Koert is de stagiairequote:Op maandag 20 december 2021 21:22 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
De stagaire leest ook mee.
Sow!quote:Op maandag 20 december 2021 21:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga jij eens weg uit dit warme bad. Jij ijskoude rotte appel.
Ik vermoed al langer dat het rtl7darts account op Twitter iemand van ons is.quote:Op maandag 20 december 2021 21:22 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
De stagaire leest ook mee.
nou ja nu een beetje laat voor natuurlijk. Ik heb mijn adventskalender al in september gekocht of zoquote:Op maandag 20 december 2021 21:21 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Kreeg ook zo'n mailtje maar dan van Willie.nl GENOT
Tenzij hj onlangs een geslachtsverandering heeft ondergaan betwijfel ik dat.quote:Op maandag 20 december 2021 21:23 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Koert is de stagiaire
Ja jottumpjes, volgend jaar 15 kut betalen om naar GEEN WILSON te kijken Dquote:Op maandag 20 december 2021 21:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Niet waar, want het uiteindelijke gevolg is wel dat Wilson zijn tourkaart definitief kwijt is. Daardoor winnen we toch allemaal ook een klein beetje
Hij heeft al een vagina op zijn voorhoofd.quote:Op maandag 20 december 2021 21:24 schreef Zorro het volgende:
[..]
Tenzij hj onlangs een geslachtsverandering heeft ondergaan betwijfel ik dat.
Gaat het nogquote:Op maandag 20 december 2021 21:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja jottumpjes, volgend jaar 15 kut betalen om naar GEEN WILSON te kijken D
Wowquote:Op maandag 20 december 2021 21:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja jottumpjes, volgend jaar 15 kut betalen om naar GEEN WILSON te kijken D
Daar zit wat in.quote:Op maandag 20 december 2021 21:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij heeft al een vagina op zijn voorhoofd.
Heb je een mening over Utrecht?quote:
Ik heb zowel in Leiden als Utrecht gewoond. Prima steden ouwe reus.quote:Op maandag 20 december 2021 21:25 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Heb je een mening over Utrecht?
Die is niet goed genoegquote:Op maandag 20 december 2021 21:26 schreef Doevelaer het volgende:
Wat is er met de 3e van de RJ Rodriguez' gebeurd?
Stukje clone-a-willy genotquote:Op maandag 20 december 2021 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nou ja nu een beetje laat voor natuurlijk. Ik heb mijn adventskalender al in september gekocht of zoInclusief voorpretdoos
Fijne manier om de decembermaand door te komen. Genot.
Fritzlquote:Op maandag 20 december 2021 21:26 schreef Doevelaer het volgende:
Ik heb in beide steden gestudeerd (maar niet gewoond).quote:Op maandag 20 december 2021 21:26 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik heb zowel in Leiden als Utrecht gewoond. Prima steden ouwe reus.
Ah, zit ik tegenwoordig met de studie dus daar ben ik meer mee bezig qua stad.quote:Op maandag 20 december 2021 21:26 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik heb zowel in Leiden als Utrecht gewoond. Prima steden ouwe reus.
Overleden bij de bevrijding van Treinkaping De Punt @Zipportalquote:Op maandag 20 december 2021 21:26 schreef Doevelaer het volgende:
Op dubbele snelheid lijkt het gewoon een wedstrijd van Ricky Evans.quote:Op maandag 20 december 2021 21:26 schreef heywoodu het volgende:
Kwartiertje op pauze zetten, wat anders doen, en dan in vijf minuten de laatste twee sets er doorheen rauzen
Dat viel tegen. Ook met steeds halve minuten skippen ging het nog net zo traag als Woodhouse vs Wilsonquote:Op maandag 20 december 2021 21:27 schreef Zorro het volgende:
[..]
Op dubbele snelheid lijkt het gewoon een wedstrijd van Ricky Evans.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |