quote:Forum voor Democratie negeert lockdown en organiseert kerstmarkt in Wijster
In Wijster wordt op dit moment een kerstmarkt voorbereid, de organisatie daarvan zou in handen zijn van het Forum voor Democratie (FvD). Op het terrein van een loonbedrijf aan de Vamweg in Wijster zijn verschillende houten kraampjes geplaatst, waarin deelnemers hun spullen mogen uitstallen.
De kerstmarkt is bij hetzelfde bedrijf waar vorig jaar juli honderden boeren verzamelden voor een protest-barbecue.
In een mail aan standhouders laat Forum voor Democratie Drenthe weten dat de aankondiging van de lockdown voor de partij geen reden is om de kerstmarkt af te blazen.
Volgens het bericht zouden er meer dan 1500 tickets zijn verkocht en worden de eerste bezoekers rond 14.30 uur verwacht. Om 10.00 uur begon de opbouw van de kramen. Aanwezigen laten weten dat hen is gevraagd om niet met de media te praten.
Reactie burgemeester Bijl
De politie laat RTV Drenthe weten op de hoogte te zijn van de plannen voor een kerstmarkt in Wijster, maar verwijst voor een reactie naar de gemeente Midden-Drenthe. Waarnemend burgemeester Cees Bijl van Midden-Drenthe is nog maar korte tijd op de hoogte van het initiatief. "We proberen met FvD in contact te komen, maar niemand van de partij neemt op, dat is heel jammer. Maar dit evenement is niet conform de regelgeving, ik heb als burgemeester dan ook geen andere keuze om dit evenement niet door te laten gaan." Hoe de burgemeester dit gaat aanpakken is niet bekend. Hij geeft FvD de tijd om nog te reageren. "Ik ga ervan uit dat mensen bij Forum gaan nadenken, ik hoop op gezond verstand", aldus de burgemeester.
https://www.rtvdrenthe.nl(...)erstmarkt-in-Wijster
Volgens de reacties op de tweet zit FDF daar ook. Dat kan nog een heftige confrontatie worden als de politie ingrijpt.quote:
quote:Inmiddels begint de stroom aan bezoekers op gang te komen. Een weiland is ingericht als parkeerterrein en daar staan inmiddels naar schatting zo'n 200 tot 250 auto's.
Ze zoeken gewoon steeds iets wat veel publiciteit gaat trekken, goede of slechte publiciteit, dat maakt niet zoveel uit. Heeft Thierry schijt aan, als ie maar kan provoceren, heeft ie zijn doel gehaald. Zoals Trump en Banner enzo dat doen.quote:Op zondag 19 december 2021 15:13 schreef heywoodu het volgende:
FvD dat schijt heeft aan alles, je verwacht het niet hoor!
Ja dat denk ik ook. Als ze toegeven is het hek van de dam natuurlijk.quote:Op zondag 19 december 2021 15:24 schreef Tourniquet het volgende:
https://www.rtvdrenthe.nl(...)orum-voor-Democratie
Ik snap niet waarom ze de opbouw een paar uur geleden niet gelijk hebben stilgelegd en de weg afgesloten voordat de bezoekers kwamen. Inmiddels is het veel lastiger geworden in te grijpen.
Baudet houdt wel van ophef. Hoe meer politie en problemen, hoe mooier hij het vindt.quote:Op zondag 19 december 2021 15:24 schreef Tourniquet het volgende:
https://www.rtvdrenthe.nl(...)orum-voor-Democratie
Ik snap niet waarom ze de opbouw een paar uur geleden niet gelijk hebben stilgelegd en de weg afgesloten voordat de bezoekers kwamen. Inmiddels is het veel lastiger geworden in te grijpen.
dit iddquote:Op zondag 19 december 2021 15:07 schreef Hexagon het volgende:
Hopelijk laat de burgemeester die even met bruut machtsvertoon verwijderen.
Die zijn in Rotterdam bezig met hooliemeppen.quote:Op zondag 19 december 2021 15:30 schreef StateOfMind het volgende:
Ach, krijgt de ME iig nog een leuke middag, lekker wappiemeppen op zondagmiddag
Yups. Alle ouderen en zieken doodquote:Op zondag 19 december 2021 15:30 schreef Loena. het volgende:
Wat wil FvD nou? Dat we alle wetten en regels gaan afschaffen of zo?
Aantonen dat hun naam een farce is. Democratie is niet hetzelfde als doen whatever the fuck you want.quote:Op zondag 19 december 2021 15:30 schreef Loena. het volgende:
Filmpjesquote:Op zondag 19 december 2021 15:32 schreef Charmian het volgende:
[..]
Die zijn in Rotterdam bezig met hooliemeppen.
tis wel off topic maar inzet van het waterkanon is altijd wel leuk toch?quote:
Forum voor Debielenquote:Op zondag 19 december 2021 15:41 schreef Geerd het volgende:
Zijn we er wel vanaf en kan morgen alles weer open klaar...
gawwwd hoe kan een markt nu weer een demonstratie worden. Rood is eigenlijk groen zekerquote:
Ik snap er ook niets vanquote:Op zondag 19 december 2021 15:44 schreef Charmian het volgende:
[..]
gawwwd hoe kan een markt nu weer een demonstratie worden. Rood is eigenlijk groen zeker
Weer overdrijven die luiquote:
Zou wel slecht zijn als ze niet optreden, tot nu toe helemaal niks noppes nada.quote:Op zondag 19 december 2021 15:50 schreef Olga het volgende:
Maar goed die burgemeester zei eerst nog dat ze gingen ingrijpen als de markt daadwerkelijk zou starten. Nu is die een tijdje bezig en is het opeens een demonstratieDe geloofwaardigheid van meneer Bijl is nu weg.
Die Bijl durft gewoon niet.quote:
Tsja, zij willen uit angst criminelen te vriend houden.quote:Op zondag 19 december 2021 15:30 schreef Loena. het volgende:
Ach in Berlijn was het een paar jaar geleden een vrachtwagen.quote:Op zondag 19 december 2021 15:58 schreef Makrelis het volgende:
ME inzetten tegen een Kerstmarkt vind ik wel wat bont.
quote:De kerstmarkt van Forum voor Democratie in Wijster is beëindigd. In plaats van de markt wordt er nu een demonstratie gehouden, de gemeente Midden-Drenthe heeft daarvoor toestemming gegeven.
In een verklaring schrijft de gemeente dat de kerstmarkt is afgelast. "Naar aanleiding van een vooraankondiging van een last onder dwangsom, heeft de organisatie, Forum voor Democratie, de gemeente laten weten dat de kerstmarkt niet doorgaat. In plaats daarvan vindt een demonstratie plaats."
"De gemeente heeft de organisatie laten weten dat deze demonstratie met inachtneming van de coronamaatregelen mag doorgaan. Ook heeft de gemeente laten weten dat toezichthouders vanmiddag ter plaatse zullen gaan om te constateren of de kerstmarkt inderdaad geen doorgang vindt", meldt de gemeente.
Kerstmarkt
Op een terrein van een loonwerker aan de Vamweg staan kraampjes opgesteld, inmiddels zijn honderden belangstellenden naar Wijster gekomen. Ondanks de lockdown weigerde de organisatie de markt af te blazen. Er zouden 1.500 tickets zijn verkocht voor de illegale kerstmarkt. Aanwezigen is gevraagd om niet met journalisten te praten.
De gemeente kon eerder vandaag nog niet in contact komen met de organisatie, maar zei al voornemens te zijn de markt te verbieden. "Dit evenement is niet conform de regelgeving, ik heb als burgemeester dan ook geen andere keuze om dit evenement niet door te laten gaan", zei burgemeester Cees Bijl.
Teringquote:
Welke wetten en regels? Die burgemeester zat waarschijnlijk niet voor niks zo te hengelen naar medewerking Het zijn regering en burgemeesters die maar wat graag in het juridisch schemergebied van covid opereren, maar als iemand gewoon nee zegt dan moet je toch proberen in je recht te staan.quote:Op zondag 19 december 2021 15:30 schreef Loena. het volgende:
Dus 1500 mensen in de open lucht die gezellig wat dingen willen kopen is illegaal, maar als diezelfde 1500 mensen op diezelfde plek boos gaan staan stampvoeten over de regeltjes is het wel oké?quote:
quote:
"alles zonder QR code"quote:
Dat bepalen wij* zelf wel natuurlijk!quote:Op zondag 19 december 2021 15:44 schreef Charmian het volgende:
[..]
gawwwd hoe kan een markt nu weer een demonstratie worden. Rood is eigenlijk groen zeker
Ach, als je dat ook wilt verbieden gaan die mafkezen weer massaal lopen janken dat hun vrijheid van meningsuiting gedwarsboomd wordt en dat het net de Kristallnacht is (met die lui als slachtoffers, uiteraard). Niks mee te doenquote:Op zondag 19 december 2021 16:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Dus 1500 mensen in de open lucht die gezellig wat dingen willen kopen is illegaal, maar als diezelfde 1500 mensen op diezelfde plek boos gaan staan stampvoeten over de regeltjes is het wel oké?
fixedquote:Op zondag 19 december 2021 16:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Dus 1500 mensen in de open lucht die gezellig wat dingen willen kopen is illegaal, maar als diezelfde 1500 mensen op diezelfde plek boos gaan staan stampvoeten over de regeltjes en gezellig dingen kopen is het wel oké?
Jouw hele leven is een demonstratiequote:Op zondag 19 december 2021 16:15 schreef Starhopper het volgende:
Ik ga met kerst een groot familiefeest organiseren. Als ik het een demonstratie noem, dan mag het.
Ja dit krijg je nu natuurlijkquote:Op zondag 19 december 2021 16:15 schreef Starhopper het volgende:
Ik ga met kerst een groot familiefeest organiseren. Als ik het een demonstratie noem, dan mag het.
quote:Op zondag 19 december 2021 16:14 schreef Haags het volgende:
Prachtig initiatief in deze donkere tijden.
IT'S THE MOST WONDERFUL TIME OF THE YEAAAAAAAAARRRRRRRRRR
Sowieso al niets aan ook zonder coronaquote:Op zondag 19 december 2021 16:17 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]![]()
Beetje als een kudde schapen over zo'n saaie markt lopen.
niet want het is nu een demonstratiequote:Op zondag 19 december 2021 16:17 schreef Hexagon het volgende:
Wanneer gaat deze slapjanus burgemeester eens wat doen?
Niet denk ik.quote:Op zondag 19 december 2021 16:17 schreef Hexagon het volgende:
Tot ze opeens in je achtertuin staan te 'demonstreren'.quote:Op zondag 19 december 2021 16:14 schreef Haags het volgende:
Misschien lossen ze het vreedzaam op. Wel jammer van je stijfje.quote:Op zondag 19 december 2021 16:17 schreef Hexagon het volgende:
je nag niet zomaar ergens een markt opzettenquote:Op zondag 19 december 2021 16:17 schreef Makrelis het volgende:
Als ze voedsel verkopen mag het toch sowieso?
Nee. Gewoon keihard optreden. Schoonvegen die handel.quote:Op zondag 19 december 2021 16:19 schreef Document1 het volgende:
Het is in de buitenlucht. Eerlijk gezegd denk ik laat maar gaan en geen aandacht aangeven.
Maar het is geen marktquote:Op zondag 19 december 2021 16:20 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
je nag niet zomaar ergens een markt opzetten
Je moest entree betalen?quote:Op zondag 19 december 2021 16:19 schreef Koffieplanter het volgende:
Zielig voor al die mensen die daar aanwezig zijn, dat ze zo met ogen open trappen in wat gewoon een ordinair verdienmodel is.
Het enige wat indruk maakt op Baudet, dikke dwangsommen.quote:Op zondag 19 december 2021 16:03 schreef Olga het volgende:
Naar aanleiding van een vooraankondiging van een last onder dwangsom
quote:De rechter verbond aan haar vonnis om de vier tweets te verwijderen een dwangsom van 25.000 euro per dag. Baudet verwijderde donderdag de tweets, net als de berichten op Instagram en Facebook.
was 7,50quote:Op zondag 19 december 2021 16:29 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Zijn de chocolademelk en glühwein dan wel gratis?
quote:
quote:Op zondag 19 december 2021 16:29 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
https://www.eventbrite.nl(...)21460392997?aff=eand
Het is je vergeven.quote:Op zondag 19 december 2021 16:31 schreef Olga het volgende:
[..]
SORRY![]()
Ik weet niet hoe ik op 15 euro kom
Een kaartje voor 2 personen is 15 euroquote:Op zondag 19 december 2021 16:31 schreef Olga het volgende:
[..]
SORRY![]()
Je hebt kaartje voor 2 gekocht?quote:Op zondag 19 december 2021 16:31 schreef Olga het volgende:
[..]
SORRY![]()
johquote:Op zondag 19 december 2021 16:32 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Een kaartje voor 2 personen is 15 euro
Ja, leuk voor een eerste datequote:
Nee het is de helft maar dan nog is het veel.quote:Op zondag 19 december 2021 16:41 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Dat meen je niet. Tjonge wat laten laaggeletterden zich makkelijk inpakken en beetnemen.
Hangt nogal van de context af hè. Wanneer die burgerlijke ongehoorzaamheid ten koste gaat van de volksgezondheid is daar zeker wel iets mis mee.quote:Op zondag 19 december 2021 16:47 schreef tjoptjop het volgende:
Niks mis met een beetje burgerlijke ongehoorzaamheid
Ja man, want die paar tientjes doen 't m echt. Niet het printgedrag vd ECB, de inflatie, onbetaalbare woningen, coronawaanmaatregelen en het drukken van lonen dmv migratie. Over extreem-dom gesprokenquote:Op zondag 19 december 2021 16:33 schreef Koffieplanter het volgende:
Ze staan aan ook collectief te doneren aan Eva Vlaardingerbroek en Raisa Blommestijn voor hun zogenaamde kort geding tegen de staat. Dat kost een paar honderd euro, maar de teller gaat al richting de duizenden. Extreemrechts heeft een verdienmodel gemaakt van extreme domheid. En het werkt. Ria en Annie betalen zich scheel. Waarvan weet niemand, want werken doen ze niet, maar enfin.
En wat als burgelijke gehoorzaamheid ten koste gaat van de volksgezondheid?quote:Op zondag 19 december 2021 16:49 schreef Isdatzo het volgende:
Hangt nogal van de context af hè. Wanneer die burgerlijke ongehoorzaamheid ten koste gaat van de volksgezondheid is daar zeker wel iets mis mee.
Net als koning Willy en kroonprinses Amalia.quote:Op zondag 19 december 2021 15:13 schreef heywoodu het volgende:
Als men in deze tijd burgerlijk gehoorzaam is, dan schaadt men de gezondheid van andere mensen toch niet?quote:Op zondag 19 december 2021 16:51 schreef Complotwappie het volgende:
[..]
En wat als burgelijke gehoorzaamheid ten koste gaat van de volksgezondheid?
Wij vieren tijdens kerst de uitvaart van Flappie. Er mogen 100 aanwezigen bij zijn.quote:Op zondag 19 december 2021 16:15 schreef Starhopper het volgende:
yup, 7,50 euro voor volwassenen.quote:
Het kan op talloze manieren schadelijk zijn. Denk maar aan het bemoeilijken van het kunnen sporten, het onderhouden van sociaal contact en het financieel belasten van mensen.quote:Op zondag 19 december 2021 17:01 schreef torentje het volgende:
Als men in deze tijd burgerlijk gehoorzaam is, dan schaadt men de gezondheid van andere mensen toch niet?
Daar heeft ome Baudet een oplossing voor. Je laat je niet testen. Je laat je niet vaccineren, niet behandelen, doodgaan is wat FvD betreft de beste optie. Er is dan immers steeds minder covid.quote:Op zondag 19 december 2021 17:04 schreef Complotwappie het volgende:
[..]
Het kan op talloze manieren schadelijk zijn. Denk maar aan het bemoeilijken van het kunnen sporten, het onderhouden van sociaal contact en het financieel belasten van mensen.
Lol Haags is een FvD tokkie.quote:Op zondag 19 december 2021 16:14 schreef Haags het volgende:
Ook dat is onder de streep niet per se schadelijker voor de volksgezondheid.quote:Op zondag 19 december 2021 17:06 schreef spectrumanalyser het volgende:
Daar heeft ome Baudet een oplossing voor. Je laat je niet testen. Je laat je niet vaccineren, niet behandelen, doodgaan is wat FvD betreft de beste optie. Er is dan immers steeds minder covid.
Exact. Alleen zo lullig als jij net diegene bent. Maar daar is FvD geheel op voorbereid, alles is namelijk op eigen risico. Heb je covid dan heb je pech, mondje dicht en lekker een kistje uitzoeken.quote:Op zondag 19 december 2021 17:07 schreef Complotwappie het volgende:
[..]
Ook dat is onder de streep niet per se schadelijker voor de volksgezondheid.
Hopelijk hebben ze je donatie met een glimlach ontvangen!quote:Op zondag 19 december 2021 16:50 schreef Complotwappie het volgende:
[..]
Ja man, want die paar tientjes doen 't m echt. Niet het printgedrag vd ECB, de inflatie, onbetaalbare woningen, coronawaanmaatregelen en het drukken van lonen dmv migratie. Over extreem-dom gesproken.
Het is toch nog niet verboden om buiten te sporten? Ook is het nog niet verboden om te praten met je kennissen/vrienden/familie via telefoon of pc? Er zijn toch steunpakketten voor ondernemers, waardoor het financieel belasten wel mee zal vallen?quote:Op zondag 19 december 2021 17:04 schreef Complotwappie het volgende:
[..]
Het kan op talloze manieren schadelijk zijn. Denk maar aan het bemoeilijken van het kunnen sporten, het onderhouden van sociaal contact en het financieel belasten van mensen.
Het onvermogen om met de dood om te gaan is wel een interessant fenomeen an sich. Zeker eens de moeite waard om over na te denken.quote:Op zondag 19 december 2021 17:09 schreef spectrumanalyser het volgende:
Exact. Alleen zo lullig als jij net diegene bent. Maar daar is FvD geheel op voorbereid, alles is namelijk op eigen risico. Heb je covid dan heb je pech, mondje dicht en lekker een kistje uitzoeken.
"it's the most painful time of the yearrrrrr"
"i am dying home for christmas"
Direct sociaal contact is véél gezonder. Talloze mensen die niet buiten kunnen sporten. Steunpakketten zijn kosten voor íedereen. Uit een berekening begin 2020 bleek al dat een lockdown véél meer kwalitatieve levensjaren kost dan je er mee redt.quote:Op zondag 19 december 2021 17:19 schreef torentje het volgende:
Het is toch nog niet verboden om buiten te sporten? Ook is het nog niet verboden om te praten met je kennissen/vrienden/familie via telefoon of pc? Er zijn toch steunpakketten voor ondernemers, waardoor het financieel belasten wel mee zal vallen?
Je mag in je huis zoveel mensen ontvangen als je wil. Daar heeft de staat niks over te zeggen. Dat gehuichel alsof het illegaal is, is antirechtsstatelijk gelul.quote:Op zondag 19 december 2021 17:01 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Wij vieren tijdens kerst de uitvaart van Flappie. Er mogen 100 aanwezigen bij zijn.
quote:Op zondag 19 december 2021 17:32 schreef BeriBeri het volgende:
'S nachts die houten kraampjes gewoon in elkaar trappen👌 de fik steken
mocht er toch iets van gezegd worden dan heb ik een spreuk geleerd.quote:Op zondag 19 december 2021 17:32 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Je mag in je huis zoveel mensen ontvangen als je wil. Daar heeft de staat niks over te zeggen. Dat gehuichel alsof het illegaal is, is antirechtsstatelijk gelul.
Ik zie niet waarom direct sociaal contact veel gezonder is. Ik had graag een verduidelijking?quote:Op zondag 19 december 2021 17:30 schreef Complotwappie het volgende:
[..]
Direct sociaal contact is véél gezonder. Talloze mensen die niet buiten kunnen sporten. Steunpakketten zijn kosten voor íedereen. Uit een berekening begin 2020 bleek al dat een lockdown véél meer kwalitatieve levensjaren kost dan je er mee redt.
Met betrekking tot Corona, ja.quote:Op zondag 19 december 2021 15:30 schreef Loena. het volgende:
Dat gelul over dat "niet kunnen sporten" begint ook aardig vermoeiend te worden. Pak de fiets, of ga rennen of wat dan ook. Daar heb je niemand voor nodig.quote:Op zondag 19 december 2021 17:04 schreef Complotwappie het volgende:
Denk maar aan het bemoeilijken van het kunnen sporten.
De regering sluit je op, niet het fvd die opkomt voor onze vrijheden die je blijkbaar maar al te graag weg pist voor wat schijnveiligheid.quote:Op zondag 19 december 2021 17:49 schreef FerryBouman het volgende:
Gadverdamme ik ben zó klaar met dat walgelijke jankvolk dat denkt dat ze boven de regels staan. En er nog trots op ook om hun immense domheid voor het hele land tentoon te stellen.
Voor dit kutvolk zit ik straks zeker weer de hele winter binnen![]()
![]()
Als ze vanaf nu weer alles mogen vinden ze wel iets anders om verbolgen over te janken. En dat ligt dan ook allemaal weer aan iemand anders.quote:Op zondag 19 december 2021 17:53 schreef Chivaz het volgende:
[..]
De regering sluit je op, niet het fvd die opkomt voor onze vrijheden die je blijkbaar maar al te graag weg pist voor wat schijnveiligheid.
Zero covid is een utopie en hoe sneller je dat door hebt hoe eerder je je vrijheid terug kan nemen.
Om een land op het juiste spoor te houden heb je dwarsliggers nodig.quote:Op zondag 19 december 2021 17:56 schreef FerryBouman het volgende:
[..]
Als ze vanaf nu weer alles mogen vinden ze wel iets anders om verbolgen over te janken. En dat ligt dan ook allemaal weer aan iemand anders.
Rot gewoon op met die hele club naar wappieland of forumland of whatever, verwijder je gewoon uit de maatschappij als je niet mee kan draaien.
Heeft Jensen genoeg tijgernootjes in huis?quote:Op zondag 19 december 2021 17:53 schreef Billy-jazz het volgende:
[ twitter ]
[ afbeelding ]
Oh ja! Koop mijn t-shirts!
Heb je goed bereik daar op de kerstmarkt?quote:Op zondag 19 december 2021 17:58 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Om een land op het juiste spoor te houden heb je dwarsliggers nodig.
Er is inderdaad nog genoeg om over te klagen maar prioriteit nummer één is het stoppen van het covidfascisme.
@ludovico weet hoe het zit.quote:Op zondag 19 december 2021 17:56 schreef Eenheid het volgende:
Helpt een honingsiroopje ook tegen corona?
Ik ga deze vraag in COR stellen daar zijn meer deskundigen.
Nee, elke keer naar de GGD rennen als je een kuchje hebt of een loopneus.quote:Op zondag 19 december 2021 17:06 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Daar heeft ome Baudet een oplossing voor. Je laat je niet testen. Je laat je niet vaccineren, niet behandelen, doodgaan is wat FvD betreft de beste optie. Er is dan immers steeds minder covid.
Je bedoelt de koninklijke famile?quote:Op zondag 19 december 2021 17:49 schreef FerryBouman het volgende:
Gadverdamme ik ben zó klaar met dat walgelijke jankvolk dat denkt dat ze boven de regels staan. En er nog trots op ook om hun immense domheid voor het hele land tentoon te stellen.
Voor dit kutvolk zit ik straks zeker weer de hele winter binnen![]()
![]()
Het is geen schijnveiligheid als de zieken niet te dicht op andere mensen mogen gaan staan.quote:Op zondag 19 december 2021 17:53 schreef Chivaz het volgende:
[..]
De regering sluit je op, niet het fvd die opkomt voor onze vrijheden die je blijkbaar maar al te graag weg pist voor wat schijnveiligheid.
Zero covid is een utopie en hoe sneller je dat door hebt hoe eerder je je vrijheid terug kan nemen.
precies. al die acteurs die maar naar het ziekenhuis blijven gaan omdat ze problemen met hun luchtwegen hebben. ga gewoon dood. maak de IC vrij, ga dood. dat is wat FvD graag ziet.quote:Op zondag 19 december 2021 18:01 schreef Hathor het volgende:
[..]
Nee, elke keer naar de GGD rennen als je een kuchje hebt of een loopneus.Paniekzaaiers.
Het is nogal ver anders was ik daar misschien wel geweest.quote:Op zondag 19 december 2021 18:00 schreef FerryBouman het volgende:
[..]
Heb je goed bereik daar op de kerstmarkt?
Gewoon jezelf testen, vrij simpel. Steek je rechtervinger in je mond en je linkervinger in je anus. Houd ze daar voor ongeveer 15 seconden. Na 15 seconden wissel je de vingers, dus linkervinger in je mond en rechter in je anus. Als je niks ruikt of proeft heb je covid.quote:Op zondag 19 december 2021 18:03 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
precies. al die acteurs die maar naar het ziekenhuis blijven gaan omdat ze problemen met hun luchtwegen hebben. ga gewoon dood. maak de IC vrij, ga dood. dat is wat FvD graag ziet.
niet meer aankomen met een zelftest of coronacheck.
Het is schijnveiligheid, Gibraltar met 100% vaccinatie heeft ook al maatregelen. Leer er mee leven en laat de covidfascisten niet je vrijheid afpakken voor schijnveiligheid.quote:Op zondag 19 december 2021 18:02 schreef torentje het volgende:
[..]
Het is geen schijnveiligheid als de zieken niet te dicht op andere mensen mogen gaan staan.
Bruls heeft alles opgegeten.quote:Op zondag 19 december 2021 17:59 schreef luxerobots het volgende:
Heeft Jensen genoeg tijgernootjes in huis?
quote:Op zondag 19 december 2021 18:10 schreef Billy-jazz het volgende:
[..]
Bruls heeft alles opgegeten.
[ twitter ]
Dat is niet volgens het FvD gedachtegoed.quote:Op zondag 19 december 2021 18:06 schreef Hathor het volgende:
[..]
Gewoon jezelf testen, vrij simpel. Steek je rechtervinger in je mond en je linkervinger in je anus. Houd ze daar voor ongeveer 15 seconden. Na 15 seconden wissel je de vingers, dus linkervinger in je mond en rechter in je anus. Als je niks ruikt of proeft heb je covid.
Zo sneu dit soort opmerkingenquote:Op zondag 19 december 2021 15:25 schreef Eenheid het volgende:
Doen ze goed. Niet toegeven aan de dictatuur.
Bij Denk ook niet, maar dat is een andere discussie.quote:Op zondag 19 december 2021 18:14 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Dat is niet volgens het FvD gedachtegoed.
Bij Forum is er bij een enkele positieve test geen reden om iets aan corona te doen.
Er is een bredere test. Een Forum-lid laat in een kleine ruimte een scheet en pas als niemand een reactie geeft, dan pas is er sprake van een covid uitbraak.
Nop. Op Twitter is wel een foto van een kerstboom opgedoken. Maar die zal ik hier maar niet delenquote:Op zondag 19 december 2021 18:16 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
Bij Denk ook niet, maar dat is een andere discussie.
Zijn er al beelden van die complothamster die kerstliedjes meezingt?
Jensen verdient centen aan die complotwappies.quote:
Dit kan je niet goedpratenquote:Op zondag 19 december 2021 17:53 schreef Chivaz het volgende:
[..]
dus wat je eigenlijk zegt is dat diegene die covid krijgt gewoon pech heeft. eens gaan we allemaal een keertje.quote:Op zondag 19 december 2021 17:53 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Cola en soep.quote:
Ik vind dit type argumentatie echt gigantisch laagbegaafd. Dus bij deze.quote:Op zondag 19 december 2021 18:15 schreef DW457 het volgende:
[..]
Zo sneu dit soort opmerkingen
Ga anders eens naar Noord-Korea of China. Of, ook leuk, Turkije en dan op Social posten shit posten over Erdogan. Denk dat je de democratie van hier opeens erg gaat waarderen.
Wat is het verschil met die landen, als hier opa's en oma's en zwakke vrouwtjes door de ME tot bloedens toe kapot geslagen worden omdat ze vreedzaam demonsteren? En dat ze dmv propaganda mensen als jij zover hebben gekregen om een deel van het volk dat kritisch is weg te zetten als gekkies die je moet neerknuppelen of moet opsluiten in concentratiekampen? Inmiddels is pathologische leugenaar Rutte zolang aan de macht dat het wel Erdogan of Putin lijkt.quote:Op zondag 19 december 2021 18:15 schreef DW457 het volgende:
[..]
Zo sneu dit soort opmerkingen
Ga anders eens naar Noord-Korea of China. Of, ook leuk, Turkije en dan op Social posten shit posten over Erdogan. Denk dat je de democratie van hier opeens erg gaat waarderen.
Godver, waar zijn de beelden! Dit heb ik gemist...quote:Op zondag 19 december 2021 18:40 schreef Eenheid het volgende:
Wat is het verschil met die landen, als hier opa's en oma's en zwakke vrouwtjes door de ME tot bloedens toe kapot geslagen worden omdat ze vreedzaam demonsteren? En dat ze dmv propaganda mensen als jij zover hebben gekregen om een deel van het volk dat kritisch is weg te zetten als gekkies die je moet neerknuppelen of moet opsluiten in concentratiekampen? Inmiddels is pathologische leugenaar Rutte zolang aan de macht dat het wel Erdogan of Putin lijkt.
Stop eens met woorden als angstporno.quote:Op zondag 19 december 2021 18:47 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Super Spreader evenement
Stop toch eens met die angstporno
Ik hep het zelf gehoord van de nicht van een vriendin die erbij wasquote:Op zondag 19 december 2021 18:41 schreef AchJa het volgende:
[..]
Godver, waar zijn de beelden! Dit heb ik gemist...
Dan heb je niet de hele stream gekeken, als je alleen maar vreedzaam demonstreren hebt gezien. Verder lijkt het me niet heel zinnig om een ander woorden in de mond te leggen.quote:Op zondag 19 december 2021 18:40 schreef Eenheid het volgende:
[..]
Wat is het verschil met die landen, als hier opa's en oma's en zwakke vrouwtjes door de ME tot bloedens toe kapot geslagen worden omdat ze vreedzaam demonsteren? En dat ze dmv propaganda mensen als jij zover hebben gekregen om een deel van het volk dat kritisch is weg te zetten als gekkies die je moet neerknuppelen of moet opsluiten in concentratiekampen? Inmiddels is pathologische leugenaar Rutte zolang aan de macht dat het wel Erdogan of Putin lijkt.
Goed tegenargument. Echt een blijk van intelligentiequote:Op zondag 19 december 2021 18:39 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ik vind dit type argumentatie echt gigantisch laagbegaafd. Dus bij deze.
Wat niet? Dat zero covid een utopie is of dat het FVD opkomt voor je rechten als een vrije burger?quote:
https://www.healthline.com/health/touch-starvedquote:Op zondag 19 december 2021 17:43 schreef torentje het volgende:
[..]
Ik zie niet waarom direct sociaal contact veel gezonder is. Ik had graag een verduidelijking?
Dit zijn wel een beetje waanideeën, he? Want volgens mij heb ik dat nooit beweerd, of wel?quote:Op zondag 19 december 2021 18:40 schreef Eenheid het volgende:
[..]
Wat is het verschil met die landen, als hier opa's en oma's en zwakke vrouwtjes door de ME tot bloedens toe kapot geslagen worden omdat ze vreedzaam demonsteren? En dat ze dmv propaganda mensen als jij zover hebben gekregen om een deel van het volk dat kritisch is weg te zetten als gekkies die je moet neerknuppelen of moet opsluiten in concentratiekampen?
Inmiddels is pathologische leugenaar Rutte zolang aan de macht dat het wel Erdogan of Putin lijkt.
FvD komt helemaal nergens voor op, het is gewoon populistisch gezwets. Aan het begin van de pandemie pleitte Baudet nog voor een zware lockdown. Je bent echt mokerdom als je in die populistische leugens trapt.quote:Op zondag 19 december 2021 18:55 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Wat niet? Dat zero covid een utopie is of dat het FVD opkomt voor je rechten als een vrije burger?
Beiden zijn immers prima te onderbouwen.
En terecht, er zijn ook mensen die normaal willen leven en niet leven in angstcultuur. Mensen moeten maar eens mee leren leven dat er virussen zijn en die zullen ook nooit verdwijnen. Onze Hugo zei het zelf.quote:Op zondag 19 december 2021 15:13 schreef heywoodu het volgende:
Je kan zelf ook wel bedenken waarom dat niet altijd opgaat, waarom het niet afdoende vervangend is, of dat het simpelweg niet gedaan wordt ter vervanging. Saai, koud, eng (want donker, vrouw in achterbuurt), et cetera. Als je om de volksgezondheid geeft dan houdt je met je beleid rekening met hoe mensen in elkaar steken.quote:Op zondag 19 december 2021 17:51 schreef AchJa het volgende:
Dat gelul over dat "niet kunnen sporten" begint ook aardig vermoeiend te worden. Pak de fiets, of ga rennen of wat dan ook. Daar heb je niemand voor nodig.
Ergo, weekdieren zonder ruggegraat...quote:Op zondag 19 december 2021 18:59 schreef Complotwappie het volgende:
Je kan zelf ook wel bedenken waarom dat niet altijd opgaat, waarom het niet afdoende vervangend is, of dat het simpelweg niet gedaan wordt ter vervanging. Saai, koud, eng (want donker, vrouw in achterbuurt), et cetera.
En jij hebt niet de hersencapaciteit om te kunnen beredeneren waarom die gedachtes destijds bestonden bij de grote leider?quote:Op zondag 19 december 2021 18:58 schreef Gehrman het volgende:
[..]
FvD komt helemaal nergens voor op, het is gewoon populistisch gezwets. Aan het begin van de pandemie pleitte Baudet nog voor een zware lockdown. Je bent echt mokerdom als je in die populistische leugens trapt.
Nou ik zal voortaan maar weer gaan luisteren naar de uiterst betrouwbare Rutte en zijn helpertje Hugo de Jonge.quote:Op zondag 19 december 2021 18:58 schreef Gehrman het volgende:
[..]
FvD komt helemaal nergens voor op, het is gewoon populistisch gezwets. Aan het begin van de pandemie pleitte Baudet nog voor een zware lockdown. Je bent echt mokerdom als je in die populistische leugens trapt.
Slim bedacht van de wappies en met ongehoorde gretigheid omarmd door laffe bestuurders.quote:Op zondag 19 december 2021 18:58 schreef Harlekien2 het volgende:
Haha, prachtig dit. Geen kerstmarkt maar een demonstratie
Het één is niet beter dan het ander. Baudet is volledig krankzinnig (en zijn minions ook), Rutte is dement en een pathologische leugenaar en Hugo leeft in een droomwereld waarin al zijn beloftes wél zijn uitgekomen. Eigenlijk is het allemaal wel echt kut.quote:Op zondag 19 december 2021 19:07 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Nou ik zal voortaan maar weer gaan luisteren naar de uiterst betrouwbare Rutte en zijn helpertje Hugo de Jonge.
Hebben we de vaccinatiegraad van 70% al aangetikt want ik ben nog steeds niet vrij?
Ondernemers moeten klagen bij de overheid. Of zelf een demonstratie organiseren. Schuld ligt niet bij de wappies, hoe graag mensen dat ook willen.quote:Op zondag 19 december 2021 19:09 schreef quo_ het volgende:
[..]
Slim bedacht van de wappies en met ongehoorde gretigheid omarmd door laffe bestuurders.
Is toch niet te verkopen tegenover al die ondernemers die voor de zoveelste keer de pineut zijn.
Wellicht ook nog te gebruiken door uitbaters van horeca gelegenheden die de koeling vol hebben liggen met kersmenu's die niet opgediend kunnen worden.
Het was vast een D66 burgemeesterquote:Op zondag 19 december 2021 19:16 schreef Jojoke het volgende:
Was het zo moeilijk om vooral een paar toegangswegen af te zetten en alleen mensen toe te laten die in het gebied wonen?Slappe hap van de burgemeester.
Je zit warm. Hij is blijkbaar van de PvdA.quote:Op zondag 19 december 2021 19:16 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Het was vast een D66 burgemeester
Van mij mogen de corona-maatregelen nog wel wat strengen. Zoals avondklok en iedereen verplicht om helemaal alleen in het openbaar te zijn. Want dat is de enige remedie die helpt bij het bestrijden van besmettingen door zieken.quote:Op zondag 19 december 2021 18:06 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Het is schijnveiligheid, Gibraltar met 100% vaccinatie heeft ook al maatregelen. Leer er mee leven en laat de covidfascisten niet je vrijheid afpakken voor schijnveiligheid.
We kunnen ook massaal zelfmoord plegen, dan hebben we alle wereldproblemen opgelost.quote:Op zondag 19 december 2021 19:19 schreef torentje het volgende:
[..]
Van mij mogen de corona-maatregelen nog wel wat strengen. Zoals avondklok en iedereen verplicht om helemaal alleen in het openbaar te zijn. Want dat is de enige remedie die helpt bij het bestrijden van besmettingen door zieken.
Waarmee je tegelijkertijd ook een hoop sociale ellende creëert. De ziekenhuiszorg is niet de enige tak van de zorg die zwaar onder druk staat. De ggz ook en die belast je met die maatregelen weer, en dat is ook een probleem: die kunnen er ook niets meer bij hebben.quote:Op zondag 19 december 2021 19:19 schreef torentje het volgende:
[..]
Van mij mogen de corona-maatregelen nog wel wat strengen. Zoals avondklok en iedereen verplicht om helemaal alleen in het openbaar te zijn. Want dat is de enige remedie die helpt bij het bestrijden van besmettingen door zieken.
Het enige wat Baudet steeds doet is precies het tegenovergestelde roeptoeteren van datgeen wat de gevestigde orde verkondigt. Als Hugo morgen zegt dat je geen stront moet eten dan gaan alle FvD'ers juist lekker recalcitrant stront eten.quote:Op zondag 19 december 2021 19:07 schreef ludovico het volgende:
[..]
En jij hebt niet de hersencapaciteit om te kunnen beredeneren waarom die gedachtes destijds bestonden bij de grote leider?
https://www.telegraaf.nl/(...)ezet-dwangsom-dreigtquote:"Onze toezichthouders hebben dat zelf ook geconstateerd", aldus de burgemeester. Hij heeft de organisatoren opgedragen de markt onmiddellijk te beëindigen. Gebeurt dat niet, dan wordt een bestuurlijke boete van 10.000 euro opgelegd.
Wat een zwakkeling is Bijl. Iedereen wist wel dat ze gewoon doorgingen met die markt.quote:Op zondag 19 december 2021 19:23 schreef spectrumanalyser het volgende:
Ah, een dwangsommetje van 10.000 euro
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)ezet-dwangsom-dreigt
gofundwappie
Ja.quote:Op zondag 19 december 2021 20:10 schreef Olga het volgende:
[..]
Wat een zwakkeling is Bijl. Iedereen wist wel dat ze gewoon doorgingen met die markt.
Een dikke middelvinger naar iedereen in het land die zich wel netjes aan de regels houden. Wat een helden jaquote:Op zondag 19 december 2021 20:05 schreef LanaMyst het volgende:
Ze hebben wel vaak wappie achtige uitspraken, vooral tegen het vaccineren. En Baudet is ook aan het doordraaien de laatste tijd.
Maar dit is toch wel weer een briljante actie van ze, helden!
Als het hele land dat nu eens deed, op een vreedzame en ludieke manier een dikke vinger opsteken dat we het niet meer pikken, maar helaas. Dat is wishful thinking.
Vast wel. Rechters in Nederland zijn een groot fan van het veroordelen van dissidenten. Misschien kan je met Achmed, Kaag en de politie aangifteformulieren uitdelen.quote:Op zondag 19 december 2021 20:15 schreef Harvest89 het volgende:
Een politieke partij met een leider die zorgt voor onrust, sabotage, en ongehoorzaamheid in de samenleving vooral op basis van nepnieuws.
Kan een rechter daar iets mee?
In een dictatuur waren ze allemaal ter plekke doodgeschoten.quote:Op zondag 19 december 2021 15:25 schreef Eenheid het volgende:
Doen ze goed. Niet toegeven aan de dictatuur.
Fijn om te horen dat de wereld sedert 20:22:02 heel wat dictaturen armer is.quote:Op zondag 19 december 2021 20:22 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
In een dictatuur waren ze allemaal ter plekke doodgeschoten.
Of vraag advies aan Erdogan of Putin hoe ze daarmee omgaan.quote:Op zondag 19 december 2021 20:15 schreef Harvest89 het volgende:
Een politieke partij met een leider die zorgt voor onrust, sabotage, en ongehoorzaamheid in de samenleving vooral op basis van nepnieuws.
Kan een rechter daar iets mee?
Zeker niet. Zelfs dictaturen gaan niet zo te werk.quote:Op zondag 19 december 2021 20:22 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
In een dictatuur waren ze allemaal ter plekke doodgeschoten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |