Geen herhalingsgevaar meerquote:Op maandag 20 december 2021 21:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Hookers.nl is uit de lucht
Erg jammer
Geen herhalingsgevaarquote:Op maandag 20 december 2021 21:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Erg jammer
Tony Martinquote:Op maandag 20 december 2021 21:35 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Bedoelde meer mensen die Ben Robb heten. Of Wim de Ron.
quote:Op maandag 20 december 2021 21:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Erg jammer
John Michael genot.quote:Op maandag 20 december 2021 21:35 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Bedoelde meer mensen die Ben Robb heten. Of Wim de Ron.
Recensies staan op kinky.nl. Caland is geen kenner.quote:Op maandag 20 december 2021 21:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Erg jammer
Frozen Flame had je ook nog, net zo ergquote:
Grappig. Ben er na mn studententijd gaan wonen vanwege werk in Amsterdam. Maar nu al 6 jaar woonachtig maar ook geen band met de stad. Zou er prima weg kunnen gaanquote:Op maandag 20 december 2021 21:36 schreef fetX het volgende:
[..]
Snap het wel. Vond het in mijn studententijd top, maar ik denk niet dat ik ooit nog terug naar Utrecht zou verhuizen.
Wat een godstalentquote:Op maandag 20 december 2021 21:40 schreef Madhouse11 het volgende:
Barney gooit nu continu 180 op de linkerbaan in de ingooiruimte
Ledig Erf / Twijnstraat genotquote:Op maandag 20 december 2021 21:40 schreef Doevelaer het volgende:
Het leukst aan Utrecht is Kartoffel
Barney LIVE backstage:quote:Op maandag 20 december 2021 21:40 schreef Madhouse11 het volgende:
Barney gooit nu continu 180 op de linkerbaan in de ingooiruimte
Ik had toen ik in Utrecht studeerde eigenlijk gewoon nog mijn leven/vrienden/kamer in Rotterdam. Ik had wel enige aansluiting bij een paar clubjes maar dat er dan geen nachttreinen gingen hielp niet. Ik ben er ook weinig goed uit geweest. Dat was in Leiden heel anders.quote:Op maandag 20 december 2021 21:36 schreef fetX het volgende:
[..]
Snap het wel. Vond het in mijn studententijd top, maar ik denk niet dat ik ooit nog terug naar Utrecht zou verhuizen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |