Ik vond het ook een bijzonder discutabele laatste rondes en ik denk dat iedereen het hier mee eens is.quote:Op zondag 12 december 2021 19:32 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Op Twitter en andere F1 sites barstte het eerder al van de Britten die nooit meer F1 gingen kijken na vandaag.
Ik krijg haast medelijden met ViaPlay.
Ik heb speciaal nog ingeslagen vanmiddagquote:
Wat ook geen zekerheid is want lewis had nog panne kunnen krijgen onder de sc bijvoorbeeld.quote:Op zondag 12 december 2021 19:33 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Worst case wordt het de uitslag alsof de race wel onder de SC gefinisht zou zijn.
Die ligt Kelly aan te duwen.quote:Op zondag 12 december 2021 19:37 schreef Dienstverlener het volgende:
Wat zou Maxie aan het doen zijn?
misschien moeten we als Friezen maar eens een biertje in de kroeg doen en de titel van Max gaan vierenquote:Op zondag 12 december 2021 19:37 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik heb speciaal nog ingeslagen vanmiddag
Technisch klopt het, Max is wereldkampioen totdat anders word besloten.quote:
Dit.quote:Op zondag 12 december 2021 19:37 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Wat ook geen zekerheid is want lewis had nog panne kunnen krijgen onder de sc bijvoorbeeld.
Huilenquote:
Die rijd nu de pitbox van jongedame piquet in.quote:Op zondag 12 december 2021 19:37 schreef Dienstverlener het volgende:
Towerbridgend met Martin Garrixquote:
Ik dacht inderdaad ook dat er gewoon een regel in dat reglement stond als: Wedstrijdleiding kan bepalen af te wijken van bovenstaande regels.quote:Op zondag 12 december 2021 19:37 schreef WheeledWarrior het volgende:
Maar Masi mag toch gewoon beslissen wanneer de SC naar binnen gaat? Dus hoe kunnen ze nu een uitslag afroepen op basis van 'zo zou het zijn geweest als we achter SC waren geeindigd'.
Wie weet had Hamilton nog een motorplof gehad in de laatste ronde dan. Puur theoretisch, maar het kan.
Hertog Jan?quote:Op zondag 12 december 2021 19:37 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik heb speciaal nog ingeslagen vanmiddag
Dat lijkt mij een prima planquote:Op zondag 12 december 2021 19:38 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
misschien moeten we als Friezen maar eens een biertje in de kroeg doen en de titel van Max gaan vieren
Volgens mij niet, zelfs niet door het CASquote:Op zondag 12 december 2021 19:37 schreef Gehrman het volgende:
Is de race director weleens overruled in het verleden?
Piketdienst.quote:Op zondag 12 december 2021 19:37 schreef Dienstverlener het volgende:
Dat is het mooie van Indycar. Daar heb ik dit soort beslissingen, protesten, iedere inhaalactie onder een vergrootglas leggen nog nooit gezien. Dat zouden Amerikanen ook nooit accepteren.quote:Op zondag 12 december 2021 19:37 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
Ik vond het ook een bijzonder discutabele laatste rondes en ik denk dat iedereen het hier mee eens is.
Dan kan je beter Indycar kijken, daar weet je dat dit erbij hoort.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |