SPOILER: HontOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Linkjes voor informatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oversterfte met als oorzaak griep (2019) en Covid-19 (2020/2021)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Heb ik covid, perziksap of griep? (laat je sowieso testen!)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Informatie over dagcijfersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Varianten waaronder OmicronOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedragsregels in dit topic:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bronquote:In de laatste acht weken was daarmee de kans om als volledig gevaccineerd persoon met het coronavirus in het ziekenhuis te worden opgenomen 12,5 keer lager dan voor een niet-gevaccineerde. Voor opname op de IC was die kans als volledig gevaccineerde 25 keer zo klein.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*![]()
Nee, Geleen/Sittard/Heerlen is het licht.quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:02 schreef Starhopper het volgende:
[..]
MaasmechelenDaar wil je niet dood gevonden worden
![]()
![]()
Kerkradequote:Op zaterdag 18 december 2021 13:03 schreef asco het volgende:
[..]
Nee, Geleen/Sittard/Heerlen is het licht.![]()
![]()
heywoodu
![]()
Van bijna dood tot olympiër:![]()
Jeetje, in Slowakije krijg je geld om gevaccineerd te worden
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval![]()
En daarom ga je een paar km over de grens bij die pareltjes wonenquote:Op zaterdag 18 december 2021 13:03 schreef asco het volgende:
[..]
Nee, Geleen/Sittard/Heerlen is het licht.Doe dan een fatsoenlijk dorp of stad ofzo
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*![]()
Als we wel een lockdown krijgen hoop ik op het luchtalarm om 8 uur elke av.
Misschien snapt het volk dan eens hoe urgent het echt is! Het is al bijna 2 jaar 5 voor 12 mensen!![]()
Ron Fresen: Uitzichtloosheid en moedeloosheid is de teneur.Er moet dus wat onderbouwd worden met kan en zou misschien.quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:00 schreef Oliver23 het volgende:
VANAVOND PERSCONFENTIE
JAAP VAN DISSEL IS ER OOK BIJ
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."![]()
Niet fucken met Geleen yo!quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:03 schreef asco het volgende:
[..]
Nee, Geleen/Sittard/Heerlen is het licht.
![]()
Hier mn laatst post voordat die kut user @Starhopper zich net zo dominant als de omikron opstelde.Ja, opgestapeld tot aan het plafond en parkeerplaatsen vol. Straten vol doden. Mensen die gewoon neervallen terwijl ze enkel een avondwandelingetje maken. Gejammer of gekerm uit elk huis. Huisdieren die op straten lopen omdat de baasjes overleden zijn.quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:59 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Heb je liever lijken in de gangen van de ziekenhuizen dan?
Dat is idd de enige andere optie op dit moment, ja.
Go hard or go home![]()
Het kabinet is de reden dat dit nodig is. Dit is gewoon pure paniek voor iets wat ze zelf eerst veroorzaakt hebben.quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:48 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Zeker. Het kabinet valt veel te verwijten.
En inderdaad. Ze kunnen het nooit goed doen. Als de maatregelen helpen en daardoor de boel onder controle blijft, dan roepen ze weer dat het een storm in een glas water was en dat de maatregelen buiten proportioneel waren. Maar dat terwijl we de lage cijfers dan te danken hebben aan de maatregelen.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Gewoon met scherp schieten na 8 uur.quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:04 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Als we wel een lockdown krijgen hoop ik op het luchtalarm om 8 uur elke av.
Misschien snapt het volk dan eens hoe urgent het echt is! Het is al bijna 2 jaar 5 voor 12 mensen!Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.![]()
Ik woon natuurlijk in een riante villa in een buitengebied van Maasmechelen.quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:04 schreef Starhopper het volgende:
[..]
En daarom ga je een paar km over de grens bij die pareltjes wonenDoe dan een fatsoenlijk dorp of stad ofzo
![]()
![]()
's ochtends ook echt al.quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:05 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Gewoon met scherp schieten na 8 uur.
harshGo hard or go home![]()
In deze tijden moet je snel voorbereid klaarstaan ... er zijn natuurlijk mensen die hun boostermoment afwachten.quote:"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Italië vergeten? Dat moeten we niet willen. Ingrijpen voor het te laat is.quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:05 schreef Noek het volgende:
Hier mn laatst post voordat die kut user @:Starhopper zich net zo dominant als de omikron opstelde.
[..]
Ja, opgestapeld tot aan het plafond en parkeerplaatsen vol. Straten vol doden. Mensen die gewoon neervallen terwijl ze enkel een avondwandelingetje maken. Gejammer of gekerm uit elk huis. Huisdieren die op straten lopen omdat de baasjes overleden zijn.
Dat is idd de enige andere optie op dit moment, ja.Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
te laat met boosteren, halve maatregelen, openingstijdens verkorten ( meer drukte )
serieus........een sociale werkplaats presteerd nog beter in deze crisis.
dag kerst en oud en nieuw, ik had het in oktober al voorspeldwoensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen![]()
Misschien handig om de huisartsen een akkoord te geven. Iig in Drenthe want die waren er al klaar voor.
Of zijn oplossingen echt een vies woord?Go hard or go home![]()
Zou het glazenhuis nog doorgaan ? Zou wat ongepast zijn in tijden dat elders alles plat gaat."On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
het is al te laat...........zoals gewoonlijkquote:Op zaterdag 18 december 2021 13:06 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Italië vergeten? Dat moeten we niet willen. Ingrijpen voor het te laat is.woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Dat mag ik hopen ja.quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:07 schreef Vallon het volgende:
Zou het glazenhuis nog doorgaan ? Zou wat ongepast zijn in tijden dat elders alles plat gaat.Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Italië zonder boosters, codes en vaccins heb je het over, toch?quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:06 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Italië vergeten? Dat moeten we niet willen. Ingrijpen voor het te laat is.
En boosters..
Boosters, boosters, boosters!Go hard or go home![]()
We doen niet aan oplossingen, stop hier meequote:Op zaterdag 18 december 2021 13:07 schreef Noek het volgende:
Misschien handig om de huisartsen een akkoord te geven. Iig in Drenthe want die waren er al klaar voor.
Of zijn oplossingen echt een vies woord?
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
Vast wel een specifieke groep.quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:07 schreef WheeledWarrior het volgende:
Zijn er intussen al mensen geboosterd in Nederland die in de 20ste eeuw geboren zijn?![]()
Het is al te laat, zoals gewoonlijk.quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:07 schreef Predator40 het volgende:
[..]
het is al te laat...........zoals gewoonlijkJe hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.![]()
Voor NEderlandse begrippen zijn ze er vroeg bij. Ik had pas maatregelen verwacht na nieuwjaar want recesquote:Op zaterdag 18 december 2021 13:07 schreef Predator40 het volgende:
[..]
het is al te laat...........zoals gewoonlijk
vooruitdenken en oplossingen zijn verboden in den haag hahahahaquote:Op zaterdag 18 december 2021 13:07 schreef Noek het volgende:
Of zijn oplossingen echt een vies woord?
godver wat een kneuzenbendewoensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Vanochtend inderdaad knetterdruk in de gym en in de stad. Was te verwachten. Rotsfeer ook, meeste mensen zijn volledig lamgeslagen. Inmiddels neig ik ook naar laat maar rondgaan, en dan gaan er maar wat mensen dood. Als ik dat zelf ben, prima, als het je tijd is dan is het je tijd. Hier valt toch niets meer aan te redden verder. En van lockdown naar lockdown is ook geen leven.Gimme whiskey, give me bourbon, gimme gin..
'Cause it don't matter what I'm drinkin', Lord, as long as it drowns this sorrow I'm in.![]()
Wat zou jij doen?quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:08 schreef Predator40 het volgende:
[..]
vooruitdenken en oplossingen zijn verboden in den haag hahahaha
godver wat een kneuzenbendeJe hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.![]()
quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:05 schreef Noek het volgende:
Hier mn laatst post voordat die kut user @:Starhopper zich net zo dominant als de omikron opstelde.
[..]
Ja, opgestapeld tot aan het plafond en parkeerplaatsen vol. Straten vol doden. Mensen die gewoon neervallen terwijl ze enkel een avondwandelingetje maken. Gejammer of gekerm uit elk huis. Huisdieren die op straten lopen omdat de baasjes overleden zijn.
Dat is idd de enige andere optie op dit moment, ja.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Misschien dat als ze nu de TOP2000 verboden wordt dat er eens een doelgroep ook geraakt wordt.
The Hotel California generatie. Niemand meer leuke dingen. Basta.Go hard or go home![]()
Als ik die foto van Johnson zie ben ik toch wel blij dat we een iets beter gekapte Minister-President hebben.![]()
Euh, boosteren?quote:
Zouden we niet drive in boosters moeten hebben nu want er schijnt iets heel ergs op ons af te komen.
Toch? Toch?Go hard or go home![]()
Aardige mensen die ondanks hun beperkingen iets nuttigs terug willen doen voor de maatschappij. Die doen het inderdaad stukken beter dan hen die zelfs tijdens een crisis de eigen politieke belangetjes nog voorop stellen.quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:07 schreef Predator40 het volgende:
serieus........een sociale werkplaats presteerd nog beter in deze crisis.![]()
Een hoomsueel. Ben je verliefd?quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:10 schreef XSbig het volgende:
Als ik die foto van Johnson zie ben ik toch wel blij dat we een iets beter gekapte Minister-President hebben.Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.![]()
In maart praat je wel anders met zn solidaire kapsel.quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:10 schreef XSbig het volgende:
Als ik die foto van Johnson zie ben ik toch wel blij dat we een iets beter gekapte Minister-President hebben.Go hard or go home![]()
Ga je rellen in Rotterdam ja?quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:05 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Gewoon met scherp schieten na 8 uur.![]()
het is nog niet te laat voor die onlyfans account!quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:09 schreef Noek het volgende:
Misschien dat als ze nu de TOP2000 verboden wordt dat er eens een doelgroep ook geraakt wordt.
The Hotel California generatie. Niemand meer leuke dingen. Basta.![]()
Meeste mensen doen gauw alles nog nu en gaan geeoon volop afspreken tijdens de kerst en oud en nieuw.quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:08 schreef josja het volgende:
Vanochtend inderdaad knetterdruk in de gym en in de stad. Was te verwachten. Rotsfeer ook, meeste mensen zijn volledig lamgeslagen. Inmiddels neig ik ook naar laat maar rondgaan, en dan gaan er maar wat mensen dood. Als ik dat zelf ben, prima, als het je tijd is dan is het je tijd. Hier valt toch niets meer aan te redden verder. En van lockdown naar lockdown is ook geen leven.
Pas bij Bergamo beelden gaat die geest in de fles tijdelijk.
Mensen zijn het visieloze waardeloze bekeid spuugzat.![]()
Als er nooit meer een morgen zou zijnquote:
Of wacht, misschien is Marco ook geen goed voorbeeld als het gaat om het nemen van ethische beslissingen.![]()
Je weet het dus ook niet.quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:12 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Als er nooit meer een morgen zou zijn
Of wacht, misschien is Marco ook geen goed voorbeeld als het gaat om het nemen van ethische beslissingen.Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.![]()
Op je moeder ja.quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:10 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Een hoomsueel. Ben je verliefd?![]()
Vind deze maatregelen ook weer heel heftig voor mijn cliënten die het sporten juist nodig hebben om nog psychisch gezond te blijven. Echt, WTF.![]()
Ze proberen gewoon de aandacht van Marco af te leiden.quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:12 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Of wacht, misschien is Marco ook geen goed voorbeeld als het gaat om het nemen van ethische beslissingen.
Niks ontstaan in Wuhan. In een villa in t Gooi is er een variant "onsnapt"Go hard or go home![]()
Trek je hardloopschoenen maar aan.quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:12 schreef mir1986 het volgende:
Vind deze maatregelen ook weer heel heftig voor mijn cliënten die het sporten juist nodig hebben om nog psychisch gezond te blijven. Echt, WTF.Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.![]()
quote:WHO: omikronvariant nu in 89 landen vastgesteld
De omikronvariant is nu in 89 landen vastgesteld, maakt de Wereldgezondheidsorganisatie (WHO) bekend. Het aantal gevallen verdubbelt elke anderhalve tot drie dagen. Dat is een aanzienlijk snellere verspreiding dan de eerdere verspreiding van de deltavariant, volgens de WHO.
De gezondheidsorganisatie ziet ook dat de variant zich snel verspreidt in gebieden waar mensen immuniteit hebben opgebouwd door vaccinaties of een eerdere besmetting. Het is nog niet zeker of dit komt omdat de variant de opgebouwde immuniteit zou kunnen omzeilen, of door de verhoogde besmettelijkheid, of door een combinatie van beide factoren. Er zijn meer data nodig om de ernst van de variant en de invloed van vaccinaties en eerdere besmettingen precies vast te stellen.
De WHO waarschuwt daarnaast dat ziekenhuizen snel kunnen overlopen door de snelle verspreiding van het virus. Vanavond houdt het demissionaire kabinet een persconferentie waarin nieuwe maatregelen worden aangekondigd; het kabinet hoopt zo de opmars van de omikronvariant af te remmen.![]()
Harco Sorbato > Marco Borsatoquote:Op zaterdag 18 december 2021 13:12 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Of wacht, misschien is Marco ook geen goed voorbeeld als het gaat om het nemen van ethische beslissingen.![]()
Voor mijn werk mocht ik online een lijstje indienen voor de Top2000 van de medewerkers voor de "digitale nieuwjaarsborrel"quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:09 schreef Noek het volgende:
The Hotel California generatie. Niemand meer leuke dingen. Basta.
Ik heb maar even dit nummer op 1 gezet, ik denk dat het wel goed weergeeft hoe veel mensen zich inmiddels voelen:
![]()
In oktober al betere maatregelen....quote:
beginnen met het boosteren voorbereiden zodat ze gelijk konden starten begin november.
openingstijden verruimen ipv verkorten om drukte te verspreiden
maximaal aantal mensen binnen ( tuin/winkel centra )
thuiswerken (meer) afdwingen
mocht het vanaf toen nog meer opgelopen zijn: scholen sluiten
gratis zelftesten verschaffenwoensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Dieren, ruimte objecten, minderjarigen alles komt aan de beurt.quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:12 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Of wacht, misschien is Marco ook geen goed voorbeeld als het gaat om het nemen van ethische beslissingen.
Hij zou een goede zijn voor een pfizer campagne.![]()
Marco is ook wel iets waarvan ik (met name vrouwen) zou aanraden zeker 1,5 meter afstand te bewaren.quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:13 schreef Noek het volgende:
[..]
Ze proberen gewoon de aandacht van Marco af te leiden.
Niks ontstaan in Wuhan. In een villa in t Gooi is er een variant "onsnapt"![]()
Kan niet. Mark, Hugo en Jaap do not approve.quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:14 schreef Predator40 het volgende:
[..]
In oktober al betere maatregelen....
beginnen met het boosteren voorbereiden zodat ze gelijk konden starten begin november.
openingstijden verruimen ipv verkorten om drukte te verspreiden
maximaal aantal mensen binnen ( tuin/winkel centra )
thuiswerken (meer) afdwingen
mocht het vanaf toen nog meer opgelopen zijn: scholen sluiten
gratis zelftesten verschaffen![]()
Hardholschoenen hequote:Op zaterdag 18 december 2021 13:13 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Trek je hardloopschoenen maar aan.![]()
Rutte: dan nu het erge slechte nieuws, vanwege het grote gevaar wat deze variant met zich meebrengt, zijn wij genoodzaakt een avondklok in te voeren.quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:14 schreef DonDruiper het volgende:
Ik hoop dat de hel losbreekt overal.
Den Haag is burning!![]()
Handenschudden escaleert als snel in handtastelijkheden.quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:15 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Marco is ook wel iers waarvan ik (met name vrouwen) zou aanraden zeker 1,5 meter afstand te bewaren.
Italiaan hč. We zijn toch Italië niet vergeten??Go hard or go home![]()
Mijn pa van 85 gooide net met een schoen.quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:14 schreef DonDruiper het volgende:
Ik hoop dat de hel losbreekt overal.![]()
![]()
Hoe zat het in de vorige harde lockdown met autodealers die nieuwe auto's afleverden aan zakelijke klanten? Ging dat gewoon door?You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.![]()
Ja.quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:16 schreef monkyyy het volgende:
Hoe zat het in de vorige harde lockdown met autodealers die nieuwe auto's afleverden aan zakelijke klanten? Ging dat gewoon door?![]()
niet "dromen zijn bedrog" van Marco??quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:14 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Voor mijn werk mocht ik online een lijstje indienen voor de Top2000 van de medewerkers voor de "digitale nieuwjaarsborrel"
Ik heb maar even dit nummer op 1 gezet, ik denk dat het wel goed weergeeft hoe veel mensen zich inmiddels voelen:![]()
Goede specifieke vraag, hier zit ik ook al tijden mee in m'n hoofd.quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:16 schreef monkyyy het volgende:
Hoe zat het in de vorige harde lockdown met autodealers die nieuwe auto's afleverden aan zakelijke klanten? Ging dat gewoon door?![]()
Ik snap sowieso niet waarom er allerlei nieuwe maatregelen uit de kast worden getrokken, zonder dat er ook maar 10% van die nieuwe variant bekend is..quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:12 schreef mir1986 het volgende:
Vind deze maatregelen ook weer heel heftig voor mijn cliënten die het sporten juist nodig hebben om nog psychisch gezond te blijven. Echt, WTF.
Ergens hoop je dat heel NL de fik in gaat..![]()
Want een nieuwe lease auto is iets wat je nu ook echt hard nodig hebt?quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:16 schreef monkyyy het volgende:
![]()
Godverdomme, daar gaat weer een grootouder.quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:16 schreef monkyyy het volgende:
Die stond uiteraard op de 2e plaatsquote:Op zaterdag 18 december 2021 13:17 schreef THEFXR het volgende:
[..]
niet "dromen zijn bedrog" van Marco??![]()
![]()
vanavond is het de omgekeerde lockdown, van 06.00-18.00 uur alles dicht, daarna alles open, soort van NL Las Vegas.![]()
![]()
Vegasquote:Op zaterdag 18 december 2021 13:18 schreef THEFXR het volgende:
vanavond is het de omgekeerde lockdown, van 06.00-18.00 uur alles dicht, daarna alles open, soort van NL Las Vegas.![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:16 schreef asco het volgende:
[..]
Mijn pa van 85 gooide net met een schoen.![]()
Essentieelquote:Op zaterdag 18 december 2021 13:17 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Want een nieuwe lease auto is iets wat je nu ook echt hard nodig hebt?![]()
Moest wel lachen voor het eerst vandaag trouwens door die post
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Moslim?quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:16 schreef asco het volgende:
[..]
Mijn pa van 85 gooide net met een schoen.![]()
Want het is nog niet kut genoeg met alles dicht wilde je zeggen?quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:14 schreef DonDruiper het volgende:
Ik hoop dat de hel losbreekt overal.
Ik woon in één der epicentra van de avondklokrellen vorig jaar. Ik had vuurwerkpotten in de dakgoot en de stoep voor mijn deur lag binnen bij de onderbuurman. Ik deel je enthousiasme over rellen niet moet ik zeggen.Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!![]()
Moeders houdt uw dochters thuis!quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:15 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Marco is ook wel iets waarvan ik (met name vrouwen) zou aanraden zeker 1,5 meter afstand te bewaren.“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.![]()
xhamster, ja!quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:18 schreef Nielsch het volgende:
Wie is er al wc papier aan 't hamsteren?![]()
Vriend van mij werkt bij de grootste leasemaatschappij van Nederland en ik was verbaasd dat dat allemaal door mocht blijven gaan destijds. Reden: contracten lopen af nieuwe zijn reeds afgesloten en moeten worden nagekomen.quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:16 schreef monkyyy het volgende:
Ik heb grappigere posts gehad dacht ik...quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:19 schreef Molo het volgende:
[..]
Essentieel![]()
Moest wel lachen voor het eerst vandaag trouwens door die post
Maar ik doe m'n best as always![]()
![]()
Je wilt een beetje sjiek voor de dag komen als je door de teststraat rijdt, nietwaar?quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:17 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Want een nieuwe lease auto is iets wat je nu ook echt hard nodig hebt?![]()
Nooit gedacht dat ik straks nog naar Duitsland zou moeten om nog ergens de horeca te kunnen bezoeken in de kerstvakantie.٩๏̯͡๏)۶![]()
Zal wel aan mijn locaties liggen maar ik moest gewoon parkeren en uitstappen (Amsterdam ZO en Utrecht Jaarbeurs).quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:22 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Je wilt een beetje sjiek voor de dag komen als je door de teststraat rijdt, nietwaar?![]()
Teststraten..quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:22 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Je wilt een beetje sjiek voor de dag komen als je door de teststraat rijdt, nietwaar?![]()
![]()
Zeer vervelend om mee te maken maar uiteindelijk zijn die rellen wel de reden dat er nu nog geen avondklok is ingevoerdquote:Op zaterdag 18 december 2021 13:19 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Want het is nog niet kut genoeg met alles dicht wilde je zeggen?
Ik woon in één der epicentra van de avondklokrellen vorig jaar. Ik had vuurwerkpotten in de dakgoot en de stoep voor mijn deur lag binnen bij de onderbuurman. Ik deel je enthousiasme over rellen niet moet ik zeggen.![]()
Heb ze meegemaakt waar je moest uitstappen of in je auto kon blijven zitten.quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:23 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Zal wel aan mijn locaties liggen maar ik moest gewoon parkeren en uitstappen (Amsterdam ZO en Utrecht Jaarbeurs).Antifascist![]()
Niet meer shinen op de PC of op de Meent maar in de teststraat met je huurbak. Ik voorzie een nieuwe markt voor alle verhuurbedrijven.quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:22 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ik meende ook al te herinneren dat in de tijd van harde lockdown dat zakelijke klanten gewoon door mochten blijven gaan met proefritten maken, auto's kopen, nieuwe auto's leasen etc, inclusief ZZP'ers. Terwijl particulieren alleen voor reparaties welkom waren.quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:20 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Vriend van mij werkt bij de grootste leasemaatschappij van Nederland en ik was verbaasd dat dat allemaal door mocht blijven gaan destijds. Reden: contracten lopen af nieuwe zijn reeds afgesloten en moeten worden nagekomen.You can learn anything, the secret lies in discipline.
Bijzondere reden wel. Ga ik aanvoeren bij mijn sportschool.quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:20 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Vriend van mij werkt bij de grootste leasemaatschappij van Nederland en ik was verbaasd dat dat allemaal door mocht blijven gaan destijds. Reden: contracten lopen af nieuwe zijn reeds afgesloten en moeten worden nagekomen.When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Friedman on Donahue![]()
Dus ook nog een necrofiel?quote:Je bent geen dwaas als je opgeeft wat je niet kunt vasthouden om te krijgen wat je nooit meer afgenomen kan worden.![]()
I guess?quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:22 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Je wilt een beetje sjiek voor de dag komen als je door de teststraat rijdt, nietwaar?
Ik ben nog steeds team #ZeroTested![]()
![]()
Ik weet niet of dit genoeg gaat zijn zonder avondklok. Juist de huisbezoeken gaan in deze periode extreem groeien. Een avondklok voor de komende 2 weken zou het effectief zijn. Daarna is het nog maar de vraag.
Dus zal het wel op 1 januari worden ingevoerd als het kwaad al is geschiedt.![]()
lekker met de feestdagen, goed idee.quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:25 schreef Confetti het volgende:
Ik weet niet of dit genoeg gaat zijn zonder avondklok. Juist de huisbezoeken gaan in deze periode extreem groeien. Een avondklok voor de komende 2 weken zou het effectief zijn. Daarna is het nog maar de vraag.
Dus zal het wel op 1 januari worden ingevoerd als het kwaad al is geschiedt.![]()
En na die twee weken?quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:25 schreef Confetti het volgende:
Dus zal het wel op 1 januari worden ingevoerd als het kwaad al is geschiedt.When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Friedman on Donahue![]()
quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:04 schreef Vallon het volgende:
Ron Fresen: Uitzichtloosheid en moedeloosheid is de teneur.
[..]
Er moet dus wat onderbouwd worden met kan en zou misschien.
NIET aanklikken! https://youtu.be/xp18TKxsbVM?si=3ty6rKpcYlU5zf9d![]()
Nee hoor gewoon mensen die het zat zoals ik, die gewoon geprikt zijn. Maar de solidariteit voor dor hout hebben verloren.quote:![]()
Die avondklok kunnen ze niet handhaven + je gaat mensen hun Kerst niet kunnen beperken.quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:25 schreef Confetti het volgende:
Ik wordt.quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:19 schreef Momo het volgende:
Ik wordt hier allemaal niet blij van, ik ga weer dierenfilmpjes kijken.Put these foolish ambitions to rest.![]()
Als een maatregel geen 'pijn' doet heeft die ook vrijwel geen zin. Dat is net het vervelende aan dit virus.quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:26 schreef THEFXR het volgende:
[..]
lekker met de feestdagen, goed idee.![]()
Normaal denkende mensen rellen ook niet of zijn er ook niet enthousiast over. Of je bent een tokkie of een internetheld als je hoopt dat de pleuris uitbreekt.quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:19 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Want het is nog niet kut genoeg met alles dicht wilde je zeggen?
Ik woon in één der epicentra van de avondklokrellen vorig jaar. Ik had vuurwerkpotten in de dakgoot en de stoep voor mijn deur lag binnen bij de onderbuurman. Ik deel je enthousiasme over rellen niet moet ik zeggen.![]()
quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:18 schreef XSbig het volgende:
[..]
Godverdomme, daar gaat weer een grootouder.![]()
![]()
![]()
Ik gun iedereen zijn brood (en overuurtjes) maar dat was zijn redenatie. Aangezien we toch al genoeg discussies hebben, had ik geen zin er op door te gaan. Bijzonder is het allemaal wel.quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:24 schreef nostra het volgende:
[..]
Bijzondere reden wel. Ga ik aanvoeren bij mijn sportschool.![]()
Ben het ook zat! Maar ben niet geprikt!quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:28 schreef Lowkeyz het volgende:
Nee hoor gewoon mensen die het zat zoals ik, die gewoon geprikt zijn.
Mijn moeder. Die is zelfs in de 2de helft van de 20ste eeuw geborenquote:Op zaterdag 18 december 2021 13:07 schreef WheeledWarrior het volgende:
Zijn er intussen al mensen geboosterd in Nederland die in de 20ste eeuw geboren zijn?
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´![]()
Uiteraard niet..quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:29 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Gaan de kerken en moskeeën ook dicht?![]()
Ik ben eerder voorstander van het nemen van een andere pijn maar zover schijnen we nog niet te zijn.quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:28 schreef Confetti het volgende:
[..]
Als een maatregel geen 'pijn' doet heeft die ook vrijwel geen zin. Dat is net het vervelende aan dit virus.![]()
Wauw, zo dapper!quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:29 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ben het ook zat! Maar ben niet geprikt!![]()
kerkdiensten met kerst waren al opgeschort vanwege de 17:00u regelquote:Op zaterdag 18 december 2021 13:29 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Gaan de kerken en moskeeën ook dicht?There is only one religion![]()
Backpakken rond wereld als vrouw zijnde is pas dapper!quote:
Ik overweeg inmiddels serieus om maar eens om me heen te gaan kijken wat er nog meer is dan Nederland. Niet alleen door corona natuurlijk, maar dat is wel een flinke zet. Vanaf de 29e 7 weken om eens goed over na te denken doordat ik dan even uit de running ben. Als er mensen zijn die zo'n stap recent hebben gemaakt hoor ik graag.When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Friedman on Donahue![]()
Slaap hier even een nachtje over.quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:31 schreef nostra het volgende:
Ik overweeg inmiddels serieus om maar eens om me heen te gaan kijken wat er nog meer is dan Nederland. Niet alleen door corona natuurlijk, maar dat is wel een flinke zet. Vanaf de 29e 7 weken om eens goed over na te denken doordat ik dan even uit de running ben. Als er mensen zijn die zo'n stap recent hebben gemaakt hoor ik graag.Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.![]()
Géén idee maar tijdens deze crisis hebben ze wel veel vrijheid. (gehad)quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:29 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Gaan de kerken en moskeeën ook dicht?NIET aanklikken! https://youtu.be/xp18TKxsbVM?si=3ty6rKpcYlU5zf9d![]()
Pas als je het elke maar dan ook echt elke keer denkt te moeten melden.quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:31 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Backpakken rond wereld als vrouw zijnde is pas dapper!![]()
Langer dan 6 maanden geleden? Dan ben je ongevaccineerd 😄quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:28 schreef Lowkeyz het volgende:
[..]
Nee hoor gewoon mensen die het zat zoals ik, die gewoon geprikt zijn. Maar de solidariteit voor dor hout hebben verloren.
Welkom nieuwe wappie.![]()
De makelaar is nog niet gebeld hoor, tranquillo.quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:32 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Slaap hier even een nachtje over.When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Friedman on Donahue![]()
Nederland terug in volledige lockdown. @bianconeri nadien: NEDERLAND HEEFT DE LICHTSTE MAATREGELEN TER WERELD!!! 2 jaar terug mocht je in Spanje enkel met een briefje op straat lopen!!!!![]()
ik heb in meerdere buitenlanden gewoond en gewerkt, uiteindelijk kom je met de plussen en minnen wel redelijk tot de conclusie dat perfectie niet bestaat, ergens rentenieren is natuurlijk anders maar ga er even vanuit dat dit nog niet het geval is.quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:31 schreef nostra het volgende:
Ik overweeg inmiddels serieus om maar eens om me heen te gaan kijken wat er nog meer is dan Nederland. Niet alleen door corona natuurlijk, maar dat is wel een flinke zet. Vanaf de 29e 7 weken om eens goed over na te denken doordat ik dan even uit de running ben. Als er mensen zijn die zo'n stap recent hebben gemaakt hoor ik graag.![]()
Dat zijn dezelfde mensen die roepen dat Nederland het zwaarst straft van heel Europa als er weer eens een pedo een taakstraf krijgt.quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:34 schreef dycto het volgende:
Nederland terug in volledige lockdown. @:Bianconeri nadien: NEDERLAND HEEFT DE LICHTSTE MAATREGELEN TER WERELD!!! 2 jaar terug mocht je in Spanje enkel met een briefje op straat lopen!!!!![]()
Ondertussen denkt Bulgarije er aan om vanaf kerst voor tenminste een maand volledig terug naar 'normaal' te gaan, bij wijze van test![]()
![]()
Mwah, ´s avonds niet mogen (team)sporten buiten doet wel pijn maar is volstrekt zinloos.quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:28 schreef Confetti het volgende:
Als een maatregel geen 'pijn' doet heeft die ook vrijwel geen zin. Dat is net het vervelende aan dit virus.![]()
Goeie post wel.quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik heb in meerdere buitenlanden gewoond en gewerkt, uiteindelijk kom je met de plussen en minnen wel redelijk tot de conclusie dat perfectie niet bestaat, ergens rentenieren is natuurlijk anders maar ga er even vanuit dat dit nog niet het geval is.
De wintermaanden in zuid Spanje doorbrengen is wel echt fuuuuuucking nice, ik ga niet liegen
Maar het hele jaar hier wonen, mmmmm I dunno.![]()
Je betrekt het nu op je eigen activiteiten. De regering moet dit op macro-niveau behandelen en een dergelijke maatregel leidt tot contactbeperking.quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:37 schreef highender het volgende:
[..]
Mwah, ´s avonds niet mogen (team)sporten buiten doet wel pijn maar is volstrekt zinloos.![]()
Ze proberen het tenminste. Hier is het oude normaal verder uit het zicht geraakt dan ooit.quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:37 schreef dycto het volgende:
Ondertussen denkt Bulgarije er aan om vanaf kerst voor tenminste een maand volledig terug naar 'normaal' te gaan, bij wijze van test![]()
quote:Winkeliersvereniging: 'We zijn woest, dit zijn allerbelangrijkste weken van het jaar'
Het draagvlak onder ondernemers voor sluiting van niet-essentiële winkels is nihil, zegt branchevereniging INretail in een reactie op de mogelijke sluiting. "We zijn woest, dit zijn de allerbelangrijkste weken van het jaar. Mensen hebben vakantie en willen winkelen en cadeautjes kopen om onder de boom te leggen. Ondernemers hebben hier ook op ingekocht en hierop gerekend." Nederland telt 56.000 niet-essentiële winkels.
Dat het vandaag druk is in de winkelstraten vindt INretail logisch: "Het is menselijk dat mensen ergens op afgaan als het dreigt te worden gesloten. Het kabinet moet waken voor blinde paniek en rust bewaren en duidelijkheid verschaffen." INretail ziet het liefst dat winkels openblijven, zodat er gespreid kan worden gewinkeld.
De telefoon bij de branchevereniging staat roodgloeiend, ondernemers maken zich enorm veel zorgen: "We hebben nog de herinnering aan de vorige lockdown en winkeliers hebben toen miljarden schulden opgebouwd die ook allemaal afbetaald moeten worden. Dit was de kans om uit de rode cijfers te komen."
De brancheorganisatie pleit ook voor maatregelen die in heel Europa gelden, want ziet nu al dat mensen uit de grensregio's uitwijken naar Duitsland en België.![]()
Als je eiersnijders maar goed zitten. Ms nog FF snel naar de KringLoop waar zaken vandaag voor 50% weggaan.quote:
Kan wel wat niet essentiële sfeerspulletjes gebruiken."On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
He Momo, ik wilde even zeggen dat je prima mod in COR! Misschien helpt dat ook ietsquote:Op zaterdag 18 december 2021 13:19 schreef Momo het volgende:
Ik wordt hier allemaal niet blij van, ik ga weer dierenfilmpjes kijken.![]()
Overvolle sportscholen zijn het daar niet mee eens.quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:38 schreef Confetti het volgende:
[..]
Je betrekt het nu op je eigen activiteiten. De regering moet dit op macro-niveau behandelen en een dergelijke maatregel leidt tot contactbeperking.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Die laatste zin toont wel de volstrekte wereldvreemdheid van ondernemers aan. Maatregelen voor 500 miljoen mensen omdat in de grensregio van Nederland een paar duizend deserteurs daar gaan winkelen.quote:![]()
Schandalig dat de winkels dichtgaan. Waar moet ik nu gaan kijken naar iets voordat ik het thuis online goedkoper bestel?![]()
Maar uiteindelijk gaan ze wel braaf dicht straks, van burgelijke ongehoorzaamheid hebben ze blijkbaar nog nooit gehoord. Regels en wetten werkelijk alleen als 99% van de mensen ze erkent en zich er aan houdt.quote:
Als ze zo woedend zijn, steek dan een dikke vinger op en blijf gewoon open. Als miljoenen mensen en talloze bedrijven, horeca, sportscholen, kappers etc dit doen wens ik ze veel succes met handhaven.![]()
Jeugdtoernooi hier op de club. Nog ff pilsen hier als vrijwilliger.
Daarna lekker lockdowntje in, lekker man.![]()
het liefst zou ik van al die landen wel wat willen om dan het perfecte taradolandia te maken, maar dat zal door overbevolking ook wel weer snel paradijs af zijnquote:Op zaterdag 18 december 2021 13:37 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Goeie post wel.
De wintermaanden in zuid Spanje doorbrengen is wel echt fuuuuuucking nice, ik ga niet liegen
Maar het hele jaar hier wonen, mmmmm I dunno.![]()
Hier hoop ik al een hele lange tijd op dat dit gebeurd. Alleen Breda wat een avondje tot 12 uur open bleef heeft een soort van statement gemaaktquote:Op zaterdag 18 december 2021 13:41 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Maar uiteindelijk gaan ze wel braaf dicht straks, van burgelijke ongehoorzaamheid hebben ze blijkbaar nog nooit gehoord. Regels en wetten werkelijk alleen als 99% van de mensen ze erkent en zich er aan houdt.
Als ze zo woedend zijn, steek dan een dikke vinger op en blijf gewoon open. Als miljoenen mensen en talloze bedrijven, horeca, sportscholen, kappers etc dit doen wens ik ze veel succes met handhaven.![]()
![]()
Die contacten zijn buiten, besmettingen vinden voornamelijk binnen plaats, sportkantines zijn ´s avonds is al gesloten, dus volstrekt zinloos.quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:38 schreef Confetti het volgende:
Je betrekt het nu op je eigen activiteiten. De regering moet dit op macro-niveau behandelen en een dergelijke maatregel leidt tot contactbeperking.![]()
Stukje opruiing.quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:41 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Maar uiteindelijk gaan ze wel braaf dicht straks, van burgelijke ongehoorzaamheid hebben ze blijkbaar nog nooit gehoord. Regels en wetten werkelijk alleen als 99% van de mensen ze erkent en zich er aan houdt.
Als ze zo woedend zijn, steek dan een dikke vinger op en blijf gewoon open. Als miljoenen mensen en talloze bedrijven, horeca, sportscholen, kappers etc dit doen wens ik ze veel succes met handhaven.
[ Bericht % gewijzigd door miss_sly op 18-12-2021 13:52:02 ]![]()
True. De enige manier om hier hard tegenin te gaan is massale samenwerking en dus massaal niet opvolgen van het beleid. Alleen dan kan je het flikken.quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:41 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Als ze zo woedend zijn, steek dan een dikke vinger op en blijf gewoon open. Als miljoenen mensen en talloze bedrijven, horeca, sportscholen, kappers etc dit doen wens ik ze veel succes met handhaven.
Maar puntje bij paaltje durft 99% vd ondernemers dit niet (en ik begrijp die angst ook wel).
De Borg van Star Trek had dit beter voor elkaar![]()
![]()
Familie van Dafne?quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:16 schreef asco het volgende:
[..]
Mijn pa van 85 gooide net met een schoen.´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´![]()
Ergens zijn waar je zonder veel omhaal ook weg en vandaan kunt als het FF minder is.... dat is pas vrijheid.quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:37 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Goeie post wel.
Maar het hele jaar hier wonen, mmmmm I dunno.
Geniet van de vergezichten."On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
De coronacijfers gaan omlaag, waarom dan toch een harde lockdown?.quote:Onzekerheid rond omikron
Als je nu naar de weekgemiddelden kijkt, gaat het met de coronabestrijding en het ontlasten van de zorg de goede kant op. Het zevendaags gemiddelde van het aantal besmettingen daalde de afgelopen week van 20.005 naar 15.202 per dag. Op de verpleegafdelingen daalde het aantal patiënten met 18,4 procent, op de IC's met 8,6 procent.
Maar de omikronvariant, de nieuwe coronavariant die vorige maand in Zuid-Afrika opdook, maakt alles anders. "Dat heeft met name te maken met de snelheid waarmee dit virus oprukt", zei viroloog en OMT-lid Marion Koopmans gisteren in Op1. "Ten opzichte van de inschatting van vorige week gaat nog sneller het moment komen dat omikron het overgenomen heeft."
Mensen lopen dus sneller een infectie op. Het is niet duidelijk of mensen ook zieker worden en of dit tot een grotere instroom in de ziekenhuizen leidt, waar nog steeds veel coronapatiënten behandeld worden. Koopmans vindt die onzekerheid zeer alarmerend. "Op een schaal van 1 tot 10 zit ik aan de 8."
Het hoofd van het OMT, Jaap van Dissel, deelt die zorgen. "Uit Zuid-Afrika komen signalen dat omikron gunstiger is dan delta, maar uit Denemarken komen signalen dat dat nog maar de vraag is", zei hij donderdag. "Het gaat er met name om: wat gebeurt er als er kwetsbaren worden blootgesteld en hoeveel komen er dan in het ziekenhuis?"NIET aanklikken! https://youtu.be/xp18TKxsbVM?si=3ty6rKpcYlU5zf9d![]()
Waar ga je dan naar toe?quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:45 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Onwetendheid en domheid ook, maar dan is het topic binnen 2 uur en 8 minuten leeg.![]()
Wie gaat er met zijn kookgerei mee naar Den Haag vanavond?
( kijk dat zou opruiing kunnen zijn.. of gewoon een uitnodiging voor een kook workshop)![]()
Ze zijn doodsbang voor een variant dat in buurlanden amper schade doetquote:Op zaterdag 18 december 2021 13:46 schreef Bocaj het volgende:
De coronacijfers gaan omlaag, waarom dan toch een harde lockdown?.
[ afbeelding ]
[..]
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Schaal van wat? Alarmering of onzekerheid? En is een 8 uit 10 goed of juist niet?quote:Het is niet duidelijk of mensen ook zieker worden en of dit tot een grotere instroom in de ziekenhuizen leidt, waar nog steeds veel coronapatiënten behandeld worden. Koopmans vindt die onzekerheid zeer alarmerend. "Op een schaal van 1 tot 10 zit ik aan de 8."![]()
Hier het aantal ziekenhuisopnames over de tijd voor Londen (hoogste percentage Omikron) en het Noord-Oosten (nog laag percentage Omikron, vrijwel alleen nog Delta). Londen had afgelopen maanden relatief weinig besmettingen binnen de UK.quote:Op zaterdag 18 december 2021 12:54 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja dat is wel waar, maar die ik zie zo voor me dat de paniek net zo groot is in het OMT. Meer van wat als het zo erg wordt....
Dat lijkt me wel zorgelijk.![]()
![]()
Drukker dan normaal in de stad maar niet heel druk. Zelfs oudjes hebben internetshoppen dus ontdekt :p![]()
Oh god, dat hebben we ook nog gehad hčquote:Op zaterdag 18 december 2021 13:49 schreef HulkHeld het volgende:
"Ondernemersverenigingen hopen op winkelen op afspraak"
Ja, dat gaat hem dus nooit worden he..![]()
![]()
Alarmering. Ze zei dat gisteren bij Op1.quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:49 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Schaal van wat? Alarmering of onzekerheid? En is een 8 uit 10 goed of juist niet?When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Friedman on Donahue![]()
10 = Alarmerendquote:Op zaterdag 18 december 2021 13:49 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Schaal van wat? Alarmering of onzekerheid? En is een 8 uit 10 goed of juist niet?NIET aanklikken! https://youtu.be/xp18TKxsbVM?si=3ty6rKpcYlU5zf9d![]()
Ik neem de eieren mee!quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:48 schreef quirina het volgende:
Wie gaat er met zijn kookgerei mee naar Den Haag vanavond?
( kijk dat zou opruiing kunnen zijn.. of gewoon een uitnodiging voor een kook workshop)
(belangrijk ingrediënt voor de cursus roerei voor gevorderden)![]()
Aha. Ik vind haar vaak niet echt duidelijk uitleggen/communiceren, dat doen sommige andere virologen toch wel iets beter.quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:50 schreef nostra het volgende:
[..]
Alarmering. Ze zei dat gisteren bij Op1.![]()
Well. That's it then.quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:49 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Hier het aantal ziekenhuisopnames over de tijd voor Londen (hoogste percentage Omikron) en het Noord-Oosten (nog laag percentage Omikron, vrijwel alleen nog Delta). Londen had afgelopen maanden relatief weinig besmettingen binnen de UK.
Dat lijkt me wel zorgelijk.
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:49 schreef HulkHeld het volgende:
"Ondernemersverenigingen hopen op winkelen op afspraak"
Ja, dat gaat hem dus nooit worden he..Jah, lekker verstoppertje spelen in de Ikea!quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:50 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Oh god, dat hebben we ook nog gehad hč
quote:Grapperhaus na overleg met burgemeester: 'Sta er heel serieus in'
Demissionair minister Grapperhaus van Justitie en de burgemeesters van de veiligheidsregio's hebben vanochtend "goed met elkaar gesproken", zegt Grapperhaus na het overleg. "De burgemeesters zien ook in dat we goed moeten kijken wat we verder moeten doen ten aanzien van de omikronvariant." Over de inhoud van het gesprek wil hij niet op ingaan.
"Ik sta er heel serieus in, als ik kijk naar wat het OMT-advies is", zegt Grapperhaus. Het OMT adviseerde het kabinet gisteren om alles te sluiten, behalve essentiële winkels. Betrokken kabinetsleden gaan vanmiddag met elkaar praten, waarschijnlijk komt het kabinet vanavond met een persconferentie. "We gaan nu, met goed verstand en met de adviezen die we hebben, kijken wat verstandig is."![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Op zich een interessant experiment.quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:37 schreef dycto het volgende:
Ik verneem dat diverse niet essentiële winkels w.o. kleding/kringloop, nu forse kortingen geven. Enne... klein tipje voor de wat mindere durfals, vragen staat je helemaal vrij.
Wel begrijpelijk ergens, alles wat een spullenwinkel vanmiddag nog verkoopt is dan tenminste nog wat harde euro's aanharken. Een beetje vervroegde uitverkoop.
Iemand hier heeft een kerstoutfit met 20% korting in de wacht gesleept."On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Allemaal geneuzel over details, als nu al duidelijk is dat je vanavond snelsnelsnel een persconferentie inlast heb je de hoofdlijnen allang besloten.quote:![]()
Een fatsoenlijke talkshowhost had hier op doorgevraagd, waar die 8 uit 10 feitelijk op gebaseerd is. Waarom geen 6? En waarom geen 10?quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:50 schreef nostra het volgende:
[..]
Alarmering. Ze zei dat gisteren bij Op1.
Lekker simpel uit de losse pols nikszeggende cijfertjes en schalen strooien op nationale tv, tsja...![]()
WATTE jongquote:Op zaterdag 18 december 2021 13:03 schreef asco het volgende:
[..]
Nee, Geleen/Sittard/Heerlen is het licht.Gelaen waggelt
Tics van je petten.![]()
quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:53 schreef Vallon het volgende:
Ik verneem dat diverse niet essentiële winkels w.o. kleding/kringloop, nu forse kortingen geven. Enne... klein tipje voor de wat mindere durfals, vragen staat je helemaal vrij.
Wel begrijpelijk ergens, alles wat een spullenwinkel vanmiddag nog verkoopt is dan tenminste nog wat harde euro's aanharken. Een beetje vervroegde uitverkoop.
Iemand hier heeft een kerstoutfit met 20% korting in de wacht gesleept.
Vind ik leuk.quote:De naderende harde lockdown leidt her en der tot drukte in diverse winkelcentra. Veel mensen maken gebruik van waarschijnlijk de laatste mogelijkheid om voor de kerstdagen inkopen te doen. Doordat veel mensen op pad zijn staat het verkeer in het centrum van Nijmegen al muurvast. De verwachting is dat het in de loop van de middag nog veel drukker wordt overal.Zonder wrijving geen glans![]()
Dus eigenlijk ga ik heel erg spijt krijgen van mijn uitstelgedrag wb kapper.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Het viel mij ook reuze mee, helemaal niet zo druk bij de Blokker. Ik heb de indruk dat het nieuws nog niet overal is doorgedrongen.quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:49 schreef Johannes788 het volgende:
Drukker dan normaal in de stad maar niet heel druk. Zelfs oudjes hebben internetshoppen dus ontdekt :p![]()
Maak je geen zorgen, de langharige tuig-look is weer helemaal in de mode binnenkort.quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:58 schreef Nattekat het volgende:
Dus eigenlijk ga ik heel erg spijt krijgen van mijn uitstelgedrag wb kapper.![]()
Hadden ze het vorig jaar toch handiger gedaan, toen deed iedereen op maandag nog even snel inkopen ipv zaterdag.Tap tap tap![]()
Winkelen op afspraak was in ieder geval nog iets voor de winkeliers. Daarnaast levert dat weinig meer risico, dus ik kan begrijpen dat ze daar nu nog op hopen.![]()
Maarehh webwinkels blijven toch gewoon bezorgen?quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:57 schreef quirina het volgende:
Nog drie uurtjes om te shoppen! Woehoe
RUN!
"Shoppen" is echt zó 2019![]()
![]()
Wij bedanken Hugo en zijn makkers van de Gezondheidsraad voor deze lockdown!
Bedankt sukkels.zie email 27 oktober![]()
winkels zijn winkels, die moeten allemaal dichtquote:Op zaterdag 18 december 2021 14:00 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Maarehh webwinkels blijven toch gewoon bezorgen?
"Shoppen" is echt zó 2019Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.![]()
quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:58 schreef Nattekat het volgende:
Dus eigenlijk ga ik heel erg spijt krijgen van mijn uitstelgedrag wb kapper.
Je zal er na een knipbeurt waarschijnlijk ook niet heel goed uitzienquote:Op zaterdag 18 december 2021 13:58 schreef Nattekat het volgende:
Dus eigenlijk ga ik heel erg spijt krijgen van mijn uitstelgedrag wb kapper.![]()
Dat jij nou uitgerekend de Blokker als voorbeeld neemt, godverquote:Op zaterdag 18 december 2021 13:59 schreef Mondkapje het volgende:
[..]
Het viel mij ook reuze mee, helemaal niet zo druk bij de Blokker. Ik heb de indruk dat het nieuws nog niet overal is doorgedrongen.![]()
![]()
Nee, wij hebben ons niet goed genoeg aan de maatregelen (die toen adviezen waren) gehouden. Je draait al lang genoeg mee om te weten dat dit niet de schuld van Hugo/GR is toch?quote:Op zaterdag 18 december 2021 14:00 schreef trein2000 het volgende:
Wij bedanken Hugo en zijn makkers van de Gezondheidsraad voor deze lockdown!
Bedankt sukkels.
BTW, ik ga er vanuit dat er dan ook geen kerstreces komt maar dat het hele kabinet en TK er alles op alles zal zetten om de periode van harde lockdown zo kort mogelijk te laten zijn, of is dat wensdenken?![]()
De enige winkel die nog kerstballen had. Hele mooie gescoord.quote:Op zaterdag 18 december 2021 14:01 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Dat jij nou uitgerekend de Blokker als voorbeeld neemt, godver![]()
Daar is het jaren rustigquote:Op zaterdag 18 december 2021 14:01 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Dat jij nou uitgerekend de Blokker als voorbeeld neemt, godverThere is only one religion![]()
ik neem aan dat maandag ook nog alles open is tot 17uur en dan dicht voor 3 wekenquote:Op zaterdag 18 december 2021 13:59 schreef CherryLips het volgende:
Hadden ze het vorig jaar toch handiger gedaan, toen deed iedereen op maandag nog even snel inkopen ipv zaterdag.![]()
Neen.quote:Op zaterdag 18 december 2021 14:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik neem aan dat maandag ook nog alles open is tot 17uur en dan dicht voor 3 weken![]()
Haha, denken dat de harde lockdown ook geldt voor politici. Die gaan gewoon lekker kerstfeest houden, naar goed Brits voorbeeld.quote:Op zaterdag 18 december 2021 14:02 schreef chratnox het volgende:
[..]
Nee, wij hebben ons niet goed genoeg aan de maatregelen (die toen adviezen waren) gehouden. Je draait al lang genoeg mee om te weten dat dit niet de schuld van Hugo/GR is toch?
BTW, ik ga er vanuit dat er dan ook geen kerstreces komt maar dat het hele kabinet en TK er alles op alles zal zetten om de periode van harde lockdown zo kort mogelijk te laten zijn, of is dat wensdenken?![]()
Ja, daar is het NOOIT druk!quote:Op zaterdag 18 december 2021 14:01 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Dat jij nou uitgerekend de Blokker als voorbeeld neemt, godver
Willempie weer wat mensen in zijn achtertuin onder een tentjequote:Op zaterdag 18 december 2021 14:03 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Haha, denken dat de harde lockdown ook geldt voor politici. Die gaan gewoon lekker kerstfeest houden, naar goed Brits voorbeeld.![]()
Corona is net crypto, veel spijt.quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:58 schreef Nattekat het volgende:
Vijf van de zes premier league wedstrijden afgelast.
Saturday's Premier League game between Aston Villa and Burnley has been postponed after an "increased amount of positive Covid-19 test results" in the Villa squad.
Villa apologised to Burnley and their fans but said they acted "as swiftly as possible" to "minimise disruption".
The postponement leaves Leeds v Arsenal as Saturday's sole surviving game from the original six-match programme.
The Premier League said Villa did not have enough players to field a team.Where law ends, tyrrany begins.![]()
Dat dus. Ik heb een zware depressie. Juist nu moet ik kickboksen, maar dat mag dus niet meerquote:Op zaterdag 18 december 2021 13:12 schreef mir1986 het volgende:
Vind deze maatregelen ook weer heel heftig voor mijn cliënten die het sporten juist nodig hebben om nog psychisch gezond te blijven. Echt, WTF.Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?![]()
Ik hoorde iemand op zijn telefoon kijken: 'hé, er komt een lockdown aan!' Veel mensen zijn net opgestaan denk ik.
Maandag al alles dicht?![]()
Nou, laat je ballen eens zien dan?quote:Op zaterdag 18 december 2021 14:02 schreef Mondkapje het volgende:
[..]
De enige winkel die nog kerstballen had. Hele mooie gescoord.
HAHAHAHAHAHAHAHHHAHAHAHAHAquote:Op zaterdag 18 december 2021 14:02 schreef chratnox het volgende:
TK er alles op alles zal zetten om de periode van harde lockdown zo kort mogelijk te laten zijn, of is dat wensdenken?
die periode wordt 2-3 maanden.wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Ik ben wel heel benieuwd hoe ze het vanavond gaan spinnen. Het nieuws dat er een harde lockdown komt staat dan tussen de berichten dat de ziekenhuizen langzaam meer ruimte krijgen, dus ik vraag me af of mensen het zullen begrijpen![]()
![]()
Hele winter jaquote:Op zaterdag 18 december 2021 14:05 schreef _serial_ het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHHHAHAHAHAHA
die periode wordt 2-3 maanden.![]()
Te veel werk.quote:Op zaterdag 18 december 2021 14:04 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Nou, laat je ballen eens zien dan?![]()
Omdat er bij het aankondigen van de vorige maatregelen een dag extra werd gegeven (zaterdag) en dit per zondag is ingegaan. Dit gaat sowieso gelden vanaf maandag 0:00.quote:![]()
Er zijn wat desinformerende beirchten dat ze ze winkels pas Dinsdag zouden dichtgooien zodat mensen zich kunnen voorbereiden.quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:59 schreef Mondkapje het volgende:
[..]
Het viel mij ook reuze mee, helemaal niet zo druk bij de Blokker. Ik heb de indruk dat het nieuws nog niet overal is doorgedrongen.![]()
Onze buuf is voor de zekerheid toch maar even voor haar eigen zekerheid, haar gourmetstelletje en kčk tafellopertje gaan halen. Weten wij ook waar we de Tweede Kerstdag welkom & aan toe zijn.... dat is dan niet - Hugo Bedankt- de traditionele winkelboulevard afstruinen.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Daarom is Jaap erbij, voor de berichten vol hel en verdoemenis.quote:Op zaterdag 18 december 2021 14:05 schreef chratnox het volgende:
Ik ben wel heel benieuwd hoe ze het vanavond gaan spinnen. Het nieuws dat er een harde lockdown komt staat dan tussen de berichten dat de ziekenhuizen langzaam meer ruimte krijgen, dus ik vraag me af of mensen het zullen begrijpen![]()
Precies.. dus daarom vieren we gewoon gezellig kerst. En dat kan prima als je alleen met mensen feest die geen kwetsbare gezondheid hebben.quote:Op zaterdag 18 december 2021 14:03 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Haha, denken dat de harde lockdown ook geldt voor politici. Die gaan gewoon lekker kerstfeest houden, naar goed Brits voorbeeld.![]()
Dat worden weer mooie sombere wintermaanden waarin je geen fuck kan doen.quote:Op zaterdag 18 december 2021 14:04 schreef Mondkapje het volgende:
Ik hoorde iemand op zijn telefoon kijken: 'hé, er komt een lockdown aan!' Veel mensen zijn net opgestaan denk ik.
Maandag al alles dicht?Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
Wereldburger.quote:Op zaterdag 18 december 2021 14:04 schreef Mondkapje het volgende:
Maandag al alles dicht?![]()
Ditdoet me denken aan de rij bij de coffeeshops bij de eerste lockdownquote:Op zaterdag 18 december 2021 14:06 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Omdat er bij het aankondigen van de vorige maatregelen een dag extra werd gegeven (zaterdag) en dit per zondag is ingegaan. Dit gaat sowieso gelden vanaf maandag 0:00.Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.![]()
Pics van de kapster? @Pisces29quote:Op zaterdag 18 december 2021 14:06 schreef nattermann het volgende:
Afgelopen week nog kappertje gepakt. Mooi gepland.![]()
Verwacht men dat het internet down gaat?quote:Op zaterdag 18 december 2021 14:06 schreef Breekfast het volgende:
Net even de stad in geweest. Zelfs bij de boekenwinkel loop het momenteel storm
There is only one religion![]()
zou kunnen maar maandag is de eerste werkdagquote:Op zaterdag 18 december 2021 14:06 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Omdat er bij het aankondigen van de vorige maatregelen een dag extra werd gegeven (zaterdag) en dit per zondag is ingegaan. Dit gaat sowieso gelden vanaf maandag 0:00.![]()
Ik hoop dat je nog kan blijven afhalen, vast wel. Ja dat gaan ze toch niet doen.quote:Op zaterdag 18 december 2021 14:07 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Ditdoet me denken aan de rij bij de coffeeshops bij de eerste lockdownA Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.![]()
Pcies... wat er nog over is van middenstand gaat voortaan maar flex op de markt staan.quote:Op zaterdag 18 december 2021 14:00 schreef sjorsie1982 het volgende:
Op zaterdag 18 december 2021 14:00 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Maarehh webwinkels blijven toch gewoon bezorgen?
"Shoppen" is echt zó 2019
winkels zijn winkels, die moeten allemaal dicht"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Www.ns.nl voor de algehele dienstregeling.quote:Op zaterdag 18 december 2021 14:06 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Dat worden weer mooie sombere wintermaanden waarin je geen fuck kan doen.![]()
BNW / Welkom Nieuwe Wappiesquote:Op zaterdag 18 december 2021 14:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Corona is net crypto, veel spijt.![]()
Thanks. Net elke dag een trein geboekt zodat ik lekker kan rondreizen.quote:Op zaterdag 18 december 2021 14:08 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Www.ns.nl voor de algehele dienstregeling.Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
Wat doem cijfers van Jaap; die staat er met een reden. Is het grootste gedeelte weer overtuigt.quote:Op zaterdag 18 december 2021 14:05 schreef chratnox het volgende:
Dus gewoon per maandag ingang van de maatregelen. Zou mij ook niet verbazen als ze het per vannacht al laten ingaan.quote:Op zaterdag 18 december 2021 14:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
zou kunnen maar maandag is de eerste werkdag![]()
Ik wil geen tuig-look met kerstquote:Op zaterdag 18 december 2021 13:59 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, de langharige tuig-look is weer helemaal in de mode binnenkort.
Gelukkig is het niet zo erg als de vorige keer, toen heb ik het echt uitgesteld tot het moment dat het tuig-look werd en precies op dat moment gingen de kappers dicht
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Alleen heb je daar weinig aan want er komt dan geen hond.quote:Op zaterdag 18 december 2021 13:59 schreef Jojoke het volgende:
Winkelen op afspraak was in ieder geval nog iets voor de winkeliers. Daarnaast levert dat weinig meer risico, dus ik kan begrijpen dat ze daar nu nog op hopen.
Die ervaring hadden de winkels de vorige x dat hier de boel verziekt werd.Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..![]()
Ik vind het al tekenend genoeg hoe cynisch we allemaal in de wedstrijd zittenquote:Op zaterdag 18 december 2021 14:08 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Wat doem cijfers van Jaap; die staat er met een reden. Is het grootste gedeelte weer overtuigt.![]()
![]()
Ikquote:Op zaterdag 18 december 2021 13:07 schreef WheeledWarrior het volgende:
Zijn er intussen al mensen geboosterd in Nederland die in de 20ste eeuw geboren zijn?
Twiddel![]()
Ik rook niet maar zat me serieus af te vragen of ik daar niet eens mee kon beginnenquote:Op zaterdag 18 december 2021 14:07 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Ditdoet me denken aan de rij bij de coffeeshops bij de eerste lockdown
Tap tap tap![]()
Zou Jaap daadwerkelijk nog meer aanzien hebben dan Mark en Hugo op dit moment?quote:Op zaterdag 18 december 2021 14:08 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Wat doem cijfers van Jaap; die staat er met een reden. Is het grootste gedeelte weer overtuigt.![]()
Ik hoop dat hij de oudjes overtuigd thuis te blijven tot ze geboosterd zijn. Dat is het enige wat een beetje helpt. Voor de rest symboolpolitiek en pesten.quote:Op zaterdag 18 december 2021 14:08 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Morgen is er in vrijwel alle steden een extra koopzondag. Schrap!quote:Op zaterdag 18 december 2021 14:08 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Dus gewoon per maandag ingang van de maatregelen. Zou mij ook niet verbazen als ze het per vannacht al laten ingaan.Tap tap tap![]()
Denk het niet, ik denk dat hij er staat om de klappen te vangen. "Ja maar hunnes hebben die voorspellingen gedaan!"quote:Op zaterdag 18 december 2021 14:10 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Zou Jaap daadwerkelijk nog meer aanzien hebben dan Mark en Hugo op dit moment?![]()
Zo meteen mijzelf maar weer eens klaar maken voor de laatste waterpolo training van het jaar
Twiddel![]()
Ik heb de indruk dat Mark en Hugo twijfelen over deze maatregel en dat Jaap erbij is om het te komen uitleggen. Die twijfelt niet.quote:Op zaterdag 18 december 2021 14:10 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Zou Jaap daadwerkelijk nog meer aanzien hebben dan Mark en Hugo op dit moment?![]()
https://www.ad.nl/binnenl(...)ege-corona~a466bdee/quote:Op zaterdag 18 december 2021 14:08 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Thanks. Net elke dag een trein geboekt zodat ik lekker kan rondreizen.NIET aanklikken! https://youtu.be/xp18TKxsbVM?si=3ty6rKpcYlU5zf9d![]()
Honderd procent. Wat grafiekjes er bij…quote:Op zaterdag 18 december 2021 14:10 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Zou Jaap daadwerkelijk nog meer aanzien hebben dan Mark en Hugo op dit moment?zie email 27 oktober![]()
Alsof dit ook maar enigszins gaat bijdragen aan minder besmettingen de aankomende maand. Iedereen denkt 'dikke neus' naar Den Haag en gaat juist nog intenser Kerst en Oud en Nieuw vieren, het enige de mensen nog als 'gezellige' gelegenheden hebben.quote:Op zaterdag 18 december 2021 14:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Morgen is er in vrijwel alle steden een extra koopzondag. Schrap!![]()
Wat voldoende reden is om het niet te doen.quote:Op zaterdag 18 december 2021 14:11 schreef Mondkapje het volgende:
[..]
Ik heb de indruk dat Mark en Hugo twijfelen over deze maatregel en dat Jaap erbij is om het te komen uitleggen.![]()
quote:Op zaterdag 18 december 2021 14:10 schreef Pistolero het volgende:
[..]
![]()
Jij kan tenminste nog een waterpolo training doen, hier is dat nagenoeg onmogelijk (1 ingelast uurtje die ik niet kan combineren momenteeel)quote:Op zaterdag 18 december 2021 14:11 schreef summer2bird het volgende:
Zo meteen mijzelf maar weer eens klaar maken voor de laatste waterpolo training van het jaar
Succes!
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Maar Jaap heeft helemaal niks te zeggen over welke maatregelen er uiteindelijk worden ingevoerd, het OMT geeft slechts advies. Als Mark en Hugo het er niet mee eens zijn dan smijten ze het advies toch lekker de prullenbak in.quote:Op zaterdag 18 december 2021 14:11 schreef Mondkapje het volgende:
[..]
Ik heb de indruk dat Mark en Hugo het niet helemaal eens zijn met deze maatregel en dat Jaap erbij is om het te komen uitleggen.![]()
Ja, dan ben je iedereen wel kwijt. "Ja als je nu naar dia 18 gaat zie je die rode lijn, dat is de onzekerheid"quote:Op zaterdag 18 december 2021 14:12 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Honderd procent. Wat grafiekjes er bij…
'Meneer van Dissel, die loopt de grafiek uit zo te zien?'
"Ja dat klopt, er is immers veel onzekerheid."![]()
ik zag Jaap toevallig van de week op tv maar die gast is echt 10 jaar ouder geworden in die 2 jaar en hij zag er 2 jaar geleden al oud uitquote:Op zaterdag 18 december 2021 14:11 schreef chratnox het volgende:
[..]
Denk het niet, ik denk dat hij er staat om de klappen te vangen. "Ja maar hunnes hebben die voorspellingen gedaan!"![]()
Je kan toch nergens heen dus wat boeit die coupequote:Op zaterdag 18 december 2021 14:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik wil geen tuig-look met kerst
Gelukkig is het niet zo erg als de vorige keer, toen heb ik het echt uitgesteld tot het moment dat het tuig-look werd en precies op dat moment gingen de kappers dicht![]()
Nja je ontmoet jezelf elke dag toch in de spiegel he.quote:Op zaterdag 18 december 2021 14:13 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Je kan toch nergens heen dus wat boeit die coupeOpgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
Vind ik ook van Hugo.quote:Op zaterdag 18 december 2021 14:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik zag Jaap toevallig van de week op tv maar die gast is echt 10 jaar ouder geworden in die 2 jaar en hij zag er 2 jaar geleden al oud uit![]()
Haha, dat ben ik al anderhalf jaar volgens mijquote:Op zaterdag 18 december 2021 14:09 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik vind het al tekenend genoeg hoe cynisch we allemaal in de wedstrijd zittenTerwijl ik normaal echt een optimistisch persoon ben. Maar rondom de crisis... tja
Aldus @AlwaysHappyUnlessCorona-CoronaIsKut
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 18-12-2021 14:14:52 ]![]()
het gaat om verantwoordelijkheid in de politiek en niks anders....quote:Op zaterdag 18 december 2021 14:12 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Maar Jaap heeft helemaal niks te zeggen over welke maatregelen er uiteindelijk worden ingevoerd, het OMT geeft slechts advies. Als Mark en Hugo het er niet mee eens zijn dan smijten ze het advies toch lekker de prullenbak in.Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Ja, dat viel mij ook op. Terwijl de Jonge er juist weer wat beter uitzietquote:Op zaterdag 18 december 2021 14:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik zag Jaap toevallig van de week op tv maar die gast is echt 10 jaar ouder geworden in die 2 jaar en hij zag er 2 jaar geleden al oud uit
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 18-12-2021 14:14:27 ]![]()
Het zal vooral om de 'ernstheid' gaan denk ik zo... Naar Jaap luisteren we nog!?quote:Op zaterdag 18 december 2021 14:11 schreef Mondkapje het volgende:
[..]
Ik heb de indruk dat Mark en Hugo twijfelen over deze maatregel en dat Jaap erbij is om het te komen uitleggen. Die twijfelt niet.NIET aanklikken! https://youtu.be/xp18TKxsbVM?si=3ty6rKpcYlU5zf9d![]()
Dus eerst Rutte met een kort en bondig verhaal, dan van Dissel met grafiekjes en als klap op de vuurpijl onze grote vriend Hugo met een enorm lang lulverhaal.
Dolletjes.Zonder wrijving geen glans![]()
dat is een keuzequote:Op zaterdag 18 december 2021 14:13 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Nja je ontmoet jezelf elke dag toch in de spiegel he.Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Nu ben ik in de war. Ernst is er toch niet?!quote:Op zaterdag 18 december 2021 14:14 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Het zal vooral om de 'ernstheid' gaan denk ik zo... Naar Jaap luisteren we nog!?![]()
Ik heb het gewijzigd in 'twijfelen', daar komt bij dat ze net een persco gehad hebben en dan moet er echt wel dringende noodzaak zijn voor wéér één en dan is de bekendste viroloog van het land erbij om aan te geven dat het zeer, zeer ernstig is.quote:Op zaterdag 18 december 2021 14:12 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Maar Jaap heeft helemaal niks te zeggen over welke maatregelen er uiteindelijk worden ingevoerd, het OMT geeft slechts advies. Als Mark en Hugo het er niet mee eens zijn dan smijten ze het advies toch lekker de prullenbak in.
Ik ben zelf niet overtuigd maar ik geef het meteen toe als ik over een paar weken ongelijk heb gehad.![]()
Naar Jaap luistert niemand langer dan 2 minuten.quote:Op zaterdag 18 december 2021 14:14 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Het zal vooral om de 'ernstheid' gaan denk ik zo... Naar Jaap luisteren we nog!?![]()
@chratnoxquote:Op zaterdag 18 december 2021 14:14 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Haha, dat ben ik al anderhalf jaar volgens mijTerwijl ik normaal echt een optimistisch persoon ben. Maar rondom de crisis... tja
Aldus @:AlwaysHappyUnlessCorona-CoronaIsKut
Die edit![]()
![]()
quote:Op zaterdag 18 december 2021 14:15 schreef chratnox het volgende:
[..]
Nu ben ik in de war. Ernst is er toch niet?!![]()
Lijkt me wel ja. Als je het per maandag laat ingaan weet je zeker dat je morgen bomvolle winkelstraten hebt.quote:Op zaterdag 18 december 2021 14:08 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Dus gewoon per maandag ingang van de maatregelen. Zou mij ook niet verbazen als ze het per vannacht al laten ingaan.![]()
Ja, ik drukte op Wijzig ipv Quote met mn dikke vingers op mobiel. Maarrrr achteraf gezien vond ik de edit wel sterkquote:![]()
![]()
Chinavirus.quote:Op zaterdag 18 december 2021 14:16 schreef Oriente het volgende:
[..]
En alles is begonnen dankzij @:Wazaaaaa![]()
Al maatregelen uitgelekt?“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”![]()
En Kassa moet zeker wijken voor de persco?!You can learn anything, the secret lies in discipline.
quote:Op zaterdag 18 december 2021 14:14 schreef Haags het volgende:
Dus eerst Rutte met een kort en bondig verhaal, dan van Dissel met grafiekjes en als klap op de vuurpijl onze grote vriend Hugo met een enorm lang lulverhaal.
Dolletjes.![]()
![]()
Ik denk dat mark, Hugo vraagt een rekenles te geven....... 70% minder ziek maar 30% meer besmettelijk dat 40% sneller en zo 100% iedereen zonder booster de komende twee weken zal besmetten met als uitkomst... anders uitpuilende ziekenhuizen. "We zijn overvallen" "Het virus heeft zich niet aan de regels gehouden".quote:Op zaterdag 18 december 2021 14:05 schreef chratnox het volgende:
Ik ben wel heel benieuwd hoe ze het vanavond gaan spinnen. Het nieuws dat er een harde lockdown komt staat dan tussen de berichten dat de ziekenhuizen langzaam meer ruimte krijgen, dus ik vraag me af of mensen het zullen begrijpen
Vervolgens staat op de achtergrond Jaap een beetje educatief mee te gummen met kan en misschien dat we het niet goed weten dus zekerheidshalve kiezen voor wat mogelijk wel alom kan worden vastgesteld.![]()
Ik gok op een memorabele uitzending en hoop op de gebruikelijke vragen waarom dit allemaal niet eerder bekend was en natuurlijk wat het perspectief is van stip aan de horizon die nu aan gruzelementen ligt."On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Ja hehe.. dat is waarom de winkeliers boos zijn, gaat ten koste van hun kassa!quote:Op zaterdag 18 december 2021 14:17 schreef monkyyy het volgende:
En Kassa moet zeker wijken voor de persco?!![]()
wat vind jij hiervan als ex-pwc'er?quote:Op zaterdag 18 december 2021 14:17 schreef monkyyy het volgende:
En Kassa moet zeker wijken voor de persco?!graag op anoniem![]()
Ik heb praktisch heel 2020 en grotendeels 2021 in mijn joggingbroek doorgebracht.quote:Op zaterdag 18 december 2021 14:13 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Je kan toch nergens heen dus wat boeit die coupe
Ik heb geen standards meer wat betreft looks inmiddels geloof ik![]()
![]()
quote:Op zaterdag 18 december 2021 14:17 schreef monkyyy het volgende:
![]()
2373 coronapatiënten in het ziekenhuis
In de ziekenhuizen zijn 204 nieuwe coronapatiënten opgenomen op de verpleegafdeling. Op de IC's kwamen er 29 nieuwe patiënten bij.
In de ziekenhuizen nam de bezetting af. Er liggen nu 2373 mensen met corona in het ziekenhuis (gisteren: 2472), van wie 637 op de IC (gisteren: 638), meldt het Landelijk Coördinatiecentrum Patiënten Spreiding (LCPS). Momenteel liggen er 19 patiënten in Duitsland op de IC.
Alarm Alarm, alles dicht!!!![]()
Ja, geen Amber 🥵🥵quote:Op zaterdag 18 december 2021 14:17 schreef monkyyy het volgende:
204 nieuwe mensen wtf???quote:Op zaterdag 18 december 2021 14:19 schreef HulkHeld het volgende:
2373 coronapatiënten in het ziekenhuis
In de ziekenhuizen zijn 204 nieuwe coronapatiënten opgenomen op de verpleegafdeling. Op de IC's kwamen er 29 nieuwe patiënten bij.
In de ziekenhuizen nam de bezetting af. Er liggen nu 2373 mensen met corona in het ziekenhuis (gisteren: 2472), van wie 637 op de IC (gisteren: 638), meldt het Landelijk Coördinatiecentrum Patiënten Spreiding (LCPS). Momenteel liggen er 19 patiënten in Duitsland op de IC.
Alarm Alarm, alles dicht!!!graag op anoniem![]()
Het zal allemaal wel, ik heb voor hetere vuren gestaanquote:Op zaterdag 18 december 2021 14:18 schreef KingRoland het volgende:
[..]
wat vind jij hiervan als ex-pwc'er?You can learn anything, the secret lies in discipline.
Amber praat net zoals Kim Feenstra. Einde duiding.quote:Op zaterdag 18 december 2021 14:17 schreef monkyyy het volgende:
Ik doe even mee.quote:Op zaterdag 18 december 2021 14:17 schreef Vallon het volgende:
[..]
Ik denk dat mark, Hugo vraagt een rekenles te geven....... 70% minder ziek maar 30% meer besmettelijk dat 40% sneller en zo 100% iedereen zonder booster de komende twee weken zal besmetten met als uitkomst... anders uitpuilende ziekenhuizen. "We zijn overvallen" "Het virus heeft zich niet aan de regels gehouden".
Vervolgens staat op de achtergrond Jaap een beetje educatief mee te gummen met kan en misschien dat we het niet goed weten dus zekerheidshalve kiezen voor wat mogelijk wel alom kan worden vastgesteld.![]()
Ik gok op een memorabele uitzending en hoop op de gebruikelijke vragen waarom dit allemaal niet eerder bekend was en natuurlijk wat het perspectief is van stip aan de horizon die nu aan gruzelementen ligt.
"Nou beste mensuh,
Hoewel het beter lijkt en Omikron minder heftig lijkt, is ie 300% meer besmettelijk, is ie 20% minder ziekmakend maar zorgt ie bij 30% voor andere symptomen. Daarnaast is 85% gevaccineerd en daar worden de symptomen lichter, dus is die 20% minder ziekmakend vertekend.
Samenvatting: Schuilkelders, nu."
Beetje als de NFT uitleg van de laatste South Park pandemic special (kijktip!)![]()
Met een strenge lockdown 2021 in en met een strenge lockdown 2021 uit. Voelt toch wel als mooie closure van een topjaar.![]()
Ik ben het punt van braaf de regeltjes volgen wel voorbij inmiddels, ze kunnen de tering krijgen met dat paniekvoetbal.quote:Op zaterdag 18 december 2021 14:13 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Je kan toch nergens heen dus wat boeit die coupe100.000 katjes
Fuck the EBU!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: