Ze hebben geen experts.quote:Op zondag 12 december 2021 19:52 schreef Federer-fan het volgende:
Waarom wijdt Ziggo hier niet gewoon een uitzending aan, waar ze buiten staan en speculeren over wat er gaat gebeuren experts hun visie laten geven?
Kan niet. Daarnaast hebben de stewards Max als schuldige aangewezen dus protest zou dom zijn.quote:Op zondag 12 december 2021 19:52 schreef monkyyy het volgende:
Hopelijk krijgt Mercedes te horen dat Hamilton straf krijgt voor buiten de baan rijden in de ronde 1
Ze kunnen toch speculeren, net als in die voorbeschouwing van bijna twee uur?quote:
quote:
Beide uitkomsten zijn slecht voor de FIA.quote:Op zondag 12 december 2021 19:52 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ik voorspel je: als Max de winst en titel houdt, dan is het gedoe nog niet afgelopen.
CAS, rechtszaak, whatever.
Wie heeft er dan nog echt zin in 2022?
Arm Viaplay.
Zou hem wel goed staan.quote:Op zondag 12 december 2021 19:54 schreef Peterselieman het volgende:
er gaan geruchten dat Hamilton aan Wolff gevraagd heeft om de protesten in te trekken
Alstijd als Connely steward is dan krijgt Max wel straf inderdaad.quote:Op zondag 12 december 2021 19:53 schreef vosss het volgende:
Ik hoop echt dat Connelly NOOIT meer bij de stewards zit.
Zou me niet verbazen. Wie weet helpt dat wel tegen eventuele CAS-proceduresquote:Op zondag 12 december 2021 19:54 schreef Peterselieman het volgende:
er gaan geruchten dat Hamilton aan Wolff gevraagd heeft om de protesten in te trekken
Dat zou erg sportief van hem zijnquote:Op zondag 12 december 2021 19:54 schreef Peterselieman het volgende:
bron?quote:Op zondag 12 december 2021 19:54 schreef Peterselieman het volgende:
Mocht dit waar zijn, eeuwig respect voor Lewisquote:Op zondag 12 december 2021 19:54 schreef Peterselieman het volgende:
Ik denk dat ze liever zo winnen dan zo verliezenquote:Op zondag 12 december 2021 19:54 schreef Tomatenboer het volgende:
Maar als Mercedes en Hamilton wil je toch niet op deze manier winnen?
Sportief... maar gaan die geruchten?quote:Op zondag 12 december 2021 19:54 schreef Peterselieman het volgende:
Dat geloof ik wel. Zo is Lewis dan ook wel weer.quote:Op zondag 12 december 2021 19:54 schreef Peterselieman het volgende:
No mickey no no mickey, that was so not rightquote:Op zondag 12 december 2021 19:53 schreef TomWaits het volgende:
Hamilton wereldkampioen.. het komt dichterbij, jongens..
https://racingnews365.nl/live-formule-1-gp-abu-dhabi-2021quote:Signalen uit de paddock
Die aangeven dat het er goed uit ziet voor Red Bull als het aankomt op het tweede protest
Oja, welk document beschrijft dat dan?quote:Op zondag 12 december 2021 19:54 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Kan niet. Daarnaast hebben de stewards Max als schuldige aangewezen dus protest zou dom zijn.
Heb je niet gezien hoe blij ze na Silverstone waren?quote:Op zondag 12 december 2021 19:54 schreef Tomatenboer het volgende:
Dat was het sowieso al, maar het kan raar lopenquote:Op zondag 12 december 2021 19:55 schreef Skwish het volgende:
[..]
https://racingnews365.nl/live-formule-1-gp-abu-dhabi-2021
Casual viewer. FOK is een Nederlandstalig forum.quote:Op zondag 12 december 2021 19:55 schreef WheeledWarrior het volgende:
Vandaag laat wel mooi zien wat er momenteel fout zit in deze sport.
Dit is aan de casual viewer allemaal niet meer uit te leggen.
Sexy Spice in lingerie bohquote:Op zondag 12 december 2021 19:54 schreef Kickinalfa het volgende:
Ook wel zuur voor Horner hoor, wil je gewoon champagne lurken met Geri moet je naar de stewards
Of is het damage control ?quote:Op zondag 12 december 2021 19:55 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Mocht dit waar zijn, eeuwig respect voor Lewis
Het eerste wat hij deed toen hij uit zijn auto stapte was Verstappen feliciterenquote:Op zondag 12 december 2021 19:55 schreef Sfancta het volgende:
Ik zou HAM daar eerlijk gezegd wel voor aanzien. Het is een jankerd, maar ik schat hem wel zo fair in.
Ongetwijfeld de wereld in geholpen door chauvinisten, zodat men kan zeggen "Ah, Hamilton trok het in, daarom hield Verstappen de titel."quote:Op zondag 12 december 2021 19:54 schreef Peterselieman het volgende:
RB moet gewoon een ‘1’ op die auto plakken ongeacht de uitspraakquote:Op zondag 12 december 2021 19:54 schreef StephanL het volgende:
[..]
Beide uitkomsten zijn slecht voor de FIA.
Van mij mag als red Bull het verliest een dikke middelvinger geven aan de FIA en een jaar zich terug trekken van de grid om FIA te dissen
Dat zou hem sieren.quote:Op zondag 12 december 2021 19:54 schreef Peterselieman het volgende:
Hamilton heeft na vandaag sowieso aan sympathie gewonnen bij mij. Oke hij parkeerde hem in de pits maar feliciteerde Max wel heel oprecht. Toonde zich een waardig sportman.quote:Op zondag 12 december 2021 19:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat zou erg sportief van hem zijn
Yup maar het is ook berekenend natuurlijk. Geen deel willen zijn van deze kansloze soap.quote:Op zondag 12 december 2021 19:55 schreef Sfancta het volgende:
Ik zou HAM daar eerlijk gezegd wel voor aanzien. Het is een jankerd, maar ik schat hem wel zo fair in.
"Ik denk dat..."quote:
"No investigation necessary" was het hoor..quote:Op zondag 12 december 2021 19:54 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Kan niet. Daarnaast hebben de stewards Max als schuldige aangewezen dus protest zou dom zijn.
Thx. Cpt. Obvious.quote:Op zondag 12 december 2021 19:56 schreef Mylene het volgende:
Maar...
Het lijkt erop dat dit nog heel lang door zal gaan. Ongeacht welke partij vanavond als verliezer het circuit verlaat, er zullen ongetwijfeld nog verdere protesten komen die de beslissing hogerop gaan aanvechten.
In de communicatie met RB zegt masi dat de stewards het incident hebben beoordeeld en dat max zelf schuldig is.quote:Op zondag 12 december 2021 19:55 schreef daNpy het volgende:
[..]
Oja, welk document beschrijft dat dan?
Als dit een ellenlang verhaal wordt, met heel veel gescheld op internet, boze coureurs, ex-coureurs, insiders en wat-niet-al... dan zouden sponsoren er misschien ook wel klaar mee kunnen zijn.quote:Op zondag 12 december 2021 19:54 schreef StephanL het volgende:
[..]
Beide uitkomsten zijn slecht voor de FIA.
Van mij mag als red Bull het verliest een dikke middelvinger geven aan de FIA en een jaar zich terug trekken van de grid om FIA te dissen
Hamilton z'n vader ook, trouwens.quote:Op zondag 12 december 2021 19:57 schreef alpeko het volgende:
[..]
Hamilton heeft na vandaag sowieso aan sympathie gewonnen bij mij. Oke hij parkeerde hem in de pits maar feliciteerde Max wel heel oprecht. Toonde zich een waardig sportman.
Ik zou niet willen zeggen geheel uitgedeukt en er mag wel nieuw verflaagje overheen maar prima damage cvontrol dan.quote:Op zondag 12 december 2021 19:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Of is het damage control ?
Kuuuuut...quote:Op zondag 12 december 2021 19:57 schreef Scrummie het volgende:
FIA heeft zijn tweet gedelete (waarin ze de resultaten van vandaag melden).
Was ook wat onhandig van ze.quote:Op zondag 12 december 2021 19:57 schreef Scrummie het volgende:
FIA heeft zijn tweet gedelete (waarin ze de resultaten van vandaag melden).
Ja, maar wel eerst 5 minuten JANKEN in die kar met vizier gesloten.quote:Op zondag 12 december 2021 19:56 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Het eerste wat hij deed toen hij uit zijn auto stapte was Verstappen feliciteren
dit protest is niet goed voor Mercedesquote:Op zondag 12 december 2021 19:54 schreef Tomatenboer het volgende:
Het zou best kunnen, maar je leest zoveel bullshit op Twitter dat ik het idd maar met een korrel zout neem.quote:Op zondag 12 december 2021 19:56 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ongetwijfeld de wereld in geholpen door chauvinisten, zodat men kan zeggen "Ah, Hamilton trok het in, daarom hield Verstappen de titel."
Ergens is ook wel. Sowieso is de glans er dan vanaf.quote:Op zondag 12 december 2021 19:55 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Dat geloof ik wel. Zo is Lewis dan ook wel weer.
Want? Wat kunnen die paar zure Nederlanders ze nou schelen joh, dat kost ze echt niks.quote:Op zondag 12 december 2021 19:58 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
dit protest is niet goed voor Mercedes
Dit mag in de SC.quote:Op zondag 12 december 2021 19:57 schreef Nattekat het volgende:
Nieuw record voor dit seizoen trouwens, 32 topics![]()
Daarom rij ik Audi A3 Etron RS BEGRIJP JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op zondag 12 december 2021 19:58 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
dit protest is niet goed voor Mercedes
Dan heb je niet naar de boordradio geluisterd, de stewards hebben de situatie beoordeeld en de schuld bij max gelegd.quote:Op zondag 12 december 2021 19:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
"No investigation necessary" was het hoor..
We zijn allemaal deelgenoot vanquote:Op zondag 12 december 2021 19:57 schreef Nattekat het volgende:
Nieuw record voor dit seizoen trouwens, 32 topics![]()
Ik koop nooit meer een Mercedesquote:Op zondag 12 december 2021 19:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Want? Wat kunnen die paar zure Nederlanders ze nou schelen joh, dat kost ze echt niks.
Echt hequote:Op zondag 12 december 2021 19:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Want? Wat kunnen die paar zure Nederlanders ze nou schelen joh, dat kost ze echt niks.
Ik volg dit.quote:Op zondag 12 december 2021 19:48 schreef Federer-fan het volgende: Is het ergens op tv te volgen of alleen via hier en Twitter enzo?
Hamilton valt vandaag helemaal niets te verwijten.quote:Op zondag 12 december 2021 19:57 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Hamilton z'n vader ook, trouwens.
Maar reputatie kan ze toch niks schelen joh. Voor zover dat al een punt zou zijn, want vermoedelijk staat het gros van de wereld aan hun kant.quote:Op zondag 12 december 2021 19:58 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Ergens is ook wel. Sowieso is de glans er dan vanaf.
Denk ook niet dat Mercedes naar het cas gaat, voor het dreigen is het nu even makkelijk, maar als ze het doorzetten is dat wel slecht voor hun reputatie.
Kregen we maar een uitslag.quote:Op zondag 12 december 2021 19:58 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik krijg er onderhand wel uitslag van idd.
Zeer begrijpelijk toch?quote:Op zondag 12 december 2021 19:57 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Ja, maar wel eerst 5 minuten JANKEN in die kar met vizier gesloten.
We vinden het fijn dat je er bij bent!quote:
Ja die denkt precies hetzelfdequote:Op zondag 12 december 2021 19:56 schreef Adrie072 het volgende:
Heerlijk! https://streamable.com/d5etf8
Niet waar.quote:Op zondag 12 december 2021 19:57 schreef TjjWester het volgende:
[..]
In de communicatie met RB zegt masi dat de stewards het incident hebben beoordeeld en dat max zelf schuldig is.
quote:
Relatie met FIA ? Als ze in protest gaan.quote:Op zondag 12 december 2021 19:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
eens,quote:Op zondag 12 december 2021 19:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik koop nooit meer een Mercedes
Dat is niet live.quote:
Klopt, er wordt zo weinig ingehaald zonder DRS dat ze blijkbaar schrikken als iemand het daadwerkelijk doet, dat was hard maar fair.quote:Op zondag 12 december 2021 19:58 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Dan heb je niet naar de boordradio geluisterd, de stewards hebben de situatie beoordeeld en de schuld bij max gelegd.
Geen straf idd maar ze vonden het wel zijn fout.
Bottas kan weinig anders zeggen natuurlijkquote:
Daar wachten we dus allemaal op..quote:
Echt niet.quote:Op zondag 12 december 2021 19:56 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Het eerste wat hij deed toen hij uit zijn auto stapte was Verstappen feliciteren
True, aan de andere kant denk ik niet dat Hamilton hem gefeliciteerd zou hebben, en zeker niet op zo'n amicale manier, als hij had gedacht dat het geen eerlijke winst was.quote:Op zondag 12 december 2021 19:57 schreef alpeko het volgende:
[..]
Hamilton heeft na vandaag sowieso aan sympathie gewonnen bij mij. Oke hij parkeerde hem in de pits maar feliciteerde Max wel heel oprecht. Toonde zich een waardig sportman.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |