Jeckyll & Hyde antigenotquote:Op maandag 20 december 2021 21:33 schreef K_uit_h het volgende:
[..]
Toen heel veel mensen ineens gingen "jumpen", barre tijden.
Patrick Kickengodquote:Op maandag 20 december 2021 21:33 schreef K_uit_h het volgende:
[..]
Zo blij dat dit soort ongein altijd lekker langs me heen is gegaanquote:Op maandag 20 december 2021 21:33 schreef K_uit_h het volgende:
[..]
Vorig jaar lazen we hier nog hoerenrecensies. Tijden veranderen.quote:Op maandag 20 december 2021 21:34 schreef Tagliano het volgende:
Overigens had een aantal jaar geleden "op de vierkante millimeter" ook op een bingokaart gepast maar die hoor ik echt nooit meer
Patrick Jumpen godquote:Op maandag 20 december 2021 21:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zo blij dat dit soort ongein altijd lekker langs me heen is gegaan
Ah, ja voor mij geldt dat ongeveer de helft van mijn vrienden in Leiden woont. Heb er wel echt een band mee maar toch is de stad minder leuk als je er niet studeert. Dan ben ik nu wel echt blijer met Rotterdam.quote:Op maandag 20 december 2021 21:29 schreef fetX het volgende:
[..]
In Utrecht gewoond tijdens mijn studententijd. Dat was wel genottelijk. In Leiden opgegroeid. Dat heb ik wel uitgespeeld, maar misschien ga ik ooit nog terug.
Hookers.nl is uit de luchtquote:Op maandag 20 december 2021 21:35 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Vorig jaar lazen we hier nog hoerenrecensies. Tijden veranderen.
Ik weet alleen dat die ouwe een tattoo heeft en die we nu hebben niet.quote:Op maandag 20 december 2021 21:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als je ze naast elkaar zet lijken het net de Daltons van Lucky Luke denk ik
Bedoelde meer mensen die Ben Robb heten. Of Wim de Ron.quote:Op maandag 20 december 2021 21:33 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Marie-Louise of Jazz-Lynn maakt nogal wat uit.
kijk ik ook al jaren niet meer eigenlijkquote:Op maandag 20 december 2021 21:33 schreef De_Kraam het volgende:
VI is zo'n 5 jaar te lang doorgegaan. Announce de begrafenis van wandelend lijk J. Derksen.
Johan Derksen is er zo trots op dat ie zijn mening over alles durft uit te spreken.quote:Op maandag 20 december 2021 21:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Johan die al jaren constant roept dat hij er mee stopt en niet meer gaat aanschuiven bij programma X en vervolgens weer 3x naar Hilversum rijdt per week is een matige rubriek.
Snap het wel. Vond het in mijn studententijd top, maar ik denk niet dat ik ooit nog terug naar Utrecht zou verhuizen.quote:Op maandag 20 december 2021 21:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ah, ja voor mij geldt dat ongeveer de helft van mijn vrienden in Leiden woont. Heb er wel echt een band mee maar toch is de stad minder leuk als je er niet studeert. Dan ben ik nu wel echt blijer met Rotterdam.
Utrecht nooit echt een band mee gehad. Geen idee waarom niet. Van alles daar gedaan (studie, stage, sport) en toch heb ik er niet veel mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |