Jos is als f1 coureur nooit de moeite waard geweest.quote:Op zondag 12 december 2021 22:24 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ineens kijkt iedereen F1 en is Max een allemansvriend. Vader Jos zag men 20 jaar geleden niet staan en men kotste hem uit omdat het een Limburgse kamper was. En nu is zelfs hij ineens een soort van grootheid bij het tuig uit Hilversum en omstreken. Walgelijk.
Alvast bedankt voor de likes.quote:Op zondag 12 december 2021 22:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik ga lekker even deze reeks teruglezen
Was is deze vet zeg.quote:Op zondag 12 december 2021 18:33 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ja, deze moet het zijn:
https://streamable.com/cvqy6g
edit: En de eerste persoon die je hoort schreeuwen is dus Alex Albon.
Britse commentatoren in disbeliefquote:Op zondag 12 december 2021 22:15 schreef Nattekat het volgende:
https://streamable.com/gmia8i
Voor wie alles weer opnieuw wil ervaren
quote:Op zondag 12 december 2021 22:27 schreef Nattekat het volgende:
Ben ik nou trouwens gek, of heeft Ziggo geen end-of-season clip laten zien?
Noemt hij hem nou echt Mikey of is dat gewoon de gebrekkige uitspraak?quote:Op zondag 12 december 2021 22:27 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
"Nooo, mikey, no, nooo" krijgt dezelfde cult status als "get to da choppah"
C4 is geweldig. Ze laten zien dat er weldegelijk prima commentators rond lopen daarquote:
Beetje flauw om het op deze manier te doenquote:
quote:Op zondag 12 december 2021 22:27 schreef Nober het volgende:
[..]
Nou nou nou nou nou nou nou nou nou.
Volgens mij hebben ze nadat Jos stopte gewoon de F1 uitgezonden op SBS en RTL met Albers, Van der Garde, Doornbos, Pastorelli.
De bijnaam Grindbak voor Jos zal nu wel over zijn toch?
Nee, die hoorde ik vrijdag nog.quote:Op zondag 12 december 2021 22:27 schreef Nober het volgende:
[..]
Nou nou nou nou nou nou nou nou nou.
Volgens mij hebben ze nadat Jos stopte gewoon de F1 uitgezonden op SBS en RTL met Albers, Van der Garde, Doornbos, Pastorelli.
De bijnaam Grindbak voor Jos zal nu wel over zijn toch?
Er komt nog een compleet jaaroverzicht.quote:Op zondag 12 december 2021 22:27 schreef Nattekat het volgende:
Die wachten ook wel even tot Tru... eeh Toto zich er bij neer gelegd heeft. Wie weet wat voor ellende hij nog kan veroorzaken voor degenen die hij als niet loyaal genoeg ziet.quote:Op zondag 12 december 2021 22:28 schreef TweedeKlum het volgende:
Geen van de mercedesklantenteams heeft Max gefeliciteerd.
Arniegod.quote:Op zondag 12 december 2021 22:27 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
"Nooo, mikey, no, nooo" krijgt dezelfde cult status als "get to da choppah"
Da's wel een mooie, ik wil die van SkySports wel eens zien en horen, die moeten hele-maal dood gegaan zijnquote:Op zondag 12 december 2021 22:25 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
En om nog even door te gaan:
Austrian Final Lap Commentary With Alex Wurz. Just Pure Emotions
Echt wel. Op dat moment was hij gewoon hartstikke goed en sowieso de beste van Nederland. Dat hij toen podiumplaatsen haalde was echt heel erg bijzonder.quote:Op zondag 12 december 2021 22:28 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Jos is als f1 coureur nooit de moeite waard geweest.
Zo ongeveer ging het hier ook en mijn Britse vrouw stond te dansen toen Max aan Hamilton voorbij ging en bleef.quote:Op zondag 12 december 2021 22:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben van acceptatie naar ontkenning naar wanhoop naar AAAAAAAAAAAAAAAAAA gegaan allemaal in 4 ronden tijd
Sws dat laatste maar denk ook het eerste. Toto denkt dat ie dat wel magquote:Op zondag 12 december 2021 22:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
Noemt hij hem nou echt Mikey of is dat gewoon de gebrekkige uitspraak?
Ziggo Sport F1 2021 End of the year montagequote:Op zondag 12 december 2021 22:27 schreef Nattekat het volgende:
Mwah, Jos heeft best mooie dingen laten zien, die regenrace in Maleisië toen bijvoorbeeld maar in die baggerauto's was het lastig.quote:Op zondag 12 december 2021 22:28 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Jos is als f1 coureur nooit de moeite waard geweest.
Heerlijk dit.quote:
quote:
Lewis heeft Max wel netjes gefeliciteerd.quote:Op zondag 12 december 2021 22:31 schreef spectrumanalyser het volgende:
Even hoor.
Lewis Hamilton, als tweede over de finish. vervolgens:
• Hamilton zet zijn auto niet op de baan achter de 2 neer maar rijd de pitsstraat in
• Hamilton verschijnt niet op de persconferentie
• Hamilton verdwijnt zo snel als mogelijk van het podium
Tjemig. Kijk, dat Toto zijn investering even niet terugziet, begrijpelijk. Maar als sportman kan je kiezen om volwassen om te gaan met de situatie.
Naar mijn inzien had Max al eerder kampioen kunnen zijn en heeft Max veel pech gehad buiten zijn schuld.
deze video laat één ding duidelijk zien: Toto is ongeschikt om direct contact te hebben met de wedstrijdleiding. De FIA moet de regels op dit gebied flink aanscherpenquote:
punt 1 en 2 zijn breaches in de sport regulations. DSQquote:Op zondag 12 december 2021 22:31 schreef spectrumanalyser het volgende:
Even hoor.
• Hamilton zet zijn auto niet op de baan achter de 2 neer maar rijd de pitsstraat in
Tjemig. Kijk, dat Toto zijn investering even niet terugziet, begrijpelijk. Maar als sportman kan je kiezen om volwassen om te gaan met de situatie.
Naar mijn inzien had Max al eerder kampioen kunnen zijn en heeft Max veel pech gehad buiten zijn schuld.
Volwassen zijn betekent toch niet dat je al een soort emotieloze robot niet even mag balen dat een overwinning die 57 ronden zeker leek je net op het laatste moment uit de vingers is geglipt? En uiteindelijk feliciteerde hij Max wel en heeft ie zich er in interviews ook al bij neergelegd dat Max terecht kampioen is geworden.quote:Op zondag 12 december 2021 22:31 schreef spectrumanalyser het volgende:
Even hoor.
Ik versta ook Mikey maar dat kun je toch niet maken?quote:Op zondag 12 december 2021 22:31 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Sws dat laatste maar denk ook het eerste. Toto denkt dat ie dat wel mag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |