SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan heb je de wedstrijd waarschijnlijk niet gekeken. Ik kan mij oprecht geen wedstrijd herinneren waar ik zoveel balverlies over en weer heb gezien en dat dan achter elkaar.quote:
quote:
Eet smakelijk! En wat attent dat je dit vraagt.quote:Op zondag 19 december 2021 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe pizza #viesdik
Ik ben nog steeds niet over mijn kater heen dus heb de hele dag nog niet gegeten.quote:Op zondag 19 december 2021 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Sportief.quote:Op zondag 19 december 2021 18:24 schreef Scrummie het volgende:
Gefeliciteerd @:Tarado, @:maxi-mus en @:GGMM en @:AFCNiels
Bedankt maat. (maar wat een waardeloze kutwedstrijd)quote:Op zondag 19 december 2021 18:24 schreef Scrummie het volgende:
Dank je, het was wel een wedstrijd die pijn deed aan je ogen, zo verschrikkelijk slecht.quote:Op zondag 19 december 2021 18:24 schreef Scrummie het volgende:
Bedankt vriend.quote:Op zondag 19 december 2021 18:24 schreef Scrummie het volgende:
Dat zei @GGMM ook al, dan zal het wel waar zijn.quote:Op zondag 19 december 2021 18:31 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dank je, het was wel een wedstrijd die pijn deed aan je ogen, zo verschrikkelijk slecht.
Brood met ardennerworst. Maar net moeke aan de lijn. Eerste Kerstdag bij haar eten in het verzorgingstehuis. Als het mag en kan. Verheug ik me op.quote:Op zondag 19 december 2021 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Leuk, geniet ervanquote:Op zondag 19 december 2021 18:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Brood met ardennerworst. Maar net moeke aan de lijn. Eerste Kerstdag bij haar eten in het verzorgingstehuis. Als het mag en kan. Verheug ik me op.
Heb vroeger een paar jaar een SC bij Heracles gehad.quote:Op zondag 19 december 2021 18:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik weet helemaal niet voor welke club jij bent eigenlijk.
Ah, vandaar dat ik het niet wist. Nouja, dat is niet verbodenquote:Op zondag 19 december 2021 18:39 schreef Oriente het volgende:
[..]
Heb vroeger een paar jaar een SC bij Heracles gehad.
Heb niet echt een specifieke club meer
Uitstekende review maat, lekker kortquote:Op zondag 19 december 2021 18:39 schreef GGMM het volgende:
Dexter: New Blood
S01E07
7,8/10
@:maxi-mus @:caland @:scrummie @:de_boswachter @:lenny_leonard
Ik haat dexterquote:Op zondag 19 december 2021 18:39 schreef GGMM het volgende:
S01E07
7,8/10
3 januari op TV. Genot.quote:Op zondag 19 december 2021 18:39 schreef GGMM het volgende:
S01E07
7,8/10
Ik ruk je nieren uit je bast vuile verraaierquote:Op zondag 19 december 2021 21:37 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ze hadden je daar kapot moeten schieten.
Alsof jij biologie op het vmbo hebt gehad.quote:Op zondag 19 december 2021 21:38 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik ruk je nieren uit je bast vuile verraaier
Heb hahaquote:Op zondag 19 december 2021 21:39 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Alsof jij biologie op het vmbo heb gehad.
Je sponsort vast met liefde een permban voor hem.quote:Op zondag 19 december 2021 21:43 schreef Muskusboktor57 het volgende:
@:Zipportal kk op met je mentions in DRT, ik wil niets met dat mongolenforum te maken hebben.
Ik zit erover te denken om een bestuursfunctie te bekleden. Wat is jouw advies?quote:Op zondag 19 december 2021 22:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oef hier delf je je eigen graf
Gefeliciteerd ouwe reus!quote:Op maandag 20 december 2021 07:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Boys
Gisteren voor de tweede keer vader geworden. Erg mooi.
@:yvonne @:poepz0r @:miss_sly @:chratnox @:wereldgozer
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 20 december 2021 07:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Boys
Gefeliciteerd! Alles goed gegaan?quote:Op maandag 20 december 2021 07:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Boys
We mogen niet klagen. Het ging eigenlijk te snel dus voor mijn vriendin daarom wel pittig om op te vangen.quote:Op maandag 20 december 2021 07:35 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Alles goed gegaan?
Godzijdankquote:Op maandag 20 december 2021 07:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
We mogen niet klagen. Het ging eigenlijk te snel dus voor mijn vriendin daarom wel pittig om op te vangen.
Maargoed, vriendin en dochter zijn gezond en dat is eigenlijk het enige wat telt.
Beide gezond is natuurlijk het allerbelangrijkste, maar zo’n snelle bevalling is inderdaad pittig.quote:Op maandag 20 december 2021 07:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
We mogen niet klagen. Het ging eigenlijk te snel dus voor mijn vriendin daarom wel pittig om op te vangen.
Maargoed, vriendin en dochter zijn gezond en dat is eigenlijk het enige wat telt.
Dit zijn mooie berichten.quote:Op maandag 20 december 2021 07:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Boys
Gefeliciteerd Lennyquote:Op maandag 20 december 2021 07:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Boys
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 20 december 2021 07:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Boys
Erg mooi! Gefeliciteerd.quote:Op maandag 20 december 2021 07:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Boys
Gefeliciteerd.quote:Op maandag 20 december 2021 07:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Boys
Lekker maat proficiat! En hoe heet de kleine?quote:Op maandag 20 december 2021 07:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Boys
Gefeliciteerd makker.quote:Op maandag 20 december 2021 07:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Boys
Gelachen om je mention gisteren, reed 'ie echt plankgas weg?quote:
Ja man, gelijk weg.quote:Op maandag 20 december 2021 09:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Gelachen om je mention gisteren, reed 'ie echt plankgas weg?
Bizar wel dat je zo'n bedeltrucje hebt en dan wel gewoon een auto hebt.quote:Op maandag 20 december 2021 09:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja man, gelijk weg.
Maar wat are the fucking odds?
3 jaar geleden kwam ik hem in Dordt tegen. Denk dat ie z'n werkgebied noodgedwongen heeft moeten verleggen.quote:Op maandag 20 december 2021 09:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Bizar wel dat je zo'n bedeltrucje hebt en dan wel gewoon een auto hebt.
Papendrechtgoden.
Nog bedankt voor het bidden maat. GodGodquote:Op maandag 20 december 2021 08:52 schreef KingRoland het volgende:
God neemt levens, maar creëert ook levens zoals jullie hier lezen. Wat is het leven soms toch mooi he boys
Dat vind ik te privé. Ik vertrouw NIKS meer.quote:Op maandag 20 december 2021 08:48 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Lekker maat proficiat! En hoe heet de kleine?
Link?quote:Op maandag 20 december 2021 09:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Gelachen om je mention gisteren, reed 'ie echt plankgas weg?
Is maar een naam joh. Ja kan elk moment beginnen.quote:Op maandag 20 december 2021 09:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat vind ik te privé. Ik vertrouw NIKS meer.
Hoe gaat het met jouw vrouw/vriendin? Kan ook elk moment beginnen toch?
Jeffrey, daar gaat ze mee gepest wordenquote:Op maandag 20 december 2021 09:20 schreef Caland het volgende:
Ik neem aan dat @:lenny_leonard zijn kind gewoon een echte Tilburgse naam heeft gegeven.
Zoals Melissa, of Jeffrey.
Meisje of jongen of neutraal?quote:Op maandag 20 december 2021 09:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat vind ik te privé. Ik vertrouw NIKS meer.
Hoe gaat het met jouw vrouw/vriendin? Kan ook elk moment beginnen toch?
De kleine zal dan vast een gouden ketting dragen met haar eigen naam.quote:Op maandag 20 december 2021 09:20 schreef Caland het volgende:
Ik neem aan dat @:lenny_leonard zijn kind gewoon een echte Tilburgse naam heeft gegeven.
Zoals Melissa, of Jeffrey.
Gefeliciteerd kerel! Alles goed gegaan? Daar gaat je rustquote:Op maandag 20 december 2021 07:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Boys
Gefeliciteerd maatquote:Op maandag 20 december 2021 07:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Boys
Wie is dit?quote:Op maandag 20 december 2021 09:34 schreef chratnox het volgende:
[..]
Gefeliciteerd kerel! Alles goed gegaan? Daar gaat je rust
Dat is echt niet normaal bij ons op werk.quote:
De vrouwtjes hebben hem niet versleten met plassen zullen we maar zeggen.quote:Op maandag 20 december 2021 09:52 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat is echt niet normaal bij ons op werk.
Een baby pandemie is het.
creepquote:Op maandag 20 december 2021 10:13 schreef KingRoland het volgende:
Ik heb vandaag tiktok geïnstalleerd
Dat topic van klaasquote:Op maandag 20 december 2021 10:16 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niet iemand die je graag in je inner circle hebt, gezien post geschiedenis. Laat maar.
En allemaal met zwangerschapsverlof.quote:Op maandag 20 december 2021 09:57 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
De vrouwtjes hebben hem niet versleten met plassen zullen we maar zeggen.
[ afbeelding ]
Wat een slechte verbinding.quote:Op maandag 20 december 2021 10:16 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niet iemand die je graag in je inner circle hebt, gezien post geschiedenis. Laat maar.
Bij een beetje werkgever krijg je tegenwoordig als man toch ook wel een paar maanden volledig doorbetaald babyverlof?quote:Op maandag 20 december 2021 10:34 schreef Coco het volgende:
[..]
En allemaal met zwangerschapsverlof.
Wie moet hun werk opvangen?
Juist.
Als Coco de vader niet is heeft hij daar natuurlijk weinig aan.quote:Op maandag 20 december 2021 10:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Bij een beetje werkgever krijg je tegenwoordig als man toch ook wel een paar maanden volledig doorbetaald babyverlof?
Als er nog werk is door die corona act straksquote:Op maandag 20 december 2021 10:34 schreef Coco het volgende:
[..]
En allemaal met zwangerschapsverlof.
Wie moet hun werk opvangen?
Juist.
Ik neem 8 weken ouwe reus.quote:Op maandag 20 december 2021 10:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Bij een beetje werkgever krijg je tegenwoordig als man toch ook wel een paar maanden volledig doorbetaald babyverlof?
Dat soort werkgevers moeten ze verbieden.quote:Op maandag 20 december 2021 10:35 schreef Caland het volgende:
[..]
@Caland heeft een zwaar weekend gehad.quote:Op maandag 20 december 2021 10:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als Coco de vader niet is heeft hij daar natuurlijk weinig aan.
In Zweden krijg je 6 maanden 100% KOEKOEKquote:Op maandag 20 december 2021 10:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat soort werkgevers moeten ze verbieden.
Zweedse mannen zijn de grootste cucks van deze planeet.quote:Op maandag 20 december 2021 10:39 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
In Zweden krijg je 6 maanden 100% KOEKOEK
Vanaf aankomend jaar willen ze 9 weken 50%. Sigaar uit eigen doos die regering van onsquote:Op maandag 20 december 2021 10:41 schreef Caland het volgende:
Oh, bij ons is het maar 4 weken volledig doorbetaald.
Walgelijk.
Bij ons is vanuit traditie Goede Vrijdag een verplicht vrije dag.quote:Op maandag 20 december 2021 10:42 schreef Caland het volgende:
Vanaf volgend jaar wel twee feestdagen ruilen met iets dat beter bij mijn geloofs- of levensovertuiging past.
En nu eens zien of ik bijvoorbeeld tweede paasdag kan ruilen voor een wedstrijd van Feyenoord.
Kun je een keer live meekijken wanneer er weer brandhout door de heli wordt afgeleverd in de kuip. Het is je gegund.quote:Op maandag 20 december 2021 10:42 schreef Caland het volgende:
Vanaf volgend jaar wel twee feestdagen ruilen met iets dat beter bij mijn geloofs- of levensovertuiging past.
En nu eens zien of ik bijvoorbeeld tweede paasdag kan ruilen voor een wedstrijd van Feyenoord.
We komen toch niet voor het voetbal.quote:Op maandag 20 december 2021 10:46 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Kun je een keer live meekijken wanneer er weer brandhout door de heli wordt afgeleverd in de kuip. Het is je gegund.
Ik heb altijd van @Lenny_Leonard begrepen dat dit topic een warm bad is, valt tegenquote:Op maandag 20 december 2021 10:16 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Flikker maar weer op danquote:Op maandag 20 december 2021 10:54 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik heb altijd van @:Lenny_Leonard begrepen dat dit topic een warm bad is, valt tegen
Nieuw accountquote:Op maandag 20 december 2021 11:18 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Heb jij pas 1.000 posts? Dacht altijd veel meer wtf
Stukje ban?quote:Op maandag 20 december 2021 11:43 schreef Coco het volgende:
[..]
@:scrummie2.0
@:scrummie1.0
@:scrummie
@:dummie
@:rummie
quote:Op maandag 20 december 2021 10:43 schreef Poepz0r het volgende:
En vanaf aankomend jaar mogen kinderen zowel de achternaam van vader als moeder op hun paspoort hebben, maar nu nog niet. Baal wel van, want dat wilde wij
Oké Braddie.quote:Op maandag 20 december 2021 12:04 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zip is weer ready. Uitkering weer gestort genot.
Gewoon de achternaam van de vader.quote:Op maandag 20 december 2021 10:43 schreef Poepz0r het volgende:
En vanaf aankomend jaar mogen kinderen zowel de achternaam van vader als moeder op hun paspoort hebben, maar nu nog niet. Baal wel van, want dat wilde wij
Nee, af en toe wil hij een tijdje rust en gaat hij gemoedelijk op #anoniem.quote:
Beide ouwe reus.quote:Op maandag 20 december 2021 12:33 schreef Coco het volgende:
[..]
Gewoon de achternaam van de vader.
Wat denken ze wel niet.
God is vader van ons allemaal.quote:Op maandag 20 december 2021 12:33 schreef Coco het volgende:
[..]
Gewoon de achternaam van de vader.
Wat denken ze wel niet.
Haar OnlyFans is al aangemaakt.quote:Op maandag 20 december 2021 12:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Lijkt het net alsof je dochter al is uitgehuwelijkt.
maily is zonder streepjequote:Op maandag 20 december 2021 09:33 schreef KingRoland het volgende:
De corona babyboom
@:maily met een streepje toch
Gefeliciteerd Lenny.quote:Op maandag 20 december 2021 07:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Boys
Uh.... oke?quote:Op maandag 20 december 2021 13:17 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Het is wachten op nieuwe meltdowns en een vertrek van jou.
paar jaartjes maar last van joh, daarna mag je gewoon je eigen nickname kiezen in de MeTaVeRsEquote:Op maandag 20 december 2021 12:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Lijkt het net alsof je dochter al is uitgehuwelijkt.
Ehh ja, oké.quote:Op maandag 20 december 2021 13:21 schreef aTypisch het volgende:
[..]
paar jaartjes maar last van joh, daarna mag je gewoon je eigen nickname kiezen in de MeTaVeRsE
zo lang je burgerservicenummer (BSN) maar klopt
Juist jaquote:Op maandag 20 december 2021 13:21 schreef aTypisch het volgende:
[..]
paar jaartjes maar last van joh, daarna mag je gewoon je eigen nickname kiezen in de MeTaVeRsE
Het is weer mooi geweest.quote:Op maandag 20 december 2021 13:21 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Ik ben tegen racisme.quote:"Mijn staf, mijn spelers en ikzelf zijn de hele wedstrijd uitgescholden. Bruine aap en wat dan ook. Dat zijn dingen... ik heb het er moeilijk mee." Anderlecht-trainer Vincent Kompany oogde aangeslagen na de topper bij en tegen Club Brugge.
quote:FvD krijgt boete van 10.000 euro voor illegale kerstmarkt
Onderweg naar een demonstratie zo te zien met zijn eieren. Waarschijnlijk een virus ontkenner. Geen mondkapjes, geen social distancing, drukke markt. Walgelijk beeld, door dit soort mensen zitten we weer in een lockdown. Klap in het gezicht van de zorg @Lenny_Leonardquote:Op maandag 20 december 2021 13:58 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zet die meneer z'n zwoelste Grindr blik op @:RamboDirk of is het een duivelse blik @:KingRoland ?
Wellicht op weg naar Volendam voor payback.quote:Op maandag 20 december 2021 14:18 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Onderweg naar een demonstratie zo te zien met zijn eieren. Waarschijnlijk een virus ontkenner. Geen mondkapjes, geen social distancing, drukke markt. Walgelijk beeld, door dit soort mensen zitten we weer in een lockdown. Klap in het gezicht van de zorg @:Lenny_leonard
In de zorg zijn ze zo druk met deze pandemie dat de zorghelden zelfs geen tijd hebben om zich voort te planten. @:Lenny_Leonard
Heel vervelend ja, vooral als je aan het thuiswerken bent.quote:Op maandag 20 december 2021 14:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Altijd genot om kortsluiting te hebbenHeb een half uurtje zitten aankutten en alles werkt weer, behalve het stopcontact van de wasmachine en die van m'n internetkastje, wat bizar is, maar heb een verlengsnoer kunnen vinden.
We denken aan je.quote:Op maandag 20 december 2021 14:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Altijd genot om kortsluiting te hebbenHeb een half uurtje zitten aankutten en alles werkt weer, behalve het stopcontact van de wasmachine en die van m'n internetkastje, wat bizar is, maar heb een verlengsnoer kunnen vinden.
Precies.quote:Op maandag 20 december 2021 14:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heel vervelend ja, vooral als je aan het thuiswerken bent.
quote:
@Scrummie heeft ook weleens last van kortsluiting, misschien heeft hij tips.quote:Op maandag 20 december 2021 14:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:Op maandag 20 december 2021 14:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:Op maandag 20 december 2021 14:50 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
@:Scrummie heeft ook weleens last van kortsluiting, misschien heeft hij tips.
Is er niet gewoon een stop doorgebrand waar die stopcontacten op zitten.quote:Op maandag 20 december 2021 14:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nee, is dezelfde groep, daarom vind ik het zo raar dat de verlichting in de badkamer het nog wel doet, maar het stopcontact van de wasmachine niet. En van internet is helemaal bizar.quote:Op maandag 20 december 2021 14:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Is er niet gewoon een stop doorgebrand waar die stopcontacten op zitten.
Gewoon een kut woning.quote:Op maandag 20 december 2021 15:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nee, is dezelfde groep, daarom vind ik het zo raar dat de verlichting in de badkamer het nog wel doet, maar het stopcontact van de wasmachine niet. En van internet is helemaal bizar.
Klopt, weleens. Ik ben niet perfect.quote:Op maandag 20 december 2021 14:50 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Comebackje hoor.quote:Op maandag 20 december 2021 15:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Klopt, weleens. Ik ben niet perfect.
Maar ik ben ook weer geen hersenloze mongool zoals jij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 20 december 2021 15:12 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Comebackje hoor.Ik ben niet zo van de comebacks (ahahahaha).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 20 december 2021 15:06 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Gewoon een kut woning.
https://www.onshuis.com/ik-ben-huurder/huur-opzeggen.aspx
Bedank me later.
quote:Op maandag 20 december 2021 15:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de comebacks (ahahahaha).
Niet geklikt.quote:Op maandag 20 december 2021 15:15 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier, een leuk gifje.
Lekker maat, zeg het hem!!quote:Op maandag 20 december 2021 15:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Klopt, weleens. Ik ben niet perfect.
Maar ik ben ook weer geen hersenloze mongool zoals jij.
zit de wasmachine niet in een aparte groep?quote:Op maandag 20 december 2021 15:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nee, is dezelfde groep, daarom vind ik het zo raar dat de verlichting in de badkamer het nog wel doet, maar het stopcontact van de wasmachine niet. En van internet is helemaal bizar.
rare hondenquote:Op maandag 20 december 2021 15:23 schreef Lange_Lans het volgende:
Uit de serie Random Pics van de Dag #218 presenteer ik vandaag foto #64:
[ afbeelding ]
Je hebt wel eens grappigere pics gepostquote:Op maandag 20 december 2021 15:23 schreef Lange_Lans het volgende:
Uit de serie Random Pics van de Dag #218 presenteer ik vandaag foto #64:
[ afbeelding ]
Welverdiende like want ik moest lachen.quote:Op maandag 20 december 2021 14:50 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Je zou denken van wel, maar alle groepen staan gewoon weer aan.quote:Op maandag 20 december 2021 15:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
zit de wasmachine niet in een aparte groep?
quote:Op maandag 20 december 2021 15:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je hebt wel eens grappigere pics gepost
Jammer dat ze met haar hoofd die stang mist.quote:Op maandag 20 december 2021 15:44 schreef AFCNiels het volgende:
Weekend gifdump #5 (45)
[ afbeelding ]
Nouja zeg.quote:Op maandag 20 december 2021 15:48 schreef Coco het volgende:
[..]
Jammer dat ze met haar hoofd die stang mist.
Lief hondje.quote:Op maandag 20 december 2021 15:15 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier, een leuk gifje.
Dat ligt aan de baten die het oplevert. Puur voor de status op korte termijn nooit doen.quote:Op maandag 20 december 2021 07:22 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik zit erover te denken om een bestuursfunctie te bekleden. Wat is jouw advies?
Bij welke van de Big 4?quote:Op maandag 20 december 2021 07:22 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik zit erover te denken om een bestuursfunctie te bekleden. Wat is jouw advies?
Gebakken aardappelen, kip codon bleu en boontjesquote:Op maandag 20 december 2021 17:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe lasagne
Bah wat ordinair.quote:
Waarmee?quote:
Kip codon bleuquote:Op maandag 20 december 2021 17:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gebakken aardappelen, kip codon bleu en boontjes
Stamppot boerenkool. met slagersrookworstquote:Op maandag 20 december 2021 17:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe lasagne
codonquote:Op maandag 20 december 2021 17:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gordon is niet bleu. Die is roze.quote:
Feli, pik!quote:Op maandag 20 december 2021 07:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Boys
Van harte Lenny! Alles goed met het kind en de moeder?quote:Op maandag 20 december 2021 07:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Boys
Boys
Jazeker. Steeds beter ook.quote:Op maandag 20 december 2021 18:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Van harte Lenny! Alles goed met het kind en de moeder?
Beetje moe, maar mag niet klagen. Afgelopen nacht pakweg 2 uur geslapen. Ik hoop komende nacht op minstens 3.quote:
Pfffff Sterkte Lenny_Leonard en gefeliciteerd met de kleine!quote:Op maandag 20 december 2021 17:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn ergste nachtmerrie is voor hem uitgekomen.
Vader worden.
codonquote:Op maandag 20 december 2021 17:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het Zuiden. Daar komt toch nooit iemand.quote:Op maandag 20 december 2021 18:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Graag brengen we jou als trouwe bezoeker op de hoogte van het volgende:
Naar aanleiding van de genomen maatregelen en adviezen rondom het coronavirus van de overheid is helaas besloten dat ZooParc vanaf 19 december gesloten is.
Wij betreuren het dat je in deze periode geen gebruik kan maken van je abonnement. Wij vinden het daarom gepast jou als trouwe fan hiervoor te compenseren. Daarom verlengen we jouw abonnement met de periode dat we gesloten zijn. Je hoeft hiervoor niets te doen.
@:yvonne en ik zijn woest op de roverheid.
@:capricia @:pisces29
Rare mentionquote:Op maandag 20 december 2021 18:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het Zuiden. Daar komt toch nooit iemand.
@:Lenny_Leonard
Heb jij patent op.quote:
Hebben ze wel Coca Cola Zero en is het een christelijke studentenvereniging?quote:
Weggegooid waren rot eind oktober.. heb alleen nog maar kerstballenquote:Op maandag 20 december 2021 19:44 schreef Zipportal het volgende:
[..]
User @:3rr0r wil graag jouw pompoenen zien.
Had ze dit jaar niet zei ze.quote:Op maandag 20 december 2021 19:44 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Wie nietquote:Op maandag 20 december 2021 19:44 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Beter blijf je zover mogelijk bij die schepsels uit de buurt, je ziet aan Lenny wat voor ellende je er allemaal van krijgt.quote:Op maandag 20 december 2021 19:59 schreef Littlerabbit het volgende:
Een vrouw in de SC en de mensen worden WILD.
Fok werkt nog slechter op een computer dan op je telefoon merk ik
Oh nu komt de edit er ineens wel doorquote:Op maandag 20 december 2021 19:59 schreef Littlerabbit het volgende:
Een vrouw in de SC en de mensen worden WILD.
Fok werkt nog slechter op een computer dan op je telefoon merk ik
Lenny lijkt mij een verstandig persoon dus ik vrees voor huiselijk geweld of zelfs aanranding.quote:Op maandag 20 december 2021 20:01 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Beter blijf je zover mogelijk bij die schepsels uit de buurt, je ziet aan Lenny wat voor ellende je er allemaal van krijgt.
Ja en neequote:Op maandag 20 december 2021 19:19 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hebben ze wel Coca Cola Zero en is het een christelijke studentenvereniging?
dat kloptquote:Op maandag 20 december 2021 22:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Bij de big 4 zie je toch niet anders
Of je worst lustquote:Op maandag 20 december 2021 23:15 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Kijk deze Hans Wurst, @:onlogisch
quote:Op dinsdag 21 december 2021 08:36 schreef Charz het volgende:
Het is hier nog nooit zo dood geweest, werd ook wel tijd met een paar kwaliteitsusers die hier nog zitten
Gelukkig zijn de grote geliefden @Scrummie en jij er weer!quote:Op dinsdag 21 december 2021 08:36 schreef Charz het volgende:
Het is hier nog nooit zo dood geweest, werd ook wel tijd met een paar kwaliteitsusers die hier nog zitten
Laat mij met rust.quote:Op dinsdag 21 december 2021 08:51 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Gelukkig zijn de grote geliefden @:scrummie en jij er weer!
6 miljoen keer bekeken zou dan wel weer leuk zijn geweest @Zipportalquote:Op dinsdag 21 december 2021 10:31 schreef RamboDirk het volgende:
Jongens, we gaan kerstmuziek luisteren.
666 miljoen keer bekeken, dit is niet fijn. @:KingRoland
Hoeveel likes? 102.000.quote:Op dinsdag 21 december 2021 10:37 schreef Caland het volgende:
[..]
6 miljoen keer bekeken zou dan wel weer leuk zijn geweest @:zipportal
Keurig op tijdquote:
Dat ranzige kussen en matras is misschien nog wel het meeste wat mij aan deze gif ergert. Wat een smeerlapperij, bah.quote:
Jij bent altijd erg zuur zeg man man manquote:Op dinsdag 21 december 2021 12:13 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat ranzige kussen en matras is misschien nog wel het meeste wat mij aan deze gif ergert. Wat een smeerlapperij, bah.
Ik denk wanneer @de_boswachter één stap binnen de kerk zet alle ramen springen.quote:Op dinsdag 21 december 2021 12:31 schreef KingRoland het volgende:
In de kerk ben je altijd welkom @:de_boswachter
quote:Over de fysiek van Lavreysen bestaat overigens een interessante theorie. "Ik at inderdaad veel tosti's in die tijd. Bizar veel. Ik weet eigenlijk niet waarom. Ja, ik had zo'n apparaat en ik vond ze lekker. Maar misschien ben ik daardoor wel zo sterk geworden."
Kijk eens naar buiten.quote:Op dinsdag 21 december 2021 12:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ook.
Het komt wel erg dichtbij zo
Krijg het schompes, kakkerlak.quote:Op dinsdag 21 december 2021 12:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik denk wanneer @:de_boswachter één stap binnen de kerk zet alle ramen springen.
Wat een verdorven engel is dat.
Ik wil jou met klem verzoeken een keer Sabbath's Theater van Philip Roth te lezen. Het is even doorwerken, maar het is het waard.quote:
Komt omdat het hier zo'n ijskoud bad isquote:Op dinsdag 21 december 2021 08:36 schreef Charz het volgende:
quote:Op dinsdag 21 december 2021 14:19 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik wil jou met klem verzoeken een keer Sabbath's Theater van Philip Roth te lezen. Het is even doorwerken, maar het is het waard.
Geil boek zo te zien, zal hem halen bij de bibliotheek als Mark op 15 januari alles weer open gooit.quote:Sabbaths theater is een van de meest gedurfde romans in het oeuvre van Philip Roth: choquerend, meedogenloos en weergaloos grappig. Mickey Sabbath, een diabolische en scandaleuze poppenspeler, vereert ontucht als principe en is op vierenzestigjarige leeftijd nog even vijandig als altijd. Hij heeft een heftige, erotische relatie met Drenka, de wellustige vrouw van een Joegoslavische hotelhouder. Sabbath raakt volledig uit zijn doen als zij plotseling aan kanker sterft. Beroofd van zijn Drenka wordt hij belegerd door de geesten van hen die hem het meest hebben liefgehad of gehaat, en hij begint een wanhopige zoektocht in zichzelf en naar zijn verleden.
Dan kan ik jou in dezelfde lijn Oeroeg van Hella Haasse aanraden.quote:Op dinsdag 21 december 2021 14:19 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik wil jou met klem verzoeken een keer Sabbath's Theater van Philip Roth te lezen. Het is even doorwerken, maar het is het waard.
Er is maar één Wire.quote:Op dinsdag 21 december 2021 15:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo, dat was The Wire voor de derde keer
Ok.quote:Op dinsdag 21 december 2021 15:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Er is maar één Wire.
En dat is punk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |