Was niet eens z'n voornaam, maar een nickname 'Mikey'quote:Op zondag 12 december 2021 19:43 schreef theguyver het volgende:
[..]
Het ergere vind ik over het hele seizoen gezien het jammeren dat zijn bandjes op zijn maar wel een snelste ronde tijd neer kan zetten.
En toto wolf een laat ik het zo zeggen een scheidsrechter aanspreken met zijn voornaam vond ik gewoon bizar..
De manier waarop, dit was totaal anders dan Horner die gewoon simpele vraag stelde en zich er bij neer legde.
Desondanks vind ik dat de FIA wel intern wat veranderen moet..
Beslissing in de race ook gewoon moeten handhaven in de race 1 direct antwoord zoals in voetbal en klaar.
Mits het issues betreft dat er dingen niet kloppen aan de auto.
Dat lijkt mij ook dat hij die keuze mag maken.quote:Op zondag 12 december 2021 19:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
En ik vind het niet kloppen.
Maar goed ik beslis daar niet over dat doet Masi. En aan het einde van de streep gaat hij toch gelijk hebben. Hij mag die keuze maken.
Dat is al afgewezenquote:Op zondag 12 december 2021 19:45 schreef -XOR- het volgende:
Het gaat nu natuurlijk over Ver 0.001mm voorbij HAM tijdens de laatste sc
Niet geweldig, niet heel slecht. Vooral blij dat ze beetje normaal gefinished is na een bijzonder moeilijke week op alle vlakken. In het onderlinge algemeen klassement ligt ze nog op koers.quote:
Dat is al afgehandeld.quote:Op zondag 12 december 2021 19:45 schreef -XOR- het volgende:
Gerucht gaat dat dat met 20% minder brandstof was.quote:Op zondag 12 december 2021 19:41 schreef franklop het volgende:
Overigens reed Perez ook een prima race (ook buiten het Hamilton moment om). Bleef net zo dicht bij Verstappen als die bij Hamilton zat
Erg zonde maar de merc inhalen als constructeur was al nagenoeg onmogelijk.quote:Op zondag 12 december 2021 19:42 schreef spectrumanalyser het volgende:
Ja, Perez reed super. Vervelend dat 'ie uitviel. even kijken wat de reden van uitvallen is.
Die is al dismissedquote:Op zondag 12 december 2021 19:45 schreef -XOR- het volgende:
Nee, dat is al afgekaart... no further actionquote:Op zondag 12 december 2021 19:45 schreef -XOR- het volgende:
Dat protest is al verworpen..quote:Op zondag 12 december 2021 19:45 schreef -XOR- het volgende:
Dat is waar. En bedenk ook dat een Hamilton die niets te verwijten valt ook niet op deze manier kampioen wil worden.quote:Op zondag 12 december 2021 19:41 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ah joh, de euforie en ontlading op het bewuste moment pakken ze ons nooit meer af.
Daar was Max al van vrijgesproken.quote:Op zondag 12 december 2021 19:45 schreef -XOR- het volgende:
Nee, dat is al afgewezen.quote:Op zondag 12 december 2021 19:45 schreef -XOR- het volgende:
Maar nu voor de uitleg van de 2e beslissing begrijp ikquote:
Nee, dit is echt verschrikkelijk.quote:Op zondag 12 december 2021 19:41 schreef WheeledWarrior het volgende:
Dit gaat echt nergens meer over.
Ah, dan gaan ze waarschijnlijk alleen maar bekendmaken dat er nog niets bekend is.quote:
Het is net een kameleon, de ene keer loopt ie vuurrood aan en de andere keer ziet ie lijkbleek.quote:Op zondag 12 december 2021 19:39 schreef Sfancta het volgende:
De vraag der vragen. Wat zal Jos nu aan het doen zijn? Zal hij nog witter zijn dan vanmiddag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |