quote:Op maandag 20 december 2021 20:50 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Aangezien de kerstgedachte is denk aan elkaar kun je wat mij betreft ook iedereen een pen geven van 123inkt.nl ofzo. Het gaat immers om het gebaar!
Gerapporteerd ivm sluikreclame voor respectievelijk 123inkt.nl en Apple.quote:Op maandag 20 december 2021 20:37 schreef Dr_Flash het volgende:
beeld op Macbook hapert totaal niet. PC is gewoon zo gaar als boter. Lekker dan.
quote:Op maandag 20 december 2021 21:20 schreef de_boswachter het volgende:
@:poepz0r Sneeuwwitje foto weggemod en genote. Er zijn NSB’ers actief allen.
Ik heb op het moment een beste collectie speciaal bier.quote:Op maandag 20 december 2021 21:21 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een Western IPA en nogwat, ook dezelfde brouwerij. Rechtstreeks uit krakau
Kreeg ook zo'n mailtje maar dan van Willie.nl GENOTquote:Op maandag 20 december 2021 21:19 schreef K_uit_h het volgende:
Wij hebben je bestelling verpakt en klaargezet voor PostNL.
Zodra je pakket bij PostNL op het depot wordt verwerkt, ontvang je de track & trace code.
Met vriendelijke groet,
Speciaalbierpakket.nl
quote:Op maandag 20 december 2021 21:20 schreef de_boswachter het volgende:
@:poepz0r Sneeuwwitje foto weggemod en genote. Er zijn NSB’ers actief allen.
Ga jij eens weg uit dit warme bad. Jij ijskoude rotte appel.quote:Op maandag 20 december 2021 21:20 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
[..]
Gerapporteerd ivm sluikreclame voor respectievelijk 123inkt.nl en Apple.
Drankenhandel Leiden is dikke primaquote:Op maandag 20 december 2021 21:19 schreef K_uit_h het volgende:
Wij hebben je bestelling verpakt en klaargezet voor PostNL.
Zodra je pakket bij PostNL op het depot wordt verwerkt, ontvang je de track & trace code.
Met vriendelijke groet,
Speciaalbierpakket.nl
Nee dit kan nietquote:Op maandag 20 december 2021 21:22 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
De stagaire leest ook mee.
Niet waar, want het uiteindelijke gevolg is wel dat Wilson zijn tourkaart definitief kwijt is. Daardoor winnen we toch allemaal ook een klein beetjequote:Op maandag 20 december 2021 21:21 schreef El-Stinho het volgende:
Wij zijn allemaal morele verliezers bij dit duel.
Ja ik snap er ook niets meer van Arjan, op het ingooibord viel AL-LES, maar op het podium is het zoo koud en mn handen kreeg ik maar niet warmquote:Op maandag 20 december 2021 21:22 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Barney heeft ondertussen al drie negendarters gegooid op het ingooibord.
Leidenquote:Op maandag 20 december 2021 21:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Drankenhandel Leiden is dikke prima
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |