ja, je bent gekquote:Op zondag 12 december 2021 22:27 schreef Nattekat het volgende:
Ben ik nou trouwens gek, of heeft Ziggo geen end-of-season clip laten zien?
Niet naar persconferentie was een team beslissing.quote:Op zondag 12 december 2021 22:31 schreef spectrumanalyser het volgende:
Even hoor.
Lewis Hamilton, als tweede over de finish. vervolgens:
• Hamilton zet zijn auto niet op de baan achter de 2 neer maar rijd de pitsstraat in
• Hamilton verschijnt niet op de persconferentie
• Hamilton verdwijnt zo snel als mogelijk van het podium
Tjemig. Kijk, dat Toto zijn investering even niet terugziet, begrijpelijk. Maar als sportman kan je kiezen om volwassen om te gaan met de situatie.
Naar mijn inzien had Max al eerder kampioen kunnen zijn en heeft Max veel pech gehad buiten zijn schuld.
Dat verbaasd me eigenlijk ook, dat die lijntjes zo kort zijn. En zeker als hij dan constant loopt te miepen, dat geeft toch alleen maar ruis op de lijn?quote:Op zondag 12 december 2021 22:33 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
deze video laat één ding duidelijk zien: Toto is ongeschikt om direct contact te hebben met de wedstrijdleiding. De FIA moet de regels op dit gebied flink aanscherpen
Uitkijken dat je dit niet op reddit of andere Engels georienteerde fora zegt, dan ben je gelijk een boeman door een overleden persoon erbij te halen.quote:Op zondag 12 december 2021 22:34 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ze missen echt een Lauda bij Mercedes
Dat is dan ook wel alles. Merc zet zichzelf qua sportiviteit echt te kakken hier.quote:Op zondag 12 december 2021 22:32 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Lewis heeft Max wel netjes gefeliciteerd.
Ik snap je.quote:Op zondag 12 december 2021 22:24 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ineens kijkt iedereen F1 en is Max een allemansvriend. Vader Jos zag men 20 jaar geleden niet staan en men kotste hem uit omdat het een Limburgse kamper was. En nu is zelfs hij ineens een soort van grootheid bij het tuig uit Hilversum en omstreken. Walgelijk.
Beide.quote:Op zondag 12 december 2021 22:34 schreef Repentless het volgende:
[..]
Bedoel je dat hij voor de media niet de moeite waard was omdat hij ma Bennetton nooit meer bij een topteam heeft gereden, of dat hij zelf als coureur niet de moeite waard was qua capaciteiten?
Max taaide hem vorige race ook meteen af.quote:Op zondag 12 december 2021 22:34 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Beetje onzin dit. Zoals het voor Max op het laatst nog onverwachts kwam, zo was het voor Hamilton ook. Dan heb je best wel wat te verwerken. Hij deed het heel netjes, heeft Max gefeliciteerd zowel live met een hand als in zijn interview. En op het podium was het niet raar dat hij zo weg was, dat geldt ook voor Sainz. Max en Horner waren alleen even lekker met elkaar en hun team bezig. En dat mag. Maar zo kun je overal wel weer een sensatieverhaal van maken (wat de pers ook zo graag doet).
Sneu zooitje bij Mercedes, triest.quote:Op zondag 12 december 2021 22:36 schreef Evenstar het volgende:
Mercedes, McLaren, Williams en Aston Martin zijn de enige teams die Max niet hebben gefeliciteerd.
Kan je zien hoeveel invloed die Toto heeft. Ze mogen blijkbaar niet eens posten
Totale flauwekul, die heeft in frutwagens mooie gevechten gevoerd met top coureurs. Hij had alleen de pech dat je destijds, meer nog dan nu, geld mee moest brengen voor een redelijk zitje.quote:Op zondag 12 december 2021 22:28 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Jos is als f1 coureur nooit de moeite waard geweest.
Sorry hoor, maar wat Hamilton heeft laten zien na de race was pure klasse. Daar valt niet over te twisten.quote:Op zondag 12 december 2021 22:31 schreef spectrumanalyser het volgende:
Even hoor.
Lewis Hamilton, als tweede over de finish. vervolgens:
• Hamilton zet zijn auto niet op de baan achter de 2 neer maar rijd de pitsstraat in
• Hamilton verschijnt niet op de persconferentie
• Hamilton verdwijnt zo snel als mogelijk van het podium
Tjemig. Kijk, dat Toto zijn investering even niet terugziet, begrijpelijk. Maar als sportman kan je kiezen om volwassen om te gaan met de situatie.
Naar mijn inzien had Max al eerder kampioen kunnen zijn en heeft Max veel pech gehad buiten zijn schuld.
Eh ja, exactly my point. Dat was heel erg bijzonder. Ken je nog meer Nederlandse coureurs die dat gepresteerd hebben?quote:Op zondag 12 december 2021 22:34 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Hij is twee keer derde geworden.......
Hij kan dit keer iig niet uit de after party van Red Bull getrapt worden.quote:Op zondag 12 december 2021 22:35 schreef ootjekatootje het volgende:
Mooie dag weer, love it!
Erg mooie beelden dat de vader van Lewis naar Jos en Max liep op het juiste moment.
Zijn er al beelden van de after party? Wat zal Mazapin balen van zijn positieve test nu.
Helemaal mee eens.quote:Op zondag 12 december 2021 22:37 schreef Nattekat het volgende:
;
[..]
Sorry hoor, maar wat Hamilton heeft laten zien na de race was pure klasse. Daar valt niet over te twisten.
Al het hele seizoen.quote:Op zondag 12 december 2021 22:36 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Dat is dan ook wel alles. Merc zet zichzelf qua sportiviteit echt te kakken hier.
De rijders hebben Max allemaal wel gefeliciteerd, ook degenen die met een Mercedes motor rijden. De teams mischien niet omdat er nog protesten liepen? Maar goed, dat is aan hun, het toont geen sportiviteit iig als je daar zo mee omgaat.quote:Op zondag 12 december 2021 22:36 schreef Evenstar het volgende:
Mercedes, McLaren, Williams en Aston Martin zijn de enige teams die Max niet hebben gefeliciteerd.
Ik zou al bijna suggereren om eens bij Berger te kijken of die niet nog wat tijd over heeft, maar ik betwijfel of die als voormalig Torro Rosso eigenaar welkom is in de garage daar bij Mercedes.quote:Op zondag 12 december 2021 22:34 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ze missen echt een Lauda bij Mercedes
Ik heb ook al een hekel aan Russell terwijl ik hem nog nauwelijks iets heb zien doen daar tussen de alfa's en de Haasjes 3 seizoenen langquote:Op zondag 12 december 2021 22:36 schreef Evenstar het volgende:
Ja, gaat mij ook echt even om de teams zelf.quote:Op zondag 12 december 2021 22:39 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
De rijders hebben Max allemaal wel gefeliciteerd, ook degenen die met een Mercedes motor rijden. De teams mischien niet omdat er nog protesten liepen? Maar goed, dat is aan hun, het toont geen sportiviteit iig als je daar zo mee omgaat.
Wel als het je aan komt waaien.quote:Op zondag 12 december 2021 22:40 schreef spectrumanalyser het volgende:
tuurlijk mag je best emotioneel zijn als je net op 1 rondje na de titel verloren hebt.
maar kan je na 7 titels niet eens gewoon de standaard formaliteiten afwerken.
ik ben geen Hamilton-hater, het tekent de man gewoon. Alsof de titel winnen iets is wat je standaard doet.
Schoothondje van Toto.quote:Op zondag 12 december 2021 22:40 schreef opreis het volgende:
[..]
Ik heb ook al een hekel aan Russell terwijl ik hem nog nauwelijks iets heb zien doen daar tussen de alfa's en de Haasjes 3 seizoenen lang
Sorry maar Hamilton valt niets te verwijten, die heeft zich heel sportief gedragen. Het team besloot anders.quote:Op zondag 12 december 2021 22:40 schreef spectrumanalyser het volgende:
tuurlijk mag je best emotioneel zijn als je net op 1 rondje na de titel verloren hebt.
ik ben geen Hamilton-hater, het tekent de man gewoon. Alsof de titel winnen iets is wat je standaard doet.
Nogal. Frustraties moet je niet op Masi afreageren.quote:Op zondag 12 december 2021 22:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat verbaasd me eigenlijk ook, dat die lijntjes zo kort zijn. En zeker als hij dan constant loopt te miepen, dat geeft toch alleen maar ruis op de lijn?
Hij mocht niet naar de persco.quote:Op zondag 12 december 2021 22:40 schreef spectrumanalyser het volgende:
ik roep al het hele jaar dat ze Lauda missen vanwege de nuance die hij aan kon brengenquote:Op zondag 12 december 2021 22:36 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Uitkijken dat je dit niet op reddit of andere Engels georienteerde fora zegt, dan ben je gelijk een boeman door een overleden persoon erbij te halen.
Dat Mercedes een stuk beter voor de dag kwam qua presentatie met Lauda vergeten ze voor het gemak even.
Vergeet Gasly nietquote:Op zondag 12 december 2021 22:41 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ja, gaat mij ook echt even om de teams zelf.
Lewis heeft het netjes gedaan, Norris heeft op persoonlijke titel ook gepost, Ricciardo heeft gefeliciteerd etc, maar het is echt schandalig dat geen enkele Mercedes team iets durft te posten. Dat is niet gezond en dat is ook echt niet goed voor de sport.
welke team was het nu die al feest aan het vieren was maar in de laatste bocht nog geen wk werd ....quote:Op zondag 12 december 2021 22:40 schreef spectrumanalyser het volgende:
Mooi hoe het spannendste seizoen in jaren op veel manieren "niet goed is voor de sport"quote:Op zondag 12 december 2021 22:41 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Dat is niet gezond en dat is ook echt niet goed voor de sport.
Je snapt toch wel dat naar hun mening Masi hun WK gestolen heeft?quote:Op zondag 12 december 2021 22:41 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Lewis heeft het netjes gedaan, Norris heeft op persoonlijke titel ook gepost, Ricciardo heeft gefeliciteerd etc, maar het is echt schandalig dat geen enkele Mercedes team iets durft te posten. Dat is niet gezond en dat is ook echt niet goed voor de sport.
Er is weinig spontaan aan Russell, klinkt alsof hij sinds z'n 12e media trainingen heeft gevolgd en afgelopen jaar een Mercedes media handboek ingeslikt heeft.quote:Op zondag 12 december 2021 22:40 schreef opreis het volgende:
[..]
Ik heb ook al een hekel aan Russell terwijl ik hem nog nauwelijks iets heb zien doen daar tussen de alfa's en de Haasjes 3 seizoenen lang
Tsja, zou jij het doen als je niet zeker zou weten wat voor rare stunts een piswoeste Toto nog allemaal kan uithalen? Sportiviteit is leuk maar het gaat niet boven een werkende motor hebben volgend seizoen.quote:Op zondag 12 december 2021 22:41 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Toto neemt de tactische beslissingen niet, als ze Hamilton onder de SC binnengehaald hadden was het precies andersom geweest en was Hamilton nu kampioen.quote:Op zondag 12 december 2021 22:42 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Nogal. Frustraties moet je niet op Masi afreageren.
Toto is zelf debet aan deze afloop
Precies! Je zou als Masi zijnde bijna beslissingen nemen om Toto te fuckenquote:Op zondag 12 december 2021 22:42 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Nogal. Frustraties moet je niet op Masi afreageren.
Toto is zelf debet aan deze afloop
Het moet Williams, McLaren en Aston Martin geen ene kut boeien. Ze zijn gewoon klant bij Mercedes en niet Mercedes zelf.quote:Op zondag 12 december 2021 22:43 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Je snapt toch wel dat naar hun mening Masi hun WK gestolen heeft?
Ja, dat hoort je nu wel van Britse "fans" en ook veel geluiden dat het "Not fair!" was. Alsof dat een argument is, daar moet ik echt hard om lachen.quote:Op zondag 12 december 2021 22:43 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Je snapt toch wel dat naar hun mening Masi hun WK gestolen heeft?
Toto, it is called a motor race, okay ....quote:Op zondag 12 december 2021 22:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
Precies! Je zou als Masi zijnde bijna beslissingen nemen om Toto te fucken
quote:Op zondag 12 december 2021 22:43 schreef RAVW het volgende:
[..]
welke team was het nu die al feest aan het vieren was maar in de laatste bocht nog geen wk werd ....
omdat er 1 auto was stil komen te staan ?
was dat ook geen ham ? die toen met de punten er van door ging
dacht dat het ferrari al feest aan het vieren was
Ze hadden vorige race nog in gedachten waar Max door een code rood nieuwe banden kon halen terwijl zij net gepit hadden onder SC.quote:Op zondag 12 december 2021 22:44 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Toto neemt de tactische beslissingen niet, als ze Hamilton onder de SC binnengehaald hadden was het precies andersom geweest en was Hamilton nu kampioen.
Die was echt erg, erg goed.quote:Op zondag 12 december 2021 22:45 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Toto, it is called motor racing, okay ....
Mijn opmerking had een dubbele bodem:quote:Op zondag 12 december 2021 22:44 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Toto neemt de tactische beslissingen niet, als ze Hamilton onder de SC binnengehaald hadden was het precies andersom geweest en was Hamilton nu kampioen.
Wat ik al zei, moment van het weekendquote:Op zondag 12 december 2021 22:45 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Toto, it is called a motor race, okay ....
Ik vond het vooral not-done om zich tijdens het seizoen uit te laten over de titel strijd op een manier die Max zijn resultaten zou moeten ondermijnen. Hij heeft daarmee aangetoond vooral het poepertje van Mercedes te willen likken en schijt heeft aan wat iedereen die F1 kijkt zonder gekleurde bril van hem vindt.quote:Op zondag 12 december 2021 22:43 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Er is weinig spontaan aan Russell, klinkt alsof hij sinds z'n 12e media trainingen heeft gevolgd en afgelopen jaar een Mercedes media handboek ingeslikt heeft.
Imola was een eye-opener wat dat betreft, daar was ie even spontaan (tov Bottas).
mwah, in zekere zin kan ik wel met hun meeleven, want het leek in de tas te zijn tot de laatste ronde. Daarbij moeten ze het Mercedes aanrekenen, niet een andere partijquote:Op zondag 12 december 2021 22:45 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, dat hoort je nu wel van Britse "fans" en ook veel geluiden dat het "Not fair!" was. Alsof dat een argument is, daar moet ik echt hard om lachen.
De eerste keer in 8 jaar dat 'ie verliest, niet zo gek dat 'ie daar even niet mee om kan gaan. Hopen dat ze er wat verstand in krijgen morgen.quote:Op zondag 12 december 2021 22:46 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Mijn opmerking had een dubbele bodem:
- het constante gezeur tegen Masi en de stewards gedurende het seizoen
- Wolff bemoeit zich wel degelijk met de tactiek, ook al is het zijn rol niet.
Hij wil echt alles in de hand houden.
Kortom, Hamilton is het probleem niet, die accepteert het resultaat gewoon. Vind het niet leuk maar gedraagt zich als een sportman.quote:“Everything was clear, so why would you run another lap behind a safety car?” he said. “When everything is clear you have to release the track. I think that’s a fair point from the race direction.”
controle freaks zijn nu eenmaal zo en kunnen er niet tegen dat ze deze controle kwijt raken , vaak in woede en ongecontroleerde reacties uit datquote:Op zondag 12 december 2021 22:46 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Mijn opmerking had een dubbele bodem:
- het constante gezeur tegen Masi en de stewards gedurende het seizoen
- Wolff bemoeit zich wel degelijk met de tactiek, ook al is het zijn rol niet.
Hij wil echt alles in de hand houden.
Voor Raikkonen is het wat dat betreft jammer dat het kampioenschap de laatste race werd beslist. Daardoor is zijn afscheid volledig ondergesneeuwd. Ik denk dat er anders wel iets meer aandacht aan was besteed.quote:Op zondag 12 december 2021 22:43 schreef Dagoduck het volgende:
Voel me nog steeds een beetje 'geen idee' wat betreft Raikkonen. Zonde dat ie zijn laatste race niet uit heeft gereden. Geweldig coureur toch wel.
Max had in Qatar al kampioen moeten zijn als Lewis niet het geluk in Imola had gehad. Want dat was zonder een rode vlag duidelijk een 0 resultaat.quote:Op zondag 12 december 2021 22:45 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, dat hoort je nu wel van Britse "fans" en ook veel geluiden dat het "Not fair!" was. Alsof dat een argument is, daar moet ik echt hard om lachen.
Lang geleden met Massa bedoel je?quote:Op zondag 12 december 2021 22:43 schreef RAVW het volgende:
[..]
welke team was het nu die al feest aan het vieren was maar in de laatste bocht nog geen wk werd ....
omdat er 1 auto was stil komen te staan ?
was dat ook geen ham ? die toen met de punten er van door ging
dacht dat het ferrari al feest aan het vieren was
Omdat hij niet won zeker?quote:Op zondag 12 december 2021 22:28 schreef TjjWester het volgende:
[..]
kans is klein. Hij heeft het hele jaar al laten zien er niet mee om te kunnen gaan dat ze uitgedaagd wordenquote:Op zondag 12 december 2021 22:47 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
De eerste keer in 8 jaar dat 'ie verliest, niet zo gek dat 'ie daar even niet mee om kan gaan. Hopen dat ze er wat verstand in krijgen morgen.
Met z'n tweets van vandaag maakt ie het ons wel makkelijk.quote:Op zondag 12 december 2021 22:48 schreef heywoodu het volgende:
Ah, even de memo gemist, maar tijdperk Bottas bij Mercedes is voorbij dus we moeten alvast een voorschot nemen en Russell gaan haten nu?
Je hebt z'n tweets gemist?quote:Op zondag 12 december 2021 22:48 schreef heywoodu het volgende:
Ah, even de memo gemist, maar tijdperk Bottas bij Mercedes is voorbij dus we moeten alvast een voorschot nemen en Russell gaan haten nu?
Ik heb Kimi's laatste interviews gezien en de woorden "Couldnt care less" zijn aardig van toepassing, hij zei letterlijk dat hij klaar was met F1 en alle "well wishers" zoals hij het noemde.quote:Op zondag 12 december 2021 22:48 schreef Repentless het volgende:
[..]
Voor Raikkonen is het wat dat betreft jammer dat het kampioenschap de laatste race werd beslist. Daardoor is zijn afscheid volledig ondergesneeuwd. Ik denk dat er anders wel iets meer aandacht aan was besteed.
Maar als hij daarentegen daadwerkelijk is zoals hij zich altijd heeft geprofileerd in interviews en op persco's, zal hem dat geen fuck interesseren.
Uh, als je 1s na de finish al in je Twitter account klimt om Toto na te praten en zeggen dat het allemaal belachelijk is, mag je best wel even wat commentaar krijgen ja.quote:Op zondag 12 december 2021 22:48 schreef heywoodu het volgende:
De komende 3 maanden therapie dan.quote:Op zondag 12 december 2021 22:49 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
kans is klein. Hij heeft het hele jaar al laten zien er niet mee om te kunnen gaan dat ze uitgedaagd worden
Ja om zijn gekke tweetsquote:Op zondag 12 december 2021 22:48 schreef heywoodu het volgende:
klopt helemaal en alleen daarom al moet hij geen direct contact met Masi hebbenquote:Op zondag 12 december 2021 22:47 schreef RAVW het volgende:
[..]
controle freaks zijn nu eenmaal zo en kunnen er niet tegen dat ze deze controle kwijt raken , vaak in woede en ongecontroleerde reacties uit dat
Zure voor hem is wel dat hij, meer dan de rest in ieder geval, het gezicht van het team is en dus alle shit over zich heen krijgt als het team zich belachelijk gedraagt.quote:Op zondag 12 december 2021 22:47 schreef Tijger_m het volgende:
Over Hamilton gesproken, die zei dit over de beslissing van Masi:
[..]
Kortom, Hamilton is het probleem niet, die accepteert het resultaat gewoon. Vind het niet leuk maar gedraagt zich als een sportman.
Wel als hij zich nu al als een schoothondje gaat gedragen. Sneu gewoon.quote:Op zondag 12 december 2021 22:48 schreef heywoodu het volgende:
ja geloof dat het met Massa was ... was ook een moment van .... oopsquote:Op zondag 12 december 2021 22:49 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Lang geleden met Massa bedoel je?
Voor Bottas heb ik nooit haat gevoeld, maar Russell vraagt er de laatste tijd wel om.quote:Op zondag 12 december 2021 22:48 schreef heywoodu het volgende:
Nota bene in Brazilië, dat was ook wat ja kolere.quote:Op zondag 12 december 2021 22:50 schreef RAVW het volgende:
[..]
ja geloof dat het met Massa was ... was ook een moment van .... oops
waar waren wel sportief om het verlies te nemen
Dit. Bottas heb ik niks tegen. Altijd fair geweest ook in gevechten. Hongarije was absoluut niet bewust.quote:Op zondag 12 december 2021 22:50 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Voor Bottas heb ik nooit haat gevoeld, maar Russell vraagt er de laatste tijd wel om.
Memo is onderweg.quote:Op zondag 12 december 2021 22:48 schreef heywoodu het volgende:
Ach, sommige mensen nemen alles een beetje te serieus, zie je trouwens ook bij Britse fans momenteel.quote:Op zondag 12 december 2021 22:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee. Of mogen we coureurs alleen nog prima vinden als ze toevallig onze mening delen?
Gaat om de persoonlijkheid die hij tentoonstelt met zulke tweets.quote:Op zondag 12 december 2021 22:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee. Of mogen we coureurs alleen nog prima vinden als ze toevallig onze mening delen?
Jij wil understatement kampioen worden, zie ik?quote:Op zondag 12 december 2021 22:51 schreef Tijn het volgende:
Ik heb net de race even teruggekeken. Mercedes strategisch niet zo handig bij die laatste safety car, he
Hongarije was onkundequote:Op zondag 12 december 2021 22:51 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Dit. Bottas heb ik niks tegen. Altijd fair geweest ook in gevechten. Hongarije was absoluut niet bewust.
Jos heeft meerdere geniale races gehad, maar dat was in een mindere auto waardoor het minder opviel.. Te vroeg bij een topteam neergezet en daardoor eigenlijk een omgekeerde carrière gehad.quote:Op zondag 12 december 2021 22:28 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Ja, typisch Bottasquote:
die was voor 40 sec of zo Wk en toen ging Ham er mee vandoorquote:Op zondag 12 december 2021 22:51 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Nota bene in Brazilië, dat was ook wat ja kolere.
Bottas is ook geen ego en roept geen dingen in de rondtequote:Op zondag 12 december 2021 22:51 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Dit. Bottas heb ik niks tegen. Altijd fair geweest ook in gevechten. Hongarije was absoluut niet bewust.
Russell nu met zijn Tweets en laatst ook al lopen roepen dat RB de eerste 5 races de beste auto had en dat het een geweldige prestatie was van Lewis om daar races te winnen
Gast is compleet de weg kwijt ... nu al.
Dan hoop ik voor je dat je ook kunt lachten als het CAS de zaak alsnog omdraait.quote:Op zondag 12 december 2021 22:45 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nou er zijn wel een paar slippers richting de tv gegaan als hij tijdens een SC weer eens de boel op hield zodat ze bij Mercedes een dubbele stop kon makenquote:Op zondag 12 december 2021 22:51 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Russell nu met zijn Tweets en laatst ook al lopen roepen dat RB de eerste 5 races de beste auto had en dat het een geweldige prestatie was van Lewis om daar races te winnen
Gast is compleet de weg kwijt ... nu al.
Als we ze wel naar binnen waren gegaan en Max niet en ze waren niet opnieuw gestart, had je wel hetzelfde kunnen zeggenquote:Op zondag 12 december 2021 22:51 schreef Tijn het volgende:
Ik heb net de race even teruggekeken. Mercedes strategisch niet zo handig bij die laatste safety car, he
Jos had zijn temperament tegen, iets te wild, iets te impulsief en soms te onbesuisd. Hij had beter kunnen zijn dan hij was maar het is niet zo gelopen.quote:Op zondag 12 december 2021 22:53 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Jos heeft meerdere geniale races gehad, maar dat was in een mindere auto waardoor het minder opviel.. Te vroeg bij een topteam neergezet en daardoor eigenlijk een omgekeerde carrière gehad.
Al was hij wel duidelijk minder dan Max uiteraard
toto...cucked...byequote:Op zondag 12 december 2021 22:45 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Toto, it is called a motor race, okay ....
Jawelquote:Op zondag 12 december 2021 22:27 schreef Nattekat het volgende:
Ben ik nou trouwens gek, of heeft Ziggo geen end-of-season clip laten zien?
Waarom zou het CAS dat in hemelsnaam doen?quote:Op zondag 12 december 2021 22:54 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Dan hoop ik voor je dat je ook kunt lachten als het CAS de zaak alsnog omdraait.
Die gaan echt niet over zoiets beslissen, die laten dat lekker bij de bond die erover gaatquote:Op zondag 12 december 2021 22:54 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Dan hoop ik voor je dat je ook kunt lachten als het CAS de zaak alsnog omdraait.
Alonso heeft ook voortdurend in het hol van Max gezetenquote:Op zondag 12 december 2021 22:55 schreef nils7 het volgende:
[..]
Nou er zijn wel een paar slippers richting de tv gegaan als hij tijdens een SC weer eens de boel op hield zodat ze bij Mercedes een dubbele stop kon maken
1 van DE momenten van het seizoen.....toto compleet te KAKKEN gezet hahahaquote:Op zondag 12 december 2021 22:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat ik al zei, moment van het weekendHij zal hem spuugzat zijn geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |