Vaste stewards levert ook gezeik op.quote:Op zondag 12 december 2021 22:17 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Heeft de FIA natuurlijk ook aan zichzelf te danken door zaken als roulerende stewards i.c.m. vaag gedefinieerde regels.
En om nog even door te gaan:quote:Op zondag 12 december 2021 22:15 schreef Nattekat het volgende:
https://streamable.com/gmia8i
Voor wie alles weer opnieuw wil ervaren
In ronde 56 zat ik rustig op mijn stoel anders te wachten op Hamilton als WDCquote:Op zondag 12 december 2021 22:24 schreef Nattekat het volgende:
Je weet gewoon dat je geschiedenis hebt aanschouwd als de herhaling alle emoties gewoon weer naar boven haalt. Ik zat gewoon weer met trillende handen net. Sport is emotie, en jezus wat heeft vandaag dat laten zien
Duidelijk het gedrag van een underdog die nooit verwacht had te winnen dit seizoen.quote:
Ik ben van acceptatie naar ontkenning naar wanhoop naar AAAAAAAAAAAAAAAAAA gegaan allemaal in 4 ronden tijdquote:Op zondag 12 december 2021 22:26 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
In ronde 56 zat ik rustig op mijn stoel anders te wachten op Hamilton als WDC
Nou nou nou nou nou nou nou nou nou.quote:Op zondag 12 december 2021 22:24 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ineens kijkt iedereen F1 en is Max een allemansvriend. Vader Jos zag men 20 jaar geleden niet staan en men kotste hem uit omdat het een Limburgse kamper was. En nu is zelfs hij ineens een soort van grootheid bij het tuig uit Hilversum en omstreken. Walgelijk.
Het moment van het weekend is toch wel Masi die zegt "Toto, dit is nou autoracen"quote:
"Nooo, mikey, no, nooo" krijgt dezelfde cult status als "get to da choppah"quote:
ik laat het ook over me heen komen vandaag morgen als ik wakker word dan kijk ik wle even op een nieuws site of het allemaal wel gebeurd is ..quote:Op zondag 12 december 2021 22:24 schreef Nattekat het volgende:
Je weet gewoon dat je geschiedenis hebt aanschouwd als de herhaling alle emoties gewoon weer naar boven haalt. Ik zat gewoon weer met trillende handen net. Sport is emotie, en jezus wat heeft vandaag dat laten zien
Jos is als f1 coureur nooit de moeite waard geweest.quote:Op zondag 12 december 2021 22:24 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ineens kijkt iedereen F1 en is Max een allemansvriend. Vader Jos zag men 20 jaar geleden niet staan en men kotste hem uit omdat het een Limburgse kamper was. En nu is zelfs hij ineens een soort van grootheid bij het tuig uit Hilversum en omstreken. Walgelijk.
Alvast bedankt voor de likes.quote:Op zondag 12 december 2021 22:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik ga lekker even deze reeks teruglezen
Was is deze vet zeg.quote:Op zondag 12 december 2021 18:33 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ja, deze moet het zijn:
https://streamable.com/cvqy6g
edit: En de eerste persoon die je hoort schreeuwen is dus Alex Albon.
Britse commentatoren in disbeliefquote:Op zondag 12 december 2021 22:15 schreef Nattekat het volgende:
https://streamable.com/gmia8i
Voor wie alles weer opnieuw wil ervaren
quote:Op zondag 12 december 2021 22:27 schreef Nattekat het volgende:
Ben ik nou trouwens gek, of heeft Ziggo geen end-of-season clip laten zien?
Noemt hij hem nou echt Mikey of is dat gewoon de gebrekkige uitspraak?quote:Op zondag 12 december 2021 22:27 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
"Nooo, mikey, no, nooo" krijgt dezelfde cult status als "get to da choppah"
C4 is geweldig. Ze laten zien dat er weldegelijk prima commentators rond lopen daarquote:
Beetje flauw om het op deze manier te doenquote:
quote:Op zondag 12 december 2021 22:27 schreef Nober het volgende:
[..]
Nou nou nou nou nou nou nou nou nou.
Volgens mij hebben ze nadat Jos stopte gewoon de F1 uitgezonden op SBS en RTL met Albers, Van der Garde, Doornbos, Pastorelli.
De bijnaam Grindbak voor Jos zal nu wel over zijn toch?
Nee, die hoorde ik vrijdag nog.quote:Op zondag 12 december 2021 22:27 schreef Nober het volgende:
[..]
Nou nou nou nou nou nou nou nou nou.
Volgens mij hebben ze nadat Jos stopte gewoon de F1 uitgezonden op SBS en RTL met Albers, Van der Garde, Doornbos, Pastorelli.
De bijnaam Grindbak voor Jos zal nu wel over zijn toch?
Er komt nog een compleet jaaroverzicht.quote:Op zondag 12 december 2021 22:27 schreef Nattekat het volgende:
Ben ik nou trouwens gek, of heeft Ziggo geen end-of-season clip laten zien?
Die wachten ook wel even tot Tru... eeh Toto zich er bij neer gelegd heeft. Wie weet wat voor ellende hij nog kan veroorzaken voor degenen die hij als niet loyaal genoeg ziet.quote:Op zondag 12 december 2021 22:28 schreef TweedeKlum het volgende:
Geen van de mercedesklantenteams heeft Max gefeliciteerd.
Arniegod.quote:Op zondag 12 december 2021 22:27 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
"Nooo, mikey, no, nooo" krijgt dezelfde cult status als "get to da choppah"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |