https://racingnews365.nl/(...)ste-coureur-van-2021quote:De kersvers wereldkampioen Max Verstappen wint niet alleen de titel, maar ook de harten van de Formule 1-fans. Eerder werd de Nederlander al verkozen tot favoriete coureur in de koningsklasse van de autosport, nu krijgt hij voor zijn rijkunsten van de fans het hoogste cijfer in de 'Aramco Fan Power Rankings' van 2021. Gemiddeld scoorde hij een 8,8. Verstappen is dus 'summa cum laude' geslaagd voor zijn kampioensjaar.
Op de tweede plaats stond, niet gehele verrassend, titelrivaal Lewis Hamilton. de Mercedes-coureur scoorde een 8,4 en is hiermee naast Verstappen de enige coureur die hoger scoort dan een 8. Op de derde plaats staat Ferrari-coureur Carlos Sainz na een sterk eerste seizoen bij de Scuderia. De Spanjaard scoorde een 7,8 en is hiermee volgens de fans best of the rest.
Mooie afsluiter van z'n carriere op TV.quote:Op woensdag 22 december 2021 14:09 schreef Zorro het volgende:
[..]
Valt wel mee, hij kreeg er gewoon niet meer uit.
Luister na de finish naar de tweede "Hij heeft 'em"
Dat kwam er met heel veel moeite nog net uit.
en de samenvattingen toch ook voor Ziggo?quote:Op woensdag 22 december 2021 15:10 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Mooie afsluiter van z'n carriere op TV.
(Mol heeft de radio-rechten, blijft dus nog wel een podcast doen tijdens de races)
Ja, die ook.quote:Op woensdag 22 december 2021 15:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
en de samenvattingen toch ook voor Ziggo?
Dan komt het linkje toch ook in de eerste post?! @Nattekatquote:Op woensdag 22 december 2021 15:10 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Mooie afsluiter van z'n carriere op TV.
(Mol heeft de radio-rechten, blijft dus nog wel een podcast doen tijdens de races)
ik niet, maar hij is nog niet helemaal weg bedoel ik en hij heeft ook een lifetime accreditatie van F1quote:Op woensdag 22 december 2021 15:20 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ja, die ook.
Maar wie kijkt er nou samenvattingen? De race live zien is toch het leukst.
Tuurlijk. Ik ga zelf ook zo kijken.quote:Op woensdag 22 december 2021 15:20 schreef AnneX het volgende:
[..]
Dan komt het linkje toch ook in de eerste post?! @:Nattekat
Dankjewel.
Er zijn mensen (ik noem geen namen, maar bijvoorbeeld @Nattekat) die zich wel eens vergissen in de begintijd van een racequote:Op woensdag 22 december 2021 15:20 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ja, die ook.
Maar wie kijkt er nou samenvattingen? De race live zien is toch het leukst.
Dat heb ik ook weleens maar dan kijk ik gewoon de hele race terug, in elk geval tot het moment waarop ik inschakelde.quote:Op woensdag 22 december 2021 15:27 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Er zijn mensen (ik noem geen namen, maar bijvoorbeeld @:Nattekat) die zich wel eens vergissen in de begintijd van een race
Ik heb één keer de voorbeschouwing grotendeels gemist daardoor, dat is hetquote:Op woensdag 22 december 2021 15:27 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Er zijn mensen (ik noem geen namen, maar bijvoorbeeld @:Nattekat) die zich wel eens vergissen in de begintijd van een race
Spykerquote:
quote:Op woensdag 22 december 2021 15:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb één keer de voorbeschouwing grotendeels gemist daardoor, dat is het
Maar is dat laatste nodig? Het was dit jaar wel extreem (ook vanuit Red Bull), maar een beetje onderlinge frictie/irritatie onder de topteams lijkt me niet verkeerdquote:Op woensdag 22 december 2021 17:22 schreef Dauthi het volgende:
Ik denk dat in Silverstone de eerste zeer grote barsten in die relatie zijn gekomen en na de reeks Brazilië tot na Abu Dhabi, dat de relatie nooit meer echt hersteld kan worden.
Toto heeft zich zo laten kennen.
https://www.motorsport.co(...)ays-f1-boss/6955205/
2 posts boven jequote:Op woensdag 22 december 2021 18:30 schreef Nia het volgende:
This is the blockbuster 2021 season as you have never seen it before. We've got Lewis Hamilton breakdancing, Sebastian Vettel trying to win a million jelly beans and so much more. Enjoy!
Ik denk dat de eerste barstjes ontstaan zijn toen Niki Lauda overleed.quote:Op woensdag 22 december 2021 17:22 schreef Dauthi het volgende:
Ik denk dat in Silverstone de eerste zeer grote barsten in die relatie zijn gekomen en na de reeks Brazilië tot na Abu Dhabi, dat de relatie nooit meer echt hersteld kan worden.
Toto heeft zich zo laten kennen.
https://www.motorsport.co(...)ays-f1-boss/6955205/
Ik vind Horner wel structureel gematigder dan Der Toto.quote:Op woensdag 22 december 2021 18:12 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar is dat laatste nodig? Het was dit jaar wel extreem (ook vanuit Red Bull), maar een beetje onderlinge frictie/irritatie onder de topteams lijkt me niet verkeerd
Wat Horner doet valt onder "gezonde rivaliteit". Beetje stoken, beetje kutten, niks mis mee.quote:Op woensdag 22 december 2021 19:18 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Ik vind Horner wel structureel gematigder dan Der Toto.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |