Dat hij nu wereldkampioen is, scheelt een hoopquote:Op maandag 13 december 2021 22:22 schreef RAVW het volgende:
[..]
zo jaar als dit zal je denk ik ook niet snel meer mee maken puur omdat als max weer de kans heb WK te worden is het toch minder stress omdat we het al eens mee gemaakt hebben
dit jaar had gewoon alles van mooi racen tot smerig spel maar ook de spanning die werd opgebouwd
de mooie punten van Zandvoort na jaren weer eens een race van de F1 mogen doen
Ja, maakt nu toch wat minder uit als ie net 2e zou wordenquote:Op maandag 13 december 2021 22:27 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat hij nu wereldkampioen is, scheelt een hoop
Sowieso jaquote:Op maandag 13 december 2021 22:30 schreef PzKpfw het volgende:
Al die mensen die zuur reageren op deze zogenaamde gestolen overwinning. Hamilton had het zeker verdiend deze race te winnen. Maar mensen moeten ook een stap terug zetten en het gehele seizoen nog eens overzien. Dan kun je niet anders concluderen dan dat Max de meer dan terechte wereldkampioen is.
Kent ie al 30 jaarquote:
alleen maar goed. Het besef komt langzaam dat Hamilton dankzij Mercedes, Toto en mogelijk zichzelf verloren heeft.quote:Op maandag 13 december 2021 22:35 schreef Catatafishh het volgende:
Misschien al gepost, maar David Croft (sky) verwacht dat MERC niet gaat doorzetten met het beroep. En heeft onverwacht een redelijk gebalanceerd verhaal. Zeker voor een brit in deze broeierige tijden.
Tnxquote:Op maandag 13 december 2021 22:35 schreef Catatafishh het volgende:
Misschien al gepost, maar David Croft (sky) verwacht dat MERC niet gaat doorzetten met het beroep. En heeft onverwacht een redelijk gebalanceerd verhaal. Zeker voor een brit in deze broeierige tijden.
Dat ging wel om serieus geld volgens mij.quote:Op maandag 13 december 2021 22:43 schreef wdn het volgende:
4.91m. Ziggo go + ziggo sport + ziggo select. Dat gaan ze niet snel breken denk ik
Vorige nummer 1 was GP Zandvoort met 3m.
Zouden ze zich al voor de kop hebben geslagen dat ze niet toch nog iets meer hadden geboden voor de rechten?
Vast wel ergens streampje te vindenquote:Op maandag 13 december 2021 22:49 schreef DX11 het volgende:
Maar donderdag is dus de wereldbeker uitreiking? Kan er verrekt weinig over vinden, niet te zien op tv voor ons?
Dat kan best wel eens waar zijn jaquote:Op maandag 13 december 2021 22:46 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Dat ging wel om serieus geld volgens mij.
Volgens mij wel jaquote:Op maandag 13 december 2021 22:52 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Is dat die Sjaak die elke overwinning van Verstappen op z’n rug zou tatoeëren?
Ongelofelijk dat zo'n figuur een dergelijk podium krijgt.quote:Op maandag 13 december 2021 22:54 schreef nils7 het volgende:
Jack met z’n complotten… OMG als ie dat echt zelf gelooft snap ik VIAPlay
Dat het circuit aangepast zou zijn op verzoek van Mercedesquote:
Oh jawel, die kerel is echt niet goed snik. Dat hebben alle coureurs in de paddock ook allang door, die maken die vent belachelijk waar ie bij staat.quote:Op maandag 13 december 2021 22:58 schreef Gremen het volgende:
Plooij zat gewoon te geinen, beetje stoken, provoceren. Die gelooft dat echt zelf niet.
Heeft hij dat verzoek ingezien toen hij het medische dossier van Herlings ging bekijken?quote:Op maandag 13 december 2021 22:58 schreef nils7 het volgende:
[..]
Dat het circuit aangepast zou zijn op verzoek van Mercedes
Henk en Ingrid zijn het met hem eens.quote:Op maandag 13 december 2021 22:54 schreef nils7 het volgende:
Jack met z’n complotten… OMG als ie dat echt zelf gelooft snap ik VIAPlay
Zou die rug met ondertussen 20 overwinningen wel eens willen zienquote:
Zou ik niet mijn hand voor in het vuur durven stekenquote:Op maandag 13 december 2021 22:58 schreef Gremen het volgende:
Plooij zat gewoon te geinen, beetje stoken, provoceren. Die gelooft dat echt zelf niet.
Ja dat hou jij vol na dit nu?quote:Op maandag 13 december 2021 22:58 schreef Gremen het volgende:
Die was al tig x gepost he?quote:Op maandag 13 december 2021 22:36 schreef Fer het volgende:
Die poste ik al, maar denk net voor die vorige dicht ging. Goed verhaal van Crofty.
Damn wat kansloos. Max is ook maar gewoon een mens, daar ga je toch niet je hele lijf mee vol tatoeëren?quote:Op maandag 13 december 2021 22:52 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Is dat die Sjaak die elke overwinning van Verstappen op z’n rug zou tatoeëren?
Het zou om 100 miljoen gaan voor 3 jaar..quote:Op maandag 13 december 2021 22:43 schreef wdn het volgende:
4.91m. Ziggo go + ziggo sport + ziggo select. Dat gaan ze niet snel breken denk ik
Vorige nummer 1 was GP Zandvoort met 3m.
Zouden ze zich al voor de kop hebben geslagen dat ze niet toch nog iets meer hadden geboden voor de rechten?
https://sportnieuws.nl/fo(...)ga-tot-helemaal-zit/quote:Op maandag 13 december 2021 23:03 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Damn wat kansloos. Max is ook maar gewoon een mens, daar ga je toch niet je hele lijf mee vol tatoeëren?
Marcoquote:Op maandag 13 december 2021 23:02 schreef nils7 het volgende:
Marco van Basten de F1 analist.
ViaPlay kijk je mee?
Past nooit volgens mijquote:Op maandag 13 december 2021 23:08 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
https://sportnieuws.nl/fo(...)ga-tot-helemaal-zit/
Lettertype was nog groter dan ik dacht
Deze man had weinig vertrouwen in veel overwinningenquote:Op maandag 13 december 2021 23:09 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Past nooit volgens mij
[ afbeelding ]
kleiner font nemenquote:Op maandag 13 december 2021 23:09 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Past nooit volgens mij
[ afbeelding ]
Heerlijk toch?quote:Op maandag 13 december 2021 23:21 schreef PzKpfw het volgende:
Dat nota bene een klantenteam van Mercedes ze indirect een wereldtitel door de neus boort
Karmaquote:Op maandag 13 december 2021 23:21 schreef PzKpfw het volgende:
Dat nota bene een klantenteam van Mercedes ze indirect een wereldtitel door de neus boort
Huh?quote:Op maandag 13 december 2021 23:26 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
dat was een heel fout shirt
Nou ja. Bij nader inzien verdien ik zo'n reactie want ik regeer zelf flauw op een uitgebreide post. Dat soort reacties voegen niks toe ook al zou de inhoud kunnen kloppen, dan nog kan en moet dat met fatsoen, en altijd op inhoud en niet op stijl. Helemaal kut ook al hoort zoiets wel echt op Fok, niet op inhoud reageren, alleen stijl.quote:Op maandag 13 december 2021 20:33 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Sorry, had minder fel kunnen reageren daar, maar het irritant als je een hele lap tekst typt, waarin duidelijk staat dat het raar is dat diegenen die nu zeuren toen (waarschijnlijk) niks hebben gezegd en dat jij dan komt met "dus mag Mercedes Max van de baan rammen" opmerking. Dat sloeg echt nergens op.
Netflix hoeft niet het nieuwe seizoen Drive to Survive uit te brengenquote:Op maandag 13 december 2021 23:29 schreef PzKpfw het volgende:
Maar wat was dit een weergaloos seizoen mensen, zo'n script daar kunnen ze in Hollywood alleen maar van dromen.
Ik snap niet dat (de Hamilton) fans hem dit elke keer vergeven. Wat een nare kutvent is het dan. En hij doet dat met zoveel zaken, zo niet oprecht, elke keer weer (onbewust) proberen te manipulerenquote:Op maandag 13 december 2021 20:37 schreef daNpy het volgende:
[..]
Klopt, de enige die je hoorde janken onder een rode vlag was Hamilton zelf die het oneerlijk vond dat Max nieuwe banden mocht laten monteren in Jeddah.
De hypocrisie liep zo hard uit mijn TV, daar was geen dweilen tegenop gewassen.
6 afleveringen over de laatste racequote:Op maandag 13 december 2021 23:31 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Netflix hoeft niet het nieuwe seizoen Drive to Survive uit te brengen
Elke race is eigen aflevering waard, dus 22 afleveringenquote:Op maandag 13 december 2021 23:35 schreef nils7 het volgende:
[..]
6 afleveringen over de laatste race
De Rocky films hebben dat anders behoorlijk goed voor elkaar.quote:Op maandag 13 december 2021 23:29 schreef PzKpfw het volgende:
Maar wat was dit een weergaloos seizoen mensen, zo'n script daar kunnen ze in Hollywood alleen maar van dromen.
Als je dit had opgeschreven als filmscript had had niemand je serieus genomenquote:Op maandag 13 december 2021 23:29 schreef PzKpfw het volgende:
laten ze er maar eens alle racen van dit jaar maar eens achterelkaar uitzendenquote:Op maandag 13 december 2021 23:36 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Elke race is eigen aflevering waard, dus 22 afleveringen
Zal je tegenvallen. Maar met F1TV kun je alle races terugkijken van de afgelopen jaren. Kost wel watquote:Op maandag 13 december 2021 23:39 schreef RAVW het volgende:
[..]
laten ze er maar eens alle racen van dit jaar maar eens achterelkaar uitzenden
Zou ze wel eens graag terug willen zien
![]()
heb er dit jaar niet een gemist maar lijkt me gewoon leuk met de wetenschap die je nu heb eens terug te kijkenquote:Op maandag 13 december 2021 23:42 schreef zalkc het volgende:
[..]
Zal je tegenvallen. Maar met F1TV kun je alle races terugkijken van de afgelopen jaren. Kost wel wat
De Telegraaf - Max-megafan mist F1-apotheose door kampioenschap biljartenquote:Op maandag 13 december 2021 23:09 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Past nooit volgens mij
[ afbeelding ]
Ook al voorbijgekomenquote:
de wijs heer heeft gesprokenquote:Op dinsdag 14 december 2021 00:10 schreef TweedeKlum het volgende:
https://www.gpblog.com/nl(...)oet-niet-klagen.html
Bernie.![]()
![]()
Als ik iemand niet wil horen dan is het Ecclestone wel, die man heeft de boel aardig verziekt achtergelaten.quote:Op dinsdag 14 december 2021 00:10 schreef TweedeKlum het volgende:
Bernie.![]()
![]()
Jawel, via SMS.quote:Op dinsdag 14 december 2021 00:14 schreef RAVW het volgende:
[..]
de wijs heer heeft gesproken![]()
![]()
maar bijna ale F1 kenners die zeggen het ... Max is verdient WK... alleen Wolf niet
was wel 100 keer beter dan wat Liberty Media nu wil laten zien .... puur voor de kijkcijvers en puur show en vermaaktquote:Op dinsdag 14 december 2021 00:16 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Als ik iemand niet wil horen dan is het Ecclestone wel, die man heeft de boel aardig verziekt achtergelaten.
In de laatste jaren een zeldzaam moment van scherpte van Bernie.quote:Op dinsdag 14 december 2021 00:10 schreef TweedeKlum het volgende:
Bernie.![]()
![]()
Dat ben ik totaal oneens met je, Liberty is in mijn opinie goed bezig om F1 te hervormen wat hard nodig was en volgens mij was Ecclestone vooral bezig zichzelf te verrijken ten koste van de sport.quote:Op dinsdag 14 december 2021 00:23 schreef RAVW het volgende:
[..]
was wel 100 keer beter dan wat Liberty Media nu wil laten zien .... puur voor de kijkcijvers en puur show en vermaakt
Maar ik zit niet te wachten op een paar mooie dames of op weer de zoveelste gate
Ik wil racen zien ... wiel aan wiel
laten ze het maar uitvechten op de baan , ze willen racen ... nou laat ze racen , je weet wat dat voor gevolgen kan hebben ..
dus niet miepen als je tegen een boom kleeft
oude Spa/ le Mans waar sto balen stonden en huizen langs de route dat was pas lol
1 foutje en je was gewoon smeerworstof puzzle stukjes
even 40 ronder over de green hell heen![]()
of oude Monza de lange baan
Denk ook dat ze bij Merc in de marketing en sales afdelingen nu 6x aan het nadenken zijn of ze dit wel moeten door zetten. Kappen met die grappen. Bad for business.quote:Op dinsdag 14 december 2021 00:14 schreef RAVW het volgende:
[..]
de wijs heer heeft gesproken![]()
![]()
maar bijna ale F1 kenners die zeggen het ... Max is verdient WK... alleen Wolf niet
Het commentaar bij Sky was de hele race behoorlijk neutraal, misschien zelfs wel op de hand van Verstappen. Zo was iedereen bij Sky het erover eens dat Hamilton in de eerste ronde die plaats terug had moeten geven.quote:Op maandag 13 december 2021 22:35 schreef Catatafishh het volgende:
gewoon stil zwijgen en niet meer over hebben als ik hun was ...quote:Op dinsdag 14 december 2021 00:34 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Denk ook dat ze bij Merc in de marketing en sales afdelingen nu 6x aan het nadenken zijn of ze dit wel moeten door zetten. Kappen met die grappen. Bad for business.
Fia zal ook wel denken 'waarom?'.
Steeds meer pers in GB krijgt ook door dat er een te grote kans is op 0, maar wel op vooral bad publicity.
Echt Merc, kappen nu.
Ik vond het commentaar op Sky ook iets te pro Max om te geloven dat de Engelse uitzending aan het kijken wasquote:Op dinsdag 14 december 2021 00:36 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Het commentaar bij Sky was de hele race behoorlijk neutraal, misschien zelfs wel op de hand van Verstappen. Zo was iedereen bij Sky het erover eens dat Hamilton in de eerste ronde die plaats terug had moeten geven.
Sky is in ieder geval een stuk minder bevooroordeeld dan dat ze bij Ziggo zijn.
LOL ik zelf had ook wel een paar keer zo iets van ...... zijn dit Engelse?quote:Op dinsdag 14 december 2021 00:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik vond het commentaar op Sky ook iets te pro Max om te geloven dat de Engelse uitzending aan het kijken was
Zou je niet denken, met elk uur zoveel postsquote:Op maandag 13 december 2021 23:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
Lieverds, jullie vallen in herhaling
Blijft mooi om naar te kijkenquote:Op dinsdag 14 december 2021 00:41 schreef RAVW het volgende:
[..]
LOL ik zelf had ook wel een paar keer zo iets van ...... zijn dit Engelse?
zeker die laatste ronden zelf positief toen hij Ham voorbij ging , geen getier of gevloek
maar gewoon netjes verwoorden en mee leven met de sfeer en terechte winnaar
blijf deze echt erg mooi vinden als samenvatting
r/formula1 is een grote Hamilton circlejerk geworden. Hij is de nieuwe Messias, Masi is Judas en Max is de Antichrist. Elke enigzins positieve Max post wordt door het Hamilton trollenleger direct gedownvote en is daarmee niet meer te zien.quote:Op dinsdag 14 december 2021 06:00 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
O god, Hamilton fans die huilen dat Max met nummer 1 gaat rijden, want dat is zout strooien in de wonden van Lewis.
Het zit m waarschijnlijk in het feit dat de Engelsen niet voor het eerst een wereldkampioen afleveren en daarom meer op de neutrale liefhebbers van de sport focussen. Als Jos wat titels had gewonnen in de jaren '90 en Max had hier z' n 8e titel kunnen halen dan was de focus ook meer op degene die de serie zou doorbreken en hadden we ook een andere beschouwing gehad van Olav Mol.quote:Op dinsdag 14 december 2021 00:36 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Het commentaar bij Sky was de hele race behoorlijk neutraal, misschien zelfs wel op de hand van Verstappen. Zo was iedereen bij Sky het erover eens dat Hamilton in de eerste ronde die plaats terug had moeten geven.
Sky is in ieder geval een stuk minder bevooroordeeld dan dat ze bij Ziggo zijn.
Probleem voor merc is dat het maanden gaat duren en niet ongedaan gaat worden gemaakt.quote:Op maandag 13 december 2021 22:35 schreef Catatafishh het volgende:
Maar ik hoef niet nog zo'n seizoen. Te veel controverse en te veel beslissingen die inconsequent waren.quote:Op maandag 13 december 2021 23:29 schreef PzKpfw het volgende:
Van tevoren was er sprake van dat Brad Pitt een F1 film wilde gaan maken geloof ik. Maar ja, dat was vooral met de verwachting in het achterhoofd dat Lewis zijn achtste ging pakken. Zal nu wel afgeblazen worden denk ikquote:Op maandag 13 december 2021 23:29 schreef PzKpfw het volgende:
Iemand die het niet partijdig analyseerde gaf aan dat het voornamelijk door de intense strijd tussen de twee heren kwam dat de FIA voor 100% tot haarsplitsende beslissingen werd gedwongen. Na tig seizoenen waarin je zo'n strijd niet had.quote:Op dinsdag 14 december 2021 07:25 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Maar ik hoef niet nog zo'n seizoen. Te veel controverse en te veel beslissingen die inconsequent waren.
Dat zal zo zijn, maar er zijn bijvoorbeeld genoeg situaties geweest waar 'forcing a driver off the track' voorkwam en waar de straffen bijna random leken. Dat is niet goed voor je geloofwaardigheid.quote:Op dinsdag 14 december 2021 07:48 schreef Beathoven het volgende:
Iemand die het neutraal analyseerde gaf aan dat het voornamelijk door de intense strijd tussen de twee heren kwam dat de FIA voor 100% tot haarsplitsende beslissingen werd gedwongen. Na tig seizoenen waarin je zo'n strijd niet had.
Zolang je wint heb je fans en ben je populair.quote:Op maandag 13 december 2021 23:34 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
Ik snap niet dat (de Hamilton) fans hem dit elke keer vergeven. Wat een nare kutvent is het dan. En hij doet dat met zoveel zaken, zo niet oprecht, elke keer weer (onbewust) proberen te manipuleren
quote:
Ingaand op het bericht, er zijn toch mensen aangewezen voor contact met de wedstrijdleiding?quote:Op dinsdag 14 december 2021 02:57 schreef trein2000 het volgende:
https://nos.nl/l/2409415
De F1 experts van de NOS ook weer in de bocht hoor. Wat treurig.
Ive had it with this motherfucking verstappen on this motherfucking F1quote:Op dinsdag 14 december 2021 07:59 schreef Rianne84 het volgende:
Samuel L Jackson MAD. Lewis was robbed![]()
Misschien is het meer het feit dat er tegenwoordig uitrijstroken zijn ipv grindbakken en er op iedere milimeter een scheidsrechter zit. Als dit de laatste race was ergens mid-jaren '90, dan had Max Lewis van de baan gedrukt en was hij kampioen.quote:Op dinsdag 14 december 2021 07:51 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Dat zal zo zijn, maar er zijn bijvoorbeeld genoeg situaties geweest waar 'forcing a driver off the track' voorkwam en waar de straffen bijna random leken. Dat is niet goed voor je geloofwaardigheid.
Is it because he is ... ?quote:Op dinsdag 14 december 2021 07:59 schreef Rianne84 het volgende:
Samuel L Jackson MAD. Lewis was robbed![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
quote:Op dinsdag 14 december 2021 08:01 schreef daNpy het volgende:
[..]
Is it because he is ... ?Zie editSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Auw auw auw dat is toch wel kansloos.quote:
Er is dit jaar regelmatig door verschillende commentatoren gesuggereerd 'haal al die uitloopstroken weg, zodat off the track ook zo goed als einde race is'. Ik ben het daar mee eens.quote:Op dinsdag 14 december 2021 08:01 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Misschien is het meer het feit dat er tegenwoordig uitrijstroken zijn ipv grindbakken en er op iedere milimeter een scheidsrechter zit. Als dit de laatste race was ergens mid-jaren '90, dan had Max Lewis van de baan gedrukt en was hij kampioen.
Als f1 liefhebber zie ik dat graag terug.
Dat veranderd niks aan "forcing the other driver of the track".quote:Op dinsdag 14 december 2021 08:06 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Er is dit jaar regelmatig door verschillende commentatoren gesuggereerd 'haal al die uitloopstroken weg, zodat off the track ook zo goed als einde race is'. Ik ben het daar mee eens.
Jawel, want dan gaat degene die nu klaagt dat ie van de baan gedrukt wordt eerder van zijn gas en blijft gewoon op de baan ACHTER degene die hij wilde inhalen op een manier die helemaal niet kan.quote:Op dinsdag 14 december 2021 08:08 schreef daNpy het volgende:
[..]
Dat veranderd niks aan "forcing the other driver of the track".
Sterker nog, je krijgt wellicht een straf, maar je concurrent ligt eraf. En worden de regels "wie heeft recht op de bocht" nog preciezer etc etc.
Ik ben overigens niet tegen grindbakken en wél tegen parkeerplaatsen als uitloopstroken.
Wat er verandert is dat je als coureur op een andere manier het gevecht moet aangaan. Maar ik vind ook dat de straffen iets forser mogen zijn. Ik begrijp eigenlijk niet waarom het aftrekken van punten niet vaker wordt toegepast.quote:Op dinsdag 14 december 2021 08:08 schreef daNpy het volgende:
Dat veranderd niks aan "forcing the other driver of the track".
Sterker nog, je krijgt wellicht een straf, maar je concurrent ligt eraf. En worden de regels "wie heeft recht op de bocht" nog preciezer etc etc.
Ik ben overigens niet tegen grindbakken en wél tegen parkeerplaatsen als uitloopstroken.
precies.quote:Op dinsdag 14 december 2021 08:06 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Er is dit jaar regelmatig door verschillende commentatoren gesuggereerd 'haal al die uitloopstroken weg, zodat off the track ook zo goed als einde race is'. Ik ben het daar mee eens.
Als je Reddit als maatstaf moet nemen kijkt niemand meer F1 volgend seizoen en moet Masi opgehangen worden.quote:Op dinsdag 14 december 2021 08:04 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Mijn opmerking op Reddit dat in de onderlinge gevechten 'Max came out on top' viel ook niet best.
Raar volk daar.
Dat hoeft niet. Ook als je er 90% voor ligt kun je er af worden gedrukt (achterwielletje, Hamilton, etc).quote:Op dinsdag 14 december 2021 08:12 schreef Zorro het volgende:
[..]
Jawel, want dan gaat degene die nu klaagt dat ie van de baan gedrukt wordt eerder van zijn gas en blijft gewoon op de baan ACHTER degene die hij wilde inhalen op een manier die helemaal niet kan.
Nog meer DRS overtakes op het rechte stuk dus.quote:Op dinsdag 14 december 2021 08:19 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Wat er verandert is dat je als coureur op een andere manier het gevecht moet aangaan. Maar ik vind ook dat de straffen iets forser mogen zijn. Ik begrijp eigenlijk niet waarom het aftrekken van punten niet vaker wordt toegepast.
Nou ja, ze doen net of Abu Dhabi de finale was en dat is natuurlijk gewoon flauwekul. Maar dat komt ook wel door de manier waarop die race door de FIA en media is geframed. Feit is gewoon dat de punten van deze race net zo belangrijk zijn als die van Monza, Silverstone, Hungarije, Spa, Imola en noem ze allemaal maar op.quote:Op dinsdag 14 december 2021 08:24 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Als je Reddit als maatstaf moet nemen kijkt niemand meer F1 volgend seizoen en moet Masi opgehangen worden.
Denk dat hij dacht dat Max die bocht nooit zou halen en Lewis er dus binnendoor weer langs had gekund.quote:Op dinsdag 14 december 2021 08:50 schreef Tarado het volgende:
ik heb die laatste ronde nu een paar keer gezien maar waarom liet Hamilton zo'n enorm gat bij bocht 5?
Je moet gewoon beide binnen de baan blijven. Steekt iemand zijn auto ervoor zoals VER deed in ronde 1 en moet jij op de rem om er niet tegen aan te rijden, dan doe je de volgende ronde hetzelfde terug.quote:Op dinsdag 14 december 2021 08:19 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Wat er verandert is dat je als coureur op een andere manier het gevecht moet aangaan. Maar ik vind ook dat de straffen iets forser mogen zijn. Ik begrijp eigenlijk niet waarom het aftrekken van punten niet vaker wordt toegepast.
Ik ga voor een suggestie van @theguyverquote:
Naar mijn idee wilde die gewoon de exit van bocht 5 optimaliseren omdat die nooit de inhaalactie daar verwacht had.quote:Op dinsdag 14 december 2021 08:51 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Denk dat hij dacht dat Max die bocht nooit zou halen en Lewis er dus binnendoor weer langs had gekund.
Het is ergens mis gegaan toen besloten werd dat veiligheid het allerbelangrijkste is.quote:Op dinsdag 14 december 2021 08:01 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Misschien is het meer het feit dat er tegenwoordig uitrijstroken zijn ipv grindbakken en er op iedere milimeter een scheidsrechter zit. Als dit de laatste race was ergens mid-jaren '90, dan had Max Lewis van de baan gedrukt en was hij kampioen.
Als f1 liefhebber zie ik dat graag terug.
Dit, Hamilton is het close racen een beetje verleerd na al die jaren voorop rijden....quote:Op dinsdag 14 december 2021 08:59 schreef Abdus18 het volgende:
[..]
Naar mijn idee wilde die gewoon de exit van bocht 5 optimaliseren omdat die nooit de inhaalactie daar verwacht had.
Sabaton, altijd +1quote:Op dinsdag 14 december 2021 08:58 schreef Sabata het volgende:
[..]
Ik ga voor een suggestie van @:theguyver
Was al met al net zo'n wonder als de slag om de kahleberg bij Wenen
quote:Op dinsdag 14 december 2021 08:51 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Denk dat hij dacht dat Max die bocht nooit zou halen en Lewis er dus binnendoor weer langs had gekund.
quote:Op dinsdag 14 december 2021 08:59 schreef Abdus18 het volgende:
[..]
Naar mijn idee wilde die gewoon de exit van bocht 5 optimaliseren omdat die nooit de inhaalactie daar verwacht had.
ik kom ook niet verder dan matig verdedigdquote:Op dinsdag 14 december 2021 09:02 schreef gbm het volgende:
[..]
Dit, Hamilton is het close racen een beetje verleerd na al die jaren voorop rijden....
Zie ook hoe lang het duurt voordat ie Perez voorbij isDat ie net voor Perez de DRS lijn overgaat waardoor Perez hem weer kan inhalen was ook genieten
Eigenlijk een best mooi moment, net als hoe hamilton z'n blm met Serena Williams door de plee zag verdwijnen in Monaco en we awkwardness met Max kregen.quote:Op dinsdag 14 december 2021 07:32 schreef Sabata het volgende:
[..]
Van tevoren was er sprake van dat Brad Pitt een F1 film wilde gaan maken geloof ik. Maar ja, dat was vooral met de verwachting in het achterhoofd dat Lewis zijn achtste ging pakken. Zal nu wel afgeblazen worden denk ik
Hij verwachte Max daar niet. Is volgens mij niet echt een inhaal plek.quote:Op dinsdag 14 december 2021 08:50 schreef Tarado het volgende:
ik heb die laatste ronde nu een paar keer gezien maar waarom liet Hamilton zo'n enorm gat bij bocht 5?
r/formula1 is wel echt een zwaar toxische omgeving. Je moet daar alleen komen voor de leuke video's/foto's maar inhoudelijke/objectieve discussies ga je er niet vinden.quote:Op dinsdag 14 december 2021 08:24 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Als je Reddit als maatstaf moet nemen kijkt niemand meer F1 volgend seizoen en moet Masi opgehangen worden.
Die zou ik wel willen zien jaquote:Op dinsdag 14 december 2021 09:34 schreef BroesWillems het volgende:
Zijn er eigenlijk beelden van Perez z'n vader tijdens het verdedigen van Checo?
Ook een manier van Unibet om onder betaling uit te komen.quote:Op dinsdag 14 december 2021 09:46 schreef BroesWillems het volgende:
Zie nu dat Unibet blijkbaar niet meer mag in Nederland, heb begin van het jaar geld ingezet op Verstappen met odds van 3.75.
Nu krijg ik alleen m'n inzet weer.
Hun licentie wordt door de Nederlandse staat ingetrokken. Geef ze groot gelijk.quote:Op dinsdag 14 december 2021 09:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ook een manier van Unibet om onder betaling uit te komen.
Meestal zijn de laatste seizoenen voor een grote regelwijziging het meest interessant. Wat opzich grappig is omdat die wijziging er meestal komt om het spannender te maken...quote:Op dinsdag 14 december 2021 10:13 schreef El_Thijs het volgende:
We kunnen het er over eens zijn dat dit een enorm interessant seizoen was, en ik denk dat we dat niet snel nog een keer zullen zien.
Loopt de staat belasting mis. Rare regel.quote:Op dinsdag 14 december 2021 10:06 schreef Kidjuh het volgende:
[..]
Hun licentie wordt door de Nederlandse staat ingetrokken. Geef ze groot gelijk.
Als Hamilton daar de binnenbocht had afgesloten voor Max dan was hij met zo weinig snelheid uit die bocht gekomen dat Max hem er bij het uitkomen van de bocht wel alsnog voorbij zou zijn gekomen.quote:Op dinsdag 14 december 2021 08:50 schreef Tarado het volgende:
In de allerlaatste bocht zie je de achterkant van Max glibberen. Spint hij daar bijna of is dat normaal?quote:Op dinsdag 14 december 2021 00:41 schreef RAVW het volgende:
[..]
blijf deze echt erg mooi vinden als samenvatting
Dat is Max, zie Monaco, zie Oostenrijkquote:Op dinsdag 14 december 2021 10:24 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
In de allerlaatste bocht zie je de achterkant van Max glibberen. Spint hij daar bijna of is dat normaal?
Dat is normaal als de auto tegen de limiet aan zit.quote:Op dinsdag 14 december 2021 10:24 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
In de allerlaatste bocht zie je de achterkant van Max glibberen. Spint hij daar bijna of is dat normaal?
Mooi dat dat z'n signatuur is maar dus eigenlijk onnodig risicovol op dat moment want Lewis zat er niet pal achterquote:Op dinsdag 14 december 2021 10:32 schreef wdn het volgende:
[..]
Dat is normaal als de auto tegen de limiet aan zit.
Je ziet het bij Max omdat hij het voor elkaar krijgt meer uit een auto te krijgen dan enig andere coureur.
Soms wil hij iets teveel maar je leeft maar 1x he ;-)
Veel van de andere jongere coureurs hadden wrs. de auto kwijtgeraakt.
Gewoon doorgaan daarmeequote:Op dinsdag 14 december 2021 08:04 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Mijn opmerking op Reddit dat in de onderlinge gevechten 'Max came out on top' viel ook niet best.
Raar volk daar.
Hij doet een aantal stemmen wel heel goed, maar overall vind ik het toch erg flauw. Hij is beter in imitatie dan in humor, hij kan wel een goede schrijver gebruiken voor het deel wat grappig moet zijn.quote:
Het zit ook wel in de karakteristieken van de RB dat hij wat makkelijker met zijn kontje wiebelt in snelle bochten.quote:Op dinsdag 14 december 2021 10:26 schreef mikieu het volgende:
[..]
Dat is Max, zie Monaco, zie Oostenrijk
Dat Max gewoon een lekkere drift legt om het WK te vieren is heerlijkquote:Op dinsdag 14 december 2021 10:45 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het zit ook wel in de karakteristieken van de RB dat hij wat makkelijker met zijn kontje wiebelt in snelle bochten.
Één van de compromissen die RB op Aero sluit om de hoogste topsnelheid te halen.
Dit is ook raar.quote:Op dinsdag 14 december 2021 10:47 schreef BroesWillems het volgende:
Het is toch bizar dat Mercedes nog niets via socials heeft laten weten blij te zijn met het 8e constructeurs kampioenschap? Gewoon radio stilte na de 12e.
Als marketing team moet je er nu toch boven opblijven? Die focus op het negatieve doet je merk geen goed. Vier het positieve.
Monaco ook. Prachtig.quote:Op dinsdag 14 december 2021 10:51 schreef daNpy het volgende:
[..]
Dat Max gewoon een lekkere drift legt om het WK te vieren is heerlijk
Nee dat was toen hij een burnout trok in Oostenrijk.quote:Op dinsdag 14 december 2021 10:52 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Monaco ook. Prachtig.
Kreeg hij daar niet ook gezeur mee trouwens?
Alleen in Oostenrijk toen ie bijna stil ging staan voor een 'burnout'quote:Op dinsdag 14 december 2021 10:52 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Monaco ook. Prachtig.
Kreeg hij daar niet ook gezeur mee trouwens?
Proberen te voorkomen dat er gefinisht moet worden onder de safetycar is toch niet onbegrijpelijk?quote:Op dinsdag 14 december 2021 10:08 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Uiteindelijk zijn de regels in de laatste race precies zo toegepast als het hele jaar: onbegrijpelijk en gericht op het helpen van de underdog van dat moment.
Daar kun je eigenlijk alleen maar respect voor hebben.
Dat vind ik ook heel opmerkelijk idd.quote:Op dinsdag 14 december 2021 10:47 schreef BroesWillems het volgende:
Het is toch bizar dat Mercedes nog niets via socials heeft laten weten blij te zijn met het 8e constructeurs kampioenschap? Gewoon radio stilte na de 12e.
Als marketing team moet je er nu toch boven opblijven? Die focus op het negatieve doet je merk geen goed. Vier het positieve.
Hoe ben je nog steeds woedendquote:Op dinsdag 14 december 2021 10:58 schreef Ondeugend_is_woedend het volgende:
[..]
Dat vind ik ook heel opmerkelijk idd.
Lewis ook helemaal niets.
Baku dit jaar was toch ook gewoon één rondje knallen?quote:Op dinsdag 14 december 2021 11:02 schreef beantherio het volgende:
Vraagje. Ik hoor hier en daar dat er blijkbaar een afspraak zou zijn gemaakt dat men niet meer onder geel of rood een race zou afvlaggen. Dit zou mogelijk gebeurd zijn na Baku dit jaar. Hoe zit dat precies?
Nee, maar de manier waarop is natuurlijk niet uit te leggen. Begrijp me niet verkeerd, ik snap het en vind het een prima uitkomst. Maar ik begrijp ook heel goed dat de neutrale kijker een stevige wtf voelde en deel de mening dat afwijken van de standaardregels rondom safety car eigenlijk alleen in zeer uitzonderlijke (veiligheidssituatie) plaats zou moeten vinden.quote:Op dinsdag 14 december 2021 10:57 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
Proberen te voorkomen dat er gefinisht moet worden onder de safetycar is toch niet onbegrijpelijk?
Dat klopt. Maar dat doorgaan ervan was blijkbaar ook het gevolg van een soort afspraak of ongeschreven regel.quote:Op dinsdag 14 december 2021 11:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Baku dit jaar was toch ook gewoon één rondje knallen?
Wel iets minder nu dan voor zondag.....quote:
Nee, dat is niet waar. Dit is misschien wel het meest controversiele seizoen ooit en dat zal ook heel lang zo blijven. De Ham-fans zullen blijven roepen 'Ja, maar SC' en de rest van de wereld 'Ja, maar Silverstone en Hongarije'.quote:Op zondag 12 december 2021 15:44 schreef Shreyas het volgende:
Over vijf jaar praat niemand meer over hoe, waarom, waardoor, op welke manier, etc. Dan staat alleen die F1 wereldtitel 2021. Zo gaat dat de geschiedenis is.
Al vele jaren eerder volgens mij. Na een finish in Monaco onder safety car. Schumacher reed toen nog voor Mercedes en zou in de laatste honderd meter nog een podium pakken. Dat moest ie toen teruggeven en daarna al is in 2013 die afspraak gemaakt. Masi heeft alleen zijn V8 Supercars instellingen meegenomen naar de F1 om koste wat het kost een race af te sluiten zoals het volgens hem hoort. Niet naar de letter van de wet en wel naar de geest van het moment.quote:Op dinsdag 14 december 2021 11:02 schreef beantherio het volgende:
Vraagje. Ik hoor hier en daar dat er blijkbaar een afspraak zou zijn gemaakt dat men niet meer onder geel of rood een race zou afvlaggen. Dit zou mogelijk gebeurd zijn na Baku dit jaar. Hoe zit dat precies?
Hamilton wist al dat Verstappen de betere grip had. Hij had dan alleen nog maar heel agressief verdedigend kunnen rijden. En dat was precies waar hij het halve jaar over gezeikt heeft van Verstappen. Dus hij kon niet hetzelfde gaan doen zonder hypocriet te lijken.quote:Op dinsdag 14 december 2021 10:23 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
Als Hamilton daar de binnenbocht had afgesloten voor Max dan was hij met zo weinig snelheid uit die bocht gekomen dat Max hem er bij het uitkomen van de bocht wel alsnog voorbij zou zijn gekomen.
Laten we niet vergeten dat er goede redenen waren om geen grindbakken meer toe te passen.quote:Op dinsdag 14 december 2021 08:06 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Als hij het hele seizoen 'veruit de beste' was geweest, dan was hij niet in deze situatie terecht gekomen.quote:Op zondag 12 december 2021 15:45 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nou ja, hij was gewoon veruit de beste vandaag.
Naa, niet helemaal. Max had splinternieuwe zachte banden die goe dop temperatuur waren, en bijna geen benzine meer. De kans dat hij zou spinnen was echt minimaal.quote:Op dinsdag 14 december 2021 10:33 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Mooi dat dat z'n signatuur is maar dus eigenlijk onnodig risicovol op dat moment want Lewis zat er niet pal achter
dat vraag ik me af, hangt er ook helemaal vanaf hoe hij dat gedaan zou hebbenquote:Op dinsdag 14 december 2021 10:23 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
Als Hamilton daar de binnenbocht had afgesloten voor Max dan was hij met zo weinig snelheid uit die bocht gekomen dat Max hem er bij het uitkomen van de bocht wel alsnog voorbij zou zijn gekomen.
Het punt is ook dat de straffen soms onrechtvaardig voelen omdat er niet naar de context gekeken wordt. Die 10 seconden voor Hamilton (Silverstone) of Verstappen (Jeddah) hadden geen enkel effect, maar als je ergens rond plek 10 rijdt kan het je zomaar vijf plekken schelen (en punten).quote:Op dinsdag 14 december 2021 08:19 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Temeer daar Hamilton nog niet zo lang geleden verklaarde dat de rijderstitel niet zo belangrijk voor hem wasmaar de constructeurstitel des te meer.quote:Op dinsdag 14 december 2021 10:47 schreef BroesWillems het volgende:
Het was ook typisch Toto die precies terwijl Masi hard aan het werk is om te voorkomen dat er onder de safety car gefinished moet worden, Toto Wolff hem de oren van zijn kop zeikt om hem zo uit zijn concentratie te brengen dat het niet lukt ern er wel onder de safety car gefinished zal worden. Masi was echt boos op Wolff, en terecht. Die Wolff probeert Masi al het hele jaar te domineren en probeert Masi onderuit te halen waar hij kan.quote:Op dinsdag 14 december 2021 10:57 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
Proberen te voorkomen dat er gefinisht moet worden onder de safetycar is toch niet onbegrijpelijk?
quote:Op dinsdag 14 december 2021 10:47 schreef BroesWillems het volgende:
Winkelman zei gisteren dat ze idd eerst naar de FIA moeten en daarna pas naar CAS. En alles moet voor donderdag behandeld zijn, dus ze mogen wel tempo maken.quote:Op dinsdag 14 december 2021 11:09 schreef Sabata het volgende:
[..]
Al vele jaren eerder volgens mij. Na een finish in Monaco onder safety car. Schumacher reed toen nog voor Mercedes en zou in de laatste honderd meter nog een podium pakken. Dat moest ie toen teruggeven en daarna al is in 2013 die afspraak gemaakt. Masi heeft alleen zijn V8 Supercars instellingen meegenomen naar de F1 om koste wat het kost een race af te sluiten zoals het volgens hem hoort. Niet naar de letter van de wet en wel naar de geest van het moment.
Het schijnt dat Mercedes trouwens niet bij het CAS terecht kan voor hun appeal. Volgens de tabloids (u weet denk ik wel wie ik dan bedoel) is alleen een FIA Court of Appeal mogelijk. Ook een reden waarom het zo lang stil blijft. Gewenste rechtsgang is niet beschikbaar en behalve in de UK moppert er bijna niemand ( uitzonderingen daar gelaten natuurlijk)
Masi is de race director en zou ook helemaal niet met dat soort dingen bezig moeten zijn imho... Hij moet een team leiden en dat gedoe met teamleiders aan iemand anders overlaten.... Is leuk voor op TV maar niet echt professioneel.quote:Op dinsdag 14 december 2021 11:22 schreef RetepV het volgende:
[..]
Het was ook typisch Toto die precies terwijl Masi hard aan het werk is om te voorkomen dat er onder de safety car gefinished moet worden, Toto Wolff hem de oren van zijn kop zeikt om hem zo uit zijn concentratie te brengen dat het niet lukt ern er wel onder de safety car gefinished zal worden. Masi was echt boos op Wolff, en terecht. Die Wolff probeert Masi al het hele jaar te domineren en probeert Masi onderuit te halen waar hij kan.
Hoe dat volgend jaar moet gaan, is me een raadsel. Want ik denk niet dat Masi nog zin heeft om met Wolff om te moeten gaan, en ik denk niet dat Wolff zal veranderen.
Als ik Masi was, zou ik een assistent nemen. Iemand met de achternaam 'Hand'. Masi: "Hi Toto, this is my new assistant. He will be your first point of contact from now on. His name is Hand. He is here just for you to talk to."
Wordt hier prima uitgelegd:quote:Op dinsdag 14 december 2021 11:24 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Winkelman zei gisteren dat ze idd eerst naar de FIA moeten en daarna pas naar CAS. En alles moet voor donderdag behandeld zijn, dus ze mogen wel tempo maken.
Dat van Schumacher was blijkbaar in 2010. En de precieze regel heb ik nog niet gevonden maar in Wikipedia lees ik over dat incident wel het volgende:quote:Op dinsdag 14 december 2021 11:09 schreef Sabata het volgende:
[..]
Al vele jaren eerder volgens mij. Na een finish in Monaco onder safety car. Schumacher reed toen nog voor Mercedes en zou in de laatste honderd meter nog een podium pakken. Dat moest ie toen teruggeven en daarna al is in 2013 die afspraak gemaakt. Masi heeft alleen zijn V8 Supercars instellingen meegenomen naar de F1 om koste wat het kost een race af te sluiten zoals het volgens hem hoort. Niet naar de letter van de wet en wel naar de geest van het moment.
quote:The safety car rule in Formula One is unique compared to other sanctioning bodies of motorsport in regards to last-lap yellow chequer finishes. Most sanctioning bodies require the safety car to lead the leader across the finish line on the final lap in case of a yellow chequer. In Formula One, the safety car does not lead the leader across the finish line on the last lap.
Er wordt stuctureel niet gekeken naar de gevolgen, alleen naar de overtreding. Ik denk dat ze dat moeten veranderen. Als jij je directe titelcontender van de baan rijdt, dan moet er ook iets gebeuren met je WK-punten.quote:Op dinsdag 14 december 2021 11:16 schreef Sodemieters het volgende:
Het punt is ook dat de straffen soms onrechtvaardig voelen omdat er niet naar de context gekeken wordt. Die 10 seconden voor Hamilton (Silverstone) of Verstappen (Jeddah) hadden geen enkel effect, maar als je ergens rond plek 10 rijdt kan het je zomaar vijf plekken schelen (en punten).
Enerzijds valt er wel iets te zeggen voor standaard straffen. Immers, als het vergrijp hetzelfde is, waarom de straf dan niet. Aan de andere kant kan een straf dan geen recht doen aan de situatie. De straffen situatie-specifiek maken is echter ook niet de oplossing, denk ik. Dat leidt alleen maar tot meer discussie over welke situatie precies van toepassing was en welke straf daarin dan redelijk is, gegevens aspect dit, dat, zus, zo, alles.
Des te meer de straffen getweaked worden naar 'rechtvaardigheid', des te onrechtvaardiger crashes en safety-car situaties gaan lijken.quote:Op dinsdag 14 december 2021 11:16 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Het punt is ook dat de straffen soms onrechtvaardig voelen omdat er niet naar de context gekeken wordt. Die 10 seconden voor Hamilton (Silverstone) of Verstappen (Jeddah) hadden geen enkel effect, maar als je ergens rond plek 10 rijdt kan het je zomaar vijf plekken schelen (en punten).
Enerzijds valt er wel iets te zeggen voor standaard straffen. Immers, als het vergrijp hetzelfde is, waarom de straf dan niet. Aan de andere kant kan een straf dan geen recht doen aan de situatie. De straffen situatie-specifiek maken is echter ook niet de oplossing, denk ik. Dat leidt alleen maar tot meer discussie over welke situatie precies van toepassing was en welke straf daarin dan redelijk is, gegevens aspect dit, dat, zus, zo, alles.
Simpel, Toto mag niet meer met de wedstrijd leiding praten, en de rest van de teambazen ook niet. Ross Brawn heeft al laten weten dat dit wordt geschraptquote:Op dinsdag 14 december 2021 11:22 schreef RetepV het volgende:
[..]
Het was ook typisch Toto die precies terwijl Masi hard aan het werk is om te voorkomen dat er onder de safety car gefinished moet worden, Toto Wolff hem de oren van zijn kop zeikt om hem zo uit zijn concentratie te brengen dat het niet lukt ern er wel onder de safety car gefinished zal worden. Masi was echt boos op Wolff, en terecht. Die Wolff probeert Masi al het hele jaar te domineren en probeert Masi onderuit te halen waar hij kan.
Hoe dat volgend jaar moet gaan, is me een raadsel. Want ik denk niet dat Masi nog zin heeft om met Wolff om te moeten gaan, en ik denk niet dat Wolff zal veranderen.
Als ik Masi was, zou ik een assistent nemen. Iemand met de achternaam 'Hand'. Masi: "Hi Toto, this is my new assistant. He will be your first point of contact from now on. His name is Hand. He is here just for you to talk to."
Hij heeft laten weten dat hij het aan banden wil laten leggen, niet dat ze helemaal niet meer mogen praten.quote:Op dinsdag 14 december 2021 11:31 schreef Sabata het volgende:
[..]
Simpel, Toto mag niet meer met de wedstrijd leiding praten, en de rest van de teambazen ook niet. Ross Brawn heeft al laten weten dat dit wordt geschrapt
ik vind niet dat dit uit moet maken, dan krijg je andere regels voor de top dan voor de restquote:Op dinsdag 14 december 2021 11:30 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Er wordt stuctureel niet gekeken naar de gevolgen, alleen naar de overtreding. Ik denk dat ze dat moeten veranderen. Als jij je directe titelcontender van de baan rijdt, dan moet er ook iets gebeuren met je WK-punten.
Dat is dan maar zo. Maar een situatie zoals in Silverstone kan natuurlijk gewoon niet. Dat heeft namelijk weinig te maken met de 'normale' pech die je kunt hebben bij een SC of Suspended race.quote:Op dinsdag 14 december 2021 11:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik vind niet dat dit uit moet maken, dan krijg je andere regels voor de top dan voor de rest
Maar in race 1, 2 of 3 bijvoorbeeld weet je nog niet echt wie de directe titeluitdagers zijn, terwijl de punten die je daar kan al voorsprong kan pakken, aan het einde best belangrijk kunnen zijn.quote:Op dinsdag 14 december 2021 11:30 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Er wordt stuctureel niet gekeken naar de gevolgen, alleen naar de overtreding. Ik denk dat ze dat moeten veranderen. Als jij je directe titelcontender van de baan rijdt, dan moet er ook iets gebeuren met je WK-punten.
Dat is praktisch niet uitvoerbaar.quote:Op dinsdag 14 december 2021 11:30 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Dat besluit was ook wel echt het meest achterlijke wat ik ooit gelezen hebquote:Op dinsdag 14 december 2021 11:32 schreef Rianne84 het volgende:
Deze reeks is trouwens wel fantastisch om terug te lezen![]()
Op zondag rond 15:30 eerst allemaal boos op FIA en Masi, en vervolgens allemaal juichen![]()
![]()
Tuurlijk wel. Kwestie van even goed op papier zetten. Dit soort beslissingen worden nu ook al door een 'tribunaal' genomen, dat kan dan ook.quote:Op dinsdag 14 december 2021 11:37 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Dat is praktisch niet uitvoerbaar.
dus er wordt even bepaald wie er voor de titel gaan, die krijgen de status heilig en als je aan ze komt wordt dat dubbel bestraft, slaat gewoon nergens opquote:Op dinsdag 14 december 2021 11:36 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Dat is dan maar zo. Maar een situatie zoals in Silverstone kan natuurlijk gewoon niet. Dat heeft namelijk weinig te maken met de 'normale' pech die je kunt hebben bij een SC of Suspended race.
En jij hebt veel achterlijks gelezen in deze reeks.quote:Op dinsdag 14 december 2021 11:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat besluit was ook wel echt het meest achterlijke wat ik ooit gelezen heb
Doe dan eens een suggestie hoe je dit op papier goed zou kunnen verwoorden?quote:Op dinsdag 14 december 2021 11:38 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Kwestie van even goed op papier zetten. Dit soort beslissingen worden nu ook al door een 'tribunaal' genomen, dat kan dan ook.
Om het over zijn eigen bijdragen nog maar niet te hebben...quote:Op dinsdag 14 december 2021 11:39 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
En jij hebt veel achterlijks gelezen in deze reeks.
Een heel duidelijk verhaal inderdaad. Valt geen speld tussen te krijgen. En dat van een Sky reporter. Niet verwacht.quote:Op maandag 13 december 2021 22:35 schreef Catatafishh het volgende:
En nummer 1 komend seizoenquote:Op dinsdag 14 december 2021 11:51 schreef Rianne84 het volgende:
[ instagram ]
Gouden schoenen voor de testdag
Hij ziet er goed uitgeslapen uit.quote:Op dinsdag 14 december 2021 11:51 schreef Rianne84 het volgende:
[ instagram ]
Gouden schoenen voor de testdag
Is dat relevant? Er zijn voldoende knappe koppen bij de FIA die dat kunnen. Kwestie van 'waar een wil is is een weg'. Net als de huidige regels is het een illusie om te denken dat je dat 100% dicht kunt krijgen.quote:Op dinsdag 14 december 2021 11:42 schreef Sodemieters het volgende:
Doe dan eens een suggestie hoe je dit op papier goed zou kunnen verwoorden?
Heb je wel een hele grote beker nodig om alles in kwijt te kunnenquote:Op dinsdag 14 december 2021 11:55 schreef -XOR- het volgende:
Sommige mensen drinken hun koffie met melk, ik drink 'm deze week met Engelse tranen en mondschuim. Het smaakt me uitstekend.
Klopt, hij heeft ook een wat bittere afdronk trouwens.quote:Op dinsdag 14 december 2021 11:57 schreef gbm het volgende:
[..]
Heb je wel een hele grote beker nodig om alles in kwijt te kunnen![]()
Grappig genoeg was die regel ook ineens van tafel na vorige week maar daar hoor ik Hamilton fans dan weer niet over. Masi dreigde Verstappen specifiek met punten aftrek.quote:Op dinsdag 14 december 2021 11:30 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Ik kon die foto net gewoon zien hoorquote:Op dinsdag 14 december 2021 11:58 schreef Netsplitter het volgende:
[ afbeelding ]
Voor diegene zonder een instagram account.
Wat natuurlijk niet geheel zonder precedent is, gezien Schumacher 97.quote:Op dinsdag 14 december 2021 12:01 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Grappig genoeg was die regel ook ineens van tafel na vorige week maar daar hoor ik Hamilton fans dan weer niet over. Masi dreigde Verstappen specifiek met punten aftrek.
Ik niet.quote:Op dinsdag 14 december 2021 12:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kon die foto net gewoon zien hoor
Dat kan inderdaad niet, nee, bepaalde rijders een status aparte geven is geen optie. Sowieso moet je dat dan ook doortrekken naar alle andere rijders want een 3e of 4e plaats kan ook financieel gevolgen hebben voor rijders en als je 5 miljoen kan binnenharken door je concurrent van de baan te drukkenquote:Op dinsdag 14 december 2021 11:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
dus er wordt even bepaald wie er voor de titel gaan, die krijgen de status heilig en als je aan ze komt wordt dat dubbel bestraft, slaat gewoon nergens op
Haha.quote:Op dinsdag 14 december 2021 11:32 schreef Rianne84 het volgende:
Deze reeks is trouwens wel fantastisch om terug te lezen![]()
Op zondag rond 15:30 eerst allemaal boos op FIA en Masi, en vervolgens allemaal juichen![]()
![]()
Da's waar.quote:Op dinsdag 14 december 2021 12:03 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Wat natuurlijk niet geheel zonder precedent is, gezien Schumacher 97.
Ja, maar dat is inherent aan een wisselend stewards team en het feit dat je situaties verschillend kan en mag beoordelen als steward.quote:Op dinsdag 14 december 2021 12:04 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
Haha.
Maar dat besluit van de stewards over bocht 7 in ronde 1 blijft nog steeds bijzonder dubieus
Stel, wat in Monza gebeurde, gebeurt nogmaals. Precies hetzelfde, exacte kopie.quote:Op dinsdag 14 december 2021 12:01 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Grappig genoeg was die regel ook ineens van tafel na vorige week maar daar hoor ik Hamilton fans dan weer niet over. Masi dreigde Verstappen specifiek met punten aftrek.
Het gaat gewoon niet werken. Alleen al de definitie van 'titelkandidaat'. Nog los van de vraag of/waarom je aparte regels zou willen voor de top.quote:Op dinsdag 14 december 2021 11:54 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Is dat relevant? Er zijn voldoende knappe koppen bij de FIA die dat kunnen. Kwestie van 'waar een wil is is een weg'. Net als de huidige regels is het een illusie om te denken dat je dat 100% dicht kunt krijgen.
Mooi hoe zijn eigen act backfired.quote:Op dinsdag 14 december 2021 11:20 schreef aesop het volgende:
[..]
Temeer daar Hamilton nog niet zo lang geleden verklaarde dat de rijderstitel niet zo belangrijk voor hem wasmaar de constructeurstitel des te meer.
Sky is veel neutraler dan hier vaak beweerd wordt. En sowieso veel neutraler dan Ziggo.quote:Op dinsdag 14 december 2021 11:49 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Een heel duidelijk verhaal inderdaad. Valt geen speld tussen te krijgen. En dat van een Sky reporter. Niet verwacht.
'tis vooral Hill die zich afgelopen jaar belachelijk heeft gedragen.quote:Op dinsdag 14 december 2021 12:20 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Sky is veel neutraler dan hier vaak beweerd wordt. En sowieso veel neutraler dan Ziggo.
Volgens mij heeft hij niet specifiek Verstappen daarmee bedreigd. Voor Mercedes gold dat net zo goed.quote:Op dinsdag 14 december 2021 12:01 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, want een gridstraf voor de volgende race kan niet.quote:Op dinsdag 14 december 2021 12:08 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
Stel, wat in Monza gebeurde, gebeurt nogmaals. Precies hetzelfde, exacte kopie.
Als de stewards wederom van mening zijn dat Verstappen een fout maakt, is het logisch dat voor precies dezelfde overtreding nu wel punten in het kampioenschap in mindering worden gebracht.
Is toch logisch en terecht?
Dat heb ik niet gezegd. Iemand anders zei dat en toen heb ik gereageerd met 'als het niet anders kan'. Wat mij betreft geldt het voor iedereen; als jij iemand elimineert door hem van de baan te rijden, dan puntenaftrek.quote:Op dinsdag 14 december 2021 12:17 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Het gaat gewoon niet werken. Alleen al de definitie van 'titelkandidaat'. Nog los van de vraag of/waarom je aparte regels zou willen voor de top.
Hoezo niet? Alle strafpunten etc. gaan ook gewoon meequote:Op dinsdag 14 december 2021 12:23 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ja, want een gridstraf voor de volgende race kan niet.
Zeker. En wat te denken van coureurs die strijden om plaats 10? Wel of geen punten maakt ook een groot verschil, qua financieel monetair geld.quote:Op dinsdag 14 december 2021 12:04 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat kan inderdaad niet, nee, bepaalde rijders een status aparte geven is geen optie. Sowieso moet je dat dan ook doortrekken naar alle andere rijders want een 3e of 4e plaats kan ook financieel gevolgen hebben voor rijders en als je 5 miljoen kan binnenharken door je concurrent van de baan te drukken
Omdat een afgesloten seizoen betekent dat het afgesloten is.quote:Op dinsdag 14 december 2021 12:24 schreef gbm het volgende:
[..]
Hoezo niet? Alle strafpunten etc. gaan ook gewoon mee
Ja, doe toch maar niet.quote:Op dinsdag 14 december 2021 12:24 schreef gbm het volgende:
[..]
Hoezo niet? Alle strafpunten etc. gaan ook gewoon mee
Ik ben ook niet zo'n fan van Hill. Rosberg vind ik ook niet bepaald objectief, maar die twee zijn er relatief weinig. Over de vaste commentatoren bij Sky ben ik wel erg te spreken.quote:Op dinsdag 14 december 2021 12:22 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
'tis vooral Hill die zich afgelopen jaar belachelijk heeft gedragen.
Ze hadden Lewis zijn plek moeten laten teruggeven aan Max (want 'leaving the track and gaining an advantage') en Max 5 seconden penalty want 'forcing another driver off the track'. Dat was het meest consequent geweest met andere situatiesquote:Op dinsdag 14 december 2021 12:06 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, maar dat is inherent aan een wisselend stewards team en het feit dat je situaties verschillend kan en mag beoordelen als steward.
Ik heb ook het idee dat de stewards zich eigenlijk totaal niet wilde bemoeien met de wedstrijd omdat je dan achteraf allerlei geneuzel had gekregen (wat dus exact gebeurt is) over hun uitspraken.
Bij F1 Cafe speculeerde ze omdat Mercedes slechts voor 1/3 eigenaar is van het team. Toto ook voor 1/3 en tot slot Ineos. Zal dus intern ook nog wel discussie opleveren.quote:Op dinsdag 14 december 2021 10:51 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dit is ook raar.
Dat die marketing afdeling ook nog niet gezegd heeft 'we kappen met het beroep. Het doet de sport en ons geen goed'.
Zou als FIA misschien ook wel de aanval op toto openen. Hem een straf opleggen vanwege het in diskrediet brengen van de sport ofso met zijn gedrag.
Het is done and dusted. Leave it. You lost.
Sorry maar in mijn boekje als je voorligt bij de apex én je haalt de bocht gewoon, heb je niks fout gedaan.quote:Op dinsdag 14 december 2021 12:28 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Ze hadden Lewis zijn plek moeten laten teruggeven aan Max (want 'leaving the track and gaining an advantage') en Max 5 seconden penalty want 'forcing another driver off the track'. Dat was het meest consequent geweest met andere situaties
Dus in jouw boekje mag je iemand van de baan drukken?quote:Op dinsdag 14 december 2021 12:29 schreef Perox het volgende:
[..]
Sorry maar in mijn boekje als je voorligt bij de apex én je haalt de bocht gewoon, heb je niks fout gedaan.
Ik denk dat je ze het beste specifiek kan maken dan is er iig geen discussie meer over het feit dat de ene botsing 5 sec is, de andere 10 en dan soms weer afhankelijk van de situatie.quote:Op dinsdag 14 december 2021 11:16 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
ja die Perez verdiende dit weekend echt wel een 10 +quote:Op dinsdag 14 december 2021 09:02 schreef gbm het volgende:
[..]
Dit, Hamilton is het close racen een beetje verleerd na al die jaren voorop rijden....
Zie ook hoe lang het duurt voordat ie Perez voorbij isDat ie net voor Perez de DRS lijn overgaat waardoor Perez hem weer kan inhalen was ook genieten
Mercedes kan wel dreigen om zich terug te trekken, dus dan heet het geen Mercedes AMG meer, maar Ineos.quote:Op dinsdag 14 december 2021 12:28 schreef opreis het volgende:
[..]
Bij F1 Cafe speculeerde ze omdat Mercedes slechts voor 1/3 eigenaar is van het team. Toto ook voor 1/3 en tot slot Ineos. Zal dus intern ook nog wel discussie opleveren.
Ham was hem gewoon na het opwachten en wist dat hij dan in de bocht kon afsnijden , want dat heeft die al een paar keer gedaan dit jaarquote:Op dinsdag 14 december 2021 12:28 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Ze hadden Lewis zijn plek moeten laten teruggeven aan Max (want 'leaving the track and gaining an advantage') en Max 5 seconden penalty want 'forcing another driver off the track'. Dat was het meest consequent geweest met andere situaties
Ik luister geen commentaar van Sky tijdens de race, dus daar heb ik geen mening over. Ik bekijk alleen stukjes van na de race. Hill en Ted hebben iig een duidelijke bias.quote:Op dinsdag 14 december 2021 12:27 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zo'n fan van Hill. Rosberg vind ik ook niet bepaald objectief, maar die twee zijn er relatief weinig. Over de vaste commentatoren bij Sky ben ik wel erg te spreken.
Bourdais is het niet met je eensquote:Op dinsdag 14 december 2021 12:31 schreef RAVW het volgende:
[..]
ja die Perez verdiende dit weekend echt wel een 10 +
Zo wel die TOW als het blocken van Ham was gewoon perfect uitgevoerd
Die gast zal wel weer wat extra knaken gaan krijgen op zijn rekening
Mja, Mercedes was in een ver ver verleden Tyrell, dus Jos Verstappen heeft via een omweg voor Mercedes geredenquote:Op dinsdag 14 december 2021 12:32 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Mercedes kan wel dreigen om zich terug te trekken, dus dan heet het geen Mercedes AMG meer, maar Ineos.
Is de F1 wel in één klap een stuk historie kwijt.
Bourdais Hamilton 2016 vergeten?quote:Op dinsdag 14 december 2021 12:34 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Bourdais is het niet met je eens
[ twitter ]
Bourdais is altijd al een kwal geweest (mijn meningquote:Op dinsdag 14 december 2021 12:34 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
[ twitter ]
Bourdais, Bourdais..... Waar ken ik die naam ook alweer van?quote:Op dinsdag 14 december 2021 12:34 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
[ twitter ]
Leuk dat Bourdais ook een mening heeft, maar die nemen we natuurlijk niet serieus.quote:Op dinsdag 14 december 2021 12:34 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
[ twitter ]
Dat hele gejank van "he pushed me off!" komt omdat niemand meer lift en achter aan sluit en dat komt weer omdat er werkelijk overal asfalt ligt.quote:Op dinsdag 14 december 2021 12:30 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Dus in jouw boekje mag je iemand van de baan drukken?
Had nog nooit van hem gehoord, maar ik ben dan ook een 2016 originalquote:Op dinsdag 14 december 2021 12:36 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Bourdais, Bourdais..... Waar ken ik die naam ook alweer van?
Ooit buitengeschopt gedurende het seizoen door Red Bull bij Toro Rosso omdat de resultaten te slecht waren...quote:Op dinsdag 14 december 2021 12:36 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ja. Dat mag al jaren als de bocht van jou is.quote:Op dinsdag 14 december 2021 12:30 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Dus in jouw boekje mag je iemand van de baan drukken?
ex Torro Rosso rijder en vervangen door Jaime Alguersuariquote:Op dinsdag 14 december 2021 12:36 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Of Toto F1quote:Op dinsdag 14 december 2021 12:32 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Mercedes kan wel dreigen om zich terug te trekken, dus dan heet het geen Mercedes AMG meer, maar Ineos.
Monza had geen aftek tot gevolg?quote:Op dinsdag 14 december 2021 12:08 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
Stel, wat in Monza gebeurde, gebeurt nogmaals. Precies hetzelfde, exacte kopie.
Als de stewards wederom van mening zijn dat Verstappen een fout maakt, is het logisch dat voor precies dezelfde overtreding nu wel punten in het kampioenschap in mindering worden gebracht.
Is toch logisch en terecht?
Precies. Als iedereen op Monaco zo zou rijden zat er iedere ronde iemand in de muur.quote:Op dinsdag 14 december 2021 12:37 schreef Perox het volgende:
[..]
Dat hele gejank van "he pushed me off!" komt omdat niemand meer lift en achter aan sluit en dat komt weer omdat er werkelijk overal asfalt ligt.
Dan moeten ze met z'n tweeen mercedes-amg uitkopen. Denk niet dat ze daar het geld voor hebben. Dus er zal een andere moeten instappen.quote:
Een klein stukje historie:quote:Op dinsdag 14 december 2021 12:32 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord op mijn vraag.quote:Op dinsdag 14 december 2021 12:37 schreef Perox het volgende:
[..]
Dat hele gejank van "he pushed me off!" komt omdat niemand meer lift en achter aan sluit en dat komt weer omdat er werkelijk overal asfalt ligt.
Jawel hoor. Van de baan gedrukt worden is in heel veel bochten een keuze.quote:Op dinsdag 14 december 2021 12:47 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord op mijn vraag.
Ze zitten af en aan sinds 1954 in de F1. Als motorenleverancier of als team zelf.quote:Op dinsdag 14 december 2021 12:47 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Een klein stukje historie:
Mercedes 249 starts
Tegen:
Ferrari 1028 starts
McLaren 901 starts
Williams 766 starts
Honda als team 88 starts, als motorleverancier 482 starts.
Is ooit keihard aan de kant gezet door Red Bull. Maar dat houdt hem vast niet tegen om een constructieve neutrale mening te formuleren.quote:Op dinsdag 14 december 2021 12:36 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Oh, really? Waarom kreeg bijvoorbeeld Norris dan straf in Oostenrijk?quote:Op dinsdag 14 december 2021 12:41 schreef opreis het volgende:
[..]
Ja. Dat mag al jaren als de bocht van jou is.
quote:Op dinsdag 14 december 2021 10:52 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Nee dat was toen hij een burnout trok in Oostenrijk.
Dat was 'm idd.quote:Op dinsdag 14 december 2021 10:53 schreef gbm het volgende:
[..]
Alleen in Oostenrijk toen ie bijna stil ging staan voor een 'burnout'
Dat is niet wat ik vraag. Wat ik vraag is of @Perox vindt dat het mag.quote:Op dinsdag 14 december 2021 12:48 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Jawel hoor. Van de baan gedrukt worden is in heel veel bochten een keuze.
Omdat Perez aan de buitenkant inhaalde en er naast zat en dus ruimte moest krijgen.quote:Op dinsdag 14 december 2021 12:53 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Oh, really? Waarom kreeg bijvoorbeeld Norris dan straf in Oostenrijk?
ach als het zo was geweest ook dat is motorsportquote:Op dinsdag 14 december 2021 10:57 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
Ok als je het antwoord daar niet uit kan halen zal ik het voor je spellen:quote:Op dinsdag 14 december 2021 12:47 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord op mijn vraag.
Ik heb er ook aan zit te denken , zal me niets verbazen , eerst klagen dat er te weinig mensen f1 kijken , en dan binnen 1 jaar een van de beste formule 1 jaren ooit neer zettenquote:Op dinsdag 14 december 2021 12:58 schreef wdn het volgende:
Echt he. Als over een 10 jaar of zo uitkomt dat dit hele jaar puur vanwege de sensatie zo is verlopen (en dan al dat gedoe met Connely) dan zou me dat niet verbazen.
Niet af en aan. 2 jaar in 1954 en 1955, dan 40 jaar niet.quote:Op dinsdag 14 december 2021 12:50 schreef Netsplitter het volgende:
Ze zitten af en aan sinds 1954 in de F1.
Dus het mag niet? Dat is namelijk niet wat @opreis zegt.quote:Op dinsdag 14 december 2021 12:56 schreef Starflyer het volgende:
Omdat Perez aan de buitenkant inhaalde en er naast zat en dus ruimte moest krijgen.
Zelfs Toto is neutraler dan ziggoquote:Op dinsdag 14 december 2021 12:20 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Sky is veel neutraler dan hier vaak beweerd wordt. En sowieso veel neutraler dan Ziggo.
Is nog steeds geen antwoord op mijn vraag. Het is toch een vrij makkelijke gesloten vraag dus je kunt volstaan met een eenvoudig ja/nee antwoord.quote:Op dinsdag 14 december 2021 12:57 schreef Perox het volgende:
[..]
Ok als je het antwoord daar niet uit kan halen zal ik het voor je spellen:
Het antwoord is: Lewis werd daar niet van de baan geduwd. Lewis besloot om rechtuit te rijden. Hij had moeten liften en achter Max moeten aansluiten.
Maar dat levert tijdverlies op en daar had Sir Hamilton geen zin in. Standaardprocedure: rechtdoor schieten, gas bijgeven, en radio knopje indrukken en roepen: "He pushed me off man!"
Overigens is Lewis daar niet de enige in hoor. Hoewel ik me niet kan herinneren Max ooit zo te hebben gehoord, maar ik kan het mis hebben.
Een keer of 2, 3 maar ... Max zegt dan wat en gaat daarna door (met racen, niet met zeiken).quote:Op dinsdag 14 december 2021 12:57 schreef Perox het volgende:
[..]
Hoewel ik me niet kan herinneren Max ooit zo te hebben gehoord, maar ik kan het mis hebben.
quote:Op dinsdag 14 december 2021 13:02 schreef exile79 het volgende:
[..]
Zelfs Toto is neutraler dan ziggo
En daarna als motorleverancier of team.quote:Op dinsdag 14 december 2021 13:00 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Niet af en aan. 2 jaar in 1954 en 1955, dan 40 jaar niet.
Wat jij wil, knulletje.quote:Op dinsdag 14 december 2021 13:05 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
En daarna als motorleverancier of team.
Af en aan dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |