abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_202629778
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_202629843
Dat is echt te gek voor woorden, gcjoel.
  Moderator woensdag 15 december 2021 @ 13:26:15 #3
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_202629848
quote:
0s.gif Op woensdag 15 december 2021 09:48 schreef Myraela het volgende:
Ik vind rauwe andijvie stamppot normaal verschrikkelijk, maar wil het toch nog een keer proberen. Iemand een tip hoe ik het toch lekker krijg? Kan ik de andijvie toch mee verwarmen om hem wel zacht te krijgen oid?
Het spekvet over de rauwe andijvie gieten :)
Kranplätze müssen verdichtet sein
  woensdag 15 december 2021 @ 13:26:41 #4
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_202629855
quote:
0s.gif Op woensdag 15 december 2021 13:21 schreef fietsie het volgende:

[..]
Tussenwoning in de randstad verkopen. En dan dit kopen. En geld over hebben om te verbouwen.
Wij verkopen een tussenwoning in Nijmegen en hebben dan ook zat over om te verbouwen.
Ik ben vooral geschrokken dat mensen zoveel willen betalen voor zo'n woning.

En ik weet ook niet of ik dat wel zou willen. Of ja we moeten dus nadenken wat we er voor over zouden hebben.
Want zoals we het nu in ons hoofd hadden gaan we het niet redden dus. ;(

Maar goed dat van Candaas is nog kutter, gewoon wel ongeveer het juiste bedrag hebben maar het voorbehoud.
Hebben jullie al uitgebreid hypotheek gesprek gedaan? Want dan kan je toch laten nagaan of zonder voorbehoud niet een optie is?
  Moderator / Redactie Sport woensdag 15 december 2021 @ 13:28:03 #5
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_202629882
Vandaag vier jaar geleden kreeg ik de sleutel van mijn huisje. In vier jaar is mijn appartement het dubbele waard. :s)

Balen Candaasje -O-
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_202630055
quote:
7s.gif Op woensdag 15 december 2021 13:13 schreef Candaasje het volgende:
Kut met peren. Biedingen lagen dicht bij elkaar, maar de ander had geen voorbehouden.

Ik ben er echt goed chagrijnig van }:|
Wat kut! Maarja, je hebt gedaan wat je kon doen. Tegen zo iemand kun je gewoon niet op. Helaas. Ik zou zonder voorbehoud eigenlijk altijd wel te spannend vinden. Zeker bij zo'n oude woning.
pi_202630089
quote:
0s.gif Op woensdag 15 december 2021 13:18 schreef gcjoel het volgende:
Ik heb ook een dipje.
Een van de huizen die ik een tijdje terug leuk vond is nu definitief verkocht enzo
Dus zus die makelaar werkt gevraagd te kijken voor welke prijs.
Gewoon een ton boven de vraagprijs, en was dus echt een klein huis, complete opknapper, geen gas aansluiting, olietank in de tuin. ;(
Hoe dan!
Mensen zijn gewoon gek.

Het is zo dubbel. Want aan de ene kant wil je er niet aan meedoen, maar aan de andere kant lijkt het alleen maar gekker en gekker te worden. Dus wat nu als idioot voelt, is misschien volgend jaar al een 'verstandige keuze'. Maar misschien ook niet.
pi_202630111
quote:
0s.gif Op woensdag 15 december 2021 13:37 schreef Myraela het volgende:

[..]
Wat kut! Maarja, je hebt gedaan wat je kon doen. Tegen zo iemand kun je gewoon niet op. Helaas. Ik zou zonder voorbehoud eigenlijk altijd wel te spannend vinden. Zeker bij zo'n oude woning.
Volgens mij ging het (ook) om voorbehoud van financiering, wat @Candaasje niet durft over te slaan.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  woensdag 15 december 2021 @ 13:42:13 #9
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_202630143
quote:
7s.gif Op woensdag 15 december 2021 13:40 schreef sigme het volgende:

[..]
Volgens mij ging het (ook) om voorbehoud van financiering, wat @:Candaasje niet durft over te slaan.
Oh ja dit is ook wat ik begreep.

Bouwkundig zou ik bij zo'n woning nooit overslaan, dan maar niet. Maar ook die slaan mensen nu vaak over om maar de interessantste bieding te kunnen worden.
pi_202630156
En terecht hoor, @candaasje. Het suckt, en de verkoper denkt misschien dat dit in diens voordeel is. Wat beslist NIET zo is, maar ja, er zijn niet vaak problemen met de financiering.

Maar.. soms wel. WGR / Casus: de koop die niet doorging (huis)
Wat een eindeloos gezeik, als je kopers niet (kunnen) kopen en geen beroep doen op ontbindende voorwaarden.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  woensdag 15 december 2021 @ 13:42:49 #11
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_202630159
quote:
0s.gif Op woensdag 15 december 2021 13:39 schreef Myraela het volgende:

[..]
Mensen zijn gewoon gek.

Het is zo dubbel. Want aan de ene kant wil je er niet aan meedoen, maar aan de andere kant lijkt het alleen maar gekker en gekker te worden. Dus wat nu als idioot voelt, is misschien volgend jaar al een 'verstandige keuze'. Maar misschien ook niet.
Dat is waar ik wel mee in mijn hoofd zit.
Mijn vriend heeft volgens mij hoop dat de rente gaat stijgen en dus de prijzen wat gaan dalen ofzo.
Maar ik geloof daar niet zo in.
  woensdag 15 december 2021 @ 13:44:52 #12
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_202630215
quote:
7s.gif Op woensdag 15 december 2021 13:42 schreef sigme het volgende:
En terecht hoor, @:candaasje. Het suckt, en de verkoper denkt misschien dat dit in diens voordeel is. Wat beslist NIET zo is, maar ja, er zijn niet vaak problemen met de financiering.

Maar.. soms wel. WGR / Casus: de koop die niet doorging (huis)
Wat een eindeloos gezeik, als je kopers niet (kunnen) kopen en geen beroep doen op ontbindende voorwaarden.
Er wordt best wel gebruik gemaakt van dat voorbehoud. En zeker in deze markt met de veel te hoge prijzen. Als de taxatie niet matcht komen mensen vaak ook niet rond met de hypotheek.
Ik snap de koper 100% maar Candaasje ook, want je wil gewoon niet die 'gok' nemen.
Lijkt mij ook doodeng als we ooit iets vinden waar we überhaupt op willen bieden.
pi_202630328
quote:
0s.gif Op woensdag 15 december 2021 13:44 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Er wordt best wel gebruik gemaakt van dat voorbehoud. En zeker in deze markt met de veel te hoge prijzen. Als de taxatie niet matcht komen mensen vaak ook niet rond met de hypotheek.
Ik snap de koper 100% maar Candaasje ook, want je wil gewoon niet die 'gok' nemen.
Lijkt mij ook doodeng als we ooit iets vinden waar we überhaupt op willen bieden.
Ik vind dat de overheid het als standaard voorbehoud moet opnemen bij huiskoop. Het is geen vrije vorm, dus op zich kan dat vrij makkelijk. Was vroeger niet nodig, omdat altijd iedereen dat voorbehoud opnam, en er dus geeen 'concurrentie' was van voorbehoudlozen.

Maar geen voorbehoud van financiering opnemen maakt ķf geen verschil ķf brengt mensen in problemen.
pi_202630398
Lijkt me inderdaad eerlijker als het standaard was. Ga er toch vanuit dat de meeste mensen die met voorbehoud van financiering bieden ook gewoon weten wat ze wel of niet kunnen betalen. Maar gewoon het extra risico niet willen lopen als er toch iets tegenvalt.
pi_202630411
Ik zie trouwens wel regelmatig huizen terug op de markt komen met de opmerking dat de financiering niet rond was gekomen. Maarja, in de huidige huizenmarkt zoeken mensen natuurlijk ook massaal de grenzen op met biedingen om toch nog maar kans te maken.
pi_202630466
En dat je dan in de digitale webshop een digitale geschenkkaart kiest en dat je dan per kerende post een e-mail krijgt.
quote:
Product informatie
Tintelingen Cadeaubon

TXC170
Verwachte levertijd: Levering binnen 24 tot 48 uur
per e-mail aan je verstuurd
WTF voor Chinese interface zit daar die cadeaubonnen later met de hand te mailen dan?
  woensdag 15 december 2021 @ 13:58:55 #17
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_202630472
quote:
7s.gif Op woensdag 15 december 2021 13:50 schreef sigme het volgende:

[..]
Ik vind dat de overheid het als standaard voorbehoud moet opnemen bij huiskoop. Het is geen vrije vorm, dus op zich kan dat vrij makkelijk. Was vroeger niet nodig, omdat altijd iedereen dat voorbehoud opnam, en er dus geeen 'concurrentie' was van voorbehoudlozen.

Maar geen voorbehoud van financiering opnemen maakt ķf geen verschil ķf brengt mensen in problemen.
Eens!
  woensdag 15 december 2021 @ 14:01:53 #18
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_202630529
Enkele jaren terug was het geen voorbehoud financiering nog een mooie optie om de woning voor iets minder dan de hoogste te krijgen.
Nu is het gewoon roulette.
pi_202630539
@Myraela, ik vroeg me iets af. Als jullie nieuwbouw kopen, duurt het nog een eeuw voor dat klaar is. Hoe doen jullie dat met de verkoop van jullie huidige huis? Vroeg verkopen aan mensen die er pas over 1,5 jaar ofzo in kunnen? Tegen die tijd verkopen met het risico dat je er veel minder voor krijgt dan nu? Kom je in dat laatste geval in de problemen?
Spoilers!
  woensdag 15 december 2021 @ 14:05:00 #20
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_202630582
Wij hebben 15 jaar geleden ons huis voor teveel geld gekocht. Als we dat gaan verkopen volgend jaar, maken we er dus verlies op. Nou is dat niet zo erg, want voor het verschil konden we nooit 15 jaar lang huren en het is al een jaar of 5 afbetaald. Dat had ook anders kunnen zijn. Ik zou er dus echt heel huiverig zijn om zoveel te overbieden.

Het stomme is dat ons huis dat we nu gekocht hebben en in aanbouw is inmiddels al 10-15% gestegen is. Nou neem ik aan dat dat vooral door de materiaalkosten komt, maar het is ook zeker markt. Deze keer hebben we dus (waarschijnlijk) wel goed gekocht.
Siesta & Fiesta!
pi_202630624
quote:
0s.gif Op woensdag 15 december 2021 14:01 schreef gcjoel het volgende:
Enkele jaren terug was het geen voorbehoud financiering nog een mooie optie om de woning voor iets minder dan de hoogste te krijgen.
Nu is het gewoon roulette.
Mijn broertje heeft het ook wel een keer gedaan, maar dat was vér voor de huidige huizengekte en hij had het geld ongeveer cash liggen.
pi_202630626
quote:
0s.gif Op woensdag 15 december 2021 14:05 schreef Bramito het volgende:
Wij hebben 15 jaar geleden ons huis voor teveel geld gekocht. Als we dat gaan verkopen volgend jaar, maken we er dus verlies op. Nou is dat niet zo erg, want voor het verschil konden we nooit 15 jaar lang huren en het is al een jaar of 5 afbetaald. Dat had ook anders kunnen zijn. Ik zou er dus echt heel huiverig zijn om zoveel te overbieden.

Het stomme is dat ons huis dat we nu gekocht hebben en in aanbouw is inmiddels al 10-15% gestegen is. Nou neem ik aan dat dat vooral door de materiaalkosten komt, maar het is ook zeker markt. Deze keer hebben we dus (waarschijnlijk) wel goed gekocht.
Dit is in Spanje, toch? Want in Nederland is het momenteel alleen maar idioterie en was je huis in de afgelopen 15 jaar absurd in prijs gestegen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_202630658
Wij hebben op ons vorige huis 12.000 euro verlies geleden. Hoog gekocht, laag verkocht. Dat blijft zuur. Dat geld had ik liever in de verbouwing van dit huis gestopt.

2003 Gekocht, 2016 verkocht en alleen maar in waarde gedaald.
Spoilers!
  woensdag 15 december 2021 @ 14:10:45 #24
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_202630692
quote:
0s.gif Op woensdag 15 december 2021 14:06 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Dit is in Spanje, toch? Want in Nederland is het momenteel alleen maar idioterie en was je huis in de afgelopen 15 jaar absurd in prijs gestegen.
Spanje en dorp buiten de stad. Ze zijn ook weer iets aan het stijgen. In Nederland is er toch ook een tijd geweest waar veel huizen onder water stonden. Ik denk dat in NL vooral de schaarste een probleem is. Hier is er een overschot en toch wordt er weer veel gebouwd.
Siesta & Fiesta!
pi_202630710
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2021 14:10 schreef Bramito het volgende:

Spanje en dorp buiten de stad. Ze zijn ook weer iets aan het stijgen. In Nederland is er toch ook een tijd geweest waar veel huizen onder water stonden. Ik denk dat in NL vooral de schaarste een probleem is. Hier is er een overschot en toch wordt er weer veel gebouwd.
:Y Ik denk dat het in Nederland nog redelijk normaal ging tot zo'n 2-3 jaar geleden. Toen begonnen de prijzen al te stijgen en het afgelopen jaar is het gewoon idioot geworden.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_202630712
quote:
0s.gif Op woensdag 15 december 2021 14:02 schreef Lucky_Strike het volgende:
@:myraela, ik vroeg me iets af. Als jullie nieuwbouw kopen, duurt het nog een eeuw voor dat klaar is. Hoe doen jullie dat met de verkoop van jullie huidige huis? Vroeg verkopen aan mensen die er pas over 1,5 jaar ofzo in kunnen? Tegen die tijd verkopen met het risico dat je er veel minder voor krijgt dan nu? Kom je in dat laatste geval in de problemen?
De verwachting is dat we er over 2 jaar in kunnen. Verkoop huidige woning starten we maximaal 9 maanden van te voren, is het advies van onze makelaar. Mensen kopen geen bestaande bouw om er over 2 jaar in te gaan.

Echt in de problemen verwachten we niet te komen. Het moet wel heel gek lopen willen we minder voor onze woning krijgen dan we er zelf voor hebben betaald. Maar, als we minder overwaarde hebben dan verwacht, dan moeten we misschien wel andere keuzes maken qua afwerking in het nieuwe huis.
  woensdag 15 december 2021 @ 14:11:50 #27
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_202630716
quote:
0s.gif Op woensdag 15 december 2021 14:08 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wij hebben op ons vorige huis 12.000 euro verlies geleden. Hoog gekocht, laag verkocht. Dat blijft zuur. Dat geld had ik liever in de verbouwing van dit huis gestopt.
Mja, ik kan me er goed overheen zetten, maar het is gewoon kut.
Siesta & Fiesta!
pi_202630730
quote:
0s.gif Op woensdag 15 december 2021 14:11 schreef Myraela het volgende:
De verwachting is dat we er over 2 jaar in kunnen. Verkoop huidige woning starten we maximaal 9 maanden van te voren, is het advies van onze makelaar. Mensen kopen geen bestaande bouw om er over 2 jaar in te gaan.

Echt in de problemen verwachten we niet te komen. Het moet wel heel gek lopen willen we minder voor onze woning krijgen dan we er zelf voor hebben betaald. Maar, als we minder overwaarde hebben dan verwacht, dan moeten we misschien wel andere keuzes maken qua afwerking in het nieuwe huis.
Hey, wat ik me ineens afvraag. Moet je dan nu ook alvast gaan betalen voor de nieuwe woning in aanbouw, of hoe werkt zoiets eigenlijk?
pi_202630760
quote:
0s.gif Op woensdag 15 december 2021 14:12 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Hey, wat ik me ineens afvraag. Moet je dan nu ook alvast gaan betalen voor de nieuwe woning in aanbouw, of hoe werkt zoiets eigenlijk?
Je hebt dan een bouwdepot en, als ik het me goed herinner, begin je te betalen bij oplevering. Maar dat was 25 jaar geleden, dus dat kan helemaal anders zijn
We have far more in common than that which devides us..
  woensdag 15 december 2021 @ 14:14:34 #30
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_202630764
quote:

[..]
In Spanje betaal je 20% voor de oplevering. Je mag hier max. 80% financieren.
Siesta & Fiesta!
pi_202630769
quote:
0s.gif Op woensdag 15 december 2021 14:11 schreef Myraela het volgende:

[..]

Dat klinkt wel als een aanvaardbaar risico inderdaad.
Spoilers!
pi_202630812
quote:
We hebben volgende week donderdag het gesprek met een financieel adviseur en de makelaar van het project, dus dan horen we meer details. Ik weet niet exact hoe het werkt, ik dacht dat we vanaf de start van de bouw beginnen met betalen. Dat zou volgend jaar kwartaal 3 zijn. Dus een jaar lang hebben we dan wel dubbele lasten.
  woensdag 15 december 2021 @ 14:22:08 #33
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_202630899
quote:
0s.gif Op woensdag 15 december 2021 14:16 schreef Myraela het volgende:

[..]
We hebben volgende week donderdag het gesprek met een financieel adviseur en de makelaar van het project, dus dan horen we meer details. Ik weet niet exact hoe het werkt, ik dacht dat we vanaf de start van de bouw beginnen met betalen. Dat zou volgend jaar kwartaal 3 zijn. Dus een jaar lang hebben we dan wel dubbele lasten.
Dat lijkt me echt het lastigste aan nieuwbouw.
pi_202630902
quote:
0s.gif Op woensdag 15 december 2021 14:16 schreef Myraela het volgende:

Oef, ja, dat was wat ik me dus afvroeg. Dat kan ook niet iedereen dragen en ik vroeg of daar dan weer constructies voor zijn.

Ik zie jou wel al helemaal een uitgebreid plan hebben voor de inrichting/decoratie voor het af is O+
pi_202630934
quote:
0s.gif Op woensdag 15 december 2021 14:22 schreef gcjoel het volgende:
Dat lijkt me echt het lastigste aan nieuwbouw.
De dubbele lasten?

Ik schrijf die een beetje af tegenover het niet hoeven overbieden. Een jaar lang onze huidige hypotheek, of zelfs de nieuwe, is nog altijd een kansloos bod als je daarmee wil overbieden. :D
  woensdag 15 december 2021 @ 14:25:17 #36
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_202630953
quote:
0s.gif Op woensdag 15 december 2021 14:24 schreef Myraela het volgende:

[..]
De dubbele lasten?

Ik schrijf die een beetje af tegenover het niet hoeven overbieden. Een jaar lang onze huidige hypotheek, of zelfs de nieuwe, is nog altijd een kansloos bod als je daarmee wil overbieden. :D
Hmm dat is ook wel waar ja! :D

Nieuwbouw is voor ons sowieso geen optie overigens.
pi_202630958
Hier wat meer informatie over een bouwdepot
https://www.ing.nl/partic(...)bouwdepot/index.html
  woensdag 15 december 2021 @ 14:29:20 #38
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_202631032
quote:
0s.gif Op woensdag 15 december 2021 14:24 schreef Myraela het volgende:

[..]
De dubbele lasten?

Maar de lasten van de nieuwe woning, kan je die dan ook financieren dat jaar?
Siesta & Fiesta!
pi_202631110
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2021 14:29 schreef Bramito het volgende:
Maar de lasten van de nieuwe woning, kan je die dan ook financieren dat jaar?
Als ik het goed begrijp, dan begin je dus met de hypotheek zodra zij beginnen met bouwen. Op dat moment koop je de grond en gebruiken ze die hypotheek ook om de bouw van te betalen. Dus de lasten van de nieuwe woning, krijg je dan bovenop je huidige woning. En om te kijken of je dat kunt dragen, moet je of voor 1 a 2 jaar je maandbedrag al op je rekening hebben staan of aantonen dat je het hypotheekbedrag van beide woningen kunt dragen.
pi_202631172
quote:
0s.gif Op woensdag 15 december 2021 14:34 schreef Myraela het volgende:

[..]
Als ik het goed begrijp, dan begin je dus met de hypotheek zodra zij beginnen met bouwen. Op dat moment koop je de grond en gebruiken ze die hypotheek ook om de bouw van te betalen. Dus de lasten van de nieuwe woning, krijg je dan bovenop je huidige woning. En om te kijken of je dat kunt dragen, moet je of voor 1 a 2 jaar je maandbedrag al op je rekening hebben staan of aantonen dat je het hypotheekbedrag van beide woningen kunt dragen.
Volgens mij gaat het in fases. Ik weet ook niet precies hoe of wat hoor. Maar ik dacht dat je hypotheek gedurende de bouw steeds een stukje hoger wordt.
Spoilers!
  woensdag 15 december 2021 @ 14:41:41 #41
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_202631218
quote:
0s.gif Op woensdag 15 december 2021 14:34 schreef Myraela het volgende:

[..]
Aha duidelijk. Hier is het idee hetZelfde, maar kan je geen hypotheek afsluiten hiervoor. Je moet dus iets anders verzinnen.
Siesta & Fiesta!
pi_202631230
Ik heb een lege voorraadkast, weinig smaak en geen reuk. Dit is uw dagelijkse moment om medelijden met mij te hebben.
Spoilers!
pi_202631247
quote:
9s.gif Op woensdag 15 december 2021 14:42 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb een lege voorraadkast, weinig smaak en geen reuk. Dit is uw dagelijkse moment om medelijden met mij te hebben.
Hoe voel je je verder?

Weinig smaak en geek reuk is wel echt kut. Hopelijk snel weer terug.
pi_202631265
quote:
0s.gif Op woensdag 15 december 2021 14:43 schreef Myraela het volgende:

[..]
Hoe voel je je verder?

Weinig smaak en geek reuk is wel echt kut. Hopelijk snel weer terug.
Ik hoest en snotter nog steeds. Ik mag de deur dus niet uit. Dit is dag 15 van mijn eenzame opsluiting.
Spoilers!
pi_202631268
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2021 14:41 schreef Bramito het volgende:
Aha duidelijk. Hier is het idee hetZelfde, maar kan je geen hypotheek afsluiten hiervoor. Je moet dus iets anders verzinnen.
Hoe lossen ze het daar dan vaak op? Of is de oplossing eigenlijk altijd dat je gewoon een veel groter budget al moet hebben?
pi_202631275
quote:
0s.gif Op woensdag 15 december 2021 14:43 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Ik hoest en snotter nog steeds. Ik mag de deur dus niet uit. Dit is dag 15 van mijn eenzame opsluiting.
Jeetje, dag 15! Pff.
  woensdag 15 december 2021 @ 14:45:01 #47
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_202631278
quote:
Ik loop al maanden met weinig reuk. Echt kut met nieuwe biertjes proeven. Nul medelijden dus :6
Siesta & Fiesta!
  woensdag 15 december 2021 @ 14:46:54 #48
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_202631324
quote:
0s.gif Op woensdag 15 december 2021 14:44 schreef Myraela het volgende:

[..]
Hoe lossen ze het daar dan vaak op? Of is de oplossing eigenlijk altijd dat je gewoon een veel groter budget al moet hebben?
Spaargeld in ons geval. Hypotheek op je huidige huis nemen/ uitbreiden, kortlopende lening nemen zijn andere opties.
Siesta & Fiesta!
pi_202631369
quote:
0s.gif Op woensdag 15 december 2021 14:43 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
;(

Opgesloten zonder geur en smaak. Ik heb medelijden.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator woensdag 15 december 2021 @ 15:02:29 #50
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_202631575
quote:
0s.gif Op woensdag 15 december 2021 14:38 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Volgens mij gaat het in fases. Ik weet ook niet precies hoe of wat hoor. Maar ik dacht dat je hypotheek gedurende de bouw steeds een stukje hoger wordt.
Volgens mij heeft m'n broertje het hele bedrag gewoon op een rekening staan? En van daaruit betaalt hij het bouwbedrijf elke keer een portie.

Hij heeft nu dus al een jaar (volle) hypotheek betaald zonder dat er iets gebeurde omdat die lul uit Brabant er met hun geld vandoor ging. Morgen staat het houtskelet er als het goed is, dus zal ie weer wat moeten betalen.

Je bouwer heet toevallig geen Ben Verstraten hč @Myreala
pi_202631580
Er is ook een voordeel. We hebben al een paar weken geen wasmachine dus we moeten onze kleren langer dragen. Als ik stink, ruik ik het zelf niet *O*
Spoilers!
pi_202631615
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2021 15:02 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Volgens mij heeft m'n broertje het hele bedrag gewoon op een rekening staan? En van daaruit betaalt hij het bouwbedrijf elke keer een portie.

Hij heeft nu dus al een jaar (volle) hypotheek betaald zonder dat er iets gebeurde omdat die lul uit Brabant er met hun geld vandoor ging. Morgen staat het houtskelet er als het goed is, dus zal ie weer wat moeten betalen.

Je bouwer heet toevallig geen Ben Verstraten hč @:Myreala
Is dat dan een losse verbouwing oid? Dit is gewoon een groot project met in deze fase 62 huizen. Dus ik denk dat ze wel iets gaan opleveren.
pi_202631623
quote:
0s.gif Op woensdag 15 december 2021 15:02 schreef Lucky_Strike het volgende:
Er is ook een voordeel. We hebben al een paar weken geen wasmachine dus we moeten onze kleren langer dragen. Als ik stink, ruik ik het zelf niet *O*
Geniet daar dan maar even van. Want sinds m'n geur terug is, ruik ik dus vreemde geuren en sterke geuren. En één van die sterke geuren is zweet. Ik ruik het overal en van iedereen. Dat had ik nooit.
pi_202631672
quote:
0s.gif Op woensdag 15 december 2021 15:07 schreef Myraela het volgende:

[..]
Geniet daar dan maar even van. Want sinds m'n geur terug is, ruik ik dus vreemde geuren en sterke geuren. En één van die sterke geuren is zweet. Ik ruik het overal en van iedereen. Dat had ik nooit.
Dat is zo kut. Ik heb de eerste 7 jaar van mijn schildklierziekte een supersonische neus gehad. Echt niet grappig.
Spoilers!
  Moderator woensdag 15 december 2021 @ 15:11:49 #55
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_202631679
quote:
0s.gif Op woensdag 15 december 2021 15:06 schreef Myraela het volgende:

[..]
Is dat dan een losse verbouwing oid? Dit is gewoon een groot project met in deze fase 62 huizen. Dus ik denk dat ze wel iets gaan opleveren.
Vier twee-onder-een-kap woningen. Nieuwbouw, geen verbouw.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_202631681
quote:
Ik hoor hier de wijze woorden van Johan Cruijff in door O+
pi_202631713
quote:
0s.gif Op woensdag 15 december 2021 15:12 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ik hoor hier de wijze woorden van Johan Cruijff in door O+
:D

Ik ben inmiddels aangekomen bij de 2 verschillende sokken. Ik heb nog genoeg voor 2 dagen. In theorie kan ik zondag weer wassen. J heeft nog wel twee paar over voor me. We komen precies uit met onze kleding.
Spoilers!
pi_202631736
Over stinken gesproken. Onze cv ketel staat uit en dus hebben we ook geen warm water om te douchen :+ Vrijdagochtend komt de reparateur. Morgenvroeg even douchen bij mijn ouders. Jross doucht wel op de sportschool.

We hebben de stekker er overigens zelf uitgetrokken, want hij stopt niet meer met verwarmen :') Dus het werd midden in de nacht héél erg warm in huis.
pi_202631820
quote:
0s.gif Op woensdag 15 december 2021 15:16 schreef Isabeau het volgende:
Over stinken gesproken. Onze cv ketel staat uit en dus hebben we ook geen warm water om te douchen :+ Vrijdagochtend komt de reparateur. Morgenvroeg even douchen bij mijn ouders. Jross doucht wel op de sportschool.

We hebben de stekker er overigens zelf uitgetrokken, want hij stopt niet meer met verwarmen :') Dus het werd midden in de nacht héél erg warm in huis.
Dat is wel onhandig zeg. Kan je hem niet aan zetten als je wilt douchen?
Spoilers!
pi_202631830
Ik voel me nog steeds matig *O*
Sterkheidsbaas van alles.
pi_202631867
quote:
2s.gif Op woensdag 15 december 2021 15:23 schreef Lonaa het volgende:
Ik voel me nog steeds matig *O*
Dan nemen we nu even een kwartiertje voor jou O+

Spoilers!
pi_202631981
quote:
0s.gif Op woensdag 15 december 2021 15:26 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Dan nemen we nu even een kwartiertje voor jou O+

[ afbeelding ]
O+
  Moderator / Redactie Sport woensdag 15 december 2021 @ 15:41:46 #63
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_202632106
Wat kerstmuziek opzetten dan maar?
pi_202632181
Liever niet.
pi_202632228
De huizenprijzen -O-
De woz van ons huis >:O 10 x over de kop en nog geen flat kunnen kopen.

Verder stond een neef van mnAX voor de deur. Die van het padje is en ietwat wereldvreemd. Ietwat.
Lastig converseren.

VijfTien Dagen is knap Lucky! Gelukkig zijn wij er ook nog.

En* AnneX Strooit weer wat goeie zaken in het rond.
pi_202632432
:S___D @Lucky_Strike
:S___D @Lonaa
:S___D @Candaasje
:S___D @gcjoel
:S___D @fietsie
:S___D @Jagärtrut
:S___D wie ben ik nog vergeten?

Oh en :* op de CV van @Isabeau . Onhandig altijd.
Bij mijn ouders thuis hebben we een paar jaar lang gehad dat de CV eens in de zoveel tijd om onduidelijke redenen een vreselijk kloppend geluid ging maken. Als we de warmwaterfunctie van de CV uitzetten (dat kon; dan doet hij alleen de verwarming, niet het hete water) ging dat geluid weg. Dus iedere keer als we wilden douchen moesten we naar zolder, CV instellen op warm water, en dan een tijdje het gebonk verdragen. M'n vader had telkens enorm falende CV-monteurs die zeiden dat ze het hadden gefixt en dan gebeurde het weer :') uiteindelijk was er iets met het expansievat.
Jullie hebben vast al gekeken of het mogelijk is om het CV-gedeelte uit te zetten en het warmwatergedeelte aan te houden? Ik heb geen idee of het in die richting ook werkt.
pi_202632483
quote:
0s.gif Op woensdag 15 december 2021 15:23 schreef Lucky_Strike het volgende:

Dat is wel onhandig zeg. Kan je hem niet aan zetten als je wilt douchen?
Jawel, maar het gaat ook mis met de temperatuur van het water. Ik snap niet zo goed hoe dat kan/werkt. Het duurde al een tijdje heel erg lang voor we warm water hadden. En daarna begon on sop te vallen dat de cv 's nachts steeds aan sprong terwijl de thermostaat ondertussen al op 5 stond van het terug draaien :+
  woensdag 15 december 2021 @ 16:15:36 #68
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_202632527
Dat was altijd het grote voordeel aan huur, mannetje bellen en die kwam meteen.

Ik had dat probleem ook ooit, tijdens kerst.
Arme man wel bij zijn familie weggetrokken waarschijnlijk, maar wij hoefden geen dag zonder warme douche ofzo te zitten. *O*
pi_202632538
quote:
Ik had 2 dagen geen reuk of smaak (negatieve test), maar vond het vooral fascinerend. Wat is nog wel leuk om te eten en wat niet.
Ik vond stokbrood met kaas en komkommer wel tof. Voelt leuk.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_202632558
quote:
Voor ellek nadeel is wel ergens een voordeeltje uit te persuh *O*

Verder een dikke opkikker :*
pi_202632592
quote:
0s.gif Op woensdag 15 december 2021 16:15 schreef gcjoel het volgende:
Dat was altijd het grote voordeel aan huur, mannetje bellen en die kwam meteen.

Echt een groot voordeel qua veel dure ingrijpende dingen ook :Y
Ik hou van huren.
Tis nie goedkoop, maar ben nog steeds zeer tevree gelukkig.
pi_202632636
Vakantiedag 3.
Auto gewassen, banden op spanning, van binnen gedaan.
Getankt.
Aardig wat boodschappen gedaan
Balkon eindelijk geveegd en oude planttroep op balkontafeltje vervangen door lantaarntje en andere opvullers.
Alle was opgeruimd en kledingkast beetje geordend.
Koffie leuten en hangen.
Nu nog ff pianospelen en dan iets lekkers eten dat g uit de gall en gall gids had opgedoken *O*

Niks bijzonders maar lekker dagje zo.

Morgen naar de k.kinderen O+ kleinzoon J. wordt alweer 12 :o
  woensdag 15 december 2021 @ 16:25:50 #73
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_202632650
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2021 16:20 schreef Blues het volgende:

[..]
Echt een groot voordeel qua veel dure ingrijpende dingen ook :Y
Ik hou van huren.
Tis nie goedkoop, maar ben nog steeds zeer tevree gelukkig.
Vooral voor dingen die stuk gaan en NU opgelost moeten inderdaad.

Verder vind ik koop heel fijn omdat je dan eerder dingen naar je wens maakt. Geen basic kut keuken met van die vierkante witte tegeltjes. Maar gewoon 1 naar je eigen smaak en indeling.
(kan in huur ook maar dat zou ik zelf nooit doen)
pi_202632662
@Tele6 komt echt goed hoor dat autorijden!! Houd moed en vol🚘 ^O^
pi_202632708
quote:
0s.gif Op woensdag 15 december 2021 16:25 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Vooral voor dingen die stuk gaan en NU opgelost moeten inderdaad.

Verder vind ik koop heel fijn omdat je dan eerder dingen naar je wens maakt. Geen basic kut keuken met van die vierkante witte tegeltjes. Maar gewoon 1 naar je eigen smaak en indeling.
(kan in huur ook maar dat zou ik zelf nooit doen)
Klopt ook hoor.
Wij zijn altijd wel gauw tevreden en vrij makkelijk. Moet wel allemaal heel en schoon zijn/blijven. Dus bovenverdieping zou ieder ander helemaal doen, wij poetsen het schoon en prima, komen er toch nooit.
Ligt nog prima licht laminaat overal vd vorige bewoners en ook hun verf(wit en lichtgeel) zit er nog op.
Bij 2 raampjes ook nog hun rolgordijn. Zit mij best :D
Geef liever geld uit aan andere leukere dingen en dat hebben we allebei..dat scheelt ook.
  woensdag 15 december 2021 @ 16:32:45 #76
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_202632734
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2021 16:30 schreef Blues het volgende:

[..]
Klopt ook hoor.
Wij zijn altijd wel gauw tevreden en vrij makkelijk. Moet wel allemaal heel en schoon zijn/blijven. Dus bovenverdieping zou ieder ander helemaal doen, wij poetsen het schoon en prima, komen er toch nooit.
Ligt nog prima licht laminaat overal vd vorige bewoners en ook hun verf(wit en lichtgeel) zit er nog op.
Bij 2 raampjes ook nog hun rolgordijn. Zit mij best :D
Geef liever geld uit aan andere leukere dingen en dat hebben we allebei..dat scheelt ook.
Dat hebben veel mensen hoor.
Ik kan dat niet, Ook bij huur heb ik altijd alles geschilderd en vloeren gedaan. Maar goed was sociale huur dus uitgewoonde hokken, dus niks doen was geen echte optie _O-
pi_202633095
quote:
0s.gif Op woensdag 15 december 2021 16:32 schreef gcjoel het volgende:

Dat hebben veel mensen hoor.
Ik kan dat niet, Ook bij huur heb ik altijd alles geschilderd en vloeren gedaan. Maar goed was sociale huur dus uitgewoonde hokken, dus niks doen was geen echte optie _O-
Vorige huis dat we overnamen was van een huisschilder en tuinman geweest :+ Tuin perfect, perfect in de verf :7
  woensdag 15 december 2021 @ 17:04:01 #78
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_202633209
quote:
0s.gif Op woensdag 15 december 2021 16:57 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Vorige huis dat we overnamen was van een huisschilder en tuinman geweest :+ Tuin perfect, perfect in de verf :7
Omg! dat is echt chill.

Ik had de laatste keer mensen voor me die hadden ALLES in een tint blauw. Dus de radiator licht blauw, muren allerlei soorten donkerder blauw, kozijnen en deuren weer iets anders blauw.

;(
pi_202634279
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2021 16:16 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ik had 2 dagen geen reuk of smaak (negatieve test), maar vond het vooral fascinerend. Wat is nog wel leuk om te eten en wat niet.
Ik vond stokbrood met kaas en komkommer wel tof. Voelt leuk.
Ik vind het ook redelijk fascinerend. Ik ben tegelijkertijd ook wel bang dat het langdurend is en dat vind ik dan weer niet zo'n fascinerend idee.

Ik proef nog steeds dingen maar wat ik proef klopt niet echt.
Spoilers!
pi_202634325
quote:
0s.gif Op woensdag 15 december 2021 17:04 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Omg! dat is echt chill.

Ik had de laatste keer mensen voor me die hadden ALLES in een tint blauw. Dus de radiator licht blauw, muren allerlei soorten donkerder blauw, kozijnen en deuren weer iets anders blauw.

;(
;(

In ons vorige huis was alles zalmroze. Het was niet prettig.
Spoilers!
  woensdag 15 december 2021 @ 18:14:54 #81
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_202634349
Bramito moet naar de tandarts. Tandarts zegt kom niet te vroeg en vooral alleen, want covid bla bla bla. Bramito staat één minuut voor afspraak binnen. Wachtkamer vol met gezellig kletsende buren die al klaar zijn, en 3 wachtenden voor me. Assitente begint een gezellig gesprek met Bramito over haar uitgestelde vakantie naar Amsterdam. Tandarts groet Bramito met “hallo knapperd, hoe gaat ie”.
Bramito wordt in het eerste halfuur niet geholpen.

Spanje op zomaar een woensdagmiddag.
:') _O-
Siesta & Fiesta!
  woensdag 15 december 2021 @ 18:21:28 #82
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_202634433
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2021 18:10 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Ik vind het ook redelijk fascinerend. Ik ben tegelijkertijd ook wel bang dat het langdurend is en dat vind ik dan weer niet zo'n fascinerend idee.

Ik proef nog steeds dingen maar wat ik proef klopt niet echt.
Bij mij ging het redelijk snel weer beter.
Proefde gister nog geen koriander ;(
Dus soms heb ik ineens wel iets dat ik nog niet proef of ruik maar valt me alles mee.
Maar het was ook nooit helemaal weg, smaak dan. Geur wel.
  woensdag 15 december 2021 @ 18:22:37 #83
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_202634450
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2021 18:14 schreef Bramito het volgende:
Bramito moet naar de tandarts. Tandarts zegt kom niet te vroeg en vooral alleen, want covid bla bla bla. Bramito staat één minuut voor afspraak binnen. Wachtkamer vol met gezellig kletsende buren die al klaar zijn, en 3 wachtenden voor me. Assitente begint een gezellig gesprek met Bramito over haar uitgestelde vakantie naar Amsterdam. Tandarts groet Bramito met “hallo knapperd, hoe gaat ie”.
Bramito wordt in het eerste halfuur niet geholpen.

Spanje op zomaar een woensdagmiddag.
:') _O-
Standaard toch?
Net als bij de huisarts, hier kan er net een hallo af. In Spanje zit iedereen luid te praten _O-
pi_202634551
Gezellig zo’n buurtcafé bij de tandarts 😂

Vanochtend oud collega/vriendin op bezoek gehad. Zij is met pensioen en net als ik missen we er niets van. Zij wil ook niet meer werken, ik nog wel maar op een relaxed tempo

Hoe bedoel je dat de smaak niet klopt @Lucky_Strike?

Roze of blauwe huizen :o zag van de week wel op funda een blauw huis en jaren geleden een huis waar alle paars was. Nu staat er een huis op funda, heel apart maar geloof niet dat ik er zou willen wonen.
https://www.funda.nl/koop(...)-van-spaenstraat-44/
pi_202634652
quote:
0s.gif Op woensdag 15 december 2021 16:57 schreef Isabeau het volgende:

Mijn allereerste echte (kleine) huurhuis in 92 (tot 99 in gewoond) was van een timmerman. Ook zo prima bijgehouden en leuke, handige vondsten om toch een kast te maken bijv in de best kleine kinderkamers.
pi_202634685
Kaatje, ik at net een stukje jonge kaas die enorm zout smaakte. Gisteren proefde ik de ingrediënten van mijn dipsaus wel maar in mijn mond werd het geen geheel. Moeilijk uit te leggen maar het klopt dus gewoon niet.
Spoilers!
pi_202634721
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2021 18:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
Kaatje, ik at net een stukje jonge kaas die enorm zout smaakte. Gisteren proefde ik de ingrediënten van mijn dipsaus wel maar in mijn mond werd het geen geheel. Moeilijk uit te leggen maar het klopt dus gewoon niet.
Of...klopte het vroeger niet en nu wel.

woensdag 15 december 2021 @ 18:40:48 #88
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_202634740
quote:
Ik vond pittig ook heel gek 'smaken'
pi_202634741
Ik at vanochtend kwark met fruit en noten/pitten/zaden en havermout.
Dat valt niet mee met 10 zeepokken op je tanden. De helft van de havermout was naar de zeepokken.
Dus ik besloot een waterpik te willen hebben.

Nu heb ik de tinteling van de baas omgezet in een tintelingcadeaubon.
Ik heb de tintelingcadeaubon omgezet in een wehkampcadeaubon.
Ik heb de wehkampcadeaubon omgezet in een waterpik.
Morgen ligt de waterpik bij het afhaalpunt.
Oplaadbaar en draagbaar, dus kan mee op woonwerkverkeer en naar kerstdiner en Spanje etc.
  woensdag 15 december 2021 @ 18:41:37 #90
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_202634748
quote:
2s.gif Op woensdag 15 december 2021 18:39 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Of...klopte het vroeger niet en nu wel.

[ afbeelding ]
Open je ogen!!
pi_202634749
quote:
Da’s inderdaad raar, dat het extra smaakt. Iets minder/niet proeven is bekend bij verkouden maar sterker.
Vervelend hoor
pi_202634767
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2021 16:24 schreef Blues het volgende:
Vakantiedag 3.
Auto gewassen, banden op spanning, van binnen gedaan.
Getankt.
Aardig wat boodschappen gedaan
Balkon eindelijk geveegd en oude planttroep op balkontafeltje vervangen door lantaarntje en andere opvullers.
Alle was opgeruimd en kledingkast beetje geordend.
Koffie leuten en hangen.
Nu nog ff pianospelen en dan iets lekkers eten dat g uit de gall en gall gids had opgedoken *O*

Niks bijzonders maar lekker dagje zo.

Morgen naar de k.kinderen O+ kleinzoon J. wordt alweer 12 :o
12???? Hoe dan :o maar gefeliciteerd *O*

Knuffel voor iedereen die m gebruiken kan
pi_202634781
quote:
0s.gif Op woensdag 15 december 2021 18:41 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Open je ogen!!
WORD WAKKER
pi_202634806
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2021 18:35 schreef Blues het volgende:

Mijn allereerste echte (kleine) huurhuis in 92 (tot 99 in gewoond) was van een timmerman. Ook zo prima bijgehouden en leuke, handige vondsten om toch een kast te maken bijv in de best kleine kinderkamers.
Oh ja, heerlijk is dat! Wij hadden er een prachtige rustieke houten vloer in en een prachtig tuinhuisje. Mochten we overnemen voor 100 euro _O- (incl wat andere kleine dingen)

Ik baal wel een beetje dat ik zelf weg ben gegaan ipv dat ik mijn ex gevraagd heb op te hoepelen O-) Dat was niet netjes geweest, maar hij was er 2 jaar later toch weg :{
pi_202634838
quote:
Je proeft nu gewoon één dimensionaal *) Normaal komen alle fijne nuances en smaken doordat je neus meedoet. Dus ik denk dat je smaak in orde is. Je reuk is helemaal weg. Wel fascinerend. Als het maar niet te lang duurt.
pi_202634848
quote:
7s.gif Op woensdag 15 december 2021 18:40 schreef sigme het volgende:
Ik at vanochtend kwark met fruit en noten/pitten/zaden en havermout.
Dat valt niet mee met 10 zeepokken op je tanden. De helft van de havermout was naar de zeepokken.
Dus ik besloot een waterpik te willen hebben.

Nu heb ik de tinteling van de baas omgezet in een tintelingcadeaubon.
Ik heb de tintelingcadeaubon omgezet in een wehkampcadeaubon.
Ik heb de wehkampcadeaubon omgezet in een waterpik.
Morgen ligt de waterpik bij het afhaalpunt.
Oplaadbaar en draagbaar, dus kan mee op woonwerkverkeer en naar kerstdiner en Spanje etc.
omg _O- Máár! je hebt wat je wilde *O*
  woensdag 15 december 2021 @ 18:51:03 #97
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_202634931
Mijn kerstpakket is weer een doos eten O+
Alleen jammer dat de halve doos een weekend tas was ;(
Ik wil voedsel!
pi_202634959
quote:
0s.gif Op woensdag 15 december 2021 18:51 schreef gcjoel het volgende:
Ik wil voedsel!
Iedereen wil dat.

Ik ben ook heel trots op onze borisz dat hij een kerstpakket met eten heeft samengesteld voor zijn collega's O+ Hij heeft het begrepen _O_
  woensdag 15 december 2021 @ 18:52:22 #99
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_202634960
quote:
0s.gif Op woensdag 15 december 2021 18:51 schreef gcjoel het volgende:
Ik wil voedsel!
ik kan morgen m'n pakket ophalen *G*
Same shit, different day
SC hopper present
pi_202634971
Ik heb in de 20+ jaar dat ik er werk nog nķķit eten gehad ;( ;( ;(
  woensdag 15 december 2021 @ 18:53:11 #101
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_202634975
quote:
0s.gif Op woensdag 15 december 2021 18:22 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Standaard toch?
Net als bij de huisarts, hier kan er net een hallo af. In Spanje zit iedereen luid te praten _O-
Helemaal standaard.
Siesta & Fiesta!
  woensdag 15 december 2021 @ 18:53:47 #102
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_202634994
etenstijd :9
Same shit, different day
SC hopper present
pi_202635097
O haai, ik moest snel verder met werk dus even al jullie steunbetuigingen gemist :@ *;

We hadden niet helemaal het hoogste bod, dus ik kan het voorbehoud niet volledig de schuld geven. (Ik heb vriend net wat verder uitgehoord). Maar goed, dat voorbehoud hebben wij voornamelijk omdat je niet weet wat er de komende 6-8 weken op de wereldmarkt gaat gebeuren. Misschien dondert Evergrand in China nu wel echt om. Of stijgen de rentes toch. Zit je dan straks met je schuld van een halve ton omdat je het niet helemaal rondkrijgt. (Kun je vervolgens 2 ton minder lenen voor je hypotheek... ^O^ )

Maar we zijn vrij conservatief geweest qua taxatiewaarde (hebben de vraagprijs aangehouden, ondanks dat ze vaak dichter bij de verkoopprijs gaan zitten), hebben onze eigen overwaarde niet te optimistisch ingeschat.... en dan op basis van onze inkomens en de helft van ons spaargeld (dus nog steeds genoeg op de bank om klappen op te kunnen vangen)...zou je zeggen dat het op zich wel goed zou moeten komen. Oh en we hebben dus al een koper (de woningbouw), dus daar ook geen onzekerheid.

Ik vind het ook wel een principe dingetje (ja ok, daar koop je niks voor. Letterlijk :') ). Want schoonzus en zwager hebben dus wel een huis gekocht zonder enkel voorbehoud, en dat had veel meer kans om véél lelijker af te lopen. Dus het is ook helemaal geen échte zekerheid voor een verkoper, tenzij je dus weet dat iemand het bedrag daadwerkelijk cash op de plank heeft liggen. Maar zat die dat niet hebben, maar toch de gok nemen. Met alle ellende van dien. (En ik weet dat ze het er in het woningtopic niet allemaal mee eens zijn, maar ik vind dus ook dat je deze ongelijkheid in kansen prima recht kunt trekken voor iedereen. Zoals het ooit was. )

@sigme ik lees nu je topic...wat een gedoe :o

Nouja goed. Het is dus erg jammer. Maar we zoeken maar weer verder. Vooralsnog kan natuurlijk niks er aan tippen :P
pi_202635102
quote:
0s.gif Op woensdag 15 december 2021 18:53 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb in de 20+ jaar dat ik er werk nog nķķit eten gehad ;( ;( ;(
Mijn lief reed 23 jaar voor een supermarktketen. Dat was altijd een mooie doos met voer en 1 oneetbaar ding. Weekendtas & elektrische hapjespan herinner ik me. De eerste hebben we nog. Toen was het nog Laurus.
pi_202635107
Ik wil - ik denk wel logisch - liever geen kerstpakket met eten. Geef mij maar een bon ofzo.
Meest nutteloze was denk ik bij de TNT, toen kregen we een voetbal met een pompje :')
pi_202635143
Bij het umcu waren er vaak ‘design’ presenten bij.
Echt wel naar onze smaak ook zelfs!
Het commentaar :X en terugvinden op de volgende Koninginnedag 🇳🇱

Op een roadtrip in Tjsechie konden wij een glashut bezoeken dankzij de host van de B&B.
Bleek het n.b. de glasblazer te zijn, die werkte aan de opdracht voor onze werkgever.😎
pi_202635187
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2021 19:03 schreef AnneX het volgende:

Op een roadtrip in Tjsechie konden wij een glashut bezoeken dankzij de host van de B&B.
Bleek het n.b. de glasblazer te zijn, die werkte aan de opdracht voor onze werkgever.😎
Dat laatste is wel mooi toeval :D

Oh en ik heb nog steeds een heel fijne koeken/hapjespan via het UMCU :Y Kon je dan zelf uitzoeken op zo'n markt.
pi_202635232
Ik heb nog wat mensen gemist geloof ik (ik ben aan het teruglezen, terwijl vriend ondertussen riep dat we slakken hadden. Hoe dan? op 4 hoog, in de vuilnisbak met plastic afval _O- )

@Lucky_Strike :* Ik kan zelf redelijk goed functioneren zonder geursensatie (ho nu klinkt het net alsof ik niet kan ruiken. Maar ik bedoel meer tijdens verkoudheden. Mijn vader en schoonvader kunnen beide trouwens echt niet ruiken, al jarenlang), maar zonder smaak lijkt het leven me wel saai worden. Hopelijk trekt het snel weer bij.

@Tele6 : Succes morgen met de presentatie! En niet te druk maken om het niet gelijk lukken van het autorijden, dat vergt gewoon oefening :Y
pi_202635430
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2021 19:03 schreef AnneX het volgende:

Oh dat is super leuk om toevallig daar te belanden!

Hier ook veel design en dat is niet erg, zit ook heus wel mooi spul tussen. Maar het is heel vaak iets voor de tuin. Die we niet hebben. Of het is iets artsy zoals een tas gemaakt van het zeildoek van een tentoonstelling in Barcelona. En de tas was lelijk, stug en kostte volgens de website 75 euro. Echt zonde van dat geld :X Heb Lein nog de artsy theepot aangewezen die we ook een keer kregen. Stond bij Kookpunt, best duur. En maf. Maar ik heb ook echt een super mooie ovenschaal en een prachtige wok van het werk. Dus het is niet allemaal kommer en kwel :7
pi_202635438
quote:
7s.gif Op woensdag 15 december 2021 19:00 schreef Candaasje het volgende:
Ik wil - ik denk wel logisch - liever geen kerstpakket met eten. Geef mij maar een bon ofzo.
Meest nutteloze was denk ik bij de TNT, toen kregen we een voetbal met een pompje :')
Mensen zoals jij zijn denk ik de oorzaak dat we geen pakket met eten krijgen :wtf:
pi_202635451
quote:
10s.gif Op woensdag 15 december 2021 19:22 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Mensen zoals jij zijn denk ik de oorzaak dat we geen pakket met eten krijgen :wtf:
:6

Ik heb er nooit over geklaagd. Of nouja, misschien wel over die voetbal met dat pompje. Daar was echt niks kerstigs aan. Buttkwaliteit ook nog eens. Gesponsord door de KNVB. En dan werk je dus voor een miljoenenbedrijf :{w
pi_202635499
quote:
7s.gif Op woensdag 15 december 2021 19:23 schreef Candaasje het volgende:

Ik heb er nooit over geklaagd. Of nouja, misschien wel over die voetbal met dat pompje. Daar was echt niks kerstigs aan. Buttkwaliteit ook nog eens. Gesponsord door de KNVB. En dan werk je dus voor een miljoenenbedrijf :{w
Ja, wel heel karig idd.

Toch spant het kerstpakket van vorig jaar van het het Erasmus zkh wel de kroon. Dat was dat pakket met een bon voor een Pathé thuisfilm, een theezakje (nee, geen doosje, een zakje), een candybar en iets van popcorn of zo. Allemaal voor 1 persoon.
pi_202635533
Ik heb de details niet gelezen, maar blijkbaar gaat het komende kabinet 4,5 miljard per jaar bezuinigen op de zorg? :') Goede timing.
pi_202635550
quote:
7s.gif Op woensdag 15 december 2021 19:23 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Van Vedior kregen we eens een rieten mandje, met een blauw en een geel servet, en eierdopjes.
Dat was best prima, voor Pasen bijvoorbeeld.

Van Atos kregen we een staaldraad van ongeveer anderhalve meter lang met een handig lusje. Succes gegarandeerd bij ophangen. Het werd een hele rel, het haalde de telegraaf :'). Er zaten minimagneetjes bij en dan kon je kerstkaarten met zo'n magneetje aan dat koord hangen.
pi_202635567
quote:
0s.gif Op woensdag 15 december 2021 19:28 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb de details niet gelezen, maar blijkbaar gaat het komende kabinet 4,5 miljard per jaar bezuinigen op de zorg? :') Goede timing.
Hé, stem Rutte! Met een beetje mazzel hoeven we niet eens 4 jaar te wachten.
pi_202635611
quote:
0s.gif Op woensdag 15 december 2021 19:26 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ja, wel heel karig idd.

Toch spant het kerstpakket van vorig jaar van het het Erasmus zkh wel de kroon. Dat was dat pakket met een bon voor een Pathé thuisfilm, een theezakje (nee, geen doosje, een zakje), een candybar en iets van popcorn of zo. Allemaal voor 1 persoon.
Das wel coronaproof genieten :') In je eentje een film kijken thuis.
pi_202635619
quote:
7s.gif Op woensdag 15 december 2021 19:29 schreef sigme het volgende:

[..]
Van Vedior kregen we eens een rieten mandje, met een blauw en een geel servet, en eierdopjes.
Dat was best prima, voor Pasen bijvoorbeeld.

Van Atos kregen we een staaldraad van onderveer anderhalve meter lang met een handig lusje. Succes gegarandeerd bij ophangen. Het werd een hele rel, het haalde de telegraaf :'). Er zaten minimagneetjes bij en dan kon je kerstkaarten met zo'n magneetje aan dat koord hangen.
Omg, jij wint :'( :D :'(
pi_202635635
quote:
0s.gif Op woensdag 15 december 2021 19:28 schreef Isabeau het volgende:
Maar wel allemaal nog even hard klappen *O*
pi_202635651
Wij kregen ooit een “outdoor” pakket. Er waren mensen blij mee, en sommigen ook niet. Maar de directie vond mij niet aardig toen ik de link maakte “out door = deur uit” en een survival pakket …in januari werd er een ontslaggolf bekend gemaakt en dat wist ik. Toen ik ook zei dat ze er beter voedsel in hadden kunnen doe voor degenen die een uitkering kregen kreeg ik later toch te horen dat dat soort opmerkingen toch echt niet konden
  woensdag 15 december 2021 @ 19:34:10 #120
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_202635680
Kijken er hier meer mensen Masterchef? Waar de afgelopen jaren vaak zeekraal een ingrediënt was wat werd gebruikt heeft ieder tweede gerecht nu een "split sauce"
  woensdag 15 december 2021 @ 19:35:27 #121
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_202635716
quote:
0s.gif Op woensdag 15 december 2021 19:33 schreef Kaatje1 het volgende:
Wij kregen ooit een “outdoor” pakket. Er waren mensen blij mee, en sommigen ook niet. Maar de directie vond mij niet aardig toen ik de link maakte “out door = deur uit” en een survival pakket …in januari werd er een ontslaggolf bekend gemaakt en dat wist ik. Toen ik ook zei dat ze er beter voedsel in hadden kunnen doe voor degenen die een uitkering kregen kreeg ik later toch te horen dat dat soort opmerkingen toch echt niet konden
Heerlijk dit!
:P
Niet de ontslaggolf, maar je sarcasme.
pi_202635721
quote:
0s.gif Op woensdag 15 december 2021 19:33 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik vind hem wel sterk, een out door pakket terwijl je mensen in januari out de door stuurt _O-

Over bezuinigen in de zorg gesproken,

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_202635734
quote:
0s.gif Op woensdag 15 december 2021 19:34 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Kijken er hier meer mensen Masterchef? Waar de afgelopen jaren vaak zeekraal een ingrediënt was wat werd gebruikt heeft ieder tweede gerecht nu een "split sauce"
wtf is een split sauce

En zeekraal is niet te eten :r Ik lust eigenlijk alles. Behalve dat.
pi_202635750
Al het eelt op mijn tractorteen laat los. :o
pi_202635763
quote:
2s.gif Op woensdag 15 december 2021 19:36 schreef Lonaa het volgende:
Al het eelt op mijn tractorteen laat los. :o
Het oude eelt, zeg maar?
  woensdag 15 december 2021 @ 19:37:31 #126
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_202635770
Beste kerstpakketten ooit
3. Een kist gruwelijk goede wijnen
2. Een jaar abo op de Donald Duck (Iedere week genieten)
1. Een Apple TV, is een van de eerste modellen maar gebruik hem nog steeds
pi_202635787
quote:
0s.gif Op woensdag 15 december 2021 19:37 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Het oude eelt, zeg maar?
Ja, zeg maar de hele buitenste laag, onder mn teen. Daaronder is het zacht al babywangetjes. Maar niet geirriteerd.

Het is bijna zoals wanneer je vervelt, zeg maar. Zou het van het trauma komen? Andere tenen en andere grote teen heeft het niet
  woensdag 15 december 2021 @ 19:38:54 #128
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_202635805
quote:
0s.gif Op woensdag 15 december 2021 19:36 schreef Isabeau het volgende:

[..]
wtf is een split sauce

En zeekraal is niet te eten :r Ik lust eigenlijk alles. Behalve dat.
dit
Een witte of rode saus met een groene olie die zich scheidt
Ik vind Zeekraal erg lekker, maar begrijp dat het niet iedereen bevalt
  woensdag 15 december 2021 @ 19:39:06 #129
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_202635811
Ik heb nog nooit een slecht pakket gehad volgens mij.
Ik denk wel 1x niks. En een keer 2 extra vakantiedagen ofzo mja dat is ook prima. :D
  woensdag 15 december 2021 @ 19:41:31 #130
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_202635871
quote:
Ik vind het wedstrijdelement en het afzeikelement van dit soort programma’s heel erg irritant. :r
Siesta & Fiesta!
  woensdag 15 december 2021 @ 19:41:37 #131
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_202635873
Dit jaar nog niets gekregen. Weet niet of er wat komt.
  woensdag 15 december 2021 @ 19:42:29 #132
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_202635913
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2021 19:41 schreef Bramito het volgende:

[..]
Ik vind het wedstrijdelement en het afzeikelement van dit soort programma’s heel erg irritant. :r
Bij Masterchef wordt niet afgezeken, kritiek is inhoudelijk en vriendelijk.
pi_202635938
Er zitten gaten in de onderkant van mijn tong :o
Ik wil niet meer praten :X
  woensdag 15 december 2021 @ 19:43:37 #134
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_202635957
quote:
0s.gif Op woensdag 15 december 2021 19:42 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Bij Masterchef wordt niet afgezeken, kritiek is inhoudelijk en vriendelijk.
Buahahaha je moet de Spaanse versie eens kijken…
Siesta & Fiesta!
  woensdag 15 december 2021 @ 19:46:03 #135
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_202636024
Kerstpaketten is hier standaard eten en drank. Bij huidige werkgever is het een wat kleiner pakket met 2 flessen rood, 2 flessen cava, een paar iberico worsten en wat zoets.

Niks mis mee.
Siesta & Fiesta!
pi_202636031
Ach, er werd ooit eens een mission statement gelanceerd. Iedereen kreeg een kaart met de tekst en daarboven een foto van mensen. Een niet scherpe foto om herkenbaarheid te voorkomen. Mijn opmerking “de rvb ziet ons als wazige figuren vonden ze ook niet leuk.
En bij de lancering van iets, hadden ze een logo van een soort verkeersbord, pijl recht vooruit, pijl linksaf en pijl rechtsaf. Ik vond het duidelijk maken dat ze niet wisten welke kan ze op moesten.
Ook geen handen op elkaar :D
  woensdag 15 december 2021 @ 19:47:34 #137
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_202636059
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2021 19:46 schreef Bramito het volgende:
Kerstpaketten is hier standaard eten en drank. Bij huidige werkgever is het een wat kleiner pakket met 2 flessen rood, 2 flessen cava, een paar iberico worsten en wat zoets.

Niks mis mee.
Oh ja nu je dit zegt.

1x een slecht pakket gehad.
2 flessen slechte wijn en een raar hammetje met een goedkoop mes. :')
  woensdag 15 december 2021 @ 19:48:05 #138
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_202636073
quote:
0s.gif Op woensdag 15 december 2021 19:46 schreef Kaatje1 het volgende:
Ach, er werd ooit eens een mission statement gelanceerd. Iedereen kreeg een kaart met de tekst en daarboven een foto van mensen. Een niet scherpe foto om herkenbaarheid te voorkomen. Mijn opmerking “de rvb ziet ons als wazige figuren vonden ze ook niet leuk.
En bij de lancering van iets, hadden ze een logo van een soort verkeersbord, pijl recht vooruit, pijl linksaf en pijl rechtsaf. Ik vond het duidelijk maken dat ze niet wisten welke kan ze op moesten.
Ook geen handen op elkaar :D
_O-

Ze doen het er gewoon om.
Siesta & Fiesta!
  woensdag 15 december 2021 @ 19:51:59 #139
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_202636152
Vroegah toen ik als scholier en later student op het distributiecentrum van een slijter werkte, kregen we een officieus pakket. Plastic tas met, 1 blik siroop, 1 pak appelsientje, 1 fles rode wijn en een fles jenever. Heel aardig van de baas.
Siesta & Fiesta!
pi_202636348
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2021 19:46 schreef Bramito het volgende:

Niks mis mee.
Wel als je alcoholist, moslim of vegetariër bent 8-)
pi_202636398
quote:
7s.gif Op woensdag 15 december 2021 19:06 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Dat laatste is wel mooi toeval :D

Oh en ik heb nog steeds een heel fijne koeken/hapjespan via het UMCU :Y Kon je dan zelf uitzoeken op zo'n markt.
Ja, behalve als je gedetacheerd bent met een 0-urencontract :') Wat een karige bende het UMCU wat dat betreft ben. Met je 0-urenaanstelling krijg je dus geen kerstpakket, geen pas voor de parkeergarage, geen ding voor remote inloggen :') Treurige klassenpolitiek. In Amsterdam veel beter geregeld: iedereen,ook als je nog maar een maand in dienst bent, ook de stagiaires, allemaal een kerstpakket ^O^ Direct op je eerste dag is zijn je inloggegevens klaar en kun je ook vanuit huis inloggen ^O^

[ Bericht 0% gewijzigd door Clubsoda op 15-12-2021 20:08:38 ]
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  woensdag 15 december 2021 @ 20:01:02 #142
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_202636425
Mja, van de laatste twee hebben we er niet veel van hier. Jouw reactie (no offence hč)is ook precies de reden waarom ik het als werkgever meteen af zou schaffen. Je kan het nooit goed doen.
Siesta & Fiesta!
  Moderator woensdag 15 december 2021 @ 20:05:55 #143
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_202636589
quote:
0s.gif Op woensdag 15 december 2021 19:58 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Wel als je alcoholist, moslim of vegetariër bent 8-)
Je doet het nooit goed. Kun je wel iets verantwoords uit het reformschap kopen, maar grote kans dat dat een jaar nog onaangeroerd in de kast ligt :P

Ik heb een bol.com bon gekregen en een loonsverhoging van ¤250 :)
pi_202636765
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2021 20:01 schreef Bramito het volgende:
Mja, van de laatste twee hebben we er niet veel van hier. Jouw reactie (no offence hč)is ook precies de reden waarom ik het als werkgever meteen af zou schaffen. Je kan het nooit goed doen.
Persoonlijk vind ik dat je onbetaalde stagiaires nou juist een beetje in het zonnetje mag zetten. Die kosten je toch al geen cent. Maar goed dit ziekenhuis heeft ook een periode gekend dat de artsen een duurder kerstpakket kregen dan de verpleegkundige :') Het gaat niet eens alleen om de kerstpakketten maar om de hele stugge manier van communiceren.

Voor iedereen afschaffen is wat mij betreft ook prima, maar een beetje onderscheid gaan zitten maken tussen mensen vind ik echt vrij debiel.
pi_202636777
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2021 20:01 schreef Bramito het volgende:
Het is ook denk ik serieus de reden dat we dus nooit een voedselpakket krijgen -O- Vandaar dat ik Candaasje al de schuld gaf *O*
  Moderator woensdag 15 december 2021 @ 20:11:47 #146
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_202636790
Mijn broertje werkt nu voor de Schwarz Gruppe. Dat is onder andere het het moederbedrijf van Lidl.

Dat is dermate karig dat nadat m'n broertje in de groepsapp heeft laten zien wat er in zit (hij had als van de eerste een opgehaald), nog niemand anders de moeite heeft gedaan om het af te halen.
  woensdag 15 december 2021 @ 20:22:00 #147
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_202637079
quote:
0s.gif Op woensdag 15 december 2021 20:11 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Het is ook denk ik serieus de reden dat we dus nooit een voedselpakket krijgen -O- Vandaar dat ik Candaasje al de schuld gaf *O*
Mja, een beetje jammer wel.
Siesta & Fiesta!
  woensdag 15 december 2021 @ 20:23:52 #148
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_202637139
quote:
0s.gif Op woensdag 15 december 2021 20:10 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Persoonlijk vind ik dat je onbetaalde stagiaires nou juist een beetje in het zonnetje mag zetten. Die kosten je toch al geen cent. Maar goed dit ziekenhuis heeft ook een periode gekend dat de artsen een duurder kerstpakket kregen dan de verpleegkundige :') Het gaat niet eens alleen om de kerstpakketten maar om de hele stugge manier van communiceren.

Voor iedereen afschaffen is wat mij betreft ook prima, maar een beetje onderscheid gaan zitten maken tussen mensen vind ik echt vrij debiel.
Mijn reactie was op Isabeau. Ik had blijkbaar niet gequote.
Siesta & Fiesta!
pi_202637216
Die tintelshop heeft de hebbedingetjes in guitige categorieën staan:

De categorie 'Feestelijk genieten' wordt gevuld met drank.

Dus dat is dudelik. Feest = drank en drank = feest.

In 'Genieten voor jezelf' vinden we

Een gezichtsmassagestaaf :D :o
Hoe nostalgisch! Die mevrouw ook :+
  Moderator woensdag 15 december 2021 @ 20:29:34 #150
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_202637299
Ik zag dit net in de Jumbo

:')

Wat ik lees:

Ben u lui en te beroerd om zelf een kookboek te openen?
Met dit potje zout, suiker en palmvet maken wij dikke winst terwijl u uzelf masterchef waant.
pi_202637394
quote:
0s.gif Op woensdag 15 december 2021 20:29 schreef derLudolf het volgende:
Ik zag dit net in de Jumbo
[ afbeelding ]

:')

Wat ik lees:

Ben u lui en te beroerd om zelf een kookboek te openen?
Met dit potje zout, suiker en palmvet maken wij dikke winst terwijl u uzelf masterchef waant.
Het staat zo te zien dan ook boven het koelschap met ramsj-vlees :')
pi_202637433
ramsj O+
pi_202637447
quote:
Yep, wij :)
Ik kan ook heeeeel goed split sauceseseses maken >;)
pi_202637528

ehhh whut?
pi_202637564
quote:
19s.gif Op woensdag 15 december 2021 20:26 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
:D
Zo'n wehkampstaaf _O-
pi_202637666
quote:
19s.gif Op woensdag 15 december 2021 20:26 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Dit is zo hilarisch dat ik benieuwd ben naar alle andere categorieën!
pi_202637715
Wat ben je scherp zeg @Kaatje1 _O_ met de opmerkingen.

Zoveel miljarden!!! in regeerakkoord.
En de mensen in Groningen dan, in Zuid-Limburg, de toeslagenschandalen. Nondedju.

@Tele6 Succes!

@sigme das lastig eten ook zeg, met een stukke tong.

Over Kerstdozen nog: dankzij umcu hadden wij ein.de.lijk een compleet zes persoons servies. Het was nogal een zootje met allerlei verschillende borden.
Vanwege goede prestaties bla bla bla kregen wij ieder een vvv bon van 200 gulden. ~:)
pi_202637748
En derLudolf: salarisverhoging. Dat is het allerbeste. Structureel.
Gefeliciteerd🎉

Doet mij denken aan @Lonaa Weet F al meer?
pi_202637762
quote:
7s.gif Op woensdag 15 december 2021 19:00 schreef sigme het volgende:

[..]
Mijn lief reed 23 jaar voor een supermarktketen. Dat was altijd een mooie doos met voer en 1 oneetbaar ding. Weekendtas & elektrische hapjespan herinner ik me. De eerste hebben we nog. Toen was het nog Laurus.
Die tas heb ik ook nog staan! Ik werkte daar als caissičre.
pi_202637855
quote:
0s.gif Op woensdag 15 december 2021 20:46 schreef Tuindier het volgende:

[..]
Die tas heb ik ook nog staan! Ik werkte daar als caissičre.
Ja, die tas komt her en der wel bij mensen nog te pas. Het is best een goede tas. Toen had Laurus nog geld.
Uiteindelijk werd Laurus veel te duur voor de klant omdat ze veel te fatsoenlijk met hun personeel omgingen.
pi_202637862
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2021 20:45 schreef AnneX het volgende:
En derLudolf: salarisverhoging. Dat is het allerbeste. Structureel.
Gefeliciteerd🎉

Doet mij denken aan @:Lonaa Weet F al meer?
Nope. Er is een gesprek geweest en daarna geen belletje dus ik denk dat het goed komt.
  Moderator woensdag 15 december 2021 @ 20:52:22 #162
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_202637904
Collega vertelde me dat ik als ik thuis Inventor (de 3D versie van AutoCAD, kost ¤2900 per jaar) wou instaleren ik gewoon met m'n account van het werk kon inloggen. Dat ben ik nu dus aan het doen.

Voor de excel fetishisten als @sigme Wisten jullie trouwens dat Inventor het niet doet als je geen Excel op je pc hebt? :') Eigenlijk is het een grote spreadsheet met parameters.
  Moderator woensdag 15 december 2021 @ 20:53:00 #163
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_202637923
quote:
7s.gif Op woensdag 15 december 2021 20:32 schreef sigme het volgende:

[..]
Het staat zo te zien dan ook boven het koelschap met ramsj-vlees :')
Dat woord ken ik van de goede boekhandel uit Wageningen, die had altijd ramsj achterin de winkel :Y
pi_202637986
quote:
2s.gif Op woensdag 15 december 2021 20:50 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Nope. Er is een gesprek geweest en daarna geen belletje dus ik denk dat het goed komt.
Pfffft.

Er staat een hoge kerstboom met lichtjes voor de deur in het plantsoen, zoals ik eerder meldde. 🎄
Daarin hangt nu een kaartje o|O met de beste wensen voor de mensen in de culchat.
Dat ‘Alles en een Heleboel’ goed gaat komen. En eigenlijk voor alle fokkers.
En voor iedereen. 😘

Side note: eigenlijk vind ik het onzin. Ach niemand leest het en het hangt er maar mooi te wensen.
pi_202638002
quote:
14s.gif Op woensdag 15 december 2021 20:53 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Dat woord ken ik van de goede boekhandel uit Wageningen, die had altijd ramsj achterin de winkel :Y
quote:
In het boekenvak wordt de aanduiding ramsj (Jiddisch voor “ongeregeld goed, rommel”) gebruikt voor boeken die tegen scherpe prijzen op de markt gebracht worden.
Door de vaste boekenprijs kunnen boeken niet goedkoper dan de vaste boekenprijs verkocht worden, tenzij via de formele ramsj-route.
pi_202638081
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2021 20:55 schreef AnneX het volgende:

Pfffft.

Er staat een hoge kerstboom met lichtjes voor de deur in het plantsoen, zoals ik eerder meldde. 🎄
Daarin hangt nu een kaartje o|O met de beste wensen voor de mensen in de culchat.
En voor iedereen. 😘

Side note: eigenlijk vind ik het onzin. Ach niemand leest het en het hangt er maar mooi te wensen.
Ik vind lief O+
pi_202638147
quote:

[..]
Pfffft.

En voor iedereen. 😘

Lief
pi_202638199
quote:
7s.gif Op woensdag 15 december 2021 20:50 schreef sigme het volgende:

[..]
Ja, die tas komt her en der wel bij mensen nog te pas. Het is best een goede tas. Toen had Laurus nog geld.
Uiteindelijk werd Laurus veel te duur voor de klant omdat ze veel te fatsoenlijk met hun personeel omgingen.
De badjas is ook niet te lang geleden pas weg gegaan volgens mij. Goed spul.
pi_202638260
quote:

[..]
Pfffft.

En voor iedereen. 😘

Ik vind het mooi en liefdevol O+
pi_202638380
quote:
7s.gif Op woensdag 15 december 2021 21:06 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Ik vind het mooi en liefdevol O+
Ik ook O+

Ik vind het rot voor jullie van het huis. Zo jammer dat het zo moet.
Spoilers!
pi_202638479
Zo dat was weer een werk/bezorgdag van 12u.
Ik werk deze week meer dan de afgelopen 8 jaar bij elkaar :')
pi_202638545
Nou ja, het verbaasde mijzelve ook. Wat ik al niet heb geschamperd als ik erlangs zappte op tv.

Morgen even een pic maken.

Trouwens net komt Brigitte Kaandorp voorbij in de ‘blote borsten’scene bij de slimste mens.
Mn.AX werd gevraagd er toen voor gaan staan vanwege lengte, zodat zij zich kon verkleden. Deel van de scene.
Met zijn rug ernaar toe.😉
pi_202638602
Kerstpakketten blijven toch heerlijke gespreksonderwerpen O+

Mijn meest matige: papieren zakje met daarin een waxinelichtje. Van Amnesty International dus die steunden we daarmee ook. Nu kies ik al liever mijn eigen goede doelen, maar als dat lijdt tot een boterhammenzak die licht geeft* vind ik het echt wat matig.

* twee dagen later een spoedmail: je moest zelf zorgen voor een glaasje voor om je waxinelichtje, anders vloog de zak in de fik :') :') :')
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_202638615
*chips uit kerstpakket vreet*

Morgen naar kantoor, naar verluidt wachten daar twee kadootjes en een kerstpakket op me *O*
pi_202639058
Jongens, help mij eens.

Is dit leuk om op kurk te laten afdrukken? Ik wil een beetje een oude uitstraling, maar gewoon op papier is ook weer een beetje saai. En dan iets voor op een werkkamer (dat huis heeft zoveel kamers, collega heeft vast wel een werkkamer :D ) waar je dan nog dingen in kunt prikken ook....

Foto vanuit het archief: https://www.bhic.nl/memor(...)=moer&rows=1&page=12

Hier staan van die kurkdingen: https://www.fotofabriek.nl/producten/wanddecoratie/foto-op-kurk/

Verder doe ik gewoon fudge en bonbons ofzo. En een bruisbal want ze heeft geloof ik ook een bad.
(We hebben geen lijstjes gemaakt... dus dit is vreselijk, want ik hou van een persoonlijk 'iets'..... ik was eerst op zoek naar anatomische plaatsen/schetsen van exoten, maar das dus bijna niet te vinden. Of stervensduur. Dus dat werd hem niet.)
  woensdag 15 december 2021 @ 21:41:32 #176
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_202639072
quote:
11s.gif Op woensdag 15 december 2021 19:43 schreef sigme het volgende:
Ik moet nu denken aan een omgekeerde Surinaamse pad :@ :P
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 15 december 2021 @ 21:50:56 #177
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_202639238
oh dat is zo pijnlijk
quote:
11s.gif Op woensdag 15 december 2021 19:43 schreef sigme het volgende:
Dat is zo pijnlijk :*

Huizenprijs: maart 2020 gekocht 206000, verkocht april 2021 255000. niet normaal
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  woensdag 15 december 2021 @ 21:58:37 #178
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_202639359
kerstpakket... kan hem niet halen.
gisteren geopereerd aan hand en ellenboog.
12 uur de operatiekamer binnen gerold en toen was het half 2 met arm in verband :D
fascinerend was/is dat zeg! >:)
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_202639501
quote:
7s.gif Op woensdag 15 december 2021 21:40 schreef Candaasje het volgende:
Jongens, help mij eens.

Is dit leuk om op kurk te laten afdrukken? Ik wil een beetje een oude uitstraling, maar gewoon op papier is ook weer een beetje saai. En dan iets voor op een werkkamer (dat huis heeft zoveel kamers, collega heeft vast wel een werkkamer :D ) waar je dan nog dingen in kunt prikken ook....

Hier staan van die kurkdingen: https://www.fotofabriek.nl/producten/wanddecoratie/foto-op-kurk/

Verder doe ik gewoon fudge en bonbons ofzo. En een bruisbal want ze heeft geloof ik ook een bad.
(We hebben geen lijstjes gemaakt... dus dit is vreselijk, want ik hou van een persoonlijk 'iets'..... ik was eerst op zoek naar anatomische plaatsen/schetsen van exoten, maar das dus bijna niet te vinden. Of stervensduur. Dus dat werd hem niet.)
Ik vind het een mooie foto en een mooi idee :Y
pi_202639518
Ik kreeg vanmiddag een mailtje van de universiteit, ik krijg ook een kerstpakketje omdat ik studentassistent was de afgelopen maanden *G*

Je kan kiezen uit allerlei bonnen voor lokale winkels en voor goede doelen. Ik heb nu een bon van ¤25 voor bij de hardloopwinkel. Dat is toch weer een halve hardloopschoen of zo *G* :P
  Moderator woensdag 15 december 2021 @ 22:09:11 #181
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_202639581
quote:
Jongens, help mij eens.

Barietpapier :D

Hoewel, geen idee of dat veganistisch is, film sowieso niet.
pi_202639629
quote:
Jongens, help mij eens.

Leuk idee!

Ik ben vandaag langs de Rituals gerend. Klaar :@
pi_202639651
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2021 22:09 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Barietpapier :D

Hoewel, geen idee of dat veganistisch is, film sowieso niet.
Zou ik ook niet weten hoor :D

Maar ik ga voor de kurk.

Ik heb net ook een nijlpaard-bruisbal gevonden. Die gaat er dus ook bij. En Fudge. Nou, dan vind ik het wel gezegend. 8-)
pi_202639687
Ik vind het ook gezegend @Candaasje . :7
pi_202639698
quote:
7s.gif Op woensdag 15 december 2021 22:12 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Maar ik ga voor de kurk.

Ik heb net ook een nijlpaard-bruisbal gevonden. Die gaat er dus ook bij. En Fudge. Nou, dan vind ik het wel gezegend. 8-)
WAAR?!?!?

*nijlpaardminnende vriendin neeft*
pi_202639713
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2021 22:14 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
WAAR?!?!?

*nijlpaardminnende vriendin neeft*
Lush! https://www.lush.com/nl/n(...)-christmas-bath-bomb
pi_202639732
quote:
Dit had ik kunnen weten, maar de kerst Lush is dit jaar totaal aan me voorbij gegaan :D :@
  Moderator woensdag 15 december 2021 @ 22:18:36 #188
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_202639779
quote:
7s.gif Op woensdag 15 december 2021 22:12 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Maar ik ga voor de kurk.

Niet dus
https://www.ilfordphoto.com/faqs/advice-vegans-faqs/

Creatief met kurk. :+

In principe kun je op elk metaal materiaal afdrukken. Ik grijp deze mogelijkheid even aan om te spammen, want Lina is een tof mens O+
pi_202639883
Het voordeel van geen huis kunnen kopen is weer dat je geld genoeg hebt om ook voor jezelf bonbons en fudge te kopen. En Lush shampoo. En nu nog even op jacht naar een kerstcadeau voor vriend.

#omdenken 8-)
pi_202640453
Huis…zie in de nieuwsbrief net een app. 85 m2/ 2 kamers/ pieterskerkhof utrecht staan.
¤1800,- / maand excl. :D
pi_202640613
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2021 22:47 schreef AnneX het volgende:
Huis…zie in de nieuwsbrief net een app. 85 m2/ 2 kamers/ pieterskerkhof utrecht staan.
Oef
  woensdag 15 december 2021 @ 22:57:18 #192
370431 drakin
vurig typje
pi_202640703
40+ Invasie over?

Kerstpakket haal ik niet dit jaar, ga nog even bij de Sligro kijken of er wat soeps is, maar ik vind het allemaal nog niet veel aan dit jaar. Heb er ook geen zin in zo'n pakket, wel zin in lekkere dingetjes maken en een flesje wijn opentrekken O+
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_202640708
@Candaasje je kent deze constructie vast al, maar je kunt het voorbehoud van een bouwtechnische keuring omzeilen door snel na acceptatie bod een keuring uit te laten voeren. Dan traineer je vervolgens het tekenen van het koopcontract nog met een dag, en dan heb je het rapport van de keuring zelfs al binnen voordat je drie dagen wettelijke bedenktijd ingaan. Datzelfde heb ik gedaan met de taxatie, zodat ik eigenlijk alle informatie al had nog voordat ik koopcontract had getekend. Dan loop je natuurlijk alsnog het risico dat de wereldeconomie in elkaar stort, maar dat nam ik dan maar voor lief.

Verder ben ik best blij met ons kerstpakket; voor iedereen plantaardig voedsel en alcoholvrij. Nee, dat laatste had van mij niet gehoeven, maar een beetje rekening houden met geheelonthouders kan ook geen kwaad *O*
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_202641237
@AnneX ik zag net iets op instagram op een kledingmaak pagina. Een dame werkt aan kopie van een baljurk van Sissi. Alleen al in de petticoat en onderrokken zit al 400 uur werk :o
pi_202641301
quote:
0s.gif Op woensdag 15 december 2021 23:22 schreef Kaatje1 het volgende:
@:AnneX ik zag net iets op instagram op een kledingmaak pagina. Een dame werkt aan kopie van een baljurk van Sissi. Alleen al in de petticoat en onderrokken zit al 400 uur werk :o
😂 Dan begin er niet meer aan. 400 uur!?

Mis je mij al op insta? Doe/heb ik niet. Geen tijd. Snap ik niet (meer).
pi_202641372
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2021 23:25 schreef AnneX het volgende:

[..]
😂 Dan begin er niet meer aan. 400 uur!?

Mis je mij al op insta? Doe/heb ik niet. Geen tijd. Snap ik niet (meer).
Ik kijk veel op instagram over kledingmaak pagina’s. Daar kwam ik dit ook tegen. Dame heeft dus alles met de hand gemaakt. Ben er nog niet achter of ze ook de echte jurk maakt of dat dat iemand anders doet
  woensdag 15 december 2021 @ 23:30:51 #197
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_202641397
quote:
99s.gif Op woensdag 15 december 2021 22:57 schreef drakin het volgende:
40+ Invasie over?

Kerstpakket haal ik niet dit jaar, ga nog even bij de Sligro kijken of er wat soeps is, maar ik vind het allemaal nog niet veel aan dit jaar. Heb er ook geen zin in zo'n pakket, wel zin in lekkere dingetjes maken en een flesje wijn opentrekken O+
:W
Same shit, different day
SC hopper present
  woensdag 15 december 2021 @ 23:34:15 #198
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_202641468
Wel ff wennen, een SC zonder topicteller :o
Same shit, different day
SC hopper present
  woensdag 15 december 2021 @ 23:35:12 #199
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_202641489
quote:
99s.gif Op woensdag 15 december 2021 22:57 schreef drakin het volgende:
40+ Invasie over?

Stelde je dan je eigen pakket samen (de andere jaren dan)
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espaņol
Come On
  woensdag 15 december 2021 @ 23:37:00 #200
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_202641525
quote:
88s.gif Op woensdag 15 december 2021 23:34 schreef Koen66 het volgende:
Ja nu je het zegt .. iet eens opgevallen trouwens.. zouden ze ook al aan de #4444 zitten
Musica Espaņol
Come On
  woensdag 15 december 2021 @ 23:38:44 #201
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_202641550
quote:
99s.gif Op woensdag 15 december 2021 23:37 schreef chufi het volgende:

[..]
Ja nu je het zegt .. iet eens opgevallen trouwens.. zouden ze ook al aan de #4444 zitten
Of misschien zelfs boven de 10k al
Same shit, different day
SC hopper present
  woensdag 15 december 2021 @ 23:41:24 #202
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_202641586
quote:
88s.gif Op woensdag 15 december 2021 23:38 schreef Koen66 het volgende:

[..]
Of misschien zelfs boven de 10k al
Ja je weet het niet en terugtellen ga ik niet doen
Musica Espaņol
Come On
  woensdag 15 december 2021 @ 23:43:21 #203
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_202641613
quote:
99s.gif Op woensdag 15 december 2021 23:41 schreef chufi het volgende:

[..]
Ja je weet het niet en terugtellen ga ik niet doen
Dat valt me tegen van je :+
Same shit, different day
SC hopper present
  woensdag 15 december 2021 @ 23:46:00 #204
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_202641663
quote:
88s.gif Op woensdag 15 december 2021 23:43 schreef Koen66 het volgende:

[..]
Dat valt me tegen van je :+
Meer iets voor een modje hier om te fixen
Musica Espaņol
Come On
  woensdag 15 december 2021 @ 23:46:37 #205
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_202641674
quote:
99s.gif Op woensdag 15 december 2021 23:46 schreef chufi het volgende:

[..]
Scriptje oid
Same shit, different day
SC hopper present
  woensdag 15 december 2021 @ 23:48:15 #206
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_202641708
quote:
88s.gif Op woensdag 15 december 2021 23:46 schreef Koen66 het volgende:

[..]
Scriptje oid
Iets voor Moni
Musica Espaņol
Come On
  woensdag 15 december 2021 @ 23:50:15 #207
370431 drakin
vurig typje
pi_202641743
quote:
88s.gif Op woensdag 15 december 2021 23:30 schreef Koen66 het volgende:

[..]
:W
Koen O+ :W
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
  woensdag 15 december 2021 @ 23:52:12 #208
370431 drakin
vurig typje
pi_202641778
quote:
99s.gif Op woensdag 15 december 2021 23:35 schreef chufi het volgende:

[..]
Stelde je dan je eigen pakket samen (de andere jaren dan)
FHF een paar keer een pakket van gehad en via werk, maar als ZZPer mag je ook 1 zelf kopen en dan van de kosten aftrekken.
  woensdag 15 december 2021 @ 23:53:25 #209
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_202641797
quote:
99s.gif Op woensdag 15 december 2021 23:52 schreef drakin het volgende:

[..]
FHF een paar keer een pakket van gehad en via werk, maar als ZZPer mag je ook 1 zelf kopen en dan van de kosten aftrekken.
Leuk, je eigen pakket kopen :)
Same shit, different day
SC hopper present
  woensdag 15 december 2021 @ 23:54:37 #210
370431 drakin
vurig typje
pi_202641828
quote:
88s.gif Op woensdag 15 december 2021 23:53 schreef Koen66 het volgende:

[..]
Leuk, je eigen pakket kopen :)
Vorig jaar gedaan *O*

SPOILER
  woensdag 15 december 2021 @ 23:55:59 #211
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_202641858
quote:
99s.gif Op woensdag 15 december 2021 23:52 schreef drakin het volgende:

[..]
Ja zoiets verwachte ik al
Musica Espaņol
Come On
  Moderator woensdag 15 december 2021 @ 23:57:20 #212
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_202641877
quote:
99s.gif Op woensdag 15 december 2021 23:46 schreef chufi het volgende:

[..]
Welke mod :')
  woensdag 15 december 2021 @ 23:58:09 #213
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_202641886
quote:
10s.gif Op woensdag 15 december 2021 23:57 schreef derLudolf het volgende:

[..]
jij ? Maar jullie mogen het natuurlijk ook zo laten
Musica Espaņol
Come On
  woensdag 15 december 2021 @ 23:58:32 #214
370431 drakin
vurig typje
pi_202641889
quote:
10s.gif Op woensdag 15 december 2021 23:57 schreef derLudolf het volgende:

[..]
1 die zin heeft om te tellen _O-
  woensdag 15 december 2021 @ 23:59:13 #215
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_202641895
quote:
99s.gif Op woensdag 15 december 2021 23:58 schreef drakin het volgende:

[..]
Dat was ooit wel iets voor Haags geweest
Same shit, different day
SC hopper present
pi_202641904
quote:
88s.gif Op woensdag 15 december 2021 23:59 schreef Koen66 het volgende:

[..]
Dat was ooit wel iets voor Haags geweest
Drukte over cijfers doe je maar in andere sc's }:|
  donderdag 16 december 2021 @ 00:03:47 #217
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_202641926
quote:
99s.gif Op donderdag 16 december 2021 00:00 schreef drakin het volgende:

[..]
Drukte over cijfers doe je maar in andere sc's }:|
Jij hebt vast trek
Musica Espaņol
Come On
pi_202642034
quote:
0s.gif Op woensdag 15 december 2021 19:38 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
dit
Een witte of rode saus met een groene olie die zich scheidt
Ik vind Zeekraal erg lekker, maar begrijp dat het niet iedereen bevalt
Wij aten voor t eerst risotto met o.a. zeekraal. Echt _O_
pi_202642040
quote:
Is dat niet ergens na te gaan?
Misschien weet @Arcee dit?
pi_202642042
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2021 22:47 schreef AnneX het volgende:
:o
Wel mooi wonen O+
pi_202642047
Als je kleinzoon vandaag 12 is... dan eh voel ik me ook best wel een tikkie belegen.
Over 40+ gesproken... maak daar maar 60+ van _O-
pi_202642050
5 :B
pi_202642185
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2021 00:36 schreef Blues het volgende:

[..]
:o
Wel mooi wonen O+
Ja.
N.B. met trap o|O

En feli aan belegen oma met jarige kl.zoon🎉
pi_202642398
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2021 00:37 schreef Blues het volgende:
Als je kleinzoon vandaag 12 is... dan eh voel ik me ook best wel een tikkie belegen.
Oep mijn oudste kleinzoon wordt 18 vandaag :D
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_202642400
quote:
99s.gif Op woensdag 15 december 2021 23:58 schreef drakin het volgende:

[..]
Leonos _O_
pi_202642407
quote:
Arme jij!!!
pi_202642409
quote:
O hoe komt het dat je geen smaak en reuk hebt dan?
pi_202642476
quote:
0s.gif Op donderdag 16 december 2021 06:42 schreef Dotteke het volgende:

[..]
O hoe komt het dat je geen smaak en reuk hebt dan?
Kerona. /nietLuckyStrikemaarwelopdehoogte
pi_202642490
Zou sowieso wel de beste gok zijn voor de verklaring voor reuk- en smaakverlies de afgelopen 21 maanden :7
pi_202642555
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2021 07:15 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Kerona. /nietLuckyStrikemaarwelopdehoogte
O dat is minder, beterschap
  donderdag 16 december 2021 @ 07:41:40 #231
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_202642588
Ik heb spierpijn }:|

* Barreltje wil ook graag wat medelijden
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_202642597
quote:
0s.gif Op donderdag 16 december 2021 07:41 schreef Barreltje het volgende:
Ik heb spierpijn }:|

* Barreltje wil ook graag wat medelijden
Niemand in de buurt die je een massage kan geven
heeft zooooo veel medelijden met Barreltje
  donderdag 16 december 2021 @ 07:44:09 #233
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_202642598
quote:
0s.gif Op donderdag 16 december 2021 07:43 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Niemand in de buurt die je een massage kan geven
[me=Dotteke]heeft zooooo veel medelijden met Barreltje[/me]
Daar heb ik nou juist die spierpijn aan overgehouden :+
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_202642601
quote:
0s.gif Op donderdag 16 december 2021 07:44 schreef Barreltje het volgende:

[..]
O te hard gedaan?
pi_202642795
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2021 00:37 schreef Blues het volgende:
Wacht maar tot ze hun rijbewijs halen. Of kinderen krijgen. Huuuu.
pi_202642816
Mogguh :O Mini nog maar een dagje thuis gehouden. Hij klinkt nog lichtverkouden. Als ik alle richtlijnen een beetje lees zou het na 7-10 dagen wel klaar moeten zijn met de besmettelijkheid, maar moet ook 24 uur klachtenvrij zijn. Dat hele klachtenvrij vind ik een lastig begrip. Betekent dat hij echt geen enkele klacht meer mag hebben? Ook geen volle neus etc? Dan kan ik hem beter thuis houden tot de zomer _O-
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  donderdag 16 december 2021 @ 08:30:43 #237
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_202642824
quote:
0s.gif Op donderdag 16 december 2021 08:29 schreef PdeHoog het volgende:
Mogguh :O Mini nog maar een dagje thuis gehouden. Hij klinkt nog lichtverkouden. Als ik alle richtlijnen een beetje lees zou het na 7-10 dagen wel klaar moeten zijn met de besmettelijkheid, maar moet ook 24 uur klachtenvrij zijn. Dat hele klachtenvrij vind ik een lastig begrip. Betekent dat hij echt geen enkele klacht meer mag hebben? Ook geen volle neus etc? Dan kan ik hem beter thuis houden tot de zomer _O-
Heel apart als hij niemand ziet en tot de zomer toch een volle neus heeft he ;)

Maar ik vond zelf het stukje geen klachten ook heel lastig hoor, Want wanneer heb je nou ECHT geen klachten meer?
  Moderator / Redactie Sport donderdag 16 december 2021 @ 08:52:54 #238
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_202643004
Mogge :W

Hybride kerst vandaag. De helft thuis en de helft op kantoor. Een digitale escape room en een leuke quiz :)
  donderdag 16 december 2021 @ 08:56:23 #239
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_202643033
quote:
0s.gif Op donderdag 16 december 2021 08:52 schreef borisz het volgende:
Mogge :W

Hybride kerst vandaag. De helft thuis en de helft op kantoor. Een digitale escape room en een leuke quiz :)
Leuk! wij hadden laatst ook digitale escape room, was veel leuker dan gedacht! *O*
  Moderator / Redactie Sport donderdag 16 december 2021 @ 09:02:21 #240
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_202643092
quote:
0s.gif Op donderdag 16 december 2021 08:56 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Leuk! wij hadden laatst ook digitale escape room, was veel leuker dan gedacht! *O*
Vorig jaar hadden een spelletje met groepsopdrachten. Dat bleek grappiger dan gedacht. Nu dus een escaperoom :)
Er is wel besloten om in april of mei kerst eens goed in te halen als corona weer onder controle is 8-)

Er is nog wel een kleine afterparty voor wie er op kantoor is. De vriezer en koelkast is goed gevuld O-)
  donderdag 16 december 2021 @ 09:08:34 #241
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_202643151
Ben blij dat ik thuis werk, bizar mistig hier, geen 50 meter zicht
pi_202643204
Ik heb zometeen gewoon cursus. Niks feest & escape.
pi_202643215
Online natuurlijk, want wij hebben alles weer online. Ik vind het helemaal prima. In oktober wat collega's even in het echt op kantoor gezien, ik kan er wel weer een jaar zonder :')
pi_202643278
Wij hebben vandaag een online borrel. Denk dat ik dit jaar ook niet meer naar kantoor ga. Afgelopen dinsdag waren er wel twee collega's bij mij thuis om samen te werken. Dat was ook wel fijn. Misschien doen we dat nog wel wat vaker.
pi_202643285
Hier ook mistig, en nog een dagje thuis. Probeer de exposure van kantoor met het oog op kerst toch zo veel mogelijk te beperken, ook al zorgt dat af en toe voor een last-minute ritje die kant op.
  Moderator donderdag 16 december 2021 @ 09:36:29 #246
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_202643390
Zouden normaal gesproken vandaag naar een goed (en duur) steakhouse gaan, maar ja...

Verder geen kerst gebeuren.
pi_202643471
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2021 09:36 schreef derLudolf het volgende:
Zouden normaal gesproken vandaag naar een goed (en duur) steakhouse gaan, maar ja...

Verder geen kerst gebeuren.
Ik zou ook uit eten gaan, nu zit ik gewoon thuis met de Kerst.
Denk dat iedereen de plannen om heeft moeten gooien helaas.
  Moderator donderdag 16 december 2021 @ 09:59:08 #248
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_202643643
quote:
0s.gif Op donderdag 16 december 2021 09:43 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ik zou ook uit eten gaan, nu zit ik gewoon thuis met de Kerst.
Denk dat iedereen de plannen om heeft moeten gooien helaas.
Oh ja, met de familie hebben we begin december al een streep doorgezet. Was te verwachten dat kerst kut zou worden als de scholen open bleven.
pi_202643645
Hier ook mistig.

Stage-eindpresentatie ging goed *G*
M'n begeleider had 4 collega's erbij om naar m'n presentatie te komen luisteren. Ze waren enthousiast. En m'n verhaal liep goed genoeg dat ze onderweg niet al te vaak vragen hadden, ook al was wat ik heb gedaan niet helemaal hun vakgebied.
Ik heb alle vragen goed kunnen beantwoorden *G*
tenzij de vragen totaal niet over m'n presentatie gingen, maar daar had m'n begeleider me al voor gewaarschuwd (dat z'n collega's de neiging hebben om presentaties tot wilde brainstormsessies te maken) en hij beantwoordde die vragen als hij kon. ^O^

nu weer van de adrenaline af komen. * Tele6 haalt diep adem >:O
  Moderator donderdag 16 december 2021 @ 10:02:51 #250
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_202643689
Wakker worden uit coma en horen dat je pa al dood is sinds je in coma raakte.

https://dvhn.nl/drenthe/Z(...)e-gaan-27342643.html
  donderdag 16 december 2021 @ 10:04:00 #251
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_202643700
quote:
0s.gif Op donderdag 16 december 2021 09:59 schreef Tele6 het volgende:
Hier ook mistig.

M'n begeleider had 4 collega's erbij om naar m'n presentatie te komen luisteren. Ze waren enthousiast. En m'n verhaal liep goed genoeg dat ze onderweg niet al te vaak vragen hadden, ook al was wat ik heb gedaan niet helemaal hun vakgebied.
tenzij de vragen totaal niet over m'n presentatie gingen, maar daar had m'n begeleider me al voor gewaarschuwd (dat z'n collega's de neiging hebben om presentaties tot wilde brainstormsessies te maken) en hij beantwoordde die vragen als hij kon. ^O^

Wat goed! *O*
pi_202643707
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2021 09:59 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Oh ja, met de familie hebben we begin december al een streep doorgezet. Was te verwachten dat kerst kut zou worden als de scholen open bleven.
Ik vind het belangrijker dat die kids geen achterstanden oplopen dan dat wij een goeie kerst hebben eigenlijk. En als je afhankelijk bent van een restaurant om een goeie kerst te hebben……
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_202643712
quote:
Hier ook mistig.

Top *O*
pi_202643729
quote:
Hier ook mistig.

Wat een lekker gevoel dit! Gefeliciteerd *O* *O* *O*
pi_202643732
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2021 10:02 schreef derLudolf het volgende:

O erg, het artikel is niet te lezen moet je een abo voor hebben :D
  Moderator donderdag 16 december 2021 @ 10:07:12 #256
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_202643736
quote:
0s.gif Op donderdag 16 december 2021 10:04 schreef PdeHoog het volgende:

[..]
Ik vind het belangrijker dat die kids geen achterstanden oplopen dan dat wij een goeie kerst hebben eigenlijk. En als je afhankelijk bent van een restaurant om een goeie kerst te hebben……
2004 was denk ik laatste keer dat we uit eten gingen met kerst? We zijn altijd met de hele familie. 25 man. Het advies is nu om dat niet te doen.
  Moderator donderdag 16 december 2021 @ 10:08:23 #257
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_202643752
quote:
0s.gif Op donderdag 16 december 2021 10:06 schreef Dotteke het volgende:

[..]
O erg, het artikel is niet te lezen moet je een abo voor hebben :D
Nja eerste regels zijn goede samenvatting. Benieuwd wanneer ie weer krachtig genoeg is om wappie meuk op FB te pleuren
pi_202643762
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2021 10:08 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Nja eerste regels zijn goede samenvatting. Benieuwd wanneer ie weer krachtig genoeg is om wappie meuk op FB te pleuren
Ik het een wappie? Ik ken hem niet
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 16 december 2021 @ 10:10:52 #259
862 Arcee
Look closer
pi_202643771
quote:
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2021 00:35 schreef Blues het volgende:

[..]
Is dat niet ergens na te gaan?
Misschien weet @:Arcee dit?
Natuurlijk. :7

Dit is #2942. :s)
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_202643788
quote:
Hier ook mistig.

Fijn @Tele6 ! Soms ook wel fijn om te merken dat je zoiets in korte tijd gewoon goed in elkaar kunt zetten? En vergeet niet dat je zelf vaak gewoon de expert bent.

Welke vinkjes moet je nu nog meer verdienen voor je naar de examencommisie kunt?
pi_202643791
quote:
Hier ook mistig.

_O_
Spoilers!
  Moderator donderdag 16 december 2021 @ 10:16:26 #262
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_202643823
quote:
0s.gif Op donderdag 16 december 2021 10:04 schreef PdeHoog het volgende:

[..]
Het gaat mij overigens nog niet zo zeer om mijn eigen kerst, maar meer om de algehele corona situatie.

Dat de zorg overwerkt is, is mijn belangrijkste reden voor strenge maatregelen.
  Moderator donderdag 16 december 2021 @ 10:16:50 #263
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_202643828
quote:
Hier ook mistig.

^O^ ^O^
pi_202643849
Well done @Tele6!! O+ *O*
pi_202643999
Ik ga er eigenlijk niet van uit dat mijn werkgever dit jaar iets aan kerst gaat doen; dan hadden ze dat logistiek gezien al wel gemeld moeten hebben nu...
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_202644011
quote:
0s.gif Op donderdag 16 december 2021 07:44 schreef Barreltje het volgende:

[..]
quote:
0s.gif Op donderdag 16 december 2021 07:44 schreef Dotteke het volgende:

[..]
O te hard gedaan?
pi_202644081
quote:
0s.gif Op donderdag 16 december 2021 10:10 schreef Arcee het volgende:

[..]
[..]

Dank, 862.
pi_202644088
quote:
Hier ook mistig.

^O^ *O* :Y) _O_ :B c_/
pi_202644318
quote:
0s.gif Op donderdag 16 december 2021 10:12 schreef Tuindier het volgende:

[..]
Fijn @:Tele6 ! Soms ook wel fijn om te merken dat je zoiets in korte tijd gewoon goed in elkaar kunt zetten? En vergeet niet dat je zelf vaak gewoon de expert bent.

Welke vinkjes moet je nu nog meer verdienen voor je naar de examencommisie kunt?
Ik vind het vooral superfijn om een lopend verhaal te kunnen presenteren met hier en daar een grapje of een zijsprongetje, en dat je aan het publiek merkt dat ze geboeid luisteren O+

Verslag moet eerste versie af en naar m'n begeleider. Die moet feedback geven. Ik moet de feedback verwerken. Eindversie moet naar beide begeleiders en die moeten samen tot een cijfer komen en een formulier invullen en ondertekenen. Dat moet dan ingeleverd worden. En als dat verwerkt is door de administratie en het cijfer staat in het systeem, kan ik m'n examen aanvragen.
pi_202644403
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2021 10:02 schreef derLudolf het volgende:

Dat komt vaker voor :'(

SPOILER

[ Bericht 7% gewijzigd door drakin op 16-12-2021 15:27:38 ]
pi_202644459
quote:
Hier ook mistig.

War.een.ge.wel.dige.Prestatie _O_ .Doorzetter jij! *O* Herpakt w/
*trots op je.
pi_202644651
Wat goed @Tele6 ! *O*

Mijn goede nieuws van de dag is dat de kinderplanning voor komende week rond is :') :+ Kan ik nu weer verder met mijn leven.
pi_202644689
Drie busjes voor de deur en werkmannen. Een uurtje geen water duurt al een halve dag. Als dat alles is. Wel lastig.
Gelukkig zet ik de gevulde theeketel al klaar de avond tevoren.

En nog een foto van een boom:
SPOILER
pi_202644759
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2021 11:25 schreef AnneX het volgende:
Drie busjes voor de deur en werkmannen. Een uurtje geen water duurt al een halve dag. Als dat alles is. Wel lastig.
Gelukkig zet ik de gevulde theeketel al klaar de avond tevoren.

En nog een foto van een boom:
SPOILER
O+
Spoilers!
  Moderator donderdag 16 december 2021 @ 11:35:51 #275
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_202644831
Kaartjes voor Normaal binnen *O* Hopen dat het door gaat op Hemelvaartsdag 2022
pi_202645145
quote:
0s.gif Op donderdag 16 december 2021 08:24 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Wacht maar tot ze hun rijbewijs halen. Of kinderen krijgen. Huuuu.
:o >:)
pi_202645173
quote:
0s.gif Op donderdag 16 december 2021 10:10 schreef Arcee het volgende:

_O_
pi_202645195
quote:
0s.gif Op donderdag 16 december 2021 10:34 schreef fietsie het volgende:

[..]
[..]
Euhhhhhhhhh _O-
pi_202645207
quote:
0s.gif Op donderdag 16 december 2021 10:56 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Ik vind het vooral superfijn om een lopend verhaal te kunnen presenteren met hier en daar een grapje of een zijsprongetje, en dat je aan het publiek merkt dat ze geboeid luisteren O+

Verslag moet eerste versie af en naar m'n begeleider. Die moet feedback geven. Ik moet de feedback verwerken. Eindversie moet naar beide begeleiders en die moeten samen tot een cijfer komen en een formulier invullen en ondertekenen. Dat moet dan ingeleverd worden. En als dat verwerkt is door de administratie en het cijfer staat in het systeem, kan ik m'n examen aanvragen.
Super *G*
pi_202645247
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2021 01:27 schreef AnneX het volgende:

Ja.
N.B. met trap o|O

Traplopen is gezond :+
pi_202645280
Stralend zonnetje hier *G* O+
pi_202645290
Zo. Tandarts achter de rug. Ik ben een vrij grof handelende oude mannelijke tandarts gewend in Delft. Sinds ik in Spijkenisse woon heb ik een heel klein, lief, Portugees dametje als tandarts. De tandarts stoel moet wel op de aller, allerlaagste stand voor haar _O-
pi_202645320
https://nos.nl/artikel/24(...)itief-wereldkampioen

Sore loosers natuurlijk, maar iig geen juridisch einde eraan
pi_202646159
Ik mag straks ook weer naar de tandarts. Werd vannacht gewoon wakker van een kloppende pijn. Nu gaat het wel weer, maar nog wel gevoelig
pi_202646527
wooptidoop, ik krijg morgen m'n boosterprik al! *O* *O* *O*
pi_202646571
Verder bijgelezen: Tele, wat doe jij het toch super goed. Echt.

Kaatje, succes bij de tandarts!
pi_202647457
Man man man wat een hufters lopen er rond. Bij een winkel hier in de buurt een meneer geholpen om zijn boontjes op te rapen want het zakje was gescheurd, bedankje ho maar. Loopt hij naar z’n auto, pakt wat aan van een vrouw die er in zit, pakt iets van de vloer van z’n auto en gooit het spul (paar mondkapjes) op straat, stapt in, wil wegrijden maar dat kan niet want weg opgebroken en daar stond iemand verkeer tegen te houden. De meneer gevraagd of hij dat weggooien normaal vond. Ja dus, en reed daarna de wegwerker bijna van de sokken :(
  donderdag 16 december 2021 @ 14:32:11 #288
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_202647570
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2021 11:35 schreef derLudolf het volgende:
Kaartjes voor Normaal binnen *O* Hopen dat het door gaat op Hemelvaartsdag 2022
^O^ ^O^
pi_202648556
Zijn er Cullers, dIe culi kerstballen willen.
Dan heb ik genoeg zegeltjes voor 8 versiersels.
Laat maar weten.
SPOILER
pi_202648595
Er was toch iemand met een chronisch ballentekort?
pi_202648633
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2021 15:27 schreef AnneX het volgende:
Zijn er Cullers, dIe culi kerstballen willen.
Dan heb ik genoeg zegeltjes voor 8 versiersels.
Laat maar weten.
SPOILER
Oh, die zijn tof zeg!
Spoilers!
pi_202648731
quote:
0s.gif Op donderdag 16 december 2021 15:31 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Oh, die zijn tof zeg!
Laat maar weten welke het allermeest kerst tof🎄

En ‘kerstnagels’ met mijn pensioentje betaald bij de nieuwe nagelmevrouw.
Zij is kundig en snel. In 50 minuten eraf en erop voor 3 weken. ^O^

SPOILER
En weer water ~:)
  donderdag 16 december 2021 @ 16:01:55 #293
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_202649055
Ik lach me rot, de Pendelzwendel van 5G bangmakers verkochten sieraden die je er tegen zouden beschermen. Wat blijkt, ze zijn zo radioactief dat het als gevaarlijk genoeg gezien wordt om te verbieden.

https://www.autoriteitnvs(...)-leg-deze-veilig-weg
Als die esotherische zweefteven en holistische honden die zo bang zijn voor Straaaaaaaaling werden radioactieve sieraden verkocht.
pi_202649076
quote:
0s.gif Op donderdag 16 december 2021 16:01 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Ik lach me rot, de Pendelzwendel van 5G bangmakers verkochten sieraden die je er tegen zouden beschermen. Wat blijkt, ze zijn zo radioactief dat het als gevaarlijk genoeg gezien wordt om te verbieden.

https://www.autoriteitnvs(...)-leg-deze-veilig-weg
Als die esotherische zweefteven en holistische honden die zo bang zijn voor Straaaaaaaaling werden radioactieve sieraden verkocht.
Je snapt hopelijk zelf ook wel dat ze dit enkel als een bevestiging van de werkelijk bewezen werking gaan zien? Blijkbaar werken die sieraden zķ goed tegen 5G dat de elite zich genoodzaakt ziet die dingen weg te werken.
Dus die gaan nu massaal die sieraden verzamelen en onder hun hansopje verstoppen.
  donderdag 16 december 2021 @ 16:06:06 #295
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_202649104
quote:
11s.gif Op donderdag 16 december 2021 16:04 schreef sigme het volgende:

[..]
Je snapt hopelijk zelf ook wel dat ze dit enkel als een bevestiging van de werkelijk bewezen werking gaan zien? Blijkbaar werken die sieraden zķ goed tegen 5G dat de elite zich genoodzaakt ziet die dingen weg te werken.
Dus die gaan nu massaal die sieraden verzamelen en onder hun hansopje verstoppen.
Darwin laat groeten
pi_202649154
quote:
0s.gif Op donderdag 16 december 2021 16:06 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Darwin laat groeten
War heeft Darwin daarmee van doen? Het veroorzaakt echt geen massale sterfte vķķr de reproductieve leeftijd.
  donderdag 16 december 2021 @ 16:15:03 #297
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_202649238
quote:
7s.gif Op donderdag 16 december 2021 16:08 schreef sigme het volgende:

[..]
War heeft Darwin daarmee van doen? Het veroorzaakt echt geen massale sterfte vķķr de reproductieve leeftijd.
Daar heb je een punt.
pi_202649398
Een doos met thee en chocolade en bonbons (2 ) en een vvv bon ¤40
SPOILER
pi_202649766
Nou, dat waren genoeg foto’s van mij vandaag ~:)
pi_202649772
Toch?
pi_202649776
Of niet dan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')