Premium> https://www.telegraaf.nl/(...)iet-de-hoogste-strafquote:Op woensdag 27 september 2023 20:11 schreef DrDentz het volgende:
Dat hij maar een goede straf mag krijgen. Doe maar 2 jaar.
Beroemde mensen hebben natuurlijk tal van privileges in de maatschappij.quote:Op woensdag 27 september 2023 20:53 schreef probeer het volgende:
[..]
Bizar. Je zal maar een van de honderden/duizenden slachtoffers zijn wiens aangifte van een veel recentere aanval de afgelopen anderhalf jaar op de plank ligt.
Het is niet alsof er nog veel kans is op het vergaan van bewijsmateriaal, bij misbruik van 9-4 jaar geleden.
Maarja, als het OM alles op chronologische volgorde af zou handelen, horen we hier pas over 2 jaar weer wat van. En dat zou justitie's achterstanden mbt zedenzaken wel erg bloot leggen. Dus dan maar de spraakmakende gevallen voorrang geven.
Moet het ook nog waar zijn eerst, of maakt dat verder niet uit?quote:Op woensdag 27 september 2023 20:11 schreef DrDentz het volgende:
Dat hij maar een goede straf mag krijgen. Doe maar 2 jaar.
Hij is sowieso wel schuldig aan ietsquote:Op woensdag 27 september 2023 22:40 schreef Repentless het volgende:
[..]
Moet het ook nog waar zijn eerst, of maakt dat verder niet uit?
De kans dat het niks is wordt in mijn beleving nu wel heel klein. Na 2 jaar onderzoek lijkt me niet dat er niks aan het handje is. Het is vervelend vooral voor al die mensen die fan waren, want dat gaat slecht samen met die gore smaak in je mond die je hiervan krijgt.quote:Op woensdag 27 september 2023 22:40 schreef Repentless het volgende:
[..]
Moet het ook nog waar zijn eerst, of maakt dat verder niet uit?
De muziek van Marco Borsato kan mij niet snel genoeg in de vergetelheid verdwijnen. De persoon zelf ook. Niet omdat ik iets tegen de man persoonlijk heb (ik ken hem uiteraard helemaal niet), maar omdat ik het een waardeloze artiest vind en zijn media-optredens bij mij een zeer hoge irritatiefactor teweegbrachten.quote:Op woensdag 27 september 2023 23:14 schreef Perox het volgende:
[..]
De kans dat het niks is wordt in mijn beleving nu wel heel klein. Na 2 jaar onderzoek lijkt me niet dat er niks aan het handje is. Het is vervelend vooral voor al die mensen die fan waren, want dat gaat slecht samen met die gore smaak in je mond die je hiervan krijgt.
Die slechte huid wordt op dat soort foto's ook altijd vakkundig weggepoetst.quote:Op woensdag 27 september 2023 16:55 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Daar zit weinig authentieks aan, als je op haar Instagram gaat neuzen.
En dat 'Singer| Actress| Voice Actress' in haar profieltekst? Daar hebben we vooralsnog weinig van vernomen.
Dat gebeurt steeds vaker.quote:Op donderdag 28 september 2023 00:03 schreef Repentless het volgende:
Mocht het flinterdun bewijs zijn en kan het net zo goed een lulverhaal zijn, dan maak je iemand nu al wel helemaal kapot.
Nee, maar ik vind zijn muziek wel altijd al zwaar kudt, dus goede kans dat we daar in de toekomst een stuk minder van horen.quote:Op woensdag 27 september 2023 20:08 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Jij gaat er nog volledig vanuit dat Marco Borsato schuldig is?
Blijft toch een vreemde gewaarwording. Na 25+ jaar muzikale terreur die met iedere single groter werd, ineens de verlossing.quote:Op donderdag 28 september 2023 08:35 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Nee, maar ik vind zijn muziek wel altijd al zwaar kudt, dus goede kans dat we daar in de toekomst een stuk minder van horen.
Gister bij Boulevard viel hij de advocaten van Marco B. aan.quote:Op woensdag 27 september 2023 22:39 schreef TheVulture het volgende:
De hijgerige John van den Heuvel is ondertussen overtuigd van zijn schuld, en vindt het raar dat iemand zich wil verdedigen.
Ja natuurlijk. Ik zou hetzelfde doen hoorquote:Op woensdag 27 september 2023 20:37 schreef Vallon het volgende:
[..]
Op zichzelf is dat ook (weer) een talent.
John Ewbank vindt helaas wel weer een ander lichaam om zijn liedjes mee te zingen.quote:Op donderdag 28 september 2023 08:40 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Blijft toch een vreemde gewaarwording. Na 25+ jaar muzikale terreur die met iedere single groter werd, ineens de verlossing.
Daarom vond ik de covid periode ook best hilarisch. Het werd snel duidelijk hoe niet-relevant ze zijn en hoe snel hun inkomsten opdrogen als er geen andere opties zijn. Als BN-er heb je het best prima als je op die bandwagon zit hoor. Zelfs de B en C artiesten harken behoorlijk wat geld binnen. Doen ze best goed.quote:Op woensdag 27 september 2023 20:59 schreef luxerobots het volgende:
Beroemde mensen hebben natuurlijk tal van privileges in de maatschappij.
Ik gok dat er niet veel mensen in de rij staan om nog met hem te werken.quote:Op donderdag 28 september 2023 08:49 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
John Ewbank vindt helaas wel weer een ander lichaam om zijn liedjes mee te zingen.
Tja, ik denk dat de fans hem vast zullen verdedigen. Zal ook al onder zijn Youtube clips dat mensen reageerde met: "mensen maken nou eenmaal fouten".quote:Op woensdag 27 september 2023 23:14 schreef Perox het volgende:
[..]
De kans dat het niks is wordt in mijn beleving nu wel heel klein. Na 2 jaar onderzoek lijkt me niet dat er niks aan het handje is. Het is vervelend vooral voor al die mensen die fan waren, want dat gaat slecht samen met die gore smaak in je mond die je hiervan krijgt.
Nu zijn er ook gewoon teveel mensen met te weinig eisen betreffende hun vermaak.quote:Op donderdag 28 september 2023 08:51 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Daarom vond ik de covid periode ook best hilarisch. Het werd snel duidelijk hoe niet-relevant ze zijn en hoe snel hun inkomsten opdrogen als er geen andere opties zijn. Als BN-er heb je het best prima als je op die bandwagon zit hoor. Zelfs de B en C artiesten harken behoorlijk wat geld binnen. Doen ze best goed.
Iemand is onschuldig tot het tegendeel is bewezen. Uiteraard.quote:Op woensdag 27 september 2023 22:39 schreef TheVulture het volgende:
Ik blijf toch een beetje in de afwachtende houding over deze zaak tot al het bewijs bij de rechtzaak wordt gepresenteerd. Er zitten teveel potentiële haakjes aan waarbij er ook nog een scenario mogelijk is dat het een wraakactie is. dus goed dat een rechter hier naar gaat kijken.
De hijgerige John van den Heuvel is ondertussen overtuigd van zijn schuld, en vindt het raar dat iemand zich wil verdedigen.
Er is ook een geluidsfragment waarbij Borsato het allemaal toegeeft.quote:Op donderdag 28 september 2023 09:18 schreef deedeetee het volgende:
Dagboekverhalen ? Moeder die er mee aan de slag gaat ? Dit soort zaken tegen bekende mensen beginnen steeds meer op het ouderwetse heksenjagen te lijken.
En wat precies geeft hij dan toe aan wie ? En van wanneer is dat geluidsfragment ?quote:Op donderdag 28 september 2023 09:22 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Er is ook een geluidsfragment waarbij Borsato het allemaal toegeeft.
Dus vanuit morele hoek lijkt het er sterk op dat Borsato schuldig is. Wat is anders is dan juridische-schuld
Dat weet je natuurlijk pas wanneer er een uitspraak is gedaan. Maar ze hebben geluidsfragmenten. Een bij een psycholoog, waarbij Borsato zaken huilend toegeeft.quote:Op donderdag 28 september 2023 09:26 schreef deedeetee het volgende:
[..]
En wat precies geeft hij dan toe aan wie ? En van wanneer is dat geluidsfragment ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |