Hij hield wel zijn hand op zijn horloge.quote:Op zondag 12 december 2021 22:03 schreef Rianne84 het volgende:
Kent Max Ali B wel? Of dacht hij wat moet deze mocro van mij?
Dacht dat we hetzelfde stukje zouden krijgen maar dit was echt met Maxquote:
Die ook, maar je kunt niet alles hebben. Jij kunt ook niet het lekkerste wijf krijgen.quote:
Té laat...quote:Op zondag 12 december 2021 22:04 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Hij hield wel zijn hand op zijn horloge.
Hij hield zijn handen al vlakbij de broekzakkenquote:Op zondag 12 december 2021 22:03 schreef Rianne84 het volgende:
Kent Max Ali B wel? Of dacht hij wat moet deze mocro van mij?
Nog zuur jongen?quote:Op zondag 12 december 2021 22:04 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Die ook, maar je kunt niet alles hebben. Jij kunt ook niet het lekkerste wijf krijgen.
Waarom zou ik dat niet hebben?quote:Op zondag 12 december 2021 22:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat je nog tijd hebt om hier te posten.....
Oh.. wacht..
Iemand die zichzelf iets te interessant vind.quote:Op zondag 12 december 2021 22:06 schreef Nieuwschierig het volgende:
Peter Windsor toch wat aan de zure kant.
Jos krijgt ook nog een veeg uit de pan.
quote:Op zondag 12 december 2021 22:05 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Hij hield zijn handen al vlakbij de broekzakken
Dat er nog velen mogen volgenquote:
Toen ik dat hoorde heb ik de TV gemute.quote:
Het F3 kampioenschap heeft hij nooit gewonnenquote:Op zondag 12 december 2021 22:09 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat er nog velen mogen volgen
[..]
Toen ik dat hoorde heb ik de TV gemute.
met Wolfe kan je al een uur vol maken al je die stukjes zou pakkenquote:Op zondag 12 december 2021 22:09 schreef Abdus18 het volgende:
Netflix heeft het ook wel makkelijk dit seizoen he. hoeven helemaal geen script te schrijven, gewoon wat achter elkaar plakken en klaar
die weet ook wel dat de nieuwe tijd rijders er aan komtquote:Op zondag 12 december 2021 22:11 schreef Dagoduck het volgende:
Nog even aan het terugkijken. Dat interview met HAM, zo pijnlijk
Die krijgt zijn eigen spin-off seriequote:Op zondag 12 december 2021 22:11 schreef RAVW het volgende:
[..]
met Wolfe kan je al een uur vol maken al je die stukjes zou pakken
Tja, dit scoort blijkbaar. Paar kennissen van mij zijn ook om deze specifieke redenen fan van Hamilton. Hekelen Verstappen zelfs (want ja, die wilde niet knielen voor BLMquote:Op zondag 12 december 2021 21:59 schreef Evenstar het volgende:
Waarom ben je fan van Lewis ... nou gewoon zijn mode en maatschappelijke dingen ..... godsamme.
Heb het ook al een paar keer gezien. Ongelofelijk.quote:Op zondag 12 december 2021 22:15 schreef Nattekat het volgende:
https://streamable.com/gmia8i
Voor wie alles weer opnieuw wil ervaren
Heeft de FIA natuurlijk ook aan zichzelf te danken door zaken als roulerende stewards i.c.m. vaag gedefinieerde regels.quote:Op zondag 12 december 2021 22:15 schreef VacaLoca het volgende:
Man man man die huilbaby's op Reddit, heerlijk.
Hoewel, heerlijk aan ene kant maar ook wel jammer dat t laatste tijd meer over steward beslissingen gaat dan over racen
Het beeld van iemand die uit pure wanhoop niet meer weet wat ie moet doen.quote:
Max Max max super max Max max.quote:Op zondag 12 december 2021 22:19 schreef superniger het volgende:
Straks een muzikale ode aan Max Verstappen door Waylon bij Humberto Tan.
Heerlijke beeldenquote:
Channel 4 is echt zo veel beter te pruimen dan Skyquote:Op zondag 12 december 2021 22:15 schreef Nattekat het volgende:
https://streamable.com/gmia8i
Voor wie alles weer opnieuw wil ervaren
Ali niet alleen.quote:Op zondag 12 december 2021 22:11 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ali B heeft Max dus ook nog gevonden @:Humberto
C4 commentaar is echt absoluut geweldigquote:Op zondag 12 december 2021 22:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Heb het ook al een paar keer gezien. Ongelofelijk.
Ik heb ook ff Max' onboard gekeken van de inlap.
Gianpiero was ook lekker aan het janken![]()
och wat heerlijk. Ja toen ging ik ook meedoen hoor
dacht echt die gaat zo een gun pakken en die schiet alles dood wat die tegen kom en daarna zichzelfquote:
Ineens kijkt iedereen F1 en is Max een allemansvriend. Vader Jos zag men 20 jaar geleden niet staan en men kotste hem uit omdat het een Limburgse kamper was. En nu is zelfs hij ineens een soort van grootheid bij het tuig uit Hilversum en omstreken. Walgelijk.quote:Op zondag 12 december 2021 22:20 schreef quo_ het volgende:
[..]
Ali niet alleen.
Hele kuddes BN-ers (echt en zelf verklaard) gooien zich in de strijd om wat extra aandacht.
Ziekmakend vind ik dit.
Heb je een weekje?quote:Op zondag 12 december 2021 22:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik ga lekker even deze reeks teruglezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |