Nota bene in Brazilië, dat was ook wat ja kolere.quote:Op zondag 12 december 2021 22:50 schreef RAVW het volgende:
[..]
ja geloof dat het met Massa was ... was ook een moment van .... oops
waar waren wel sportief om het verlies te nemen
Dit. Bottas heb ik niks tegen. Altijd fair geweest ook in gevechten. Hongarije was absoluut niet bewust.quote:Op zondag 12 december 2021 22:50 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Voor Bottas heb ik nooit haat gevoeld, maar Russell vraagt er de laatste tijd wel om.
Memo is onderweg.quote:Op zondag 12 december 2021 22:48 schreef heywoodu het volgende:
Ah, even de memo gemist, maar tijdperk Bottas bij Mercedes is voorbij dus we moeten alvast een voorschot nemen en Russell gaan haten nu?
Ach, sommige mensen nemen alles een beetje te serieus, zie je trouwens ook bij Britse fans momenteel.quote:Op zondag 12 december 2021 22:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee. Of mogen we coureurs alleen nog prima vinden als ze toevallig onze mening delen?
Gaat om de persoonlijkheid die hij tentoonstelt met zulke tweets.quote:Op zondag 12 december 2021 22:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee. Of mogen we coureurs alleen nog prima vinden als ze toevallig onze mening delen?
Jij wil understatement kampioen worden, zie ik?quote:Op zondag 12 december 2021 22:51 schreef Tijn het volgende:
Ik heb net de race even teruggekeken. Mercedes strategisch niet zo handig bij die laatste safety car, he
Hongarije was onkundequote:Op zondag 12 december 2021 22:51 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Dit. Bottas heb ik niks tegen. Altijd fair geweest ook in gevechten. Hongarije was absoluut niet bewust.
Jos heeft meerdere geniale races gehad, maar dat was in een mindere auto waardoor het minder opviel.. Te vroeg bij een topteam neergezet en daardoor eigenlijk een omgekeerde carrière gehad.quote:Op zondag 12 december 2021 22:28 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Jos is als f1 coureur nooit de moeite waard geweest.
Ja, typisch Bottasquote:
die was voor 40 sec of zo Wk en toen ging Ham er mee vandoorquote:Op zondag 12 december 2021 22:51 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Nota bene in Brazilië, dat was ook wat ja kolere.
Bottas is ook geen ego en roept geen dingen in de rondtequote:Op zondag 12 december 2021 22:51 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Dit. Bottas heb ik niks tegen. Altijd fair geweest ook in gevechten. Hongarije was absoluut niet bewust.
Russell nu met zijn Tweets en laatst ook al lopen roepen dat RB de eerste 5 races de beste auto had en dat het een geweldige prestatie was van Lewis om daar races te winnen
Gast is compleet de weg kwijt ... nu al.
Dan hoop ik voor je dat je ook kunt lachten als het CAS de zaak alsnog omdraait.quote:Op zondag 12 december 2021 22:45 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, dat hoort je nu wel van Britse "fans" en ook veel geluiden dat het "Not fair!" was. Alsof dat een argument is, daar moet ik echt hard om lachen.
Nou er zijn wel een paar slippers richting de tv gegaan als hij tijdens een SC weer eens de boel op hield zodat ze bij Mercedes een dubbele stop kon makenquote:Op zondag 12 december 2021 22:51 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Russell nu met zijn Tweets en laatst ook al lopen roepen dat RB de eerste 5 races de beste auto had en dat het een geweldige prestatie was van Lewis om daar races te winnen
Gast is compleet de weg kwijt ... nu al.
Als we ze wel naar binnen waren gegaan en Max niet en ze waren niet opnieuw gestart, had je wel hetzelfde kunnen zeggenquote:Op zondag 12 december 2021 22:51 schreef Tijn het volgende:
Ik heb net de race even teruggekeken. Mercedes strategisch niet zo handig bij die laatste safety car, he
Jos had zijn temperament tegen, iets te wild, iets te impulsief en soms te onbesuisd. Hij had beter kunnen zijn dan hij was maar het is niet zo gelopen.quote:Op zondag 12 december 2021 22:53 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Jos heeft meerdere geniale races gehad, maar dat was in een mindere auto waardoor het minder opviel.. Te vroeg bij een topteam neergezet en daardoor eigenlijk een omgekeerde carrière gehad.
Al was hij wel duidelijk minder dan Max uiteraard
toto...cucked...byequote:Op zondag 12 december 2021 22:45 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Toto, it is called a motor race, okay ....
Jawelquote:Op zondag 12 december 2021 22:27 schreef Nattekat het volgende:
Ben ik nou trouwens gek, of heeft Ziggo geen end-of-season clip laten zien?
Waarom zou het CAS dat in hemelsnaam doen?quote:Op zondag 12 december 2021 22:54 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Dan hoop ik voor je dat je ook kunt lachten als het CAS de zaak alsnog omdraait.
Die gaan echt niet over zoiets beslissen, die laten dat lekker bij de bond die erover gaatquote:Op zondag 12 december 2021 22:54 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Dan hoop ik voor je dat je ook kunt lachten als het CAS de zaak alsnog omdraait.
Alonso heeft ook voortdurend in het hol van Max gezetenquote:Op zondag 12 december 2021 22:55 schreef nils7 het volgende:
[..]
Nou er zijn wel een paar slippers richting de tv gegaan als hij tijdens een SC weer eens de boel op hield zodat ze bij Mercedes een dubbele stop kon maken
1 van DE momenten van het seizoen.....toto compleet te KAKKEN gezet hahahaquote:Op zondag 12 december 2021 22:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat ik al zei, moment van het weekendHij zal hem spuugzat zijn geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |