Alonso tattoo bij RIC.quote:
Het zou me echt niets verbazen als het nog lang stil blijft en we volgend jaar de 'diep dal, maar ik ben een strijder'-act tot in den treuren uitgemolken gaan krijgen.quote:Op donderdag 23 december 2021 12:55 schreef exile79 het volgende:
Lewis heeft sinds de quali niet meer getweet en zich sinds de race niet meer laten zien, zelfs niet voor het post-race interview. Dan ben je gewoon af.
Weer geen Lewisquote:
En dit is nog voor de laatste race opgenomen, dat maakt het extra treurig.quote:
Hoezo zwengel ik het aanquote:Op donderdag 23 december 2021 13:08 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
En dit is nog voor de laatste race opgenomen, dat maakt het extra treurig.
Opvallend wel, jij hebt elke keer de grootste kritiek als we iets negatiefs over HAM zeggen, maar je zwengelt het wel keer op keer zelf aan.
Sinds wanneer is bij plant based? Of heb ik iets gemist tijdens biologieles?quote:Op donderdag 23 december 2021 13:32 schreef Rnie het volgende:
[ afbeelding ]
Lewis heeft iedereen ontvolgt op Instagram
Al een tijdje hoor.....Ik blijf het een merkwaardig kereltje vindenquote:Op donderdag 23 december 2021 13:35 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Sinds wanneer is bij plant based? Of heb ik iets gemist tijdens biologieles?
Die heeft zich heel diep ingegraven in een kuil van zelfmedelijden. Je zult maar fan van hem zijn zeg. Dan krijg je toch wel een heel vervelende kant van je idool te zien.quote:Op donderdag 23 december 2021 13:32 schreef Rnie het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens Reddit heeft hij dit al vaker gedaan. Kwestie van een tekort aan aandacht. Is hij 14 ofzo?quote:Op donderdag 23 december 2021 13:41 schreef Nia het volgende:
[..]
Die heeft zich heel diep ingegraven in een kuil van zelfmedelijden. Je zult maar fan van hem zijn zeg. Dan krijg je toch wel een heel vervelende kant van je idool te zien.
sinds 2020 meen ikquote:Op donderdag 23 december 2021 13:35 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Sinds wanneer is bij plant based? Of heb ik iets gemist tijdens biologieles?
Ik keek een uurtje of 2 geleden ook al en toen had hij al ruim 200 man ontvolgd, toen was hij dus al bezigquote:Op donderdag 23 december 2021 13:32 schreef Rnie het volgende:
[ afbeelding ]
Zijn fans vinden dit fantastisch. Geeft hun ook de validatie dat zij dit ook kunnen doen.quote:Op donderdag 23 december 2021 13:41 schreef Nia het volgende:
[..]
Die heeft zich heel diep ingegraven in een kuil van zelfmedelijden. Je zult maar fan van hem zijn zeg. Dan krijg je toch wel een heel vervelende kant van je idool te zien.
gaat hij stoppen?quote:Op donderdag 23 december 2021 13:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik keek een uurtje of 2 geleden ook al en toen had hij al ruim 200 man ontvolgd, toen was hij dus al bezig
Neequote:
Het zou me in elk geval niks verbazen als-ie wel stopt.quote:Op donderdag 23 december 2021 14:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik weet het niet, het blijft een vreemde vogel
Gun het hem wel om steeds vierde te worden. Net niet op het podium.quote:Op donderdag 23 december 2021 14:30 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Het is allemaal onderdeel van de act. Allemaal gescript door het pr-team van Hamilton. Totally devestated spelen en dan volgend jaar terugkomen met een hoop bombarie voor zijn wraak op de wereld die hem verraden heeft.
Extra leuk als hij dan ergens in het middenveld rijdt met een totaal mislukt design concept en Russel steevast voor hem eindigt #wishfullthinking
Prima, met Russel op drie achter Verstappen en Alonso. Mogen die laatste twee het uitvechten van mij, allebei prima.quote:Op donderdag 23 december 2021 14:32 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Gun het hem wel om steeds vierde te worden. Net niet op het podium.
De laatste races liet Lewis wel zien dat hij de overhand heeft op dat vlak, maar superieur is die niet nee.quote:Op donderdag 23 december 2021 14:25 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Maar Verstappen is mentaal labiel hoor jongens.
HAM is psychisch superieur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |