Met goed fatsoen.quote:Op zondag 12 december 2021 19:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, dat kan wel. Dat is al zo vaak in zoveel sporten gebeurd.
Sainz vorig jaar?quote:Op zondag 12 december 2021 19:33 schreef klaasweetalles het volgende:
Wanneer is er ooit een uitslag terug gedraaid na dat de ceremonie al is geweest
Nooit?
Maar ook dan zou Hamilton achter Verstappen op de baan komen. Toch?quote:Op zondag 12 december 2021 19:32 schreef Adames het volgende:
[..]
daarvoor ging het al mis. die VSC pit was echt een gemiste kans.
ik denk dat iedereen het antwoord al weetquote:
slechte verliezers......ik zat al op de bank tot ronde 55 dat het het niet meer ging worden....ondanks de actie van lewis in de eerste ronde.quote:Op zondag 12 december 2021 19:32 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Op Twitter en andere F1 sites barstte het eerder al van de Britten die nooit meer F1 gingen kijken na vandaag.
Ik krijg haast medelijden met ViaPlay.
Ga slapenquote:Op zondag 12 december 2021 19:34 schreef Sfancta het volgende:
Ik heb een heel slecht voorgevoel opeens. Maagpijn, en ik heb nooit ongelijk in dit.
31 december is de uiterste datum. Daarna kan er niets meer gewijzigd worden aan de uitslag van het jaar ervoor.quote:Op zondag 12 december 2021 19:30 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Oftewel; 15 minuten voor de start van FP1 op 18 maart in Bahrein hebben we onze definitieve uitslag.
Kan me ook niet herinneren dat dit ooit aan de orde is geweest in een andere race.quote:Op zondag 12 december 2021 19:33 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Worst case wordt het de uitslag alsof de race wel onder de SC gefinisht zou zijn.
Google zegt wat anders!quote:Op zondag 12 december 2021 19:34 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik denk dat iedereen het antwoord al weet
NOOIT
Als iemand het weet, moet jij het zijn?quote:Op zondag 12 december 2021 19:34 schreef klaasweetalles het volgende:
ik denk dat iedereen het antwoord al weet
NOOIT
Er worden wel persberichten uitgebracht wanneer er een uitslag verwacht wordt.quote:Op zondag 12 december 2021 19:33 schreef heywoodu het volgende:
D
[..]
Die lullen ook gewoon wat. Alsof de stewards ze een appje sturen met "Wacht even, over tien minuten hebben we de uitslag wel!".
Dat kan niet meer. Zelfs tijdens een safetycar kun je nog uitvallen door pech of fout. Er zijn al vaker coureurs de muur ingegaan tijdens een safetycar.quote:Op zondag 12 december 2021 19:33 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Worst case wordt het de uitslag alsof de race wel onder de SC gefinisht zou zijn.
Dat zou me wat zijn.quote:Op zondag 12 december 2021 19:33 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Roep het maar niet te hard, anders krijgen we daar weer een hoop slechte memes vanquote:Op zondag 12 december 2021 19:35 schreef byah het volgende:
1945 uitspraak kan nooit in het voordeel van die Duitsers zijn
Inderdaad, er wordt te makkelijk aan voorbij gegaan dat het voor Max ook een prima optie was geweest om er beiden vanaf te vliegen. Want > Max WDC.quote:Op zondag 12 december 2021 19:31 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
Nou. Je coureur achter Verstappen op de baan zetten terwijl Verstappen maar één motivatie heeft en dat is ten koste van alles ervoor blijven. Er zijn aantrekkelijkere beslissingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |