Terechte woede ouwe reus. Je kantoor kan best rekening houden met de lunchtijden in de VBL SC.quote:Op donderdag 23 december 2021 12:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja sorry ik ben op het kantoor vandaag dus we eten later
Ik ben woedend
Hebben ze je banaan ingepikt?quote:Op donderdag 23 december 2021 12:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja sorry ik ben op het kantoor vandaag dus we eten later
Ik ben woedend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
quote:Op donderdag 23 december 2021 13:12 schreef Coco het volgende:
Ik ben aan The Witcher begonnen. @:maxi-mus
Aflevering 1Ik hoor hele goede verhalen. Heb deze week seizoen 1 weer even gekeken, onwijs zin in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik was onder de indruk hoe ze the Witcher essentie van kiezen tussen kwaden, neutraliteit en de gevolgen daarvan (gehaat door mensen) voor hem hadden weergegeven. Start Ciri verhaal er mooi doorheen ook.quote:Op donderdag 23 december 2021 13:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik hoor hele goede verhalen. Heb deze week seizoen 1 weer even gekeken, onwijs zin in.
Ik heb dat nog nooit gedaan geloof ik.quote:Op donderdag 23 december 2021 13:18 schreef 3rr0r het volgende:
Hele seizoenen opnieuw kijken, dan heb je echt geen fuck te doen.
Vrijdagavond weer lekker haxballen met de boys?quote:Op donderdag 23 december 2021 13:18 schreef 3rr0r het volgende:
Hele seizoenen opnieuw kijken, dan heb je echt geen fuck te doen.
Ik doe dat best vaak eigenlijk, lekker op de achtergrond aan.quote:Op donderdag 23 december 2021 13:18 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik heb dat nog nooit gedaan geloof ik.
Anderhalve aflevering gezien inmiddels. Genot hoor. Ik was te moe om aflevering 2 af te kijken, maar komende kerstvakantie gaat het hele seizoen eraan.quote:Op donderdag 23 december 2021 13:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik hoor hele goede verhalen. Heb deze week seizoen 1 weer even gekeken, onwijs zin in.
Ik heb wel eens Once Upon a Time in America 2x achter elkaar gekeken.quote:Op donderdag 23 december 2021 13:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik doe dat best vaak eigenlijk, lekker op de achtergrond aan.
Geen VI , geen hax.quote:Op donderdag 23 december 2021 13:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vrijdagavond weer lekker haxballen met de boys?
Als seizoenen met en flinke tussenpoos uitgebracht worden dan is een recap wel handig maar echt alles opnieuw kijken, nee.quote:Op donderdag 23 december 2021 13:18 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik heb dat nog nooit gedaan geloof ik.
Ik wilde eigenlijk en The Witcher en The Wheel of Time kijken met kerst maar dat zal krap worden.quote:Op donderdag 23 december 2021 13:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Anderhalve aflevering gezien inmiddels. Genot hoor. Ik was te moe om aflevering 2 af te kijken, maar komende kerstvakantie gaat het hele seizoen eraan.
Geen vrije dagen tussen kerst en oud & nieuw?quote:Op donderdag 23 december 2021 13:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk en The Witcher en The Wheel of Time kijken met kerst maar dat zal krap worden.
Was jij bekend met The Witcher voordat je de serie keek?quote:Op donderdag 23 december 2021 13:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Anderhalve aflevering gezien inmiddels. Genot hoor. Ik was te moe om aflevering 2 af te kijken, maar komende kerstvakantie gaat het hele seizoen eraan.
Niet met de boeken, alleen het derde deel in de game reeks.quote:Op donderdag 23 december 2021 13:22 schreef Coco het volgende:
[..]
Was jij bekend met The Witcher voordat je de serie keek?
Ben wel benieuwd hoe iemand dan naar die serie kijkt/volgt.
Jawel maar dan is er weer dartsen.quote:Op donderdag 23 december 2021 13:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Geen vrije dagen tussen kerst en oud & nieuw?
Ik totaal niet, behalve dat ik wist dat er een spelletje van was.quote:Op donderdag 23 december 2021 13:22 schreef Coco het volgende:
[..]
Was jij bekend met The Witcher voordat je de serie keek?
Ben wel benieuwd hoe iemand dan naar die serie kijkt/volgt.
Oja daar kijk jij naar.quote:Op donderdag 23 december 2021 13:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jawel maar dan is er weer dartsen.
Maar dat is toch iets nieuws, net als een nieuwe voetbalwedstrijd. Een serie blijft toch iedere keer hetzelfde en ook al is het een tijdje geleden weet je zodra je het ziet alles weer al.quote:Op donderdag 23 december 2021 13:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vrijdagavond weer lekker haxballen met de boys?
Dan weet je genoeg met het 3e deel, want die is megagroot met eigenlijk alles erin.quote:Op donderdag 23 december 2021 13:23 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Niet met de boeken, alleen het derde deel in de game reeks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |