De discussie is genuanceerd. Natuurlijk is het volstrekt logisch dat iemand in zulke situaties niet direct nee durft te zeggen. Mensen zijn onderhevig aan groepsdruk, intimidatie enz. Alleen als zoiets je is overkomen, kun je ook niet verwachten dat je na 15 jaar daarvoor nog iemand achter de tralies krijgt.quote:Op vrijdag 24 december 2021 08:42 schreef Sushilover het volgende:
[..]
Dit is zo'n domme bekrompen opmerking, serieus. Sommige meiden en jongens durven op die leeftijd geen NEE te zeggen. En dit meisje zag Marco als een soort tweede vader, haar moeder heeft 20 jaar met hem gewerkt en zij hadden een innige vriendschap. Zo'n meisje kan bang zijn dat allemaal kapot te maken als ze aangeeft zich niet prettig te voelen bij hoe hij haar aanraakt. Daarbij heeft zij er al geruime tijd over geschreven in haar dagboek en is die moeder stiekem dat dagboek gaan lezen. Het meisje heeft het dus niet eens zelf aan iemand verteld omdat ze bang was.

Maar dit is geen 10+ jaar…quote:Op vrijdag 24 december 2021 10:47 schreef theunderdog het volgende:
[..]
De discussie is genuanceerd. Natuurlijk is het volstrekt logisch dat iemand in zulke situaties niet direct nee durft te zeggen. Mensen zijn onderhevig aan groepsdruk, intimidatie enz. Alleen als zoiets je is overkomen, kun je ook niet verwachten dat je na 15 jaar daarvoor nog iemand achter de tralies krijgt.
Het is dus tweedelig. Ja, slachtoffers van seksueel misbruik hebben vaak tijd nodig, maar je zult toch echt moeten accepteren dat aangifte doen 10 jaar+ na dato van de gebeurtenis tot niets zal uitkomen.

Raar is een woord ervoor, ik vind het persoonlijk schandalig.quote:Op vrijdag 24 december 2021 10:19 schreef Megumi het volgende:
Wel raar dat Borsato voorrang krijgt boven alle zaken die op de plank blijven liggen.

Ik zie totaal niet hoe ik met mijn kinderen van die leeftijd een gesprek moet starten over een oude man waar ze nog nooit van gehoord hebben die losse handjes blijkt te hebbenquote:Op vrijdag 24 december 2021 10:33 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Item over Borsato was laatst op het Jeugdjournaal. Dat vond ik erg go d gedaan, hele mooie gelegenheid om het met je kinderen te bespreken.
De oudste hier weet het allemaal wel, maar die andere twee zijn 8 en 6 en daar heb ik echt even de tijd voor genomen om ze uit te leggen wat er aan de hand was.

Tja, dat is niet mijn probleem.quote:Op vrijdag 24 december 2021 12:10 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ik zie totaal niet hoe ik met mijn kinderen van die leeftijd een gesprek moet starten over een oude man waar ze nog nooit van gehoord hebben die losse handjes blijkt te hebben

Met je kinderen over Marco borsato zijn losse handjes praten, dan zoek je inderdaad genoeg eigen problemen opquote:Op vrijdag 24 december 2021 12:15 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Tja, dat is niet mijn probleem.

Het gaat niet over Borsato en zijn losse handjes. Het gaat over lichamelijke integriteit in begrijpelijke taal voor kinderen.quote:Op vrijdag 24 december 2021 12:45 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Met je kinderen over Marco borsato zijn losse handjes praten, dan zoek je inderdaad genoeg eigen problemen op

quote:Op vrijdag 24 december 2021 12:46 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het gaat niet over Borsato en zijn losse handjes. Het gaat over lichamelijke integriteit in begrijpelijke taal voor kinderen.
Dat jij daar niet met je kind over kunt praten is echt jouw probleem.

Je had ze toch (nav het item op het Jeugdjournaal) uitgelegd “wat er aan de hand was”, dan gaat het toch wél over Borsato en z’n -vermeende!- losse handjes?quote:Op vrijdag 24 december 2021 12:46 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het gaat niet over Borsato en zijn losse handjes. Het gaat over lichamelijke integriteit in begrijpelijke taal voor kinderen.
Dat jij daar niet met je kind over kunt praten is echt jouw probleem.

Ik heb uitgelegd dat er een mevrouw is die tegen de politie heeft gezegd dat een meneer haar heeft aangeraakt op plekjes die zij niet wilde. En dat de politie dat nu onderzoekt om te kijken of die meneer fout is geweest. Gewoon zoals ze dat bij het jeugdjournaal ook uitlegde en dan nog eens herhaald.quote:Op vrijdag 24 december 2021 15:21 schreef r_one het volgende:
[..]
Je had ze toch (nav het item op het Jeugdjournaal) uitgelegd “wat er aan de hand was”, dan gaat het toch wél over Borsato en z’n -vermeende!- losse handjes?
Hopelijk heb je niet daarbij de beschuldigingen al voor waar/feit aangenomen (om op basis daarvan ze een lesje lichamelijke integriteit te doceren).

En ook dat die mevrouw dat misschien verzonnen heeft, dat dat (zoiets verzinnen) best heel erg zou zijn en dat je dat (zoiets verzinnen) ook niet mag van de politie?!quote:Op vrijdag 24 december 2021 16:09 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik heb uitgelegd dat er een mevrouw is die tegen de politie heeft gezegd dat een meneer haar heeft aangeraakt op plekjes die zij niet wilde. En dat de politie dat nu onderzoekt om te kijken of die meneer fout is geweest. Gewoon zoals ze dat bij het jeugdjournaal ook uitlegde en dan nog eens herhaald.
En vervolgens uitgelegd wat dat betekent en wat wel en wat niet normaal is.

Dat het serieuze zaken zijn waar je eerlijk over moet zijn inderdaad. Wil je een transcript van het gesprek?quote:Op vrijdag 24 december 2021 18:11 schreef r_one het volgende:
[..]
En ook dat die mevrouw dat misschien verzonnen heeft, dat dat (zoiets verzinnen) best heel erg zou zijn en dat je dat (zoiets verzinnen) ook niet mag van de politie?!

Nee, een korte samenvattingquote:Op vrijdag 24 december 2021 19:49 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat het serieuze zaken zijn waar je eerlijk over moet zijn inderdaad. Wil je een transcript van het gesprek?
Moet ik volgende gesprekken met mijn kinderen voor je opnemen?
 volstaat
 volstaat  

Heb de naam van de moeder en de dochter inderdaad gevonden, en heb hun insta en fb en de andere sociaale media eens bestudeerd. een oude vriendin van de moeder zegt op FB dat N.T enorm geobsedeerd was door Marco, ,en daar heel ver in ging, en veel haar zin wilde hebben, dat dat vaak botste. En dochterlief, heeft foto's van Marco op insta met allemaal hartjes er bij en teksten, wat hou ik toch veel van deze man. Zolang er nog geen uitspraak door de rechter is gedaan , durf ik geen partij te trekken. die moeder zou wel eens met een wraakactie bezig kunnen zijn, krijgt nu trouwens heel veel aandacht (gratis reclame) voor haar eigen bedrijfje.quote:

"Aan haar voorbibs en aan haar billen en aan haar tietjes, en dat moeten jullie nooit goed vinden als iemand dat zo maar bij je wil doen... "quote:Op vrijdag 24 december 2021 16:09 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik heb uitgelegd dat er een mevrouw is die tegen de politie heeft gezegd dat een meneer haar heeft aangeraakt op plekjes die zij niet wilde. En dat de politie dat nu onderzoekt om te kijken of die meneer fout is geweest. Gewoon zoals ze dat bij het jeugdjournaal ook uitlegde en dan nog eens herhaald.
En vervolgens uitgelegd wat dat betekent en wat wel en wat niet normaal is.

quote:Op woensdag 29 december 2021 22:07 schreef Horzula het volgende:
[..]
"Aan haar voorbibs en aan haar billen en aan haar tietjes, en dat moeten jullie nooit goed vinden als iemand dat zo maar bij je wil doen... "

Nou, dat dagboek bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 27 september 2023 11:19 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Vraag mij af wat het bewijs is tegen Marco.
Zal anders zijn dan bij Thijs Römer.

Is ook wel een andere zaak, Thijs had sekspraatjes via WhatsApp, bij Marco gaat het om fysiek contact met minderjarige.quote:Op woensdag 27 september 2023 11:19 schreef Toine51 het volgende:
[..]

Ik bedoel qua bewijsquote:Op woensdag 27 september 2023 11:21 schreef Momo het volgende:
[..]
Is ook wel een andere zaak, Thijs had sekspraatjes via WhatsApp, bij Marco gaat het om fysiek contact met minderjarige.

Is dat bewijs?quote:Op woensdag 27 september 2023 11:20 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Nou, dat dagboek bijvoorbeeld.

Ik denk vooral dat dagboek en verklaringen van psychologen waar mee toen en nu dingen besproken zijn.quote:

Daar heb je technieken voor tegenwoordig. Ook door wie het is geschreven.quote:Op woensdag 27 september 2023 11:25 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Is dat bewijs?
Dat kan op elk moment geschreven zijn he?

Authenticiteit is vast te stellen dus dat is wel sterk bewijs hoor.quote:Op woensdag 27 september 2023 11:25 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Is dat bewijs?
Dat kan op elk moment geschreven zijn he?

Vast, maar alleen op basis van een dagboek lijkt mij sterk dat hij veroordeeld wordt. Dat is geen heel sterk bewijs. Ik kan ook opschrijven dat ik iedere dag wordt gepepen door supermodellen, dat maakt het niet waar.quote:Op woensdag 27 september 2023 11:25 schreef Momo het volgende:
[..]
Daar heb je technieken voor tegenwoordig. Ook door wie het is geschreven.

Ik denk als er geen sterker bewijs voorhanden is, ze dit niet laten onderzoeken. Of er moeten specifieke dingen in staan maar dat haal ik niet uit de beschuldigingen tegen Marco.quote:Op woensdag 27 september 2023 11:29 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Authenticiteit is vast te stellen dus dat is wel sterk bewijs hoor.

Dan zou moeders elke dag dochter dwingen dit soort verhalen op te schrijven in een dagboek voor 5 jaar lang.quote:Op woensdag 27 september 2023 11:30 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Vast, maar alleen op basis van een dagboek lijkt mij sterk dat hij veroordeeld wordt. Dat is geen heel sterk bewijs. Ik kan ook opschrijven dat ik iedere dag wordt gepepen door supermodellen, dat maakt het niet waar.

In je dromen ja!quote:Op woensdag 27 september 2023 11:30 schreef Duiveltja het volgende:
Ik kan ook opschrijven dat ik iedere dag wordt gepepen door supermodellen, dat maakt het niet waar.

Herstel:quote:https://www.ad.nl/show/le(...)hter-marco~a91a64e1/
Leontine Ruiters krabbelt op: ‘We staan allemaal achter Marco’

Hier ben ik ook wel benieuwd naar. Verder is het afgelopen met Marco. Hij kan het beste Nederland verlaten na zijn straf.quote:Op woensdag 27 september 2023 11:19 schreef Toine51 het volgende:
[..]

Natuurlijk gaan ze dit onderzoeken.quote:Op woensdag 27 september 2023 11:34 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Ik denk als er geen sterker bewijs voorhanden is, ze dit niet laten onderzoeken. Of er moeten specifieke dingen in staan maar dat haal ik niet uit de beschuldigingen tegen Marco.

Ik denk dat ze dat al ook grotendeels gedaan hebben, deze zaak loopt sinds 2021 en nu pas nu maakt OM dit besluit.quote:Op woensdag 27 september 2023 11:39 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Natuurlijk gaan ze dit onderzoeken.

Exact.quote:Op woensdag 27 september 2023 11:41 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dat al ook grotendeels gedaan hebben, deze zaak loopt sinds 2021 en nu pas nu maakt OM dit besluit.

quote:Zien: dochter Marco Borsato poseert in pikante lingerie
https://panorama.nl/artik(...)-in-pikante-lingerie

quote:Op woensdag 27 september 2023 14:36 schreef Straatcommando. het volgende:
"maar als ik aan je zit vervolgt het om me alsnog"

quote:Op woensdag 27 september 2023 14:40 schreef xzaz het volgende:
Zet dit liedje ook wel in ander perspectief

En voorlopig zullen verse tranentrekkers van Marco zelf ook wel uitblijven.quote:Op woensdag 27 september 2023 14:32 schreef Duiveltja het volgende:
Wat extra fijn is, is dat zijn kinderen op het punt stonden om gelanceerd te worden a la Hazes kinderen.
Dat gaat dus niet gebeuren, dus die bagger zijn we gelukkig kwijt.

Wat zijn die 2 B's toch een aardig eind gevallen de afgelopen jarenquote:

Gelukkig zit er dan ook nog een positieve kant aan deze tragedie.quote:Op woensdag 27 september 2023 14:32 schreef Duiveltja het volgende:
Wat extra fijn is, is dat zijn kinderen op het punt stonden om gelanceerd te worden a la Hazes kinderen.

2quote:Op woensdag 27 september 2023 14:44 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Wat zijn die 2 B's toch een aardig eind gevallen de afgelopen jaren

"Je bent zo jong en klein, het doet enorm pijn"quote:Op woensdag 27 september 2023 14:44 schreef xpompompomx het volgende:
[..]

Oh daar had ik helemaal niet aan gedacht, wat heerlijk allemaal!quote:Op woensdag 27 september 2023 14:32 schreef Duiveltja het volgende:

Jada kan nog altijd op Onlyfans een accountje aanmaken.quote:Op woensdag 27 september 2023 14:32 schreef Duiveltja het volgende:

“ De loopbaan van vader Marco ligt momenteel even stil.”quote:

Daar zit weinig authentieks aan, als je op haar Instagram gaat neuzen.quote:Op woensdag 27 september 2023 15:37 schreef Bep-Vetklep het volgende:
[..]
Jada kan nog altijd op Onlyfans een accountje aanmaken.
[ afbeelding ]

Ze lijkt me wel een geile reet te hebben om achterlangs te palen.quote:Op woensdag 27 september 2023 16:55 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Daar zit weinig authentieks aan, als je op haar Instagram gaat neuzen.
En dat 'Singer| Actress| Voice Actress' in haar profieltekst? Daar hebben we vooralsnog weinig van vernomen.

Juist. Als je geen talent hebt als vrouw, kan je je uiterlijk nog altijd gebruiken om je zelf te verkopen.quote:Op woensdag 27 september 2023 15:37 schreef Bep-Vetklep het volgende:
[..]
[ afbeelding ]

Ff gecheck ofcourse.quote:Op woensdag 27 september 2023 15:37 schreef Bep-Vetklep het volgende:
[..]
[ afbeelding ]

Wel pas als ze volmondig heeft toegestemd en zorg dat je goed bent!quote:Op woensdag 27 september 2023 18:11 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Ff gecheck ofcourse.
20 jaar is ze, dus..
Ja hoor, zou haar doen...

Jij gaat er nog volledig vanuit dat Marco Borsato schuldig is?quote:Op woensdag 27 september 2023 14:44 schreef xpompompomx het volgende:
[..]

Kortom: een rechtszaak, omdat een nu volwassen vrouw stelt dat ze is aangerand door hem toen ze nog kind was.quote:

Je zou het topic kunnen lezenquote:Op woensdag 27 september 2023 20:10 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Kortom: een rechtszaak, omdat een nu volwassen vrouw stelt dat ze is aangerand door hem toen ze nog kind was.
Hoe in vredesnaam gaat zo'n rechtszaak eruit zien? want wat zijn de bewijzen.

Je had kunnen lezen dat bewijs vooral rond een dagboek hangt. Maar misschien dat er aanvullende informatie is die wij niet weten gezien OM heeft besloten 2 jaar later om wel over te gaan tot een vervolging.quote:Op woensdag 27 september 2023 20:17 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik lees voornamelijk kinderachtige grapjes. Dus leg uit.

Ik mag toch hopen dat ze meer hebben dan een dagboekje, ja.quote:Op woensdag 27 september 2023 20:23 schreef Momo het volgende:
[..]
Je had kunnen lezen dat bewijs vooral rond een dagboek hangt. Maar misschien dat er aanvullende informatie is die wij niet weten gezien OM heeft besloten 2 jaar later om wel over te gaan tot een vervolging.

Op zichzelf is dat ook (weer) een talent.quote:Op woensdag 27 september 2023 17:05 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Juist. Als je geen talent hebt als vrouw, kan je je uiterlijk nog altijd gebruiken om je zelf te verkopen.

Bizar. Je zal maar een van de honderden/duizenden slachtoffers zijn wiens aangifte van een veel recentere aanval de afgelopen anderhalf jaar op de plank ligt.quote:Op donderdag 16 december 2021 18:05 schreef Jemoederniet het volgende:
Marco B. krijgt een voorrangsbehandeling, vanwege de 'enorme maatschappelijke impact'die deze zaak heeft.

Premium> https://www.telegraaf.nl/(...)iet-de-hoogste-strafquote:Op woensdag 27 september 2023 20:11 schreef DrDentz het volgende:
Dat hij maar een goede straf mag krijgen. Doe maar 2 jaar.

Beroemde mensen hebben natuurlijk tal van privileges in de maatschappij.quote:Op woensdag 27 september 2023 20:53 schreef probeer het volgende:
[..]
Bizar. Je zal maar een van de honderden/duizenden slachtoffers zijn wiens aangifte van een veel recentere aanval de afgelopen anderhalf jaar op de plank ligt.
Het is niet alsof er nog veel kans is op het vergaan van bewijsmateriaal, bij misbruik van 9-4 jaar geleden.
Maarja, als het OM alles op chronologische volgorde af zou handelen, horen we hier pas over 2 jaar weer wat van. En dat zou justitie's achterstanden mbt zedenzaken wel erg bloot leggen. Dus dan maar de spraakmakende gevallen voorrang geven.

Moet het ook nog waar zijn eerst, of maakt dat verder niet uit?quote:Op woensdag 27 september 2023 20:11 schreef DrDentz het volgende:
Dat hij maar een goede straf mag krijgen. Doe maar 2 jaar.

Hij is sowieso wel schuldig aan ietsquote:Op woensdag 27 september 2023 22:40 schreef Repentless het volgende:
[..]
Moet het ook nog waar zijn eerst, of maakt dat verder niet uit?

De kans dat het niks is wordt in mijn beleving nu wel heel klein. Na 2 jaar onderzoek lijkt me niet dat er niks aan het handje is. Het is vervelend vooral voor al die mensen die fan waren, want dat gaat slecht samen met die gore smaak in je mond die je hiervan krijgt.quote:Op woensdag 27 september 2023 22:40 schreef Repentless het volgende:
[..]
Moet het ook nog waar zijn eerst, of maakt dat verder niet uit?

De muziek van Marco Borsato kan mij niet snel genoeg in de vergetelheid verdwijnen. De persoon zelf ook. Niet omdat ik iets tegen de man persoonlijk heb (ik ken hem uiteraard helemaal niet), maar omdat ik het een waardeloze artiest vind en zijn media-optredens bij mij een zeer hoge irritatiefactor teweegbrachten.quote:Op woensdag 27 september 2023 23:14 schreef Perox het volgende:
[..]
De kans dat het niks is wordt in mijn beleving nu wel heel klein. Na 2 jaar onderzoek lijkt me niet dat er niks aan het handje is. Het is vervelend vooral voor al die mensen die fan waren, want dat gaat slecht samen met die gore smaak in je mond die je hiervan krijgt.

Die slechte huid wordt op dat soort foto's ook altijd vakkundig weggepoetst.quote:Op woensdag 27 september 2023 16:55 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Daar zit weinig authentieks aan, als je op haar Instagram gaat neuzen.
En dat 'Singer| Actress| Voice Actress' in haar profieltekst? Daar hebben we vooralsnog weinig van vernomen.

Dat gebeurt steeds vaker.quote:Op donderdag 28 september 2023 00:03 schreef Repentless het volgende:
Mocht het flinterdun bewijs zijn en kan het net zo goed een lulverhaal zijn, dan maak je iemand nu al wel helemaal kapot.

Nee, maar ik vind zijn muziek wel altijd al zwaar kudt, dus goede kans dat we daar in de toekomst een stuk minder van horen.quote:Op woensdag 27 september 2023 20:08 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Jij gaat er nog volledig vanuit dat Marco Borsato schuldig is?

Blijft toch een vreemde gewaarwording. Na 25+ jaar muzikale terreur die met iedere single groter werd, ineens de verlossing.quote:Op donderdag 28 september 2023 08:35 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Nee, maar ik vind zijn muziek wel altijd al zwaar kudt, dus goede kans dat we daar in de toekomst een stuk minder van horen.

Gister bij Boulevard viel hij de advocaten van Marco B. aan.quote:Op woensdag 27 september 2023 22:39 schreef TheVulture het volgende:
De hijgerige John van den Heuvel is ondertussen overtuigd van zijn schuld, en vindt het raar dat iemand zich wil verdedigen.

Ja natuurlijk. Ik zou hetzelfde doen hoorquote:Op woensdag 27 september 2023 20:37 schreef Vallon het volgende:
[..]
Op zichzelf is dat ook (weer) een talent.

John Ewbank vindt helaas wel weer een ander lichaam om zijn liedjes mee te zingen.quote:Op donderdag 28 september 2023 08:40 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Blijft toch een vreemde gewaarwording. Na 25+ jaar muzikale terreur die met iedere single groter werd, ineens de verlossing.

Daarom vond ik de covid periode ook best hilarisch. Het werd snel duidelijk hoe niet-relevant ze zijn en hoe snel hun inkomsten opdrogen als er geen andere opties zijn. Als BN-er heb je het best prima als je op die bandwagon zit hoor. Zelfs de B en C artiesten harken behoorlijk wat geld binnen. Doen ze best goed.quote:Op woensdag 27 september 2023 20:59 schreef luxerobots het volgende:
Beroemde mensen hebben natuurlijk tal van privileges in de maatschappij.

Ik gok dat er niet veel mensen in de rij staan om nog met hem te werken.quote:Op donderdag 28 september 2023 08:49 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
John Ewbank vindt helaas wel weer een ander lichaam om zijn liedjes mee te zingen.

Tja, ik denk dat de fans hem vast zullen verdedigen. Zal ook al onder zijn Youtube clips dat mensen reageerde met: "mensen maken nou eenmaal fouten".quote:Op woensdag 27 september 2023 23:14 schreef Perox het volgende:
[..]
De kans dat het niks is wordt in mijn beleving nu wel heel klein. Na 2 jaar onderzoek lijkt me niet dat er niks aan het handje is. Het is vervelend vooral voor al die mensen die fan waren, want dat gaat slecht samen met die gore smaak in je mond die je hiervan krijgt.
 Ja zal vast tot het je eigen kind betreft die zijn geborsato´d
 Ja zal vast tot het je eigen kind betreft die zijn geborsato´d

Nu zijn er ook gewoon teveel mensen met te weinig eisen betreffende hun vermaak.quote:Op donderdag 28 september 2023 08:51 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Daarom vond ik de covid periode ook best hilarisch. Het werd snel duidelijk hoe niet-relevant ze zijn en hoe snel hun inkomsten opdrogen als er geen andere opties zijn. Als BN-er heb je het best prima als je op die bandwagon zit hoor. Zelfs de B en C artiesten harken behoorlijk wat geld binnen. Doen ze best goed.

Iemand is onschuldig tot het tegendeel is bewezen. Uiteraard.quote:Op woensdag 27 september 2023 22:39 schreef TheVulture het volgende:
Ik blijf toch een beetje in de afwachtende houding over deze zaak tot al het bewijs bij de rechtzaak wordt gepresenteerd. Er zitten teveel potentiële haakjes aan waarbij er ook nog een scenario mogelijk is dat het een wraakactie is. dus goed dat een rechter hier naar gaat kijken.
De hijgerige John van den Heuvel is ondertussen overtuigd van zijn schuld, en vindt het raar dat iemand zich wil verdedigen.

Er is ook een geluidsfragment waarbij Borsato het allemaal toegeeft.quote:Op donderdag 28 september 2023 09:18 schreef deedeetee het volgende:
Dagboekverhalen ? Moeder die er mee aan de slag gaat ? Dit soort zaken tegen bekende mensen beginnen steeds meer op het ouderwetse heksenjagen te lijken.

En wat precies geeft hij dan toe aan wie ? En van wanneer is dat geluidsfragment ?quote:Op donderdag 28 september 2023 09:22 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Er is ook een geluidsfragment waarbij Borsato het allemaal toegeeft.
Dus vanuit morele hoek lijkt het er sterk op dat Borsato schuldig is. Wat is anders is dan juridische-schuld

Dat weet je natuurlijk pas wanneer er een uitspraak is gedaan. Maar ze hebben geluidsfragmenten. Een bij een psycholoog, waarbij Borsato zaken huilend toegeeft.quote:Op donderdag 28 september 2023 09:26 schreef deedeetee het volgende:
[..]
En wat precies geeft hij dan toe aan wie ? En van wanneer is dat geluidsfragment ?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |