quote:Op maandag 20 december 2021 21:20 schreef de_boswachter het volgende:
@:poepz0r Sneeuwwitje foto weggemod en genote. Er zijn NSB’ers actief allen.
Ik heb op het moment een beste collectie speciaal bier.quote:Op maandag 20 december 2021 21:21 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een Western IPA en nogwat, ook dezelfde brouwerij. Rechtstreeks uit krakau
Kreeg ook zo'n mailtje maar dan van Willie.nl GENOTquote:Op maandag 20 december 2021 21:19 schreef K_uit_h het volgende:
Wij hebben je bestelling verpakt en klaargezet voor PostNL.
Zodra je pakket bij PostNL op het depot wordt verwerkt, ontvang je de track & trace code.
Met vriendelijke groet,
Speciaalbierpakket.nl
quote:Op maandag 20 december 2021 21:20 schreef de_boswachter het volgende:
@:poepz0r Sneeuwwitje foto weggemod en genote. Er zijn NSB’ers actief allen.
Ga jij eens weg uit dit warme bad. Jij ijskoude rotte appel.quote:Op maandag 20 december 2021 21:20 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
[..]
Gerapporteerd ivm sluikreclame voor respectievelijk 123inkt.nl en Apple.
Drankenhandel Leiden is dikke primaquote:Op maandag 20 december 2021 21:19 schreef K_uit_h het volgende:
Wij hebben je bestelling verpakt en klaargezet voor PostNL.
Zodra je pakket bij PostNL op het depot wordt verwerkt, ontvang je de track & trace code.
Met vriendelijke groet,
Speciaalbierpakket.nl
Nee dit kan nietquote:Op maandag 20 december 2021 21:22 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
De stagaire leest ook mee.
Niet waar, want het uiteindelijke gevolg is wel dat Wilson zijn tourkaart definitief kwijt is. Daardoor winnen we toch allemaal ook een klein beetjequote:Op maandag 20 december 2021 21:21 schreef El-Stinho het volgende:
Wij zijn allemaal morele verliezers bij dit duel.
Ja ik snap er ook niets meer van Arjan, op het ingooibord viel AL-LES, maar op het podium is het zoo koud en mn handen kreeg ik maar niet warmquote:Op maandag 20 december 2021 21:22 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Barney heeft ondertussen al drie negendarters gegooid op het ingooibord.
Leidenquote:Op maandag 20 december 2021 21:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Drankenhandel Leiden is dikke prima
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |