Tuurlijk, het is voor hem niet zomaar een verloren wedstrijd. Dat is ook voor hamilton een flinke klapquote:Op zondag 12 december 2021 20:01 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dat heb ik dan gemist, volgens mij ging hij eerst ff bijkletsen met Angela die hem wat opbeurde en hij kreeg wat schouderklopjes van andere coureurs.
Ben net in vorm jaquote:Op zondag 12 december 2021 20:02 schreef heywoodu het volgende:
We F5'en voor het gemak nog even door.
Begrijpelijk indd, maar dan was Verstappen feliciteren dus NIET het eerste wat hij ging doen.quote:Op zondag 12 december 2021 20:03 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Tuurlijk, het is voor hem niet zomaar een verloren wedstrijd. Dat is ook voor hamilton een flinke klap
IK VERVLOEK JOU ERIKquote:Red Bull's Christian Horner: "There will be a verdict in the next few minutes."
Welke zender is Sky (welk nummer)? Volgens mij heb ik het niet.quote:
Eén probleem: Toto en zijn ego passen niet door de deurquote:Op zondag 12 december 2021 20:03 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Die is op zoek naar de lokale koptelefoon dealer.
Zure verliezer, het zou je sieren om Maxgod te feliciteren.quote:Op zondag 12 december 2021 20:04 schreef TomWaits het volgende:
Het gestolen kampioenschap.
Een farce deze sport.
sportief genoegquote:Op zondag 12 december 2021 20:04 schreef tja77 het volgende:
[..]
Begrijpelijk indd, maar dan was Verstappen feliciteren dus NIET het eerste wat hij ging doen.
Wat dan?quote:Op zondag 12 december 2021 20:04 schreef Rianne84 het volgende:
Lammers verkoopt onzin bij het NOS journaal
Water is nat.quote:Op zondag 12 december 2021 20:04 schreef Rianne84 het volgende:
Onzin verkopen is al jarenlang een hobby van hem.quote:Op zondag 12 december 2021 20:04 schreef Rianne84 het volgende:
Oh kak sorry haha ben ik nu aan kijken..quote:
Helemaal niks.quote:
Server heeft een code rood.quote:Op zondag 12 december 2021 20:05 schreef heywoodu het volgende:
Beslissing staat er maar kan hem niet downloaden
Dan had Hamilton moeten pittenquote:Op zondag 12 december 2021 20:05 schreef Pleun2011 het volgende:
Eigenlijk wel onbegrijpelijk dat Hamilton geen nieuwe bandjes kreeg tijdens de SC.
Misschien is de race geschonken, maar het kampioenschap allerminst gezien Hamilton ook aardig wat schenkmomenten heeft gekend.quote:Op zondag 12 december 2021 20:02 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Blader maar eens rond op het world wide web.
Er zijn er ook meer dan genoeg die vinden dat deze 'geschonken' titel van Max erg slecht is voor Red Bull.
Het is maar net welke bril je draagt.
Ik vrees dat er, ongeacht de uitslag, alleen nog maar verliezers gaan zijn.
Zus van die andere hamiltonsopster?quote:
Klopt.quote:Op zondag 12 december 2021 20:05 schreef Pleun2011 het volgende:
Eigenlijk wel onbegrijpelijk dat Hamilton geen nieuwe bandjes kreeg tijdens de SC.
Wat een fan inderdaadquote:Op zondag 12 december 2021 20:07 schreef Rianne84 het volgende:
Lol vrouw bij NOS journaal ging tijdens laatste ronde naar de wc![]()
![]()
Ik ook, goede Chardonnay uit mn kerstpakket. De Pinot Noir is de volgendequote:Op zondag 12 december 2021 20:06 schreef Ondeugend_is_woedend het volgende:
Ja maar maar
Ik heb al een fles wijn op!
Wat nu?
Volgens mij wel.quote:
als je moet ...quote:Op zondag 12 december 2021 20:07 schreef Rianne84 het volgende:
![]()
Toto heeft zijn inzet bij de bookmakers niet weten te verzilverenquote:Op zondag 12 december 2021 20:07 schreef spectrumanalyser het volgende:
Mwa, echt chique om dan weg te blijven bij de persconferentie ...... en zo lekker afgezonderd doen op dat podium.
Nee, een tweede plek is voor Hamilton/Mercedes hetzelfde als de laatste plek. Toto ziet zijn investering blijkbaar in rook op gaan.
Laat Toto maar weer gewoon muziek maken zoals in 1982.
Jawel duurde even voor hij uit de wagen kwam maar dat is te begrijpenquote:Op zondag 12 december 2021 20:00 schreef daNpy het volgende:
[..]
Echt niet.
Is ie überhaupt wel naar de P2 plek gereden?
Genotquote:Op zondag 12 december 2021 20:08 schreef Mylene het volgende:
De Engelse fans zijn echt viesmad, zo zuur, op Twitter.
Hoe gooi ik alle goodwill in een keer wegquote:
quote:Op zondag 12 december 2021 20:07 schreef Rianne84 het volgende:
![]()
quote:Op zondag 12 december 2021 20:07 schreef Rianne84 het volgende:
![]()
die britten zijn maar hele slechte verliezers en zijn een paar races vergeten.........max had allang kampioen moeten zijnquote:Op zondag 12 december 2021 20:04 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zure verliezer, het zou je sieren om Maxgod te feliciteren.
100%.quote:Op zondag 12 december 2021 20:09 schreef Tinos85 het volgende:
Mercedes heeft het zelf verneukt door niet te pitten. Risico wat ze namen.
Jij gaat echt full Trump hč?quote:
Heerlijk, mag ook wel na die lastercampagne tegen Max.quote:Op zondag 12 december 2021 20:08 schreef Mylene het volgende:
De Engelse fans zijn echt viesmad, zo zuur, op Twitter.
altijd komt het goed.......eindelijkquote:
?quote:Op zondag 12 december 2021 20:09 schreef Scorpie het volgende:
Mercedes zal nog jaren worden uitgekotst na dit walgelijke staaltje onsportiviteit.
Als Max dan niet pit, dan verliest Hamilton zijn positie...het was een lastige beslissing.quote:Op zondag 12 december 2021 20:09 schreef Tinos85 het volgende:
Ja lach maar ik lag te knielen richting het noorden en schiet te gebeden.quote:Op zondag 12 december 2021 20:07 schreef Rianne84 het volgende:
![]()
Valt nu mee, je hebt de apax gemistquote:
Ditquote:Op zondag 12 december 2021 20:09 schreef Tinos85 het volgende:
Was het... een BOOSE?quote:Op zondag 12 december 2021 20:10 schreef theguyver het volgende:
Mist iemand een koptelefoon er vloog er net een langs mijn raam voorbij!
Als ze wel hadden gepit was Verstappen doorgeredenquote:Op zondag 12 december 2021 20:09 schreef Tinos85 het volgende:
daar waren we allang achter......aardig wat imago verlies nuquote:
Op zondag 12 december 2021 20:10 schreef Isane het volgende:
Hamilton kan lekker zijn geld gaan tellen, 48 MILJOEN euro per jaar KOEKOEKquote:Op zondag 12 december 2021 20:11 schreef TjjWester het volgende:
Wat staat er nu nog open???
Ze kunnen protest indienen tegen deze beslissing.
Ze kunnen protest indienen bij de FIA hoofddirectie, dan gaat een onafhankelijke commissie onderzoek doen.
Ze kunnen protest indienen bij de CAS.
Nog iets gemist??? Hoop dat Lewis zijn werk doet en alles laat rusten.
quote:Op zondag 12 december 2021 20:11 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Heeft Russel al getwitterd?
Welnee, alleen bij een paar Nederlanders.quote:Op zondag 12 december 2021 20:11 schreef Predator40 het volgende:
[..]
daar waren we allang achter......aardig wat imago verlies nu
De procedures van de SC zijn (onder andere) dat de wedstrijdleiding af mag wijken van de procedures. Vind je zelf nu ook niet dat je een beetje door aan het slaan bent?quote:Op zondag 12 december 2021 20:07 schreef Aitvaras het volgende:
[..]
Als de procedures van de SC waren opgevolgd was dat niet nodig geweest.
Ze kunnen nog naar Mr. Frank Visserquote:Op zondag 12 december 2021 20:11 schreef TjjWester het volgende:
Wat staat er nu nog open???
Ze kunnen protest indienen tegen deze beslissing.
Ze kunnen protest indienen bij de FIA hoofddirectie, dan gaat een onafhankelijke commissie onderzoek doen.
Ze kunnen protest indienen bij de CAS.
Nog iets gemist??? Hoop dat Lewis zijn werk doet en alles laat rusten.
Neuh, die moet eerst aan Toto toestemming vragen voor hij wat online zetquote:Op zondag 12 december 2021 20:11 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Heeft Russel al getwitterd?
Hij zal wel flink wat verliezen hierdoor.quote:Op zondag 12 december 2021 20:11 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hamilton kan lekker zijn geld gaan tellen, 48 MILJOEN euro per jaar KOEKOEK
Engelsen*quote:Op zondag 12 december 2021 20:12 schreef Johannes788 het volgende:
Al die zure buitenlanders op reddit. Allemaal boos op de FIA. Haha
Genot
https://www.reddit.com/r/(...)_app&utm_name=iossmf
wat een ziek team....zelfs de regels laten aanpassen heeft ze niks geholpenquote:
Hij probeert een trolletje te doen, lekker laten gaanquote:Op zondag 12 december 2021 20:12 schreef chratnox het volgende:
[..]
De procedures van de SC zijn (onder andere) dat de wedstrijdleiding af mag wijken van de procedures. Vind je zelf nu ook niet dat je een beetje door aan het slaan bent?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |