Nee, ik werk nog gewoon. Thuis, dat dan weer wel. Maar dit jaar voor het eerst geen kerstpakket, want de baas heeft besloten het geld hiervan aan een goed doel te schenkenquote:Op vrijdag 17 december 2021 22:54 schreef alpeko het volgende:
[..]Probeer er ook de humor van in te zien. Of mis je er je inkomen door? Inmiddels lach ik gewoon om het OMT.
Dit snap ik ook echt niet. Ze stralen echt paniek uit nu, als ze de school maatregel niet eens af willen wachten.quote:Op vrijdag 17 december 2021 22:55 schreef Arizona het volgende:
Ik snap ook de acute angst niet zo. We zitten in een dalende trend momenteel. De ingevoerde maatregelen beginnen hun werk te doen. Van de grootste ingreep, de scholensluiting, moet het effect nog komen.
Ditquote:Op vrijdag 17 december 2021 22:49 schreef JohnDDD het volgende:
Totale chaos. Maandenlang hebben ze bijna niet ingegrepen toen er toch best veel besmettingen waren opeens, en nu moeten we opeens in een lockdown vanwege de levensgevaarlijke omicronvariant. Net als vorig jaar, toen de voorspellingen ook niet uitkwamen. Het is echt totaal absurd en onacceptabel!
Belachelijke houding van de Gezondheidsraad destijds en een typisch voorbeeld van die Hollandse efficiëntie. Het is nog niet EEEECHT nodig dus doe maar niet.quote:Op vrijdag 17 december 2021 23:01 schreef Mortaxx het volgende:
Doet me denken aan die paniek om de deltavariant van vorig jaar.
Het is ook absurd hoe het schommelt. Een maand geleden was de booster allemaal nog niet zo nodig. Eerst zorgvuldig de adviesjes afwachten. En nu een volledige lockdown want nog niet iedereen een booster
quote:Op vrijdag 17 december 2021 23:03 schreef Vasilevski het volgende:
Heerlijk nieuws dit. Ook overal positief denkende mensen die vooral flexibel zijn en denken in wat wél kan!
Ik ben dit jaar februari ook weer begonnen met die troep terwijl ik ruim 15 jaar prima zonder heb gekunnen.quote:Op vrijdag 17 december 2021 22:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het ging net wat beter met m'n angstklachten. Misschien toch eens om een pilleke vragen als het zo doorgaat.
Best vermakelijk hoe zg topwetenschappers uit de losse pols wetenschap aan het bedrijven zijn met allerlei wegduikverklaringen en (show)journalisten die hier aan het prijsschieten zijn.quote:Op vrijdag 17 december 2021 23:03 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Marion koopmans hield die booster tegen, omdat zij het nog niet zeker wist.
SCHRIJF GEWOON KUTZOOI EN NIET K*TZOOI GODVERDOMMEquote:Op vrijdag 17 december 2021 23:04 schreef mthecatlover het volgende:
Die hele vieze vuile gore K*TZOOI is niet meer te overzien!!!!
Die wordt gewoon als wisselgeld gebruikt om de Tweede Kamer tevreden te stellen.quote:Op vrijdag 17 december 2021 22:57 schreef THEFXR het volgende:
Rutte gooit morgen de avondklok erbij, gratis en voor niets
Dit!!!!quote:Op vrijdag 17 december 2021 22:55 schreef Arizona het volgende:
Ik snap ook de acute angst niet zo. We zitten in een dalende trend momenteel. De ingevoerde maatregelen beginnen hun werk te doen. Van de grootste ingreep, de scholensluiting, moet het effect nog komen.
lekker gierig doen, en dan moet het ook nog door de malle molen bij veel instantiesquote:Op vrijdag 17 december 2021 23:05 schreef Cynicio het volgende:
[..]
Belachelijke houding van de Gezondheidsraad destijds en een typisch voorbeeld van die Hollandse efficiëntie. Het is nog niet EEEECHT nodig dus doe maar niet.
Ben wel benieuwd naar hoe ze het gaan brengen, de onderbouwing van een eventuele lockdown. Gebaseerd op, ja wat eigenlijk?quote:Op vrijdag 17 december 2021 23:04 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Dit snap ik ook echt niet. Ze stralen echt paniek uit nu, als ze de school maatregel niet eens af willen wachten.
Over kerstpakket moet belasting betaald worden. Voor goed doel kan hij van de belasting aftrekkenquote:Op vrijdag 17 december 2021 23:03 schreef Djeez het volgende:
[..]
Nee, ik werk nog gewoon. Thuis, dat dan weer wel. Maar dit jaar voor het eerst geen kerstpakket, want de baas heeft besloten het geld hiervan aan een goed doel te schenken
Ja nu ze dat eenmaal uitgevonden hebben zal het ook te pas en te onpas ingezet worden.quote:Op vrijdag 17 december 2021 22:57 schreef THEFXR het volgende:
Rutte gooit morgen de avondklok erbij, gratis en voor niets
Al die ouders die net ff in de extra vakantie week toch ff lekker lang weggaanquote:Op vrijdag 17 december 2021 23:07 schreef Coco het volgende:
Grenzen dicht, vakanties buitenland verboden.
Wat een eersterangs klootzak, ik zou er door in de ziektewet gaan.quote:Op vrijdag 17 december 2021 23:03 schreef Djeez het volgende:
[..]
Nee, ik werk nog gewoon. Thuis, dat dan weer wel. Maar dit jaar voor het eerst geen kerstpakket, want de baas heeft besloten het geld hiervan aan een goed doel te schenken
oké KUTZOOI dan..quote:Op vrijdag 17 december 2021 23:06 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
SCHRIJF GEWOON KUTZOOI EN NIET K*TZOOI GODVERDOMME
Wij hebben geheel conform MVNO een gerecycled armbandje kado gekregen, waarvan op 1 dag 1 de webshop al uitverkocht was, en 75% van het bedrijf is man. Fan-tas-tisch. En dat na 22? maanden bijna volledig thuis.quote:Op vrijdag 17 december 2021 23:03 schreef Djeez het volgende:
[..]
En ik ga er ook vanuit de de kritische journalisten in de zaal blijven doorvragen en geen genoegen nemen met alle leugens en bullshit die Mark en Hugo gaan verkondingen op de persco. Oh wacht.quote:Op vrijdag 17 december 2021 23:09 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd naar hoe ze het gaan brengen, de onderbouwing van een eventuele lockdown. Gebaseerd op, ja wat eigenlijk?
De paniekfactor is wel extreem hoog, hoe overtuig je mensen dat het "echt nodig" is?
Toen de avondklok in de Coronawet werd opgenomen wilde het kabinet per se geen maximale tijdsduur aan de avondklok.quote:Op vrijdag 17 december 2021 23:09 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja nu ze dat eenmaal uitgevonden hebben zal het ook te pas en te onpas ingezet worden.
Wie moet die pallets dan sorterenquote:Op vrijdag 17 december 2021 23:10 schreef Walterwhite64 het volgende:
[..]
Wat een eersterangs klootzak, ik zou er door in de ziektewet gaan.
Of iets minder productie maken.
Kunnen wij niet iemand van het FOK!OMT afvaardigen?quote:Op vrijdag 17 december 2021 23:11 schreef Pistolero het volgende:
[..]
En ik ga er ook vanuit de de kritische journalisten in de zaal blijven doorvragen en geen genoegen nemen met alle leugens en bullshit die Mark en Hugo gaan verkondingen op de persco. Oh wacht.
Dat kan niet, we varen in dichte mist op volle zee...quote:Op vrijdag 17 december 2021 23:10 schreef OProg het volgende:
En dan werken we de komende drie weken toe naar een concreet plan.
Oh, wacht....
Knetter chaos gekkenhuis druk in de stad…hamsteren allesquote:Op vrijdag 17 december 2021 23:09 schreef _serial_ het volgende:
Sja. 10-0 voor de wappies als we morgen weer in zware lockdown gaan.
great reset.quote:Op vrijdag 17 december 2021 23:09 schreef trein2000 het volgende:
Laat me raden? Voor drie weken?
Alles moet kapot.
Ja, toen werd je wakkerquote:Op vrijdag 17 december 2021 23:11 schreef Pistolero het volgende:
[..]
En ik ga er ook vanuit de de kritische journalisten in de zaal blijven doorvragen en geen genoegen nemen met alle leugens en bullshit die Mark en Hugo gaan verkondingen op de persco. Oh wacht.
idd, de lulquote:Op vrijdag 17 december 2021 23:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Over kerstpakket moet belasting betaald worden. Voor goed doel kan hij van de belasting aftrekken
WAKKER WORDEN!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 17 december 2021 23:09 schreef _serial_ het volgende:
Sja. 10-0 voor de wappies als we morgen weer in zware lockdown gaan.
knotsgekquote:Op vrijdag 17 december 2021 23:10 schreef leolinedance het volgende:
We hebben geen idee wat er gaat gebeuren, maar laten we de boel maar preventief dichtgooien
met zo'n smerige smile erbijquote:Op vrijdag 17 december 2021 23:09 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja nu ze dat eenmaal uitgevonden hebben zal het ook te pas en te onpas ingezet worden.
Ja maar ja maar de griep is verdwenen vanwege de maatregelen!!quote:Op vrijdag 17 december 2021 23:12 schreef DrDarwin het volgende:
Ik begrijp hieruit dat Influenza 21/22 nu Omicron heet en dat die extreem gevaarlijk is.
Vandaar dat ZA en Israel melden dat het ziekteverloop mild is.
Zeer benieuwd of er nog ergens die gewone griep opduikt, die van het vorige seizoen was ook nergens te bekennen.
Zat ik ook al aan te denken. Smerige censuur.quote:Op vrijdag 17 december 2021 23:11 schreef Pistolero het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |