Ja.quote:Op dinsdag 21 december 2021 16:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat @:charz loopt te zeiken of vanwege andere redenen?
Ik ben niet echt op de hoogte van waar @Charz over zit te zeiken.quote:Op dinsdag 21 december 2021 16:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die zeurde dat het hier niet druk wasquote:Op dinsdag 21 december 2021 16:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ben niet echt op de hoogte van waar @:Charz over zit te zeiken.
Nee, maar gewoon eigenlijk, omdat het kan.
Ah, nouja, dat klopt ook wel.quote:Op dinsdag 21 december 2021 16:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die zeurde dat het hier niet druk was
Nee hoor, niet erg. Ik had alleen wel verwacht in jou een medestander te vinden! Dat was toch jaren geleden ook jouw idee of was dat Drizzt?quote:Maar oke duidelijk, maar dan laat ik hem nog even open als je het niet erg vindt
Ja, dat was omdat hier altijd voetbal werd besproken en de rest van VBL daardoor iets minder druk wasquote:Op dinsdag 21 december 2021 16:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ah, nouja, dat klopt ook wel.
[..]
Nee hoor, niet erg. Ik had alleen wel verwacht in jou een medestander te vinden! Dat was toch jaren geleden ook jouw idee of was dat Drizzt?
Gelachen. Geliked.quote:Op dinsdag 21 december 2021 16:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dat was omdat hier altijd voetbal werd besproken en de rest van VBL daardoor iets minder druk was
Maar dat heeft zichzelf al opgelost, nu is zowel vbl als de sc dood bespreken we tegenwoordig geen voetbal meer in de sc
mimimimimiiquote:Op dinsdag 21 december 2021 16:57 schreef 3rr0r het volgende:
Iemand gewezen op tegenstrijdigheid in wat hij zegt en doet in COR, post verdwenen.
Ik zeik niet, ik vertel enkel de waarheid.quote:Op dinsdag 21 december 2021 16:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 21 december 2021 16:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dat was omdat hier altijd voetbal werd besproken en de rest van VBL daardoor iets minder druk was
Maar dat heeft zichzelf al opgelost, nu is zowel vbl als de sc dood bespreken we tegenwoordig geen voetbal meer in de sc
Nee hoor, iemand was uitgebreid aan het posten, vertelt dat hij blij is dat zijn vrienden en hij het allemaal geen reet boeit en net doen alsof corona er niet is. Vervolgens zei ik dat hij zich er wel verrassend druk om maakt in notabene CORquote:Op dinsdag 21 december 2021 17:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien zat je zelf fout maar wil je dat niet zien
Dat gebeurt je nog wel eens
Wat moet je er anders mee?quote:Op dinsdag 21 december 2021 17:19 schreef Socios het volgende:
[..]
Echt hè, mag men hier wel verkondigen dat HOEREN GENEUKT moeten worden?
Boerenkool, met worst!quote:Op dinsdag 21 december 2021 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met broccoli en kip.
@:onlogisch
Zuurkool, met worst!quote:Op dinsdag 21 december 2021 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
BBQ aan!quote:Op dinsdag 21 december 2021 19:16 schreef Littlerabbit het volgende:
Heel veel vlees. Mijn kerstpakket bestond naast een bol cadeaukaart uit een doos vol vlees met houdbaarheidsdatum.
Op zich veel beter dan het standaard kaasplankje, 2 waxinelichthouders en droge biologische chips maar de fuck
Heb ik echt geen energie voor helaas. Nadeel is alleen wel dat ik nu pas kan eten omdat ik 6 uur thuiskwam en alles anderhalf uur moest opstaan.quote:
En dat is dus op de man, niet ontopic of inhoudelijk en dus is je post weg. Bedankt voor je eigen uitleg.quote:Op dinsdag 21 december 2021 17:09 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Nee hoor, iemand was uitgebreid aan het posten, vertelt dat hij blij is dat zijn vrienden en hij het allemaal geen reet boeit en net doen alsof corona er niet is. Vervolgens zei ik dat hij zich er wel verrassend druk om maakt in notabene COR
quote:Op dinsdag 21 december 2021 19:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
En dat is dus op de man, niet ontopic of inhoudelijk en dus is je post weg. Bedankt voor je eigen uitleg.
FOK! en mijn computertijd matchen niet meer.quote:Op dinsdag 21 december 2021 20:14 schreef onlogisch het volgende:
@:Muskusboktor57 straks even posten om 21:21:21 op de 21ste dag van het 21ste jaar van de 21ste eeuw.
Nah, meer oppasser spelen… Noodopvang draaien op school.quote:Op dinsdag 21 december 2021 22:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Z’n gangetje!!!
Heb je nu ook (weer) vakantie?
Lekker maat.quote:Op dinsdag 21 december 2021 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Een teken van God dat je maar beter geen bestuursfunctie kunt gaan bekleden bij een niet-christelijke studentenvereniging.quote:
Voor de 4e mag het wel wat specifieker zijn voor de nieuwste variant, maar die is er nog niet.quote:
Beter wordt het in de toekomst een zelfprik of zo zonder die klote afspraak op locatie.quote:
En over een paar maanden de 5e die aan de nieuwe variant is aangepast.quote:
Wat een prima idee, jij zou een prima opvolger van Hugo zijn.quote:Op dinsdag 21 december 2021 22:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Beter wordt het in de toekomst een zelfprik of zo zonder die klote afspraak op locatie.
Tenzij het een extra officiële vrije dag wordt uiteraard, boosterdag.
En de registratie dan? Je ziet de anti-vaxxers hem natuurlijk al in de vuilnisbak gooien maar wel de registratie en QR code verkrijgenquote:Op dinsdag 21 december 2021 22:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Beter wordt het in de toekomst een zelfprik of zo zonder die klote afspraak op locatie.
Tenzij het een extra officiële vrije dag wordt uiteraard, boosterdag.
De chip in het vaccin heeft bluetooth.quote:Op dinsdag 21 december 2021 22:47 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
En de registratie dan? Je ziet de anti-vaxxers hem natuurlijk al in de vuilnisbak gooien maar wel de registratie en QR code verkrijgen
Feesboek Univeristyquote:Op dinsdag 21 december 2021 22:40 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Net even in COR geweest.
Ik kan mij niet voorstellen dat de gemiddelde user aldaar het middelbaar onderwijs heeft afgemaakt. Het zal ook wel niet zo zijn.
Ik mijzelf ook wel en dan voornamelijk als de eerst geleverde minister door Splinterquote:Op dinsdag 21 december 2021 22:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wat een prima idee, jij zou een prima opvolger van Hugo zijn.
quote:Op dinsdag 21 december 2021 22:43 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
En over een paar maanden de 5e die aan de nieuwe variant is aangepast.
Enkel te verkrijgen na een strenge VOGquote:Op dinsdag 21 december 2021 22:47 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
En de registratie dan? Je ziet de anti-vaxxers hem natuurlijk al in de vuilnisbak gooien maar wel de registratie en QR code verkrijgen
Laten we deze discussie in COR voeren.quote:Op dinsdag 21 december 2021 22:51 schreef PzKpfw het volgende:
Met al deze boosters in aantocht kom je als samenleving toch een soort van aan het 'boosterinfuus' van de grote farmaceuten te hangen. Of dat nou zo'n gunstige ontwikkeling is...
Misschien hebben ze het zelf wel losgelatenquote:Op dinsdag 21 december 2021 22:51 schreef PzKpfw het volgende:
Met al deze boosters in aantocht kom je als samenleving toch een soort van aan het 'boosterinfuus' van de grote farmaceuten te hangen. Of dat nou zo'n gunstige ontwikkeling is...
Oh tabblad weer eens versprongen.. excusez moiquote:Op dinsdag 21 december 2021 22:53 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Laten we deze discussie in COR voeren.
We zien je daar !!
Ik zal op Femke stemmen, zodat de kans op een extra zetel voor je groter wordt.quote:Op dinsdag 21 december 2021 22:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik mijzelf ook wel en dan voornamelijk als de eerst geleverde minister door Splinter
Ik heb ook ideeën voor het euthanaseren van iedereen boven de 70 jaar om te kijken hoe dat werkt voor de lange termijn.
Netjes weggewerkt, vakwerk!quote:Op dinsdag 21 december 2021 22:53 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Laten we deze discussie in COR voeren.
We zien je daar !!
Dat is een lastige, is er iets speciaals aan Bulgaarse hoeren?quote:Op dinsdag 21 december 2021 22:58 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Als ik zeg Bulgaarse hoeren, wat zeg jij dan?
Bengaalse tijgers lijkt mij.quote:Op dinsdag 21 december 2021 22:58 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
En wij krijgen niks.quote:100 dollar beloning
Het stadsbestuur van New York City zet ook in op de vaccinatiestrategie, en deelt wederom beloningen van 100 dollar uit aan mensen die voor het nieuwe jaar een boosterprik halen. Dat heeft burgemeester Bill de Blasio aangekondigd. Afgelopen zomer deelde het stadsbestuur ook al 100 dollar uit aan mensen die zich lieten vaccineren.
BINGO !!quote:Op dinsdag 21 december 2021 23:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bengaalse tijgers lijkt mij.
new york pizza vorige week gehaald was best te vretenquote:Op dinsdag 21 december 2021 23:04 schreef 3rr0r het volgende:
En @:RamboDirk maar sparen voor z'n pizza. Beter 100 dollar per prik broer.
Ik voel me dan ook erg dom nu.quote:Op dinsdag 21 december 2021 23:06 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
BINGO !!
Dat je dit niet weet @:AFCNiels
Hoog tijd dat ome Donald terugkeert, het is toch doodsaai nu.quote:Op dinsdag 21 december 2021 23:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geld geven aan mensen die zich laten injecteren met een chip.
Murricagenot
je kun het ook in vechain stoppenquote:Op dinsdag 21 december 2021 23:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geld geven aan mensen die zich laten injecteren met een chip.
Murricagenot
Bij user @Caland waarschijnlijk ook. Die zit met zijn foute kersttrui straks met collega's te koken in een Teams meeting.quote:Op woensdag 22 december 2021 09:03 schreef RamboDirk het volgende:
Dames, pluk de dag.
Vandaag kerstquiz en foute kerstruien dag.
Erg leuk
Dit zijn vuile leugens.quote:Op woensdag 22 december 2021 09:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Bij user @:caland waarschijnlijk ook. Die zit met zijn foute kersttrui straks met collega's te koken in een Teams meeting.
Yoghurt.quote:Op dinsdag 21 december 2021 22:58 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Nee, dat gaan we niet.quote:Op woensdag 22 december 2021 10:51 schreef RamboDirk het volgende:
Jongens, we gaan kerstmuziek luisteren.
Bedankt maat, jij ookquote:Op woensdag 22 december 2021 12:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Prima timing. Eet smakelijk ouwe reus.
We wachten nog op een foto van Benji. @GGMMquote:Op woensdag 22 december 2021 12:15 schreef MC-M het volgende:
[..]
Neem je straks ook een kijkje in DRT?
Nam jij maar eens een kijkje in GGZquote:Op woensdag 22 december 2021 12:15 schreef MC-M het volgende:
[..]
Neem je straks ook een kijkje in DRT?
Neem jij maar eens een ui.quote:Op woensdag 22 december 2021 12:20 schreef Oriente het volgende:
[..]
Nam jij maar eens een kijkje in GGZ
Grapje maat
Vorig jaar deden we een kerstquiz op een Fok!discord server. Om de eer van VBL hoog te houden werd ik 2e of 3e.quote:Op woensdag 22 december 2021 09:03 schreef RamboDirk het volgende:
Dames, pluk de dag.
Vandaag kerstquiz en foute kerstruien dag.
Erg leuk
Wederom perfect op tijdquote:
Maar je hebt vijf op een rij.quote:Op woensdag 22 december 2021 12:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
V-v-v-vier op een rij @:Lange_Lans
Heb je mijn post over Benji gelezen? (ik heb denk ik de like/reactie gemist)quote:Op woensdag 22 december 2021 12:59 schreef GGMM het volgende:
Bezorger is onderweg
Bezorgtijd: vandaag tussen 14:20 en 16:20
@:onlogisch @:lenny_leonard (bij Amazon was het goedkoper, maar ik haat Amazon) @:scrummie (een lamp) @:caland @:maxi-mus
Ja tuurlijk, jij dacht zeker dat ik mentions uit DRT direct wegklik ofzoquote:Op woensdag 22 december 2021 13:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heb je mijn post over Benji gelezen? (ik heb denk ik de like/reactie gemist)
Ik beslis zelf of ik op tijd ben.quote:
Bohh heerlijk geen verplichtingen.quote:Op woensdag 22 december 2021 13:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik beslis zelf of ik op tijd ben.
quote:Beste onlogisch,
Onze bezorger staat vanavond op de stoep met je pakket van AMAZON EU SARL.
Verwacht bezorgmoment
Woensdag 22 december
Tussen 17.30 - 21.30 uur
Ik heb geen hekel aan Amazonquote:Hallo onlogisch,
De bezorger komt langs tussen 20:35 en 21:05 uur.
quote:Op woensdag 22 december 2021 13:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
Ik heb geen hekel aan Amazon
@:GGMM @:maxi-mus @:Lenny_Leonard @:Caland @:Scrummie (2 lampen)
quote:Beste 3rr0r,
Onze bezorger staat vanavond op de stoep met je pakket van AMAZON EU SARL.
Als hij maar katholiek is makker.quote:Op woensdag 22 december 2021 13:36 schreef KingRoland het volgende:
@:onlogisch wat is jouw mening betreft elon musk
Controleer gelijk even of je moeder wel voldoende belasting afdraagt.quote:Op woensdag 22 december 2021 13:38 schreef Caland het volgende:
Ik ben een raamexploitant aan het onderzoeken. Dat is godverdomme een hoop geld voor niet veel doen
Deze grap is in meerdere opzichten niet erg geslaagd makker.quote:Op woensdag 22 december 2021 13:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Controleer gelijk even of je moeder wel voldoende belasting afdraagt.
Dure grapquote:Op woensdag 22 december 2021 13:38 schreef Caland het volgende:
Ik ben een raamexploitant aan het onderzoeken. Dat is godverdomme een hoop geld voor niet veel doen
een beetje meppen af en toequote:Op woensdag 22 december 2021 13:38 schreef Caland het volgende:
“A wizard is never late, Frodo Baggins. Nor is he early. He arrives precisely when he means to.”quote:Op woensdag 22 december 2021 13:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik beslis zelf of ik op tijd ben.
The Matrixquote:Op woensdag 22 december 2021 13:45 schreef aTypisch het volgende:
[..]
“A wizard is never late, Frodo Baggins. Nor is he early. He arrives precisely when he means to.”
Shawshank redemptionquote:Op woensdag 22 december 2021 13:45 schreef aTypisch het volgende:
[..]
“A wizard is never late, Frodo Baggins. Nor is he early. He arrives precisely when he means to.”
Sjakie en de chocoladefabriekquote:Op woensdag 22 december 2021 13:45 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Jackass 3Dquote:Op woensdag 22 december 2021 13:45 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Goodfellasquote:Op woensdag 22 december 2021 13:45 schreef aTypisch het volgende:
[..]
het is pas net begonnen rolandquote:Op woensdag 22 december 2021 13:47 schreef KingRoland het volgende:
De prijzen van de appie gemiddeld 5-15 cent omhoog wtf haha
Hadden ze het maar de feestquiz moeten noemen. Zie kerststol -> feeststol.quote:Op woensdag 22 december 2021 14:21 schreef RamboDirk het volgende:
Geen enkele allochtone collega aanwezig bij de kerstquiz.
[ afbeelding ]
#Integreren kun je leren.
Stukje vijfde colonne
vind je zo'n kerstquiz zelf leuk?quote:Op woensdag 22 december 2021 14:21 schreef RamboDirk het volgende:
Geen enkele allochtone collega aanwezig bij de kerstquiz.
[ afbeelding ]
#Integreren kun je leren.
Stukje vijfde colonne
Van de autochtone collega's praktiseert misschien 2% zijn christelijke roots @KingRolandquote:Op woensdag 22 december 2021 14:23 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hadden ze het maar de feestquiz moeten noemen. Zie kerststol -> feeststol.
Ik wel.quote:Op woensdag 22 december 2021 14:24 schreef aTypisch het volgende:
[..]
vind je zo'n kerstquiz zelf leuk?
Ja.quote:Op woensdag 22 december 2021 14:24 schreef aTypisch het volgende:
[..]
vind je zo'n kerstquiz zelf leuk?
Ja ik was dan ook niet serieus. Lijkt me sterk dat de moslims dachten dat de quiz over Jezus ging dus slap excuus. Je maakt jezelf zo een buitenbeentje in de organisatie.quote:Op woensdag 22 december 2021 14:25 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Van de autochtone collega's praktiseert misschien 2% zijn christelijke roots @:KingRoland
Dan erbij gaan de vragen alleen over eten en muziek. Geen enkele sportvraag.
Boreaal feestje dus. Erg mooi Wij tegen zij.
van de regen in de drupquote:Op woensdag 22 december 2021 14:52 schreef Oriente het volgende:
[..]
Maar ben inmiddels al richting Helmond.
quote:McDonalds gaat in Japan de frites op rantsoen zetten. Er zijn te weinig aardappelen en dat komt door de wereldwijde krapte als gevolg van de coronapandemie. Ook overstromingen in de buurt van de haven van Vancouver hebben geleid tot minder aanvoer. Door de rantsoenering hoopt de hamburgergigant toch zijn Franse frites te kunnen blijven serveren. Belangrijk voor Kerst, want dan halen Japanners graag een maaltijd bij een Amerikaanse fastfoodketen.
In de Akbarstraat niet nee.quote:Op woensdag 22 december 2021 15:21 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Erg Verassend. Je kunt al jaren niet meer terecht met Nederlands in Bos&Lommer.
Neequote:Op woensdag 22 december 2021 15:10 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Kan jij noten lezen? Ik wil weten wat er op zijn shirt staat.
Terminatorquote:Op woensdag 22 december 2021 13:45 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Misschien deuntje van z'n lied:quote:Op woensdag 22 december 2021 15:10 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Kan jij noten lezen? Ik wil weten wat er op zijn shirt staat.
FF luisteren.....quote:
Zelfs de VBL-verkiezing loopt niet. Zal er eens voor gaan zitten.quote:Op woensdag 22 december 2021 14:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik wel.
Jammer dat er geen VBL Kerstquiz is.
Gebrek aan urnen?quote:Op woensdag 22 december 2021 15:21 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Erg Verassend. Je kunt al jaren niet meer terecht met Nederlands in Bos&Lommer.
Sinds @onlogisch een poging deed de verkiezingen te organiseren is het bergafwaarts gegaan. Eigenlijk mislukt alles wat die man aanraakt.quote:Op woensdag 22 december 2021 15:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zelfs de VBL-verkiezing loopt niet. Zal er eens voor gaan zitten.
Bagger. Derderangs Reign in blood.quote:
Vul die van mij eens in dan.quote:Op woensdag 22 december 2021 15:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Sinds @:onlogisch een poging deed de verkiezingen te organiseren is het bergafwaarts gegaan. Eigenlijk mislukt alles wat die man aanraakt.
quote:Op woensdag 22 december 2021 15:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bagger. Derderangs Reign in blood.
quote:
LEUK TOPIC @tong80quote:Op woensdag 22 december 2021 16:03 schreef GGMM het volgende:
VBL / FOK!'s eindejaarsverkiezingen 2021.....
Ik zal hem zelf maandag/dinsdag even invullen dan heb ik wat meer tijd
Toevallig zeg, ik ook.quote:Op woensdag 22 december 2021 16:10 schreef RamboDirk het volgende:
Bijna kerstvakantie
Na morgen heb ik vrij tot 27 december.
Je hebt er echt werk van gemaakt.quote:Op woensdag 22 december 2021 16:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
LEUK TOPIC @:TONG80
DIRECT EVEN INGEVULD
Tussenpensioen. moet kunnenquote:Op woensdag 22 december 2021 16:19 schreef tong80 het volgende:
Ik heb al vanaf 2001 vrij, vakantie en weekend.
Ik sinds 2011. Goddomme al 10 jaar thuisquote:Op woensdag 22 december 2021 16:19 schreef tong80 het volgende:
Ik heb al vanaf 2001 vrij, vakantie en weekend.
Niet voor ons plezier brother.quote:Op woensdag 22 december 2021 16:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik sinds 2011. Goddomme al 10 jaar thuis
De weduwe Van der Laan (Femke).quote:Op woensdag 22 december 2021 17:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
steakgodquote:Op woensdag 22 december 2021 17:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
pics van je vriendingquote:Op woensdag 22 december 2021 17:32 schreef aTypisch het volgende:
mijn vriendin een impossible burger
(Ingrediënten: water, erwteneiwit* (16%), raapzaadolie, kokosolie, rijsteiwit, aroma, stabilisator (methylcellulose), aardappelzetmeel, appelextract, kleurstof (bietenrood), maltodextrine, granaatappel extract, zout, kaliumchloride, geconcentreerd citroensap, maisazijn, wortelpoeder, emulgator (zonnebloem lecithine)![]()
Eet smakelijk! wat attent dat je dit vraagtquote:Op woensdag 22 december 2021 17:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Waarom. Dan kun je beter zelf een vegetarische burger in elkaar flansen.quote:Op woensdag 22 december 2021 17:32 schreef aTypisch het volgende:
mijn vriendin een impossible burger
(Ingrediënten: water, erwteneiwit* (16%), raapzaadolie, kokosolie, rijsteiwit, aroma, stabilisator (methylcellulose), aardappelzetmeel, appelextract, kleurstof (bietenrood), maltodextrine, granaatappel extract, zout, kaliumchloride, geconcentreerd citroensap, maisazijn, wortelpoeder, emulgator (zonnebloem lecithine)![]()
@Elanquote:Op woensdag 22 december 2021 17:36 schreef Caland het volgende:
Gebakken gnocchi met champignons in spinazieroom. @:drizzt_dourden
Van hellofresh!!! @:wereldgozer @:gurneyisbestoke
Geen frietdag?quote:Op woensdag 22 december 2021 17:38 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Boontjes, aardappelschijfjes uit de airfryer en worstjes.
hellofreshgodenquote:Op woensdag 22 december 2021 17:36 schreef Caland het volgende:
Gebakken gnocchi met champignons in spinazieroom. @:drizzt_dourden
Van hellofresh!!! @:wereldgozer @:gurneyisbestoke
Laatste weekquote:Op woensdag 22 december 2021 17:47 schreef aTypisch het volgende:
[..]
hellofreshgoden
ook een tijdje gedaan
quote:Op woensdag 22 december 2021 17:38 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Boontjes, aardappelschijfjes uit de airfryer en worstjes.
ja daarom was ik ook weer gestoptquote:Op woensdag 22 december 2021 17:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Laatste week
Belachelijk duur voor een eenpersoonshuishouden (zonder korting)
Ja ik betaal dan iets van 37 euro voor drie maaltijden. Waar je opzich vaak wel 2 keer van kan eten (dus eventueel als lunch ook de volgende dag). Maar dan nog slaat het wel aardig door.quote:Op woensdag 22 december 2021 17:53 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ja daarom was ik ook weer gestopt
net wat te duur, ook voor twee
Lol. Zou hij zijn aardappels ook zelf schillen en snijden? Of flikkert ie er een blok frietvet in?quote:
Met een kaasschaaf meen ik. @Zipportalquote:Op woensdag 22 december 2021 18:05 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Lol. Zou hij zijn aardappels ook zelf schillen en snijden? Of flikkert ie er een blok frietvet in?
Ik vind de gerechten vaak ook te veel werk voor wat het uiteindelijk is. Ik heb geen moeite met wat tijd in de keuken staan, maar dan moet het ook wel echt lekker zijn. Vond ik vaak tegenvallen bij HelloFresh.quote:Op woensdag 22 december 2021 17:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja ik betaal dan iets van 37 euro voor drie maaltijden. Waar je opzich vaak wel 2 keer van kan eten (dus eventueel als lunch ook de volgende dag). Maar dan nog slaat het wel aardig door.
Hallootjesquote:
quote:Op donderdag 23 december 2021 09:42 schreef RamboDirk het volgende:
Dit is wat mij betreft ook het enige kerstnummer dat een beetje door de beugel kan.quote:Op donderdag 23 december 2021 09:42 schreef RamboDirk het volgende:
Je vieze dikke hoerenmoeder die de triangel bespeelt.quote:Op donderdag 23 december 2021 10:50 schreef Scrummie het volgende:
Ik zie nu @:Caland voor mij, helemaal in zijn element, pizza's aan het bakken voor een webcam, af en toe een glimlach naar de camera voor zijn collega's met op de achtergrond 'driving home for Christmas'. En uiteraard heeft ie ervoor gezorgd dat dit schilderij ook zichtbaar is op de stream:
[ afbeelding ]
Hij gedraagt zich dit jaar wel erg als een boomer.quote:Op donderdag 23 december 2021 10:51 schreef El-Stinho het volgende:
Teleurstellend dat @:Caland zo gedemoniseerd wordt. Dit heeft hij niet verdiend.
Oorloggod.quote:
quote:Op donderdag 23 december 2021 12:01 schreef Scrummie het volgende:
Aangezien @:GGMM schandalig laat is neem ik het maar even over voor vandaag (ik heb trek namelijk);
We gaan lunchen. Eet smakelijk allemaal.
Ja sorry ik ben op het kantoor vandaag dus we eten laterquote:Op donderdag 23 december 2021 12:01 schreef Scrummie het volgende:
Aangezien @:GGMM schandalig laat is neem ik het maar even over voor vandaag (ik heb trek namelijk);
We gaan lunchen. Eet smakelijk allemaal.
Terechte woede ouwe reus. Je kantoor kan best rekening houden met de lunchtijden in de VBL SC.quote:Op donderdag 23 december 2021 12:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja sorry ik ben op het kantoor vandaag dus we eten later
Ik ben woedend
Hebben ze je banaan ingepikt?quote:Op donderdag 23 december 2021 12:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja sorry ik ben op het kantoor vandaag dus we eten later
Ik ben woedend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
quote:Op donderdag 23 december 2021 13:12 schreef Coco het volgende:
Ik ben aan The Witcher begonnen. @:maxi-mus
Aflevering 1Ik hoor hele goede verhalen. Heb deze week seizoen 1 weer even gekeken, onwijs zin in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik was onder de indruk hoe ze the Witcher essentie van kiezen tussen kwaden, neutraliteit en de gevolgen daarvan (gehaat door mensen) voor hem hadden weergegeven. Start Ciri verhaal er mooi doorheen ook.quote:Op donderdag 23 december 2021 13:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik hoor hele goede verhalen. Heb deze week seizoen 1 weer even gekeken, onwijs zin in.
Ik heb dat nog nooit gedaan geloof ik.quote:Op donderdag 23 december 2021 13:18 schreef 3rr0r het volgende:
Hele seizoenen opnieuw kijken, dan heb je echt geen fuck te doen.
Vrijdagavond weer lekker haxballen met de boys?quote:Op donderdag 23 december 2021 13:18 schreef 3rr0r het volgende:
Hele seizoenen opnieuw kijken, dan heb je echt geen fuck te doen.
Ik doe dat best vaak eigenlijk, lekker op de achtergrond aan.quote:Op donderdag 23 december 2021 13:18 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik heb dat nog nooit gedaan geloof ik.
Anderhalve aflevering gezien inmiddels. Genot hoor. Ik was te moe om aflevering 2 af te kijken, maar komende kerstvakantie gaat het hele seizoen eraan.quote:Op donderdag 23 december 2021 13:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik hoor hele goede verhalen. Heb deze week seizoen 1 weer even gekeken, onwijs zin in.
Ik heb wel eens Once Upon a Time in America 2x achter elkaar gekeken.quote:Op donderdag 23 december 2021 13:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik doe dat best vaak eigenlijk, lekker op de achtergrond aan.
Geen VI , geen hax.quote:Op donderdag 23 december 2021 13:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vrijdagavond weer lekker haxballen met de boys?
Als seizoenen met en flinke tussenpoos uitgebracht worden dan is een recap wel handig maar echt alles opnieuw kijken, nee.quote:Op donderdag 23 december 2021 13:18 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik heb dat nog nooit gedaan geloof ik.
Ik wilde eigenlijk en The Witcher en The Wheel of Time kijken met kerst maar dat zal krap worden.quote:Op donderdag 23 december 2021 13:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Anderhalve aflevering gezien inmiddels. Genot hoor. Ik was te moe om aflevering 2 af te kijken, maar komende kerstvakantie gaat het hele seizoen eraan.
Geen vrije dagen tussen kerst en oud & nieuw?quote:Op donderdag 23 december 2021 13:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk en The Witcher en The Wheel of Time kijken met kerst maar dat zal krap worden.
Was jij bekend met The Witcher voordat je de serie keek?quote:Op donderdag 23 december 2021 13:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Anderhalve aflevering gezien inmiddels. Genot hoor. Ik was te moe om aflevering 2 af te kijken, maar komende kerstvakantie gaat het hele seizoen eraan.
Niet met de boeken, alleen het derde deel in de game reeks.quote:Op donderdag 23 december 2021 13:22 schreef Coco het volgende:
[..]
Was jij bekend met The Witcher voordat je de serie keek?
Ben wel benieuwd hoe iemand dan naar die serie kijkt/volgt.
Jawel maar dan is er weer dartsen.quote:Op donderdag 23 december 2021 13:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Geen vrije dagen tussen kerst en oud & nieuw?
Ik totaal niet, behalve dat ik wist dat er een spelletje van was.quote:Op donderdag 23 december 2021 13:22 schreef Coco het volgende:
[..]
Was jij bekend met The Witcher voordat je de serie keek?
Ben wel benieuwd hoe iemand dan naar die serie kijkt/volgt.
Oja daar kijk jij naar.quote:Op donderdag 23 december 2021 13:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jawel maar dan is er weer dartsen.
Maar dat is toch iets nieuws, net als een nieuwe voetbalwedstrijd. Een serie blijft toch iedere keer hetzelfde en ook al is het een tijdje geleden weet je zodra je het ziet alles weer al.quote:Op donderdag 23 december 2021 13:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vrijdagavond weer lekker haxballen met de boys?
Dan weet je genoeg met het 3e deel, want die is megagroot met eigenlijk alles erin.quote:Op donderdag 23 december 2021 13:23 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Niet met de boeken, alleen het derde deel in de game reeks.
mwah, je maakt toch elke vrijdag weer dezelfde fouten.quote:Op donderdag 23 december 2021 13:24 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Maar dat is toch iets nieuws, net als een nieuwe voetbalwedstrijd. Een serie blijft toch iedere keer hetzelfde en ook al is het een tijdje geleden weet je zodra je het ziet alles weer al.
Ja dit kan ik mij wel voorstellen, zeker tegenwoordig met erg weinig afleveringen en lange tussen periodes.quote:Op donderdag 23 december 2021 13:22 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Als seizoenen met en flinke tussenpoos uitgebracht worden dan is een recap wel handig maar echt alles opnieuw kijken, nee.
quote:Op donderdag 23 december 2021 13:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
mwah, je maakt toch elke vrijdag weer dezelfde fouten.
Ik geloof niet dat jij zulke capaciteiten hebt dat je bij een serie iedere keer hetzelfde ziet en zodra je het opzet alles weer weet. Naast dat ik dingen die ik leuk vind prima nog een keer kan kijken ja, ook al weet je hoe het verhaal grotendeels loopt.quote:Op donderdag 23 december 2021 13:24 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Maar dat is toch iets nieuws, net als een nieuwe voetbalwedstrijd. Een serie blijft toch iedere keer hetzelfde en ook al is het een tijdje geleden weet je zodra je het ziet alles weer al.
Peaky Blindersquote:Op donderdag 23 december 2021 13:26 schreef Caland het volgende:
Ik heb best vaak dat ik een serie echt gaaf vind en je dan een jaar (of 2) moet wachten op het volgende seizoen. Dan weet ik echt niet meer precies wat er eerder is voorgevallen en laat ik dat nieuwe seizoen ook meestal zitten.
Erg jammer is dat altijd.
quote:Op donderdag 23 december 2021 13:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
mwah, je maakt toch elke vrijdag weer dezelfde fouten.
Vanavond Barney maat.quote:Op donderdag 23 december 2021 13:26 schreef Caland het volgende:
Ik heb best vaak dat ik een serie echt gaaf vind en je dan een jaar (of 2) moet wachten op het volgende seizoen. Dan weet ik echt niet meer precies wat er eerder is voorgevallen en laat ik dat nieuwe seizoen ook meestal zitten.
Joden lopen altijd wegquote:Op donderdag 23 december 2021 13:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vanavond Barney maat.
Ik ga weer naar DRT, toedels.
Oh jaquote:Op donderdag 23 december 2021 13:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vanavond Barney maat.
Ik ga weer naar DRT, toedels.
Ja bij The Last Kingdom was dat, komt iedere keer pas mokerlaat in NL beschikbaar vanwege rechten. Dan neig je toch weer naar downloaden.quote:Op donderdag 23 december 2021 13:26 schreef Caland het volgende:
Ja, veel herkenbare dingen. Yengodin.quote:Op donderdag 23 december 2021 13:24 schreef Coco het volgende:
[..]
Dan weet je genoeg met het 3e deel, want die is megagroot met eigenlijk alles erin.
In deel 1/2 zat niet eens yennefer of ciri.
Ik heb vroeger Training Day wel eens vaker gekeken, had de DVD.quote:Op donderdag 23 december 2021 13:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat jij zulke capaciteiten hebt dat je bij een serie iedere keer hetzelfde ziet en zodra je het opzet alles weer weet. Naast dat ik dingen die ik leuk vind prima nog een keer kan kijken ja, ook al weet je hoe het verhaal grotendeels loopt.
Dat doe ik persoonlijk liever dan een infantiel spelletje waar ik én niet goed in ben, niet goed in word en waar ik talloze frustraties aan over hou getuige een specifiek topic.
Die heb ik ook op dvd!quote:Op donderdag 23 december 2021 13:33 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik heb vroeger Training Day wel eens vaker gekeken, had de DVD.
[ afbeelding ]
Dit kan echt niet.quote:
quote:Op donderdag 23 december 2021 13:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ook jouw schuld. En er komen tribunalen.
Het is wel wel weer een prima toernooitje tot nu toe.quote:
Sterkte!quote:Op donderdag 23 december 2021 13:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja ook nog serieus vanmorgen al
Wat een kutdag
Bij Bassie en Adriaan was je trouw.quote:Op donderdag 23 december 2021 13:26 schreef Caland het volgende:
Heel gaaf.quote:Op donderdag 23 december 2021 13:33 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik heb vroeger Training Day wel eens vaker gekeken, had de DVD.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |