Aan de andere kant, als we dit voortaan elk half jaar gaan doen zullen mensen vanzelf gaan wennen aan prikken.quote:Op zaterdag 18 december 2021 19:21 schreef Em31 het volgende:
Wel medelijden met alle mensen die prikken vreselijk vinden, dachten 2 overleefd te hebben en we nu al moeten boosteren.
Haal je Booster in de Boosterquote:Op zaterdag 18 december 2021 19:21 schreef Em31 het volgende:
Booster is ook een kermisattractie toch
Ik ga wel mijn prik niet meer op vrijdag laten zetten want ik had het hele weekend, tot zondagavond, knallende koppijnquote:Op zaterdag 18 december 2021 19:21 schreef Em31 het volgende:
Wel medelijden met alle mensen die prikken vreselijk vinden, dachten 2 overleefd te hebben en we nu al moeten boosteren.
Nou, mijn dochter had dus prikangst en heeft dit jaar in totaal 5 vaccinaties gehad. En ze is er nu vanafquote:Op zaterdag 18 december 2021 19:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Aan de andere kant, als we dit voortaan elk half jaar gaan doen zullen mensen vanzelf gaan wennen aan prikken.
Waarschijnlijk doen ze het via kettingmail. En als je niet doorstuurt naar al je contacten krijg je zeven jaar lang coronaquote:Op zaterdag 18 december 2021 19:22 schreef Redefine het volgende:
Voor 7 januari krijgt iedere 18 plusser een uitnodiging voor de booster. Inb4 wekenlange storingen bij de GGD
Dat had ik bij de 2e prik. Dinsdag & woensdag ziek. Donderdag en vrijdag wel gewerkt (thuis), maar had geen stem meer over na het werkenquote:Op zaterdag 18 december 2021 19:22 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ga wel mijn prik niet meer op vrijdag laten zetten want ik had het hele weekend, tot zondagavond, knallende koppijnZo zonde van mijn weekend!
Dan liever op maandag, dan ben ik tenminste onder werktijd brak.
Fanservice naar ons.quote:Op zaterdag 18 december 2021 19:22 schreef Em31 het volgende:
Hey deze vrouw is ook een ESF tolk!!!!!!!!!
quote:Op zaterdag 18 december 2021 19:23 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nou, mijn dochter had dus prikangst en heeft dit jaar in totaal 5 vaccinaties gehad. En ze is er nu vanaf![]()
'Gefeliciteerd u heeft een prik gewonnen. Registreert u zich bij de GGD en maak kans op een iPad'quote:Op zaterdag 18 december 2021 19:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Waarschijnlijk doen ze het via kettingmail. En als je niet doorstuurt naar al je contacten krijg je zeven jaar lang corona
Was bij mij ook bij de 2e prik inderdaadquote:Op zaterdag 18 december 2021 19:23 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat had ik bij de 2e prik. Dinsdag & woensdag ziek. Donderdag en vrijdag wel gewerkt (thuis), maar had geen stem meer over na het werken
Dat is wel heel sufquote:Op zaterdag 18 december 2021 19:19 schreef Arizona het volgende:
Tennis alleen nog enkelen tot 17:00.
Ah, HUGO ZZZZZZZZZZZZZZ
Met je te trage boostercampagne.
Nou ja, als ik in zijn positie stond zou ik ook de avond daarvoor in bed alle scenario's liggen te oefenen.quote:
Prioriteitenquote:Op zaterdag 18 december 2021 19:31 schreef Fred_B het volgende:
Ik kijk niet, maar ik vind het wel bijzonder dat dit waarschijnlijk de enige plek op het internet is waar het tijdens de persconferentie over Shalalie ging.
En terecht. Sowieso raar dat Van Dissel in persco's geen grotere rol speelt. Hier was de Spaanse evenknie van Van Dissel juist lange tijd elke dag op TV met de laatste updates.quote:Op zaterdag 18 december 2021 19:31 schreef Redefine het volgende:
Rutte heeft van Dissel meegenomen zodat die nog meer vragen kan afschuiven.
Op andere plekken hebben ze geen @ijs_beerquote:Op zaterdag 18 december 2021 19:31 schreef Fred_B het volgende:
Ik kijk niet, maar ik vind het wel bijzonder dat dit waarschijnlijk de enige plek op het internet is waar het tijdens de persconferentie over Shalalie ging.
Die had ik uit mijn geheugen gewistquote:Op zaterdag 18 december 2021 19:31 schreef Fred_B het volgende:
Treble was trouwens de slechtste Nederlandse inzending ooit.
Ja. Al wilde Rutte deze vragen wel heel snel naar van Dissel doorgeven.quote:Op zaterdag 18 december 2021 19:32 schreef Strani het volgende:
[..]
En terecht. Sowieso raar dat Van Dissel in persco's geen grotere rol speelt. Hier was de Spaanse evenknie van Van Dissel juist lange tijd elke dag op TV met de laatste updates.
Zo slecht dat ik het steeds vergeet. Shine op een mooie tweede plaats.quote:Op zaterdag 18 december 2021 19:31 schreef Fred_B het volgende:
Treble was trouwens de slechtste Nederlandse inzending ooit.
quote:Op zaterdag 18 december 2021 19:33 schreef Arizona het volgende:
Maar goed, over 4 weken zijn we allemaal geboosterd volgens Hugo.
Polletje doen of we dit halen?
POLLquote:Op zaterdag 18 december 2021 19:33 schreef Arizona het volgende:
Als dit waargemaakt kan worden, zou ik het wel knap vinden.quote:Op zaterdag 18 december 2021 19:33 schreef Arizona het volgende:
Dan weten ze inderdaad het zeker dat ze op 28 januari het zeker weten.quote:Op zaterdag 18 december 2021 19:32 schreef Em31 het volgende:
Op 14 januari om 11:34 weten ze het zeker.
quote:Op zaterdag 18 december 2021 19:33 schreef Arizona het volgende:
Dit is toch eigenlijk om te huilen hoe slecht.quote:Kabinet koopt met lockdown tijd om boosterachterstand in te halen
Hahaha ik was dus niet de enigequote:Op zaterdag 18 december 2021 19:34 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Zo slecht dat ik het steeds vergeet. Shine op een mooie tweede plaats.
Val jij onder een risico groep?quote:Op zaterdag 18 december 2021 19:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik mag nog niet eens een afspraak maken.
Wedden dat Mark dat ooit gedaan heeft.quote:Op zaterdag 18 december 2021 19:35 schreef Fred_B het volgende:
[..]
[..]
Dit is toch eigenlijk om te huilen hoe slecht.
Alsof je de school in brand steekt om meer tijd te hebben voor je proefwerk Frans te leren
Dit is wel heel specifiek Fred.quote:Op zaterdag 18 december 2021 19:35 schreef Fred_B het volgende:
[..]
[..]
Dit is toch eigenlijk om te huilen hoe slecht.
Alsof je de school in brand steekt om meer tijd te hebben voor je proefwerk Frans te leren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |