Ja.quote:Op dinsdag 21 december 2021 16:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat @:charz loopt te zeiken of vanwege andere redenen?
Ik ben niet echt op de hoogte van waar @Charz over zit te zeiken.quote:Op dinsdag 21 december 2021 16:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die zeurde dat het hier niet druk wasquote:Op dinsdag 21 december 2021 16:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ben niet echt op de hoogte van waar @:Charz over zit te zeiken.
Nee, maar gewoon eigenlijk, omdat het kan.
Ah, nouja, dat klopt ook wel.quote:Op dinsdag 21 december 2021 16:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die zeurde dat het hier niet druk was
Nee hoor, niet erg. Ik had alleen wel verwacht in jou een medestander te vinden! Dat was toch jaren geleden ook jouw idee of was dat Drizzt?quote:Maar oke duidelijk, maar dan laat ik hem nog even open als je het niet erg vindt
Ja, dat was omdat hier altijd voetbal werd besproken en de rest van VBL daardoor iets minder druk wasquote:Op dinsdag 21 december 2021 16:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ah, nouja, dat klopt ook wel.
[..]
Nee hoor, niet erg. Ik had alleen wel verwacht in jou een medestander te vinden! Dat was toch jaren geleden ook jouw idee of was dat Drizzt?
Gelachen. Geliked.quote:Op dinsdag 21 december 2021 16:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dat was omdat hier altijd voetbal werd besproken en de rest van VBL daardoor iets minder druk was
Maar dat heeft zichzelf al opgelost, nu is zowel vbl als de sc dood bespreken we tegenwoordig geen voetbal meer in de sc
mimimimimiiquote:Op dinsdag 21 december 2021 16:57 schreef 3rr0r het volgende:
Iemand gewezen op tegenstrijdigheid in wat hij zegt en doet in COR, post verdwenen.
Ik zeik niet, ik vertel enkel de waarheid.quote:Op dinsdag 21 december 2021 16:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 21 december 2021 16:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dat was omdat hier altijd voetbal werd besproken en de rest van VBL daardoor iets minder druk was
Maar dat heeft zichzelf al opgelost, nu is zowel vbl als de sc dood bespreken we tegenwoordig geen voetbal meer in de sc
Nee hoor, iemand was uitgebreid aan het posten, vertelt dat hij blij is dat zijn vrienden en hij het allemaal geen reet boeit en net doen alsof corona er niet is. Vervolgens zei ik dat hij zich er wel verrassend druk om maakt in notabene CORquote:Op dinsdag 21 december 2021 17:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien zat je zelf fout maar wil je dat niet zien
Dat gebeurt je nog wel eens
Wat moet je er anders mee?quote:Op dinsdag 21 december 2021 17:19 schreef Socios het volgende:
[..]
Echt hè, mag men hier wel verkondigen dat HOEREN GENEUKT moeten worden?
Boerenkool, met worst!quote:Op dinsdag 21 december 2021 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met broccoli en kip.
@:onlogisch
Zuurkool, met worst!quote:Op dinsdag 21 december 2021 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met broccoli en kip.
@:onlogisch
BBQ aan!quote:Op dinsdag 21 december 2021 19:16 schreef Littlerabbit het volgende:
Heel veel vlees. Mijn kerstpakket bestond naast een bol cadeaukaart uit een doos vol vlees met houdbaarheidsdatum.
Op zich veel beter dan het standaard kaasplankje, 2 waxinelichthouders en droge biologische chips maar de fuck
Heb ik echt geen energie voor helaas. Nadeel is alleen wel dat ik nu pas kan eten omdat ik 6 uur thuiskwam en alles anderhalf uur moest opstaan.quote:
En dat is dus op de man, niet ontopic of inhoudelijk en dus is je post weg. Bedankt voor je eigen uitleg.quote:Op dinsdag 21 december 2021 17:09 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Nee hoor, iemand was uitgebreid aan het posten, vertelt dat hij blij is dat zijn vrienden en hij het allemaal geen reet boeit en net doen alsof corona er niet is. Vervolgens zei ik dat hij zich er wel verrassend druk om maakt in notabene COR
quote:Op dinsdag 21 december 2021 19:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
En dat is dus op de man, niet ontopic of inhoudelijk en dus is je post weg. Bedankt voor je eigen uitleg.
FOK! en mijn computertijd matchen niet meer.quote:Op dinsdag 21 december 2021 20:14 schreef onlogisch het volgende:
@:Muskusboktor57 straks even posten om 21:21:21 op de 21ste dag van het 21ste jaar van de 21ste eeuw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |