Echt hequote:Op zondag 12 december 2021 19:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Want? Wat kunnen die paar zure Nederlanders ze nou schelen joh, dat kost ze echt niks.
Ik volg dit.quote:Op zondag 12 december 2021 19:48 schreef Federer-fan het volgende: Is het ergens op tv te volgen of alleen via hier en Twitter enzo?
Hamilton valt vandaag helemaal niets te verwijten.quote:Op zondag 12 december 2021 19:57 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Hamilton z'n vader ook, trouwens.
Maar reputatie kan ze toch niks schelen joh. Voor zover dat al een punt zou zijn, want vermoedelijk staat het gros van de wereld aan hun kant.quote:Op zondag 12 december 2021 19:58 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Ergens is ook wel. Sowieso is de glans er dan vanaf.
Denk ook niet dat Mercedes naar het cas gaat, voor het dreigen is het nu even makkelijk, maar als ze het doorzetten is dat wel slecht voor hun reputatie.
Kregen we maar een uitslag.quote:Op zondag 12 december 2021 19:58 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik krijg er onderhand wel uitslag van idd.
Zeer begrijpelijk toch?quote:Op zondag 12 december 2021 19:57 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Ja, maar wel eerst 5 minuten JANKEN in die kar met vizier gesloten.
We vinden het fijn dat je er bij bent!quote:
Ja die denkt precies hetzelfdequote:Op zondag 12 december 2021 19:56 schreef Adrie072 het volgende:
Heerlijk! https://streamable.com/d5etf8
Niet waar.quote:Op zondag 12 december 2021 19:57 schreef TjjWester het volgende:
[..]
In de communicatie met RB zegt masi dat de stewards het incident hebben beoordeeld en dat max zelf schuldig is.
quote:
Relatie met FIA ? Als ze in protest gaan.quote:Op zondag 12 december 2021 19:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Want? Wat kunnen die paar zure Nederlanders ze nou schelen joh, dat kost ze echt niks.
eens,quote:Op zondag 12 december 2021 19:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik koop nooit meer een Mercedes
Dat is niet live.quote:
Klopt, er wordt zo weinig ingehaald zonder DRS dat ze blijkbaar schrikken als iemand het daadwerkelijk doet, dat was hard maar fair.quote:Op zondag 12 december 2021 19:58 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Dan heb je niet naar de boordradio geluisterd, de stewards hebben de situatie beoordeeld en de schuld bij max gelegd.
Geen straf idd maar ze vonden het wel zijn fout.
Bottas kan weinig anders zeggen natuurlijkquote:
Daar wachten we dus allemaal op..quote:
Echt niet.quote:Op zondag 12 december 2021 19:56 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Het eerste wat hij deed toen hij uit zijn auto stapte was Verstappen feliciteren
True, aan de andere kant denk ik niet dat Hamilton hem gefeliciteerd zou hebben, en zeker niet op zo'n amicale manier, als hij had gedacht dat het geen eerlijke winst was.quote:Op zondag 12 december 2021 19:57 schreef alpeko het volgende:
[..]
Hamilton heeft na vandaag sowieso aan sympathie gewonnen bij mij. Oke hij parkeerde hem in de pits maar feliciteerde Max wel heel oprecht. Toonde zich een waardig sportman.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |