Nee, ik werk nog gewoon. Thuis, dat dan weer wel. Maar dit jaar voor het eerst geen kerstpakket, want de baas heeft besloten het geld hiervan aan een goed doel te schenkenquote:Op vrijdag 17 december 2021 22:54 schreef alpeko het volgende:
[..]Probeer er ook de humor van in te zien. Of mis je er je inkomen door? Inmiddels lach ik gewoon om het OMT.
Dit snap ik ook echt niet. Ze stralen echt paniek uit nu, als ze de school maatregel niet eens af willen wachten.quote:Op vrijdag 17 december 2021 22:55 schreef Arizona het volgende:
Ik snap ook de acute angst niet zo. We zitten in een dalende trend momenteel. De ingevoerde maatregelen beginnen hun werk te doen. Van de grootste ingreep, de scholensluiting, moet het effect nog komen.
Ditquote:Op vrijdag 17 december 2021 22:49 schreef JohnDDD het volgende:
Totale chaos. Maandenlang hebben ze bijna niet ingegrepen toen er toch best veel besmettingen waren opeens, en nu moeten we opeens in een lockdown vanwege de levensgevaarlijke omicronvariant. Net als vorig jaar, toen de voorspellingen ook niet uitkwamen. Het is echt totaal absurd en onacceptabel!
Belachelijke houding van de Gezondheidsraad destijds en een typisch voorbeeld van die Hollandse efficiëntie. Het is nog niet EEEECHT nodig dus doe maar niet.quote:Op vrijdag 17 december 2021 23:01 schreef Mortaxx het volgende:
Doet me denken aan die paniek om de deltavariant van vorig jaar.
Het is ook absurd hoe het schommelt. Een maand geleden was de booster allemaal nog niet zo nodig. Eerst zorgvuldig de adviesjes afwachten. En nu een volledige lockdown want nog niet iedereen een booster
quote:Op vrijdag 17 december 2021 23:03 schreef Vasilevski het volgende:
Heerlijk nieuws dit. Ook overal positief denkende mensen die vooral flexibel zijn en denken in wat wél kan!
Ik ben dit jaar februari ook weer begonnen met die troep terwijl ik ruim 15 jaar prima zonder heb gekunnen.quote:Op vrijdag 17 december 2021 22:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het ging net wat beter met m'n angstklachten. Misschien toch eens om een pilleke vragen als het zo doorgaat.
Best vermakelijk hoe zg topwetenschappers uit de losse pols wetenschap aan het bedrijven zijn met allerlei wegduikverklaringen en (show)journalisten die hier aan het prijsschieten zijn.quote:Op vrijdag 17 december 2021 23:03 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Marion koopmans hield die booster tegen, omdat zij het nog niet zeker wist.
SCHRIJF GEWOON KUTZOOI EN NIET K*TZOOI GODVERDOMMEquote:Op vrijdag 17 december 2021 23:04 schreef mthecatlover het volgende:
Die hele vieze vuile gore K*TZOOI is niet meer te overzien!!!!
Die wordt gewoon als wisselgeld gebruikt om de Tweede Kamer tevreden te stellen.quote:Op vrijdag 17 december 2021 22:57 schreef THEFXR het volgende:
Rutte gooit morgen de avondklok erbij, gratis en voor niets
Dit!!!!quote:Op vrijdag 17 december 2021 22:55 schreef Arizona het volgende:
Ik snap ook de acute angst niet zo. We zitten in een dalende trend momenteel. De ingevoerde maatregelen beginnen hun werk te doen. Van de grootste ingreep, de scholensluiting, moet het effect nog komen.
lekker gierig doen, en dan moet het ook nog door de malle molen bij veel instantiesquote:Op vrijdag 17 december 2021 23:05 schreef Cynicio het volgende:
[..]
Belachelijke houding van de Gezondheidsraad destijds en een typisch voorbeeld van die Hollandse efficiëntie. Het is nog niet EEEECHT nodig dus doe maar niet.
Ben wel benieuwd naar hoe ze het gaan brengen, de onderbouwing van een eventuele lockdown. Gebaseerd op, ja wat eigenlijk?quote:Op vrijdag 17 december 2021 23:04 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Dit snap ik ook echt niet. Ze stralen echt paniek uit nu, als ze de school maatregel niet eens af willen wachten.
Over kerstpakket moet belasting betaald worden. Voor goed doel kan hij van de belasting aftrekkenquote:Op vrijdag 17 december 2021 23:03 schreef Djeez het volgende:
[..]
Nee, ik werk nog gewoon. Thuis, dat dan weer wel. Maar dit jaar voor het eerst geen kerstpakket, want de baas heeft besloten het geld hiervan aan een goed doel te schenken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |