SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Debutanten (17)
*Mitchell, *Soutar, Heaver, Borland, Rusty-Jake Rodriguez, Lewy Williams, Hempel, Barslow, Benecky, *Landman, Norman, Juan Rodriguez, Schmutzler, Shibata, KY Smith, *Jim Williams
* Speelde al wel op het BDO WK
Finales TV Toernooien in 2021SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links
Toernooipagina PDC website
Twitter PDC
Wikipedia [Engels]
Live Score (Original)
Live Score 2.0
Dartconnect, premier software platform
Virtuele OOM (Order of Merit)
#FREEWERELDGOZER
#FREEWERELDGOZER
![]()
Oh, staat 'ie er daarom.quote:Op maandag 20 december 2021 21:02 schreef Lonaa het volgende:
Als ik een ban krijg, kom ik dan ook in de OP?
Heb jij ooit een ban gehad?quote:Op maandag 20 december 2021 21:02 schreef Lonaa het volgende:
Als ik een ban krijg, kom ik dan ook in de OP?
Hup Jelle K.quote:Op maandag 20 december 2021 21:03 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Wij juichen voor criminelen.
Ja.quote:Op maandag 20 december 2021 21:03 schreef franklop het volgende:
@:heywoodu dat weet je vast wel; kan je KPN TV ook online opzetten (zonder app) ? Kan ik derde werkscherm voor darts gebruiken morgen
Nou had je met de tekst #FREE ervoor wel iets kunnen vermoedenquote:
Dat moet kunnen via tv.kpn.comquote:Op maandag 20 december 2021 21:03 schreef franklop het volgende:
@:heywoodu dat weet je vast wel; kan je KPN TV ook online opzetten (zonder app) ? Kan ik derde werkscherm voor darts gebruiken morgen
Ja daar zou je zelf zomaar niet opkomen hequote:Op maandag 20 december 2021 21:03 schreef Lonaa het volgende:
"niet iedereen kan in de top 16 staan'
wat een wijsheden.
tv.kpn.comquote:Op maandag 20 december 2021 21:03 schreef franklop het volgende:
quote:Op maandag 20 december 2021 21:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
@:fetx even de bingo updaten
[ afbeelding ]
Wereldvbeelderanderende mededeling.quote:Op maandag 20 december 2021 21:04 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja daar zou je zelf zomaar niet opkomen he
Had ik op zich wel makkelijk zelf kunnen vinden natuurlijkquote:
Huh de reclame was al voorbij?quote:Op maandag 20 december 2021 21:05 schreef franklop het volgende:
Gelukkig geen reclame onderbreking meer
Dit duurt ellendig lang en er gebeurd niks. Barney rond middernacht.quote:
Altijd tegen hemquote:Op maandag 20 december 2021 21:05 schreef engine het volgende:
[..]
Dit duurt ellendig lang en er gebeurd niks. Barney rond middernacht.
Ik kreeg een ban in LIFquote:Op maandag 20 december 2021 21:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Bans krijg je alleen in F1 toch?
Zet nou eens een kruis door de vakjes die geweest zijn.quote:Op maandag 20 december 2021 21:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is niet waarquote:Op maandag 20 december 2021 21:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wij eten ook hert. Komt wel erg dichtbij zo!quote:Op maandag 20 december 2021 21:05 schreef Doevelaer het volgende:
Het kerstdiner is zojuist bezorgd![]()
1,5kg hertensucade
Ja preciesquote:
Oh zijn ze veranderd bij COR?quote:Op maandag 20 december 2021 21:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ilagan gooit ondertussen 9darter na 9darter op het ingooibord.quote:
Niks mis met een goed stukje vlees.quote:Op maandag 20 december 2021 21:06 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Wij eten ook hert. Komt wel erg dichtbij zo!
COR is een warm bad.quote:
Nog minder met een goed stuk vleesquote:Op maandag 20 december 2021 21:07 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Niks mis met een goed stukje vlees.
Raya heeft touw en roestige spijker klaar liggen.quote:Op maandag 20 december 2021 21:06 schreef engine het volgende:
[..]
Ilagan gooit ondertussen 9darter na 9darter op het ingooibord.
Dat komt door de koortsquote:
We hebben geduld nodigquote:Op maandag 20 december 2021 21:07 schreef Dr_Flash het volgende:
ik geloof niet dat dit een topavond is
ESF is een heerlijk warm travestietenbad.quote:
Stukje bambiquote:Op maandag 20 december 2021 21:05 schreef Doevelaer het volgende:
Het kerstdiner is zojuist bezorgd![]()
1,5kg hertensucade
Ze weten dat er geen hond meer kijkt als ze het omdraaienquote:
Scholten begint over ervaring is vanavond voorbij gekomenquote:Op maandag 20 december 2021 21:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 20 december 2021 21:10 schreef Dr_Flash het volgende:
2 bouncers in 1 beurt![]()
en alle flights kapot nu
quote:
Geen van beiden kan deze wedstrijd winnen, maar een van hen gaat wel verliezen.quote:Op maandag 20 december 2021 21:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Het voordeel aan deze wedstrijd is dat Woodhouse of Wilson verliest
Het nadeel aan deze wedstrijd is dat Woodhouse of Wilson wint
Als Wilson zo doorgaat zijn we zo klaar.quote:
@Cocoquote:Op maandag 20 december 2021 21:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Deze wedstrijd verdient een 0-0
Deze wedstrijd verdiende het niet om gespeeld te worden,quote:Op maandag 20 december 2021 21:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
De brilstandquote:Op maandag 20 december 2021 21:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wat een wending!!!quote:
Stukje alcoholisme.quote:Op maandag 20 december 2021 21:13 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik heb een klein glaasje wijn ingeschonken.
Ik hoop dat de geweldige Jocky Wilson snel op staat uit de dood en James vervangt, zodat hij nog een keer wereldkampioen kan worden.quote:Op maandag 20 december 2021 21:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Het voordeel aan deze wedstrijd is dat Woodhouse of Wilson verliest
Het nadeel aan deze wedstrijd is dat Woodhouse of Wilson wint
Ik pak ook een ondeugend speciaalbiertje.quote:Op maandag 20 december 2021 21:13 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Met een peukie in je waffel pijltjes gooien.quote:Op maandag 20 december 2021 21:14 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik hoop dat de geweldige Jocky Wilson snel op staat uit de dood en James vervangt, zodat hij nog een keer wereldkampioen kan worden.
KURWA nice blyat.quote:Op maandag 20 december 2021 21:16 schreef Doevelaer het volgende:
Pools speciaalbier, ik ben heel benieuwd hoe dit gaat bevallen
Anderhalf uur met PC lggen kutten. Sla de glaasjes maar even over vanavond denk ik.quote:Op maandag 20 december 2021 21:13 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Daarom. Welke drink je?quote:Op maandag 20 december 2021 21:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik pak ook een ondeugend speciaalbiertje.
Het is toch december.
Welke brouwerij?quote:Op maandag 20 december 2021 21:16 schreef Doevelaer het volgende:
Pools speciaalbier, ik ben heel benieuwd hoe dit gaat bevallen
Een IPA van Polly’s, alhoewel ik nog niet erg enthousiast ben.quote:
Wij zijn tegen alcoholisme.quote:Op maandag 20 december 2021 21:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Een IPA van Polly’s, alhoewel ik nog niet erg enthousiast ben.
Heel mijn (koel)kast is volgeladen met speciaalbier na mijn verjaardag.
Oedipus thai thai tripel is een erg mooi biertje.quote:Op maandag 20 december 2021 21:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Een IPA van Polly’s, alhoewel ik nog niet erg enthousiast ben.
Heel mijn (koel)kast is volgeladen met speciaalbier na mijn verjaardag.
Ik hou niet zo van stouts.quote:Op maandag 20 december 2021 21:19 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Het is een Stout van de Cieszyn Browar Zamkowy
Van de week pakketje binnen gehad van Frontaalquote:Op maandag 20 december 2021 21:19 schreef K_uit_h het volgende:
Wij hebben je bestelling verpakt en klaargezet voor PostNL.
Zodra je pakket bij PostNL op het depot wordt verwerkt, ontvang je de track & trace code.
Met vriendelijke groet,
Speciaalbierpakket.nl
quote:Op maandag 20 december 2021 20:50 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Aangezien de kerstgedachte is denk aan elkaar kun je wat mij betreft ook iedereen een pen geven van 123inkt.nl ofzo. Het gaat immers om het gebaar!
Gerapporteerd ivm sluikreclame voor respectievelijk 123inkt.nl en Apple.quote:Op maandag 20 december 2021 20:37 schreef Dr_Flash het volgende:
beeld op Macbook hapert totaal niet. PC is gewoon zo gaar als boter. Lekker dan.
quote:Op maandag 20 december 2021 21:20 schreef de_boswachter het volgende:
@:poepz0r Sneeuwwitje foto weggemod en genote. Er zijn NSB’ers actief allen.
Ik heb op het moment een beste collectie speciaal bier.quote:Op maandag 20 december 2021 21:21 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een Western IPA en nogwat, ook dezelfde brouwerij. Rechtstreeks uit krakau
Kreeg ook zo'n mailtje maar dan van Willie.nl GENOTquote:Op maandag 20 december 2021 21:19 schreef K_uit_h het volgende:
Zodra je pakket bij PostNL op het depot wordt verwerkt, ontvang je de track & trace code.
Met vriendelijke groet,
Speciaalbierpakket.nl
quote:Op maandag 20 december 2021 21:20 schreef de_boswachter het volgende:
@:poepz0r Sneeuwwitje foto weggemod en genote. Er zijn NSB’ers actief allen.
Ga jij eens weg uit dit warme bad. Jij ijskoude rotte appel.quote:Op maandag 20 december 2021 21:20 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
[..]
Gerapporteerd ivm sluikreclame voor respectievelijk 123inkt.nl en Apple.
Drankenhandel Leiden is dikke primaquote:Op maandag 20 december 2021 21:19 schreef K_uit_h het volgende:
Met vriendelijke groet,
Speciaalbierpakket.nl
Nee dit kan nietquote:Op maandag 20 december 2021 21:22 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
De stagaire leest ook mee.
Niet waar, want het uiteindelijke gevolg is wel dat Wilson zijn tourkaart definitief kwijt is. Daardoor winnen we toch allemaal ook een klein beetjequote:Op maandag 20 december 2021 21:21 schreef El-Stinho het volgende:
Wij zijn allemaal morele verliezers bij dit duel.
Ja ik snap er ook niets meer van Arjan, op het ingooibord viel AL-LES, maar op het podium is het zoo koud en mn handen kreeg ik maar niet warmquote:Op maandag 20 december 2021 21:22 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Barney heeft ondertussen al drie negendarters gegooid op het ingooibord.
Leidenquote:Op maandag 20 december 2021 21:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Drankenhandel Leiden is dikke prima
Koert is de stagiairequote:Op maandag 20 december 2021 21:22 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Sow!quote:Op maandag 20 december 2021 21:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga jij eens weg uit dit warme bad. Jij ijskoude rotte appel.
Ik vermoed al langer dat het rtl7darts account op Twitter iemand van ons is.quote:Op maandag 20 december 2021 21:22 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
nou ja nu een beetje laat voor natuurlijk. Ik heb mijn adventskalender al in september gekocht of zoquote:Op maandag 20 december 2021 21:21 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Kreeg ook zo'n mailtje maar dan van Willie.nl GENOT
Tenzij hj onlangs een geslachtsverandering heeft ondergaan betwijfel ik dat.quote:Op maandag 20 december 2021 21:23 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Koert is de stagiaire
Ja jottumpjes, volgend jaar 15 kut betalen om naar GEEN WILSON te kijken Dquote:Op maandag 20 december 2021 21:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Niet waar, want het uiteindelijke gevolg is wel dat Wilson zijn tourkaart definitief kwijt is. Daardoor winnen we toch allemaal ook een klein beetje
Hij heeft al een vagina op zijn voorhoofd.quote:Op maandag 20 december 2021 21:24 schreef Zorro het volgende:
[..]
Tenzij hj onlangs een geslachtsverandering heeft ondergaan betwijfel ik dat.
Gaat het nogquote:Op maandag 20 december 2021 21:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja jottumpjes, volgend jaar 15 kut betalen om naar GEEN WILSON te kijken D
Wowquote:Op maandag 20 december 2021 21:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja jottumpjes, volgend jaar 15 kut betalen om naar GEEN WILSON te kijken D
Daar zit wat in.quote:Op maandag 20 december 2021 21:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij heeft al een vagina op zijn voorhoofd.
Heb je een mening over Utrecht?quote:
Ik heb zowel in Leiden als Utrecht gewoond. Prima steden ouwe reus.quote:Op maandag 20 december 2021 21:25 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Heb je een mening over Utrecht?
Die is niet goed genoegquote:Op maandag 20 december 2021 21:26 schreef Doevelaer het volgende:
Wat is er met de 3e van de RJ Rodriguez' gebeurd?
Stukje clone-a-willy genotquote:Op maandag 20 december 2021 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nou ja nu een beetje laat voor natuurlijk. Ik heb mijn adventskalender al in september gekocht of zoInclusief voorpretdoos
Fijne manier om de decembermaand door te komen. Genot.
Fritzlquote:Op maandag 20 december 2021 21:26 schreef Doevelaer het volgende:
Ik heb in beide steden gestudeerd (maar niet gewoond).quote:Op maandag 20 december 2021 21:26 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik heb zowel in Leiden als Utrecht gewoond. Prima steden ouwe reus.
Ah, zit ik tegenwoordig met de studie dus daar ben ik meer mee bezig qua stad.quote:Op maandag 20 december 2021 21:26 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik heb zowel in Leiden als Utrecht gewoond. Prima steden ouwe reus.
Overleden bij de bevrijding van Treinkaping De Punt @Zipportalquote:Op maandag 20 december 2021 21:26 schreef Doevelaer het volgende:
Op dubbele snelheid lijkt het gewoon een wedstrijd van Ricky Evans.quote:Op maandag 20 december 2021 21:26 schreef heywoodu het volgende:
Kwartiertje op pauze zetten, wat anders doen, en dan in vijf minuten de laatste twee sets er doorheen rauzen
Dat viel tegen. Ook met steeds halve minuten skippen ging het nog net zo traag als Woodhouse vs Wilsonquote:Op maandag 20 december 2021 21:27 schreef Zorro het volgende:
[..]
Op dubbele snelheid lijkt het gewoon een wedstrijd van Ricky Evans.
Populairste stad van Nederland.quote:Op maandag 20 december 2021 21:25 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Heb je een mening over Utrecht?
Scott Waites is ook de lul als Barney wint. Verder lijkt alleen Hempel een serieuze bedreiging voor de rest (RJ Rodriguez en Hopp). RJ had ook nog geen kaart, dus dat zou erg knap zijn mocht ie het halen.quote:Op maandag 20 december 2021 21:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wilson naar Q School is wel erg fijn.
Vi is al jaren aids. Heel woke genot.quote:Op maandag 20 december 2021 21:28 schreef Scorpion_17 het volgende:
Goedenavond allen. Weemoedige avond. Afscheid VI en ondertussen WK darts
In Utrecht gewoond tijdens mijn studententijd. Dat was wel genottelijk. In Leiden opgegroeid. Dat heb ik wel uitgespeeld, maar misschien ga ik ooit nog terug.quote:Op maandag 20 december 2021 21:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb in beide steden gestudeerd (maar niet gewoond).
Ik prefereer wel echt Leiden.
Je moet ze er op tijd uit halen anders telt het niet.quote:Op maandag 20 december 2021 21:29 schreef Perox het volgende:
Wat zijn de regels voor vallende pijlen?
Ze mogen niet omhoog vallenquote:Op maandag 20 december 2021 21:29 schreef Perox het volgende:
Toevallig Stevenshof?quote:Op maandag 20 december 2021 21:29 schreef fetX het volgende:
[..]
In Utrecht gewoond tijdens mijn studententijd. Dat was wel genottelijk. In Leiden opgegroeid. Dat heb ik wel uitgespeeld, maar misschien ga ik ooit nog terug.
Tellen niet mee. Als de caller gecalld heeft wel, voor zover ik weet.quote:Op maandag 20 december 2021 21:29 schreef Perox het volgende:
Kijk jij maar gewoon naar Cafe Weltschmerzquote:Op maandag 20 december 2021 21:29 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Vi is al jaren aids. Heel woke genot.
Nou dat is ook niet erg aardig.quote:Op maandag 20 december 2021 21:27 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Overleden bij de bevrijding van Treinkaping De Punt @:Zipportal
Nog erger dan HLF8?quote:Op maandag 20 december 2021 21:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat is al jaren matig en de laatste tijd echt schandalig slecht.
Bergop vallen = motortjequote:Op maandag 20 december 2021 21:29 schreef Perox het volgende:
Hempel tegen Dimitrigod kan nog wel spannend worden. Het schema ligt daar sowieso al vrij open.quote:Op maandag 20 december 2021 21:28 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Scott Waites is ook de lul als Barney wint. Verder lijkt alleen Hempel een serieuze bedreiging voor de rest (RJ Rodriguez en Hopp). RJ had ook nog geen kaart, dus dat zou erg knap zijn mocht ie het halen.
RJ moet tegen Humphries en Hempel tegen homofiele Belg. Ben benieuwd.
quote:Op maandag 20 december 2021 21:22 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Barney heeft ondertussen al drie negendarters gegooid op het ingooibord.
Nope, binnenstad, maar heel kort. Daarna in dorpje ernaast. Maar was praktisch dagelijks in Leiden zelf dus bekend terreinquote:
Die aids kijk ik ook niet.quote:Op maandag 20 december 2021 21:30 schreef Szura het volgende:
[..]
Kijk jij maar gewoon naar Cafe Weltschmerz
Afscheid VI boeit niemand (meer).quote:Op maandag 20 december 2021 21:28 schreef Scorpion_17 het volgende:
Goedenavond allen. Weemoedige avond. Afscheid VI en ondertussen WK darts
Als je ze naast elkaar zet lijken het net de Daltons van Lucky Luke denk ikquote:
Johan die al jaren constant roept dat hij er mee stopt en niet meer gaat aanschuiven bij programma X en vervolgens weer 3x naar Hilversum rijdt per week is een matige rubriek.quote:Op maandag 20 december 2021 21:32 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Afscheid VI boeit niemand (meer).
Marie-Louise of Jazz-Lynn maakt nogal wat uit.quote:Op maandag 20 december 2021 21:31 schreef De_Kraam het volgende:
Ik heb een mening over mensen met twee voornamen.
Jeckyll & Hyde antigenotquote:Op maandag 20 december 2021 21:33 schreef K_uit_h het volgende:
[..]
Toen heel veel mensen ineens gingen "jumpen", barre tijden.
Patrick Kickengodquote:Op maandag 20 december 2021 21:33 schreef K_uit_h het volgende:
[..]
Zo blij dat dit soort ongein altijd lekker langs me heen is gegaanquote:Op maandag 20 december 2021 21:33 schreef K_uit_h het volgende:
[..]
Vorig jaar lazen we hier nog hoerenrecensies. Tijden veranderen.quote:Op maandag 20 december 2021 21:34 schreef Tagliano het volgende:
Overigens had een aantal jaar geleden "op de vierkante millimeter" ook op een bingokaart gepast maar die hoor ik echt nooit meer
Patrick Jumpen godquote:Op maandag 20 december 2021 21:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zo blij dat dit soort ongein altijd lekker langs me heen is gegaan
Ah, ja voor mij geldt dat ongeveer de helft van mijn vrienden in Leiden woont. Heb er wel echt een band mee maar toch is de stad minder leuk als je er niet studeert. Dan ben ik nu wel echt blijer met Rotterdam.quote:Op maandag 20 december 2021 21:29 schreef fetX het volgende:
[..]
In Utrecht gewoond tijdens mijn studententijd. Dat was wel genottelijk. In Leiden opgegroeid. Dat heb ik wel uitgespeeld, maar misschien ga ik ooit nog terug.
Hookers.nl is uit de luchtquote:Op maandag 20 december 2021 21:35 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Vorig jaar lazen we hier nog hoerenrecensies. Tijden veranderen.
Ik weet alleen dat die ouwe een tattoo heeft en die we nu hebben niet.quote:Op maandag 20 december 2021 21:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als je ze naast elkaar zet lijken het net de Daltons van Lucky Luke denk ik
Bedoelde meer mensen die Ben Robb heten. Of Wim de Ron.quote:Op maandag 20 december 2021 21:33 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Marie-Louise of Jazz-Lynn maakt nogal wat uit.
kijk ik ook al jaren niet meer eigenlijkquote:Op maandag 20 december 2021 21:33 schreef De_Kraam het volgende:
VI is zo'n 5 jaar te lang doorgegaan. Announce de begrafenis van wandelend lijk J. Derksen.
Johan Derksen is er zo trots op dat ie zijn mening over alles durft uit te spreken.quote:Op maandag 20 december 2021 21:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Johan die al jaren constant roept dat hij er mee stopt en niet meer gaat aanschuiven bij programma X en vervolgens weer 3x naar Hilversum rijdt per week is een matige rubriek.
Snap het wel. Vond het in mijn studententijd top, maar ik denk niet dat ik ooit nog terug naar Utrecht zou verhuizen.quote:Op maandag 20 december 2021 21:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ah, ja voor mij geldt dat ongeveer de helft van mijn vrienden in Leiden woont. Heb er wel echt een band mee maar toch is de stad minder leuk als je er niet studeert. Dan ben ik nu wel echt blijer met Rotterdam.
Utrecht nooit echt een band mee gehad. Geen idee waarom niet. Van alles daar gedaan (studie, stage, sport) en toch heb ik er niet veel mee.
Geen herhalingsgevaar meerquote:Op maandag 20 december 2021 21:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Hookers.nl is uit de lucht
Erg jammer
Geen herhalingsgevaarquote:Op maandag 20 december 2021 21:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Erg jammer
Tony Martinquote:Op maandag 20 december 2021 21:35 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Bedoelde meer mensen die Ben Robb heten. Of Wim de Ron.
quote:Op maandag 20 december 2021 21:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Erg jammer
John Michael genot.quote:Op maandag 20 december 2021 21:35 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Bedoelde meer mensen die Ben Robb heten. Of Wim de Ron.
Recensies staan op kinky.nl. Caland is geen kenner.quote:Op maandag 20 december 2021 21:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Erg jammer
Frozen Flame had je ook nog, net zo ergquote:
Grappig. Ben er na mn studententijd gaan wonen vanwege werk in Amsterdam. Maar nu al 6 jaar woonachtig maar ook geen band met de stad. Zou er prima weg kunnen gaanquote:Op maandag 20 december 2021 21:36 schreef fetX het volgende:
[..]
Snap het wel. Vond het in mijn studententijd top, maar ik denk niet dat ik ooit nog terug naar Utrecht zou verhuizen.
Wat een godstalentquote:Op maandag 20 december 2021 21:40 schreef Madhouse11 het volgende:
Barney gooit nu continu 180 op de linkerbaan in de ingooiruimte
Ledig Erf / Twijnstraat genotquote:Op maandag 20 december 2021 21:40 schreef Doevelaer het volgende:
Het leukst aan Utrecht is Kartoffel
Barney LIVE backstage:quote:Op maandag 20 december 2021 21:40 schreef Madhouse11 het volgende:
Barney gooit nu continu 180 op de linkerbaan in de ingooiruimte
Ik had toen ik in Utrecht studeerde eigenlijk gewoon nog mijn leven/vrienden/kamer in Rotterdam. Ik had wel enige aansluiting bij een paar clubjes maar dat er dan geen nachttreinen gingen hielp niet. Ik ben er ook weinig goed uit geweest. Dat was in Leiden heel anders.quote:Op maandag 20 december 2021 21:36 schreef fetX het volgende:
[..]
Snap het wel. Vond het in mijn studententijd top, maar ik denk niet dat ik ooit nog terug naar Utrecht zou verhuizen.
quote:Op maandag 20 december 2021 21:37 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ben nu al moe als ik dit zie koekoek
quote:Het duo bestond uit Patrick Mantizz en Dion Teurlings.
Jeetje.quote:Tegenwoordig heeft Mantizz, naar eigen zeggen, de heer gevonden en is hij straatevangelist.
In Casa genotquote:Op maandag 20 december 2021 21:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik had toen ik in Utrecht studeerde eigenlijk gewoon nog mijn leven/vrienden/kamer in Rotterdam. Ik had wel enige aansluiting bij een paar clubjes maar dat er dan geen nachttreinen gingen hielp niet. Ik ben er ook weinig goed uit geweest. Dat was in Leiden heel anders.
Nederland is helemaal oranjeeee en we blijven rood wit blauwwww, tuurlijkkk wellllquote:Op maandag 20 december 2021 21:43 schreef fetX het volgende:
Wel godverdomme. Altijd maar weer die Aldi.
InCasa is inmiddels pleite toch?quote:
Sowieso naar de winkel gaanquote:Op maandag 20 december 2021 21:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Iedere supermarkt zonder zelfscan bestaat niet voor mij.
Nog nooit de zelfscan gebruikt.quote:Op maandag 20 december 2021 21:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Iedere supermarkt zonder zelfscan bestaat niet voor mij.
Altijd KINK, behalve tijdens de top2000quote:Op maandag 20 december 2021 21:44 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb een pittige mening over de dj's van 538.
InCasa is al een tijdje dicht. Net als de Odessa, dikke rip.quote:Op maandag 20 december 2021 21:44 schreef fetX het volgende:
[..]
InCasa is inmiddels pleite toch?
Ik was vaak te vinden in de Harmonie toen het nog leuk was. Onlangs nog zwevertjes gedronken in de Roebels
En over de luisteraars van 538?quote:Op maandag 20 december 2021 21:44 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb een pittige mening over de dj's van 538.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |