Was niet eens z'n voornaam, maar een nickname 'Mikey'quote:Op zondag 12 december 2021 19:43 schreef theguyver het volgende:
[..]
Het ergere vind ik over het hele seizoen gezien het jammeren dat zijn bandjes op zijn maar wel een snelste ronde tijd neer kan zetten.
En toto wolf een laat ik het zo zeggen een scheidsrechter aanspreken met zijn voornaam vond ik gewoon bizar..
De manier waarop, dit was totaal anders dan Horner die gewoon simpele vraag stelde en zich er bij neer legde.
Desondanks vind ik dat de FIA wel intern wat veranderen moet..
Beslissing in de race ook gewoon moeten handhaven in de race 1 direct antwoord zoals in voetbal en klaar.
Mits het issues betreft dat er dingen niet kloppen aan de auto.
Dat lijkt mij ook dat hij die keuze mag maken.quote:Op zondag 12 december 2021 19:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
En ik vind het niet kloppen.
Maar goed ik beslis daar niet over dat doet Masi. En aan het einde van de streep gaat hij toch gelijk hebben. Hij mag die keuze maken.
Dat is al afgewezenquote:Op zondag 12 december 2021 19:45 schreef -XOR- het volgende:
Het gaat nu natuurlijk over Ver 0.001mm voorbij HAM tijdens de laatste sc
Niet geweldig, niet heel slecht. Vooral blij dat ze beetje normaal gefinished is na een bijzonder moeilijke week op alle vlakken. In het onderlinge algemeen klassement ligt ze nog op koers.quote:
Dat is al afgehandeld.quote:Op zondag 12 december 2021 19:45 schreef -XOR- het volgende:
Gerucht gaat dat dat met 20% minder brandstof was.quote:Op zondag 12 december 2021 19:41 schreef franklop het volgende:
Overigens reed Perez ook een prima race (ook buiten het Hamilton moment om). Bleef net zo dicht bij Verstappen als die bij Hamilton zat
Erg zonde maar de merc inhalen als constructeur was al nagenoeg onmogelijk.quote:Op zondag 12 december 2021 19:42 schreef spectrumanalyser het volgende:
Ja, Perez reed super. Vervelend dat 'ie uitviel. even kijken wat de reden van uitvallen is.
Die is al dismissedquote:Op zondag 12 december 2021 19:45 schreef -XOR- het volgende:
Nee, dat is al afgekaart... no further actionquote:Op zondag 12 december 2021 19:45 schreef -XOR- het volgende:
Dat protest is al verworpen..quote:Op zondag 12 december 2021 19:45 schreef -XOR- het volgende:
Dat is waar. En bedenk ook dat een Hamilton die niets te verwijten valt ook niet op deze manier kampioen wil worden.quote:Op zondag 12 december 2021 19:41 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ah joh, de euforie en ontlading op het bewuste moment pakken ze ons nooit meer af.
Daar was Max al van vrijgesproken.quote:Op zondag 12 december 2021 19:45 schreef -XOR- het volgende:
Nee, dat is al afgewezen.quote:Op zondag 12 december 2021 19:45 schreef -XOR- het volgende:
Maar nu voor de uitleg van de 2e beslissing begrijp ikquote:
Nee, dit is echt verschrikkelijk.quote:Op zondag 12 december 2021 19:41 schreef WheeledWarrior het volgende:
Dit gaat echt nergens meer over.
Ah, dan gaan ze waarschijnlijk alleen maar bekendmaken dat er nog niets bekend is.quote:
Het is net een kameleon, de ene keer loopt ie vuurrood aan en de andere keer ziet ie lijkbleek.quote:Op zondag 12 december 2021 19:39 schreef Sfancta het volgende:
De vraag der vragen. Wat zal Jos nu aan het doen zijn? Zal hij nog witter zijn dan vanmiddag?
@fetX @AFCNielsquote:Op zondag 12 december 2021 19:45 schreef KingRoland het volgende:
lijkt me het perfecte liedje meteen na de overwinning van max
@:wereldgozer @:oriente @:coco @:lange_lans @:lenny_leonard @:erasmus @:3rr0r @:rambodirk @:lavenderr @:buitendam @:johannes_vermeer @:mani89
Nog erger dan 2 uur wachten op de start.quote:Op zondag 12 december 2021 19:47 schreef Sfancta het volgende:
Boh man ziektemakend dit
Nog erger dan 40x 10 minuten wachten in Spa
Beslissen dat de voorlaatste ronde de uitslag moet zijn is dan ook geen straf voor Verstappen.quote:Op zondag 12 december 2021 19:46 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Daar was Max al van vrijgesproken.
het gaat nu om de beslissing van Masi en daar kan Red Bull in principe geen straf voor krijgen.
Tuurlijk niet... maar eens moet de 1e keer zijn....quote:Op zondag 12 december 2021 19:47 schreef Gehrman het volgende:
Weet iemand of de race director weleens overruled is in het verleden?
Kansloos dit lange gewacht en procedure.quote:Op zondag 12 december 2021 19:47 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Nee, dit is echt verschrikkelijk.
Bose is al boosquote:Op zondag 12 december 2021 19:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Als je een koptelefoon uit het gebouw ziet vliegen... zitten we goed !
Blijf gewoon van de drank af.quote:Op zondag 12 december 2021 19:47 schreef Sfancta het volgende:
Boh man ziektemakend dit
Nog erger dan 40x 10 minuten wachten in Spa
Kan niet in dit geval.quote:Op zondag 12 december 2021 19:47 schreef Gehrman het volgende:
Geen livestream van het kantoor van de stewards helaasquote:Op zondag 12 december 2021 19:48 schreef Federer-fan het volgende:
Is het ergens op tv te volgen of alleen via hier en Twitter enzo?
FOK!quote:Op zondag 12 december 2021 19:48 schreef Federer-fan het volgende:
Te weinig benzinequote:Op zondag 12 december 2021 19:42 schreef spectrumanalyser het volgende:
Ja, Perez reed super. Vervelend dat 'ie uitviel. even kijken wat de reden van uitvallen is.
Livestream via Ziggoquote:Op zondag 12 december 2021 19:48 schreef Federer-fan het volgende:
ja dacht 1 keer toen het te hard regende , was dacht ik met Senna zie vroegt om de race stil te leggen en daar werd in de eerste instantie ook geen gehoor aan gegeven maar later wel door de RD een code rood gegevenquote:Op zondag 12 december 2021 19:47 schreef Gehrman het volgende:
Ze moeten zich zo melden dus nee geen verslag.quote:Op zondag 12 december 2021 19:48 schreef Federer-fan het volgende:
FOK! is altijd de beste bronquote:Op zondag 12 december 2021 19:48 schreef Federer-fan het volgende:
Mag hopen dat Netflix goed gehandeld heeft halverwege het seizoen en daar een cameraatje heeft hangen.quote:Op zondag 12 december 2021 19:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Geen livestream van het kantoor van de stewards helaas
Nee, ik bedoelde meer of er überhaupt een uitzending is waar ze buiten staan en verslag uitbrengen.quote:Op zondag 12 december 2021 19:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
gaat nooit naar buiten komen tot de protesten afgehandeld zijnquote:
Behalve dat ie de bocht aardig afsneed in lap 1quote:Op zondag 12 december 2021 19:46 schreef Cherni het volgende:
[..]
Dat is waar. En bedenk ook dat een Hamilton die niets te verwijten valt ook niet op deze manier kampioen wil worden.
Dat is wel jammer idd. Die radiofragmenten tussen de teams en Masi zijn ook genot.quote:Op zondag 12 december 2021 19:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wie denk je dat de RD is???quote:Op zondag 12 december 2021 19:49 schreef RAVW het volgende:
[..]
ja dacht 1 keer toen het te hard regende , was dacht ik met Senna zie vroegt om de race stil te leggen en daar werd in de eerste instantie ook geen gehoor aan gegeven maar later wel door de RD een code rood gegeven
Bedankt heer.quote:Op zondag 12 december 2021 19:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik volg het hier:
https://www.bbc.com/sport/live/formula1/54911288
deletedquote:Op zondag 12 december 2021 19:50 schreef Nattekat het volgende:
[ twitter ]
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Maar dat werd prima opgelost, want heel kort daarop zat Verstappen weer bijna onder zijn achtervleugel. Het voordeel van Hamilton was niet zozeer het winnen van de positie, die had hij gewoon en Verstappen probeerde daar als een dolle in te knallen.quote:Op zondag 12 december 2021 19:50 schreef daNpy het volgende:
[..]
Behalve dat ie de bocht aardig afsneed in lap 1
Grmbl.quote:Op zondag 12 december 2021 19:50 schreef Nattekat het volgende:
[ twitter ]
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
quote:
quote:Being told 15-20 minutes is what we are expecting for a decision. Could come sooner…
Als Mercedes wil gaan ze naar het CAS in Lausannequote:Op zondag 12 december 2021 19:49 schreef -XOR- het volgende:
FIA kan toch niet verkopen dat de door hun groots aangekondigde apotheose totaal mislukt is door hun eigen fuck up.
Ik voorspel je: als Max de winst en titel houdt, dan is het gedoe nog niet afgelopen.quote:Op zondag 12 december 2021 19:48 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Kansloos dit lange gewacht en procedure.
Man man.
kan niet, zaak tegen max is afgewezen.quote:Op zondag 12 december 2021 19:51 schreef Sfancta het volgende:
Ben serieus echt bang dat Max de titel kwijt is zo, en ben echt fan. Maar dit voelt niet goed.
Er valt niks te melden.quote:Op zondag 12 december 2021 19:52 schreef Federer-fan het volgende:
Waarom wijdt Ziggo hier niet gewoon een uitzending aan, waar ze buiten staan en speculeren over wat er gaat gebeuren experts hun visie laten geven?
Waarom, omdat het zo lang duurt?quote:Op zondag 12 december 2021 19:51 schreef Sfancta het volgende:
Ben serieus echt bang dat Max de titel kwijt is zo, en ben echt fan. Maar dit voelt niet goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |