Ledig Erf / Twijnstraat genotquote:Op maandag 20 december 2021 21:40 schreef Doevelaer het volgende:
Het leukst aan Utrecht is Kartoffel
Barney LIVE backstage:quote:Op maandag 20 december 2021 21:40 schreef Madhouse11 het volgende:
Barney gooit nu continu 180 op de linkerbaan in de ingooiruimte
Ik had toen ik in Utrecht studeerde eigenlijk gewoon nog mijn leven/vrienden/kamer in Rotterdam. Ik had wel enige aansluiting bij een paar clubjes maar dat er dan geen nachttreinen gingen hielp niet. Ik ben er ook weinig goed uit geweest. Dat was in Leiden heel anders.quote:Op maandag 20 december 2021 21:36 schreef fetX het volgende:
[..]
Snap het wel. Vond het in mijn studententijd top, maar ik denk niet dat ik ooit nog terug naar Utrecht zou verhuizen.
quote:Op maandag 20 december 2021 21:37 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ben nu al moe als ik dit zie koekoek
quote:Het duo bestond uit Patrick Mantizz en Dion Teurlings.
Jeetje.quote:Tegenwoordig heeft Mantizz, naar eigen zeggen, de heer gevonden en is hij straatevangelist.
In Casa genotquote:Op maandag 20 december 2021 21:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik had toen ik in Utrecht studeerde eigenlijk gewoon nog mijn leven/vrienden/kamer in Rotterdam. Ik had wel enige aansluiting bij een paar clubjes maar dat er dan geen nachttreinen gingen hielp niet. Ik ben er ook weinig goed uit geweest. Dat was in Leiden heel anders.
Nederland is helemaal oranjeeee en we blijven rood wit blauwwww, tuurlijkkk wellllquote:Op maandag 20 december 2021 21:43 schreef fetX het volgende:
Wel godverdomme. Altijd maar weer die Aldi.
InCasa is inmiddels pleite toch?quote:
Sowieso naar de winkel gaanquote:Op maandag 20 december 2021 21:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Iedere supermarkt zonder zelfscan bestaat niet voor mij.
Nog nooit de zelfscan gebruikt.quote:Op maandag 20 december 2021 21:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Iedere supermarkt zonder zelfscan bestaat niet voor mij.
Altijd KINK, behalve tijdens de top2000quote:Op maandag 20 december 2021 21:44 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb een pittige mening over de dj's van 538.
InCasa is al een tijdje dicht. Net als de Odessa, dikke rip.quote:Op maandag 20 december 2021 21:44 schreef fetX het volgende:
[..]
InCasa is inmiddels pleite toch?
Ik was vaak te vinden in de Harmonie toen het nog leuk was. Onlangs nog zwevertjes gedronken in de Roebels
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |