eigenlijk toch een klein beetje mee eens ben Met een triple header en twee weken later een dubbel header die laatste weken had ik niet echt het idee dat een GP nog heel bijzonder aanvoelde Maar het is nu eenmaal de strategie | |
BehoorlijkKritisch | donderdag 23 december 2021 @ 11:56 |
Triple headers snap ik ook wel dat dat ruk is voor iedereen die er bij betrokken is. Ik zie liever wat meer double headers. | |
Tarado | donderdag 23 december 2021 @ 11:57 |
dat denk ik ook maar dan zit je weer met je budget | |
Nattekat | donderdag 23 december 2021 @ 11:59 |
Mexico -> Brazili -> Qatar was echt achterlijk. Ik kan er echt met mijn hoofd niet bij dat iemand dat een goed idee vond. | |
BehoorlijkKritisch | donderdag 23 december 2021 @ 11:59 |
Geoormerkte budgetten dus. Budgetcap iets verruimen en meer geld voor monteurs en minder voor doorontwikkeling gedurende het seizoen. | |
BehoorlijkKritisch | donderdag 23 december 2021 @ 12:01 |
Dat sloeg nergens op. Maar double headers als tracks bij elkaar in de buurt liggen mag van mij het hele jaar door. Spa en Zandvoort, heerlijk na elkaar. | |
Tarado | donderdag 23 december 2021 @ 12:02 |
een pitcrew ga je niet wisselen lijkt me dus ik weet niet in hoeverre dat echt gaat helpen, wel eens dat het wat teveel van het goeie is qua races en kan goed begrijpen dat die gasten er kapot aan gaan | |
ChevyCaprice | donderdag 23 december 2021 @ 12:05 |
Een pitcrew is vrij inwisselbaar lijkt mij? | |
Tarado | donderdag 23 december 2021 @ 12:06 |
uiteraard maar die gasten zijn zo ingewerkt, dat ga je niet wijzigen voor een team dat langzamer is | |
Sinister-D- | donderdag 23 december 2021 @ 12:43 |
'Lewis Hamilton heeft zijn keuze gemaakt en blijft racen'![]() No way dat die diva vertrekt zonder de grootst mogelijke spotlight op zich hebben ![]() | |
shiz | donderdag 23 december 2021 @ 12:49 |
Hij weet dat RedBull misschien de short term game gespeeld heeft en Mercedes de long term game door dit seizoen min of meer op te offeren voor volgend jaar. Hoewel ze natuurlijk nog wat reserves in de 'oude' auto hadden en wel verwachtte alsnog aan de haal te gaan met de titel. Het ding is... Russell. Max heeft misschien de mindere auto volgend jaar, desalniettemin zou het hele veld wat nauwer moeten kunnen trekken, beter achter anderen kunnen rijden en gaat Max er als lachende derde wederom met de titel aan de haal omdat Lewis en George elkaar telkens aftroeven en dwarsbomen... | |
franklop | donderdag 23 december 2021 @ 12:50 |
BehoorlijkKritisch | donderdag 23 december 2021 @ 12:51 |
Ik weet niet of die mannen die die turbo pitstops uitvoeren ook nog andere taken hebben, lijkt me nu wel. Kun je er dus prima voor kiezen om taken te verdelen zodat die mannen alleen op de racedag een hoofdrol hebben. Natuurlijk moeten ze dan ook trainen en zo, maar takenverlichting moet wel kunnen. | |
exile79 | donderdag 23 december 2021 @ 12:55 |
Lewis heeft sinds de quali niet meer getweet en zich sinds de race niet meer laten zien, zelfs niet voor het post-race interview. Dan ben je gewoon af. | |
shiz | donderdag 23 december 2021 @ 12:57 |
Hij kent cancelculture genoeg om 'check yoself, befoh u wreck yoself' op zich toe te passen. Misschien laat 'ie nog eens een nieuwe outfit op insta zien. #blessed #whenonedoorshutsanotheroneopens | |
BehoorlijkKritisch | donderdag 23 december 2021 @ 13:00 |
Alonso tattoo bij RIC. ![]() Leuk filmpje, toch altijd wel mooi hoe ze dit soort dingen doen bij F1. Toont ook wel het onderlinge respect voor elkaar. | |
BehoorlijkKritisch | donderdag 23 december 2021 @ 13:02 |
Het zou me echt niets verbazen als het nog lang stil blijft en we volgend jaar de 'diep dal, maar ik ben een strijder'-act tot in den treuren uitgemolken gaan krijgen. | |
ChevyCaprice | donderdag 23 december 2021 @ 13:06 |
Weer geen Lewis Helaas | |
BehoorlijkKritisch | donderdag 23 december 2021 @ 13:08 |
En dit is nog voor de laatste race opgenomen, dat maakt het extra treurig. Opvallend wel, jij hebt elke keer de grootste kritiek als we iets negatiefs over HAM zeggen, maar je zwengelt het wel keer op keer zelf aan. | |
Nia | donderdag 23 december 2021 @ 13:17 |
Zonnekoning Lewis heeft alles al. | |
ChevyCaprice | donderdag 23 december 2021 @ 13:22 |
Hoezo zwengel ik het aan ![]() Ik zeg alleen dat het jammer is dat hij weer niet met de kerstcadeautjes meedoet. Terwijl dat toch een leuke afsluiter is van het jaar [ Bericht 0% gewijzigd door ChevyCaprice op 23-12-2021 13:51:37 ] | |
Rnie | donderdag 23 december 2021 @ 13:32 |
![]() Lewis heeft iedereen ontvolgt op Instagram ![]() | |
Netsplitter | donderdag 23 december 2021 @ 13:35 |
Sinds wanneer is bij plant based? Of heb ik iets gemist tijdens biologieles? ![]() | |
Rnie | donderdag 23 december 2021 @ 13:38 |
Al een tijdje hoor.....Ik blijf het een merkwaardig kereltje vinden ![]() | |
Nia | donderdag 23 december 2021 @ 13:41 |
Die heeft zich heel diep ingegraven in een kuil van zelfmedelijden. Je zult maar fan van hem zijn zeg. Dan krijg je toch wel een heel vervelende kant van je idool te zien. | |
Rnie | donderdag 23 december 2021 @ 13:43 |
Volgens Reddit heeft hij dit al vaker gedaan. Kwestie van een tekort aan aandacht. Is hij 14 ofzo? | |
Tarado | donderdag 23 december 2021 @ 13:47 |
sinds 2020 meen ik | |
ChevyCaprice | donderdag 23 december 2021 @ 13:51 |
Ik keek een uurtje of 2 geleden ook al en toen had hij al ruim 200 man ontvolgd, toen was hij dus al bezig ![]() | |
Netsplitter | donderdag 23 december 2021 @ 13:51 |
Zijn fans vinden dit fantastisch. Geeft hun ook de validatie dat zij dit ook kunnen doen. | |
Tarado | donderdag 23 december 2021 @ 13:56 |
gaat hij stoppen? | |
ChevyCaprice | donderdag 23 december 2021 @ 14:19 |
Nee | |
Tarado | donderdag 23 december 2021 @ 14:20 |
ik weet het niet, het blijft een vreemde vogel | |
BehoorlijkKritisch | donderdag 23 december 2021 @ 14:25 |
Maar Verstappen is mentaal labiel hoor jongens. ![]() HAM is psychisch superieur. ![]() | |
Tijn | donderdag 23 december 2021 @ 14:26 |
Het zou me in elk geval niks verbazen als-ie wel stopt. | |
BehoorlijkKritisch | donderdag 23 december 2021 @ 14:30 |
Het is allemaal onderdeel van de act. Allemaal gescript door het pr-team van Hamilton. Totally devestated spelen en dan volgend jaar terugkomen met een hoop bombarie voor zijn wraak op de wereld die hem verraden heeft. Extra leuk als hij dan ergens in het middenveld rijdt met een totaal mislukt design concept en Russel steevast voor hem eindigt #wishfullthinking | |
Netsplitter | donderdag 23 december 2021 @ 14:32 |
Gun het hem wel om steeds vierde te worden. Net niet op het podium. | |
BehoorlijkKritisch | donderdag 23 december 2021 @ 14:36 |
Prima, met Russel op drie achter Verstappen en Alonso. Mogen die laatste twee het uitvechten van mij, allebei prima. | |
ChevyCaprice | donderdag 23 december 2021 @ 14:44 |
De laatste races liet Lewis wel zien dat hij de overhand heeft op dat vlak, maar superieur is die niet nee. | |
BehoorlijkKritisch | donderdag 23 december 2021 @ 14:45 |
![]() "Right behind me? With new tires?" De angst in zijn stem, prachtig. | |
Netsplitter | donderdag 23 december 2021 @ 14:48 |
Net zo stabiel als toentertijd met Rosberg. ![]() | |
ChevyCaprice | donderdag 23 december 2021 @ 14:48 |
Daar heeft het mentale aspect weinig mee van doen. Die hele race deed hij het perfect. Evenals de laatste 4 races als geheel. En door pech de laatste verloren. | |
S95Sedan | donderdag 23 december 2021 @ 14:50 |
Mislopen van het WDC geeft ze (Mercedes/Hamilton) natuurlijk een stuk minder aandacht, dus doen ze het op deze manier. | |
Tijn | donderdag 23 december 2021 @ 14:52 |
Een falende strategie bedoel je ![]() | |
BehoorlijkKritisch | donderdag 23 december 2021 @ 14:55 |
Nee, angst is geen mentaal dingetje natuurlijk. En het is makkelijk om mentaal sterk te zijn als je auto 30 km/u sneller is in elke drs zone. Je moet het tonen als je competitie hebt en dat lukt hem structureel niet. | |
ChevyCaprice | donderdag 23 december 2021 @ 14:55 |
Strategie had er niks mee te maken. | |
ChevyCaprice | donderdag 23 december 2021 @ 15:01 |
Logisch dat je auto sneller is met DRS Dat is zeg maar de bedoeling van DRS ![]() | |
BehoorlijkKritisch | donderdag 23 december 2021 @ 15:02 |
Noem het pech, noem het gerechtigheid. Ik vind het allemaal prima. | |
BehoorlijkKritisch | donderdag 23 december 2021 @ 15:03 |
Maar geen 30 km/u Hans. | |
Tarado | donderdag 23 december 2021 @ 15:04 |
wel eens dat hij goed reed al maakte het snelheidsverschil dat ook eenvoudiger maar blijf er toch bij dat hij zich heel makkelijk liet passeren in die laatste ronde, defensief rijden hoort ook bij racen | |
ChevyCaprice | donderdag 23 december 2021 @ 15:09 |
Dat had hij zeker beter kunnen doen ja. Maar Lewis heeft vaak de neiging om op het rubber te blijven en dat heeft hem dit keer genekt. Want als je ziet hoe competitief hij was nadat Max hem had gepakt dan leek het verschil van bandencompound niet eens uit te maken. | |
Rianne84 | donderdag 23 december 2021 @ 15:14 |
Lando's algemene kennis ![]() | |
Rianne84 | donderdag 23 december 2021 @ 15:15 |
Als zijn volgers dan maar niet hetzelfde doen, daar worden zijn sponsors niet blij van ![]() | |
Nia | donderdag 23 december 2021 @ 15:18 |
Is dat geen klusje voor zijn slaafje Angela Cullen? ![]() | |
THEFXR | donderdag 23 december 2021 @ 15:22 |
heeft ie een meltdown? ![]() ![]() ![]() ![]() | |
THEFXR | donderdag 23 december 2021 @ 15:26 |
zou ie aan de coke zijn, met zijn meltdown? | |
BehoorlijkKritisch | donderdag 23 december 2021 @ 15:26 |
Het valt me nog mee dat hij niet al weken loopt te klagen over een whiplash nadat hij bij VER achterop reed. | |
Netsplitter | donderdag 23 december 2021 @ 15:28 |
https://nl.motorsport.com(...)soneel-2022/6970345/ Formule 1-personeel dat niet gevaccineerd is tegen het coronavirus is vanaf volgend jaar waarschijnlijk niet langer welkom op het circuit. De koningsklasse van de autosport overweegt een vaccinatieplicht in te voeren voor al het personeel op locatie. | |
Tarado | donderdag 23 december 2021 @ 15:28 |
wel plant based | |
Tarado | donderdag 23 december 2021 @ 15:29 |
dus op zoek naar een nieuwe SC driver | |
Captain_Jack_Sparrow | donderdag 23 december 2021 @ 15:38 |
Wut?? | |
Rianne84 | donderdag 23 december 2021 @ 15:38 |
Lekker vegan coke snuiven. Hij moet ook wel ergens opgesloten zitten, geen paparazzi foto te vinden. | |
Tijn | donderdag 23 december 2021 @ 15:41 |
Het had niks met strategie te maken dat Lewis op banden van bijna 40 ronden oud bij de herstart verscheen, ja? ![]() | |
Captain_Jack_Sparrow | donderdag 23 december 2021 @ 15:42 |
Strategie is misschien niet het juiste woord, maar toch een fuck up van Mercedes. Ze hadden Lewis gewoon moeten pitten. Dan hadden ze Red Bull onder druk gezet. Nu hoefde ze daar niet eens na te denken. | |
BehoorlijkKritisch | donderdag 23 december 2021 @ 15:43 |
Grote rivaal gaat zowat stil staan op de baan en de mentaal ijzersterke Hamilton rijdt er achterop omdat hij er niet voorbij durft. ![]() | |
Netsplitter | donderdag 23 december 2021 @ 15:45 |
Hahaha | |
ChevyCaprice | donderdag 23 december 2021 @ 15:46 |
Dat hij op hards reed neemt niet weg dat hij het gat openliet voor bocht 5. Ik denk dat als hij dat niet had gedaan dat hij Max wel een ronde lang achter zich kon houden | |
ChevyCaprice | donderdag 23 december 2021 @ 15:48 |
Ja kan van tevoren moeilijk weten hoeveel tijd het kost om de baan vrij te maken en of je dus finisht onder geel of groen. En of je trackpositie behoudt of niet | |
Tijn | donderdag 23 december 2021 @ 15:51 |
Kwestie van speculatie natuurlijk, maar ik denk dat Max er met dit verschil in banden altijd wel voorbijgekomen was voor de finish. Sowieso had Max ook pole, dus in principe was-ie het snelst over een rondje. Het is inderdaad opmerkelijk dat Lewis niet harder verdedigde, maar ik zie het uiteindelijk als een strategische fout van Mercedes dat ze berhaupt in dit scenario terecht kwamen. Als ze Lewis een keer naar binnen hadden gestuurd, had-ie er veel beter voorgestaan op het eind. | |
Nattekat | donderdag 23 december 2021 @ 15:52 |
Dat hij in een snelle auto makkelijk kan winnen. | |
BehoorlijkKritisch | donderdag 23 december 2021 @ 15:58 |
Uiteindelijk was het met de SC een gok om trackpositie te behouden omdat ze inderdaad niet konden weten of er onder geel gefinisht zou worden. Ook al hadden ze kunnen weten dat Masi er alles aan zou doen om nog een ronde te gaan racen. Dat is echter een risico dat ze niet durfde nemen en dat begrijp ik ook best. Neemt niet weg dat het een strategische keuze is, maar op dat moment hadden zij met de verkeerde keuze meer te verliezen dan RB. Hadden ze echter eerder onder de VSC trackpositie niet zo belangrijk gevonden, dan had HAM absoluut de beste papieren gehad om te winnen, ook nog met de SC op het einde. Ik vind het alleen veel te ver gaan om te stellen dat HAM die laatste heeft verloren op tactiek. Pech vind ik geen slechte conclusie, maar het is totaal irrelevant hoe hij heeft verloren als je naar het hele seizoen kijkt. En inderdaad, had hij hem in bocht vijf niet gepakt, dan was hij er daarna wel overheen gegaan. HAM had geen schijn van kans. Ik ben er echter van overtuigd dat als de rollen omgedraaid waren geweest, VER HAM er nooit voorbij had laten komen. HAM kan gewoon niet racen. Dat laat hij het hele seizoen al zien. Als hij niet 30 per uur op het rechte stuk harder kan, komt hij vrijwel niemand voorbij. | |
Kleffe_Dop | donderdag 23 december 2021 @ 15:58 |
Dit gaat gebeuren natuurlijk, zijn eerste insta post zal weer een halve essay zijn over z'n mentale toestand. Hoe hij nu sterker terugkomt als ooit te voren, z'n benadeelde positie, dat niemand hem klein krijgt, blessed, still i rise etc etc. Meteen circlejerk reacties daarop van oa. George Russell, Charles Leclerc en Lando Norris hoe dapper hij wel niet is, GOAT dit-dat-zus-zo. Editorial en columns van Sky over de stap die Hamilton hiermee zet en hoe belangrijk het is dat er gepraat kan worden over iemand z'n mentale toestand etc etc. Dit boek schrijft zichzelf. ![]() | |
Rianne84 | donderdag 23 december 2021 @ 16:00 |
Nu al geen zin in deze act ![]() | |
BehoorlijkKritisch | donderdag 23 december 2021 @ 16:02 |
Not only a GOAT on track, but in life too. Truly the greatest ever. ![]() ![]() | |
Tarado | donderdag 23 december 2021 @ 16:05 |
nu de SC vrij komt is dat misschien wel wat, wordt hij nooit meer ingehaald | |
BehoorlijkKritisch | donderdag 23 december 2021 @ 16:07 |
"They are racing me to hard" ![]() | |
#ANONIEM | donderdag 23 december 2021 @ 16:10 |
![]() | |
Captain_Jack_Sparrow | donderdag 23 december 2021 @ 16:11 |
True. Maar door niet te pitten maakten ze het voor Red Bull heel makkelijk. Als ze wel hadden gepit, had Red Bull binnen 15 seconden een beslissing moeten nemen. Het blijft een hele zwakke call van Mercedes. En daarnaast, ook Mercedes wist dat Masi er alles aan zou doen om niet achter de SC te finishen | |
Tarado | donderdag 23 december 2021 @ 16:11 |
#ANONIEM | donderdag 23 december 2021 @ 16:16 |
Bijzonder inderdaad. Ik denk dat Hamilton graag geweten had dat bij een race-incident in de laatste ronde hij een plekje voor Max zou zijn afgevlagd en dus kampioen zijn zou zijn geworden. Oepsie | |
BehoorlijkKritisch | donderdag 23 december 2021 @ 16:18 |
Die van Norris was toch helemaal niet zo heel speciaal? En die van VER was natuurlijk prachtig, episch en geweldig, maar dat was meer het moment en dat het kampioensbeslissend was dan de actie zelf. Ik heb wel momenten gehad dit seizoen waarbij ik meer een WOW gevoel had. | |
BehoorlijkKritisch | donderdag 23 december 2021 @ 16:20 |
Nou ja, die mag dan wat mij betreft wel in de categorie tactische blunders. Heeft ie hem toch nog op tactiek verloren, want dat is natuurlijk wel de rol van het team om dat soort zaken in de gaten te houden. | |
Tarado | donderdag 23 december 2021 @ 16:23 |
zeker, maar het was natuurlijk wel the overtake van het jaar en die van Norris die het dus gaat winnen niet zo heel bijzonder vind ik | |
BehoorlijkKritisch | donderdag 23 december 2021 @ 16:25 |
Mee eens hoor. | |
Tarado | donderdag 23 december 2021 @ 16:28 |
Norris zelf is het er ook mee eens, dat vind ik wel leuk aan hem | |
BehoorlijkKritisch | donderdag 23 december 2021 @ 16:33 |
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de andere genomineerden, kan me niet voorstellen dat er geen bij zit die spectaculairder is dan die van Norris eigenlijk. Tegelijkertijd, als ik er over na ga denken heb ik dit seizoen vooral genoten van een aantal racemomenten waarbij uiteindelijk geen inhaalactie was, of waarbij het meteen na/bij de start was. Of waarbij vooral het verdedigende werk indrukwekkend was. Alonso - Hamilton of Perez - Hamilton bijvoorbeeld. Maar uiteindelijk waren in die situaties de uiteindelijke inhaalacties niet zo bijzonder, meer het gevecht. En zo waren er tussen Ferrari en McLaren ook een paar. Wat wiel-aan-wiel gevechten die spectaculair waren, maar niet direct vanwege de uiteindelijke inhaalactie. | |
Tarado | donderdag 23 december 2021 @ 16:35 |
zit er dik in, ik heb het niet zo gevolgd | |
Tarado | donderdag 23 december 2021 @ 16:59 |
Nober | donderdag 23 december 2021 @ 17:08 |
Goh geen Lewis. Lewis doet alleen tweeten als ie wint of verwacht te gaan winnen? | |
Sinister-D- | donderdag 23 december 2021 @ 17:24 |
Vorige week nog naar de fabriek geweest... | |
Nattekat | donderdag 23 december 2021 @ 18:21 |
Is dat wel de echte Lewis | |
maan_man | donderdag 23 december 2021 @ 18:22 |
Nu bij Eenvandaag weer een heel gebeuren over de stikstofuitstoot in Zandvoort. Weer milieugekkies die het evenement om zeep willen helpen. Zou bij de rechter een kritisch rapport liggen over de door Zandvoort gemaakte berekeningen. | |
tripel7 | donderdag 23 december 2021 @ 18:42 |
Lewis zal toen nog wel van z'n god complex aan het genieten zijn geweest, geen zin hebben om met 'voetvolk' in aanraking te komen, blij dat hij daar hard vanaf geklapt is. Ook leuk om Valteri een keer te zien meedoen, ook fijn voor die jongen dat hij nu iig een veel socialere teamgenoot krijgt. | |
Peterselieman | donderdag 23 december 2021 @ 18:48 |
iedereen doet mee, behalve ... Tsja, zo blijf je een buitenbeentje | |
#ANONIEM | donderdag 23 december 2021 @ 18:49 |
Lijkt me niet. Deze man draagt normale kleding. Hij lijkt er wel op, qua gezicht en haren. Dat moet ik toegeven | |
THEFXR | donderdag 23 december 2021 @ 18:55 |
franklop | donderdag 23 december 2021 @ 21:50 |
Ach er hebben in verleden wel vaker andere niet meegedaan. Bij de andere filmpjes gedurende het jaar was hij er wel | |
D. | donderdag 23 december 2021 @ 22:27 |
Kwam 'm zojuist pas tegen. Zeker de moeite waard! | |
Beathoven | donderdag 23 december 2021 @ 23:20 |
not approved by Zeur Lewis Hamilton. | |
Rianne84 | donderdag 23 december 2021 @ 23:34 |
-XOR- | donderdag 23 december 2021 @ 23:38 |
Ik denk dat als je net na Bahrein voorspeld had dat Mazepin dit seizoen 234 blauwe vlaggen zou halen, je vierkant uitgelachen zou worden. | |
BehoorlijkKritisch | vrijdag 24 december 2021 @ 06:26 |
Ik had niet verwacht dat hij er genoeg ronden voor op de baan zou blijven. | |
Rianne84 | vrijdag 24 december 2021 @ 07:32 |
Schumacher is volgens mij vaker gecrasht waardoor hij blauwe vlaggen heeft ontweken. Hamilton heeft geluk gehad met de rode vlag in Imola, anders had hij op weg naar de grid ook wel een blauw vlaggetje gezien. En dat Verstappen in Hongarije geen blauwe vlaggen heeft gezien is wel een prestatie op zich. | |
Whiskers2009 | vrijdag 24 december 2021 @ 09:40 |
Opvallend dat Lewis als enige niet meedoet. | |
beantherio | vrijdag 24 december 2021 @ 09:54 |
Begint het nieuwe seizoen al bijna weer? ![]() Ik ben toch wel enorm benieuwd naar de nieuwe auto's en de nieuwe krachtsverschillen. 2021 was een sensationeel jaar maar 2022 wordt vooral een heel interessant jaar voorspel ik. | |
Dauthi | vrijdag 24 december 2021 @ 10:11 |
Hij zei Mikey en niet Michael. Ik begrijp niet dat veel mensen dat niet hebben verstaan. | |
TagForce | vrijdag 24 december 2021 @ 10:12 |
Hij zei Michael met een heel zwaar duits accent... Maikl waarbij er geen klinkerklank tussen de k en de l zat (zoals alleen zuid duitsers en oostenrijkers dat kunnen) | |
Symphonic | vrijdag 24 december 2021 @ 10:13 |
jankzakken waren uitgesloten van deelname. | |
Dauthi | vrijdag 24 december 2021 @ 10:14 |
Niet echt, Lewis heeft zich altijd gesoleerd uit de paddock. Hij is wat dat betreft een van de minst sociale coureurs van de afgelopen 15 jaar. Maar goed hij heeft ook nooit tijd gehad, altijd bezig met zijn muziek en kleding carrire in de VS... | |
Whiskers2009 | vrijdag 24 december 2021 @ 10:15 |
Ik verstond in eerste instantie zelfs Micky ip Mikey. | |
Dauthi | vrijdag 24 december 2021 @ 10:16 |
Nee. Dit is zo duidelijk een woord dat eindigt op een ie of y geluid. Zoals ik al zei ik snap het niet. | |
Whiskers2009 | vrijdag 24 december 2021 @ 10:18 |
Bij nader inzien toch Mikey ![]() | |
Whiskers2009 | vrijdag 24 december 2021 @ 10:20 |
Ook vanuit RBR? ![]() Not even close... | |
TagForce | vrijdag 24 december 2021 @ 10:22 |
Check anders even de beelden en probeer te liplezen... Je hoort het eerst over de radio, en vervolgens zie je Toto in de pitbox die zin zeggen. Je ziet hem duidelijk zijn tong tegen zijn verhemelte drukken... Dat doe je niet als je een 'i'-geluid maakt, maar wel als je een korte 'l' zegt. Maik-l. | |
Dauthi | vrijdag 24 december 2021 @ 10:28 |
No Tagforce, No, No, No, you are so not right. | |
Whiskers2009 | vrijdag 24 december 2021 @ 10:32 |
![]() Wat sowieso geen manier van aanspreken vd wedstrijdleider is, erg onprofessioneel. Nog afgezien vd rest van zijn boodschap die m.i. ook erg onprofessioneel is. | |
Tarado | vrijdag 24 december 2021 @ 10:35 |
ik verstond ook Mikey maar doet het wat af aan het kussentje? Niet dat ik zelf zoiets zou kopen maar grappig vind hem wel | |
BehoorlijkKritisch | vrijdag 24 december 2021 @ 10:37 |
Je bent echt kwarteltjesdoof als je niet hoort dat hij Mikey zegt inderdaad. | |
TagForce | vrijdag 24 december 2021 @ 10:41 |
lol Inderdaad... En daarom zegt hij ook Maikl, op z'n duits, wat klinkt als Mikey als je het niet goed hoort. | |
Whiskers2009 | vrijdag 24 december 2021 @ 10:44 |
Sorry, maar dat zegt hij echt niet. Het verschil tussen die 2 woorden is echt heel duidelijk te horen. Maikl lijkt voor geen meter op Mikey. | |
#ANONIEM | vrijdag 24 december 2021 @ 10:56 |
De discussie gaat nu over Mikey of Micheal. Volgens mij kan dit forum wel weer even in de box box box tot februari 2022 ![]() | |
Whiskers2009 | vrijdag 24 december 2021 @ 10:57 |
Wat let je? ![]() | |
#ANONIEM | vrijdag 24 december 2021 @ 10:59 |
Een redbull medewerker is het met jou eens, zie rechts op de foto ![]() Als het plaatje nie werkt. De bron: https://www.reddit.com/r/(...)_app&utm_name=iossmf [ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 24-12-2021 11:00:21 ] | |
#ANONIEM | vrijdag 24 december 2021 @ 11:05 |
Al heel lang geen mod rechten meer ![]() | |
ChevyCaprice | vrijdag 24 december 2021 @ 11:14 |
Ja daarom zegt hij dus niet Mikey ![]() Iedereen weet dat hij gewoon Michl zei. | |
ChevyCaprice | vrijdag 24 december 2021 @ 11:16 |
Grappig feitje trouwens: bij een van de eerste FIA radio’s van toto ging hij los over Mazepin die aan de kant zou moeten voor een blauwe vlag. Toen dacht ik ook dat die “Mikey” zei. Maar toen zei dus ook gewoon Michl ![]() | |
Marcoss | vrijdag 24 december 2021 @ 11:16 |
Niet in de communicatie met Masi inderdaad (dat deed RB een stuk netter dan Mercedes), maar ook Marko heeft genoeg dingen in de pers geroepen over Mercedes dit jaar die te ver gingen | |
Marcoss | vrijdag 24 december 2021 @ 11:21 |
Oh, ik val middenin een veel belangrijkere discussie, zie ik, Toto die geen namen kan uitspreken! | |
Netsplitter | vrijdag 24 december 2021 @ 11:24 |
https://nl.motorsport.com(...)ps-in-beeld/6977684/ Het circuit van Spa-Francorchamps lijkt deze dagen meer op een motorcrossbaan dan op een Formule 1-circuit. De iconische baan in de Belgische Ardennen ondergaat deze winter een ingrijpende metamorfose. | |
Netsplitter | vrijdag 24 december 2021 @ 11:27 |
https://nl.motorsport.com(...)pen-f1-2022/6977726/ Bernie Ecclestone ziet Max Verstappen op dit moment als de beste coureur ter wereld. Wel vreest hij dat de Nederlander in 2022 niet meer de strijd kan aangaan met zevenvoudig wereldkampioen Lewis Hamilton. Ham had toch al aangekondigd om gewoon door te gaan volgend jaar? | |
Marcoss | vrijdag 24 december 2021 @ 11:33 |
Hij heeft een contract, dat is het enige dat tot nu toe officieel is toch? Hij en Wolff lieten wat hints vallen dat volgend jaar nog geen zekerheidje is, maar geloof niet dat hij daar echt over twijfelt | |
Whiskers2009 | vrijdag 24 december 2021 @ 11:40 |
| |
#ANONIEM | vrijdag 24 december 2021 @ 11:41 |
Same here. Wolff probeert de boel te dramatiseren. Het is een groot onrecht wat Mercedes aangedaan is en Mercedes stelt daarnaast dat ze juridisch een protest zeker zouden winnen, maar in het belang van de sport het protest laten vallen. Net zoals afgelopen jaren continu de underdogrol aannemen terwijl ze 90% van de races domineren. Het past allemaal bij elkaar. | |
Marcoss | vrijdag 24 december 2021 @ 11:44 |
Ok, die had ik gemist | |
Sinister-D- | vrijdag 24 december 2021 @ 11:45 |
Zoals ik al eerder zei: hij zal de sport nooit verlaten zonder de grootst mogelijke spotlight op zich gericht te krijgen die een vertrekkende coureur ooit heeft gehad. En 100% dat Liberty hun posterjongen daarmee gaat uitmelken... | |
Marcoss | vrijdag 24 december 2021 @ 11:47 |
Mja, hoe groot is de spotlight als hij volgend jaar wordt verslagen door Russel bijvoorbeeld en dan afscheid neemt? (wat ik niet verwacht, maar het kan wel) | |
BehoorlijkKritisch | vrijdag 24 december 2021 @ 11:47 |
-nou nou nou- [ Bericht 11% gewijzigd door R-woud93 op 24-12-2021 19:29:16 ] | |
Tarado | vrijdag 24 december 2021 @ 11:49 |
Mwa ik denk toch wel Verstappen voor een enorme toename in kijkers heeft gezorgd en niet alleen in Nederland, dus of hij nu alleen de posterboy is vraag ik me af, dat hij denkt dat hij het is geloof ik wel. | |
Sinister-D- | vrijdag 24 december 2021 @ 11:52 |
"George, engine mode 9, cooling problem..." "George, pit, puncture, box box..." "George, sorry to inform you that we need a new ICE.." En anders hebben ze altijd Long Covid nog. | |
BehoorlijkKritisch | vrijdag 24 december 2021 @ 11:55 |
Doldraaiende wielmoeren, ook een leuke. | |
DKUp | vrijdag 24 december 2021 @ 11:55 |
Natuurlijk gaat Lewis niet weg. Lewis gaat met een heel mediacircus weg. Als hij tegenover George tegenvalt, dan is het zijn laatste seizoen. | |
ChevyCaprice | vrijdag 24 december 2021 @ 11:59 |
Ik hoop dat hij volgend jaar nummer 8 pakt. En misschien wel ook nummer 9 het jaar daarna. Dan moet hij het jaar wel consistent presteren en minder fouten maken, maar is hij wel de succesvolste aller tijden. | |
Marcoss | vrijdag 24 december 2021 @ 12:02 |
Qua statistieken is hij dat toch sowieso al? | |
Sinister-D- | vrijdag 24 december 2021 @ 12:06 |
Liberty lacht zich kapot met Verstappen. Hun woke golden boy vs. de agressieve bad guy. Maar ik doelde meer op de poppenkast die Liberty al met Hamilton opvoerde met o.a. die replica helmen en tig #weraceasone filmpjes en momenten. | |
BehoorlijkKritisch | vrijdag 24 december 2021 @ 12:06 |
"Maar ik ben wel fan van Verstappen hoor." | |
ChevyCaprice | vrijdag 24 december 2021 @ 12:08 |
Klopt. Maar nummer 8 is wel belangrijk omdat je tegenwoordig meer races hebt zodat je ook meer overwinningen kan pakken. | |
ChevyCaprice | vrijdag 24 december 2021 @ 12:09 |
Klopt. Ook, ja ![]() | |
Tarado | vrijdag 24 december 2021 @ 12:16 |
Ik hoop het niet, niet eens om hem of zo, het is tijd voor anderen ook qua constructeur, dat hele goat gebeuren interesseert me ook niet zoveel, voor de fanboys is hij al de beste, net zo zinloos om daar tegenin te gaan als tegen wappies. | |
#ANONIEM | vrijdag 24 december 2021 @ 12:18 |
Ik geloof weinig van het verhaal dat Hamilton zou stoppen, ik kan mij wel voorstellen dat de deceptie van Abu Dhabi hem aan het twijfelen bracht of hij nog door wil gaan maar ik denk dat hij te eerzuchtig is en dat hij Schumacher's 7 titels wil verbeteren. | |
BehoorlijkKritisch | vrijdag 24 december 2021 @ 12:18 |
Je wordt met de dag zieliger. Knap wel, dat je je eigen bodem steeds weer wat dieper graaft. | |
ChevyCaprice | vrijdag 24 december 2021 @ 12:18 |
Als hij op papier de beste is kan niemand het hem meer ontzeggen. Hij verdient het meer dan Michael. | |
#ANONIEM | vrijdag 24 december 2021 @ 12:20 |
Mag je vinden, natuurlijk. ik vind bijvoorbeeld het hele goat of beste verhaal ronduit gelul wat leuk is voor autisten op reddit ![]() | |
ChevyCaprice | vrijdag 24 december 2021 @ 12:21 |
Dus als ik Verstappen fan ben mag ik niet meer Hamilton fan zijn ![]() Dat bepaal jij lekker niet voor mij ![]() Ik ben fan van de groten op deze planeet. Dat jij daar niet tegen kan is jouw probleem ![]() | |
Tarado | vrijdag 24 december 2021 @ 12:32 |
Op papier, dat geldt alleen voor Ajax, verder niet met je eens dat hij het meer verdient maar wat ik al een post eerder zei een zinloze discussie. Hij is 2 keer in de snelste auto verslagen, noem dat maar een goat. | |
BehoorlijkKritisch | vrijdag 24 december 2021 @ 12:33 |
Het is ook totaal onvergelijkbaar, want de sport in de tijd van Schumacher was totaal anders dan nu. Toen ging het om racen, in Hamiltons heerschappij om snelle rondjes rijden. | |
Netsplitter | vrijdag 24 december 2021 @ 12:37 |
En hoe woke je kan zijn. | |
#ANONIEM | vrijdag 24 december 2021 @ 12:40 |
Lul niet. Met woke win je geen titels, met de snelste auto en optimaal presteren wel. | |
#ANONIEM | vrijdag 24 december 2021 @ 12:43 |
Ook niet helemaal waar, Schumacher heeft met Ferrari ook seizoenen gehad waarbij niemand bij ze in de buurt kon komen net zoals Hamilton die bij Mercedes heeft gehad. Of dat iemand "de beste rijder ooit" maakt vind ik nogal een vreemde vraag of vaststelling eigenlijk. Winnaars winnen maar soms hebben de meest getalenteerde rijders simpelweg pech omdat ze niet in de juiste auto zitten. | |
Netsplitter | vrijdag 24 december 2021 @ 12:48 |
Dus ham heeft niet optimaal gepresteerd afgelopen seizoen, ondanks de auto. | |
#ANONIEM | vrijdag 24 december 2021 @ 12:51 |
Nee, dat heeft hij niet maar dat had hij niet per se zelf in de hand, Verstappen presteerde ook optimaal en had soms de snellere auto. Ik vond Hamilton met name in het begin van het seizoen een air hebben van vergane glorie, Monaco was ronduit pijnlijk voor hem en het team te noemen. Mexico werd hij compleet weggereden, pas toen hij de rocket engine kreeg in Brazilie zag je de oude Hamilton weer terug wat voor mij een teken is dat Hamilton gewoon kwetsbaar is als hij niet veel sneller is dan andere rijders en auto's [ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 24-12-2021 12:52:32 ] | |
Netsplitter | vrijdag 24 december 2021 @ 12:55 |
Dat hij kwetsbaar is, was al goed te zien tijdens het Rosberg kampioensjaar. | |
BehoorlijkKritisch | vrijdag 24 december 2021 @ 13:02 |
Dat verschil was echt kleiner. En sowieso waren dat bij Schumacher 3 seizoenen en geen 7. De gedachte dat HAM minimaal zijn eerste 3 seizoenen bij Merc kampioen werd met een motor die ze vrijwillig hebben teruggeschroefd doet afbreuk aan elk verhaal over de grootheid van HAM. Ik ben overigens ook totaal geen Schumacher fan hoor en zijn record zal me worst wezen. Pedante en arrogante kerel en een eikel op en naast de baan. En waarschijnlijk ook nog minimaal 1 kampioenschap met een illegale wagen (als het er niet meer zijn geweest). Er zijn veel grotere coureurs dan HAM en Schumi, met veel minder titels. | |
Rossdale | vrijdag 24 december 2021 @ 13:05 |
Precies dit ![]() | |
ChevyCaprice | vrijdag 24 december 2021 @ 13:09 |
Als hij in 2016 en dit jaar meer zijn best had gedaan had hij er al 9. Dus die 9 kan er nog zeker wel komen. 2022 begint hij denk ik met 100% focus. | |
Netsplitter | vrijdag 24 december 2021 @ 13:11 |
Dus afgelopen seizoen begon hij met 90% focus? Of 80%? | |
Nattekat | vrijdag 24 december 2021 @ 13:15 |
Chevy denkt dat de absolute dominantie de laatste paar races te danken is aan Hamilton die plots op 100% ging rijden. | |
Tarado | vrijdag 24 december 2021 @ 13:16 |
Meer zijn best? Beter bedoel je en verder zijn die titels van 17-20 gewoon verdiend hoor maar ik denk dat er van de huidige F1 coureurs wel enkelen bij zitten die met die auto de titels ook hadden gepakt, Verstappen en Alonso zeker, Vettel, Ricciardo, Leclerc en Sainz waarschijnlijk ook wel. Hier kan Hamilton uiteraard niets aan doen, daarom ook zo pijnlijk voor hem dat het hem dit jaar niet lukte met echte tegenstand. | |
ChevyCaprice | vrijdag 24 december 2021 @ 13:21 |
Ook 100. Maar hij heeft het hele seizoen gedacht dat het wel goedkwam en hij verloor af en toe focus heb ik het idee. Tot aan ronde 53 dacht hij terecht dat hij het kampioenschap had gewonnen. | |
Netsplitter | vrijdag 24 december 2021 @ 13:24 |
It ain't over until the fat bitch sings. ![]() En of het terecht is of hij dat dacht kunnen we heel lang over discussiren, maar de cijfers zeggen dat hij niet de terechte kampioen zou zijn geweest. | |
Tarado | vrijdag 24 december 2021 @ 13:26 |
terecht? ![]() | |
Tijn | vrijdag 24 december 2021 @ 13:26 |
Lijkt me eerder dat het met een nieuwe motor en een illegale achtervleugel te maken had ![]() | |
Marcoss | vrijdag 24 december 2021 @ 13:26 |
Denk dat Hamilton na Mexico en de 19 punten achterstand op Max nooit heeft getwijfeld dat het wel goed zou komen inderdaad, datzelfde geldt voor de 32 punten achterstand na de 2e keer Oostenrijk | |
Nattekat | vrijdag 24 december 2021 @ 13:32 |
Nee, Hamilton liet Max gewoon winnen daarvoor. | |
BehoorlijkKritisch | vrijdag 24 december 2021 @ 13:33 |
Ja, deed Mercedes bewust om het kampioenschap spannend te maken. ![]() | |
ChevyCaprice | vrijdag 24 december 2021 @ 14:16 |
Klopt er zullen zeker meer coureurs wat titels hebben gepakt in de Mercedessen van 17-20. Zeker in 19 en 20, want toen kreeg Hamilton geen echte tegenstand te verduren natuurlijk. In 17 en 18 had je nog Vettel die wat strijd bood. | |
Starflyer | vrijdag 24 december 2021 @ 14:23 |
Totdat Mercedes na de zomerstop weer met een update kwam en Vettel het nakijken had. | |
beantherio | vrijdag 24 december 2021 @ 14:25 |
In de eerste helft van het seizoen had ik helemaal niet het gevoel dat Hamilton er voor de volle 100% voor ging. Hij oogde opvallend vermoeid. Pas in de laatste 4 races, doen de auto ook superieur was, zag je de "oude" Hamilton weer terug. | |
Tijn | vrijdag 24 december 2021 @ 14:29 |
Ik heb het seizoen teruggekeken en het viel me juist op dat in de openingsraces de RBR helemaal niet zo dominant was en Lewis gewoon de meeste races op z'n naam schreef. Max kwam pas aan de leiding na de overwinning in Monaco, daarvoor ging Lewis gewoon aan kop. Het is wel waar dat wanneer Lewis een race won, Max als tweede over de streep kwam. Wat dat betreft had RBR een betere start dan voorgaande jaren. Maar het was echt niet zo dat ze een voorsprong hadden. | |
Marcoss | vrijdag 24 december 2021 @ 14:43 |
Lewis stond na Barcelona ook gewoon 14 punten voor, dus zo slecht was het ook allemaal niet inderdaad | |
BehoorlijkKritisch | vrijdag 24 december 2021 @ 14:45 |
Het hele gezever van HAM dat RB het hele jaar de dominante wagen heeft gehad slaat ook nergens op. Op zijn best waren ze gelijkwaardig en hadden ze hier en daar wat meer voordeel per baan. Maar na de zomerstop was de Mercedes gewoon dominant. Vrijwel elke race de RB daarna nog heeft gewonnen was op tactiek of omdat de auto het circuit echt niet lag voor Mercedes. Des te mooier. Je merkt dat RB in staat is om er nog wat van te maken als ze niet de dominante wagen hebben, omdat ze dat al jaren gewend zijn, Mercedes kan dat gewoon minder. Ik kan me eigenlijk geen race herinneren die ze op tactiek wonnen, buiten Barcelona. | |
WismutVeilchen83 | vrijdag 24 december 2021 @ 14:55 |
Ik heb nog eens zitten denken over Perez vs Bottas. Even los van of beiden genoeg hebben gebracht denk ik dat Perez het beter heeft gedaan dan Bottas. Die laatste eindigde maar 1 keer voor VER, namelijk in Turkije. Verder pakte hij alleen in de sprintraces in Itali en Brazili n punt af van Verstappen. Perez pakte punten af van Hamilton in Monaco en Turkije. Ook in Baku zou hij zonder klapband punten hebben afgepakt. Wat vooral blijft hangen zijn ook de felle duels die hij uitvocht zodra hij bij Hamilton in de buurt zat. In Baku hield hij hem achter zich en ook in Turkije kwam Hamilton er niet voorbij doordat Perez tot het uiterste ging. In Brazili deed hij het maximale en tot slot zorgde hij er in Abu Dhabi voor dat HAM geen vrije pitstop had, hetgeen naar alle waarschijnlijkheid cruciaal geweest is. In Hongarije en Abu Dhabi boekte hij buiten zijn schuld om 0-resultaten, terwijl hij ook in Bahrein te maken had met technisch malheur. Ik weet dat hij ook enkele domme fouten maakte (Belgi, sprint in UK, Imola) en dat vooral zijn kwalificatie beter moet. Maar het beeld dat bottas meer heeft bijgedragen bestrijd ik. Hamilton heeft op Turkije na niets aan Bottas gehad en dat hij wat obligate derde plaatsen heeft geboekt doet daar niets aan af. Zelfs strategisch kan ik me geen race herinneren waarin Verstappen last heeft gehad van Bottas. Zelfs als hij na een stop achter Bottas kwam was hij er in no time voorbij. | |
BehoorlijkKritisch | vrijdag 24 december 2021 @ 14:59 |
In het WDC heb je gelijk. Maar Bottas heeft het voor de WCC natuurlijk wel veel beter gedaan dan Perez, al heeft RB wel een aantal keer nadrukkelijk Perez zijn race opgeofferd omdat zij meer nog dan Mercedes, hun eerste rijder kampioen wilde maken. | |
Netsplitter | vrijdag 24 december 2021 @ 15:01 |
Corona. | |
Faraday01 | vrijdag 24 december 2021 @ 15:10 |
Hoe zit het met het windtunnelgebruik? Mag Merc vanaf januari als constructeurskampioen minder windtunnel uren maken en Red Bull als nummer 2 maar leider bijn de constructeurs halverwege 2021 weer iets meer doen? of is het volgende meetmoment halverwege 2022? | |
Mano_ | vrijdag 24 december 2021 @ 15:19 |
Volgens mij wordt er alleen naar eindstand gekeken, zonder tussenliggende meetmomenten. | |
Drekkoning | vrijdag 24 december 2021 @ 15:24 |
Hoe werkt dat berhaupt? Lopen er continu inspecteurs van de FIA rond om te klokken hoeveel windtunneluren een team maakt? Of is het een kwestie van blauwe ogen? | |
Faraday01 | vrijdag 24 december 2021 @ 15:25 |
https://www.formula1.com/(...)N4A0cjbNRbdYx8a.html 2x per jaar | |
Knurft-Zork3 | vrijdag 24 december 2021 @ 20:38 |
Is It Time For Formula 1 To Retire? Lekker zuur stukje van deze Engelse journalist. Onder het mom van "de F1 is niet groen genoeg" maar eigenlijk:
| |
Mano_ | vrijdag 24 december 2021 @ 21:36 |
Oh wist ik niet, dank! | |
Netsplitter | vrijdag 24 december 2021 @ 21:41 |
Niks nieuws toch. Nog steeds een enorm minderwaardigheidscomplex. | |
#ANONIEM | vrijdag 24 december 2021 @ 21:43 |
Als Hammie stopt zijn de volgende 7 wereldtitels in Maxjes zak, simpel als wat. Die onnozele Russel (zijn tweets na de laatste race) maakt totaal geen kans. Verder is er geen een op de grid die in de schaduw van verstappen mag staan. | |
Evenstar | vrijdag 24 december 2021 @ 21:59 |
Lewis gaat echt niet stoppen. Dit is gewoon allemaal weer een toneelstukje, zodat ze volgend jaar weer iets kunnen vertellen om te laten zien hoe zwaar zij het wel niet hebben gehad en hoe Lewis zich weer uit een diepe diepe diepe put heeft kunnen trekken om goed te kunnen presteren. | |
Rianne84 | vrijdag 24 december 2021 @ 22:05 |
https://www.gpfans.com/nl(...)-mannen-moeten-zijn/ Kan iemand deze jankbal weggooien? | |
#ANONIEM | vrijdag 24 december 2021 @ 22:13 |
Wat minder Engelsen in de F1 zou pas een welkome verandering zijn. [ Bericht 30% gewijzigd door #ANONIEM op 24-12-2021 22:13:29 ] | |
Netsplitter | vrijdag 24 december 2021 @ 22:18 |
Hij heeft wel gelijk dat het wel een stuk meer van de coureur in kwestie mag gaan afhangen dan van de auto. V10/V12 is natuurlijk sentiment. | |
Rianne84 | vrijdag 24 december 2021 @ 22:34 |
Ik doel natuurlijk op het laatste deel waarin hij weer wil doen voorkomen dat hij moeilijke races wil en dat de jonge coureurs te veel de limiet opzoeken (hij doelt natuurlijk maar op 1 iemand) | |
Netsplitter | vrijdag 24 december 2021 @ 22:50 |
Ah ja. Hij was vroeger natuurlijk de perfecte coureur. ![]() | |
Dutchguy | vrijdag 24 december 2021 @ 23:55 |
Doodvermoeiend team is het dat Mercedes. Doorzichtig ook. | |
Nieuwschierig | zaterdag 25 december 2021 @ 00:04 |
Het hang toch allemaal af van de auto. In de Toro Rosso maakte Verstappen ook geen klote klaar voor het kampioenschap. Hopelijk kan Ferrari eens flink mee gaan doen. | |
#ANONIEM | zaterdag 25 december 2021 @ 00:30 |
Met een illegale motor, ja. Ferrari dus. [ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-12-2021 00:31:08 ] | |
Dauthi | zaterdag 25 december 2021 @ 11:00 |
Bedoel je niet de partymode aan en uitzetten ![]() | |
TweedeKlum | zaterdag 25 december 2021 @ 11:39 |
Persoonlijk krijg ik hier jeuk van maar voor de liefhebbers. | |
koosbasterd | zaterdag 25 december 2021 @ 11:39 |
Hamilton ontdoet zich van zijn 26 miljoen volgers op Instagram https://www.msn.com/nl-nl(...)0AU?ocid=mailsignout Hamilton volgt niemand meer op Instagram, radiostilte houdt aan https://www.msn.com/nl-nl(...)7IR&ocid=mailsignout | |
TweedeKlum | zaterdag 25 december 2021 @ 11:41 |
Het is 1 grote act, alle aandacht vragen terwijl die aandacht zou moeten gaan naar de WDC. Lowietje gaat natuurlijk gewoon door. | |
#ANONIEM | zaterdag 25 december 2021 @ 12:28 |
Hij heeft nog steeds een instagramaccount met 26,3 mio volgers. Wat een onzin bericht weer. Hamilton volgt alleen zelf niemand meer. Lekker belangrijk. | |
WismutVeilchen83 | zaterdag 25 december 2021 @ 12:36 |
Dit hadden Vettel of Massa moeten doen toen zij wel alle credits aan HAM gaven. | |
Dauthi | zaterdag 25 december 2021 @ 12:41 |
Nou ja, misplaatste quote. En dat het niet de situatie duidt, het totale verlies van controle over zijn emoties door Toto. De verhoudingen zoals hij die ziet, het is een kleinerende manier van praten. Het zal ook wel de keiharde uitspraak van Masi hebben uitgelokt, "Toto it is called a motorrace, we went car racing". | |
Tarado | zaterdag 25 december 2021 @ 12:48 |
Ik denk dat jij er weer wat meer of anders van maakt dan ik, ik zie het eerder als een te amicale manier van toespreken, niet kleinerend. Maar blijft vreemd dat ze de quote veranderd hebben. | |
ChevyCaprice | zaterdag 25 december 2021 @ 12:52 |
De fans zijn zo trouw dat ze hem allemaal alweer hebben gevolgd | |
Dauthi | zaterdag 25 december 2021 @ 12:53 |
Amicaal is prima wanneer je samen in de kroeg staat. Wanneer je in iemand z'n oor staat te schreeuwen dat je het niet eens bent met zijn beslissingen tijdens het werk, komt dat echt heel anders over. Zeker wanneer je op TV bent met een miljardenpubliek, waar alles om beeldvorming draait en Toto zich daar heel bewust van is. | |
Tarado | zaterdag 25 december 2021 @ 12:55 |
wat bedoel je nou? Hij heeft er toch geen volgers afgegooid | |
BehoorlijkKritisch | zaterdag 25 december 2021 @ 12:59 |
@ChatbotChevy probeert het zo te draaien dat zijn grote idool er mooier uitkomt. Dat is zijn rol hier. Of hij is gewoon mokerdom, dat kan ook. | |
Tarado | zaterdag 25 december 2021 @ 13:00 |
het is te amicaal als een deelnemer meent de hoofdscheidsrechter op die manier te kunnen aanspreken | |
ChevyCaprice | zaterdag 25 december 2021 @ 13:31 |
Goh ![]() Dat was gewoon een satirische opmerking ![]() | |
Tarado | zaterdag 25 december 2021 @ 13:48 |
ja daar sta je nogal bekend om, satire ![]() |