Hij reed op dezelfde hoogte, misschien dat hij er 3 cm voor zat en daarna ging hij er weer achter. Grote man die daar een 5 seconden voor gaat geven.quote:Op zondag 12 december 2021 19:09 schreef Cherni het volgende:
[..]
Waar zijn die beelden dan? Er zijn nog nergens beelden opgedoken. En ik ga er vanuit als dat het geval zou zijn geweest waren die beelden er al.
quote:Op zondag 12 december 2021 19:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat was gewoon live te zien. Het zal een centimeter of vijf zijn geweest, maar toch.
Nee.quote:Op zondag 12 december 2021 19:11 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Mogen de stewards dan weer Masi overrulen?
Ja ok, Bahrein. Same thingquote:Op zondag 12 december 2021 19:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mja... ik weet niet of je hebt opgelet, maar we gaan niet van start in Dubai.
Ken je memes.quote:Op zondag 12 december 2021 19:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Die kans is ongeveer kleiner dan 0.
Bij een fotofinish heb je met 5cm voorsprong gewoon gewonnenquote:Op zondag 12 december 2021 19:10 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat is geen inhalen, hoe hard sommige mensen dat ook wensen.
Pas op. Nog afgezien van dit protest kan men ook nog in beroep en er wordt echt wel getoetst of wat er is gebeurd redelijk is.quote:Op zondag 12 december 2021 19:05 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Volgens de regels mag Masi alles als het om de SC gaat.
Heb je de race niet gezien?quote:Op zondag 12 december 2021 19:09 schreef Cherni het volgende:
[..]
Waar zijn die beelden dan? Er zijn nog nergens beelden opgedoken. En ik ga er vanuit als dat het geval zou zijn geweest waren die beelden er al.
Bij een rode vlag was iedereen hier helemaal los gegaan omdat Lewis gratis nieuwe verse banden zou krijgen.quote:Op zondag 12 december 2021 19:09 schreef PirE het volgende:
[..]
Het is ook vreemd. Masi wilde geen finish achter de safety car en kwam gewoon ronden te kort om het "netjes" op te lossen. En dit is het gevolg.
Misschien had hij gewoon een rode vlag moeten zwaaien en iedereen nieuwe banden geven voor een sprintrace van 1 of 2 ronden. Maar ik heb geen idee of dat een optie was. Lijkt op pure paniek en dan maar dit doen zodat we toch nog kunnen racen.
Dan is Max wereldkampioen. De zogenaamde fout van Masi gaat de uitslag niet veranderen.quote:Op zondag 12 december 2021 19:11 schreef TjjWester het volgende:
'Overtreding Verstappen onder de safety car niet meer aan de orde'
Het lijkt erop dat Max Verstappen geen straf zal krijgen voor het kort inhalen van Lewis Hamilton onder de safety car, zo melden verschillende journalisten op Twitter. De focus van de teams ligt vooral op de zaak van wedstrijdleider Michael Masi en de vraag of het juist was dat maar een deel van de op een ronde gezette auto's de safety car mocht inhalen.
Dan heb je pas echt een grote rel, achterin was het ook spannend.quote:Op zondag 12 december 2021 19:12 schreef dz5b604 het volgende:
Gewoon heel die race ongeldig verklaren en probleem is opgelost.
Betrap je hem nou op een Heywoowelt?quote:Op zondag 12 december 2021 19:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mja... ik weet niet of je hebt opgelet, maar we gaan niet van start in Dubai.
Oooh die groene rondetijden aan de kant van Verstappen las ik gewoon verkeerd. Suf zeg.quote:
Dat lukt in Nederland alleen als je onder een hunebed gaat wonenquote:
Maar dat mag Masi blijkbaar wel op deze manier beslissenquote:Op zondag 12 december 2021 19:08 schreef Tomatenboer het volgende:
Nogmaals; het gaat echt niet om het inhalen achter de SC. Het hele punt is het te vroeg binnengaan van de SC.
Dat is het hele punt, en wordt nog kritiek denk ik, al denk ik niet dat ze de wereldtitel van Verstappen gaan terugdraaien.
Nattekat is een keer scherp, bel de krant.quote:Op zondag 12 december 2021 19:13 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Betrap je hem nou op een Heywoowelt?
Wat doet een 1:18 schaalmodel tegenwoordig op Marktplaats?quote:Op zondag 12 december 2021 19:13 schreef DonDruiper het volgende:
Ik heb zojuist mijn Mercedes op marktplaats gezet.
Dit.quote:Op zondag 12 december 2021 19:13 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Waarom mag deze user nog posten na zijn valse tussenstand?
ik ben niet meer zenuwachtig. Het is wachten op het moment dat Toto Wolff de laan uit gaatquote:Op zondag 12 december 2021 19:12 schreef heywoodu het volgende:
Ik had niet verwacht na zeven uur 's avonds nog ongeveer net zo zenuwachtig te zijn als om kwart voor twee vanmiddag.
Daar kun je vast een hoop Red Bull voor kopenquote:Op zondag 12 december 2021 19:13 schreef DonDruiper het volgende:
No Mikey! No, no, no Mikey! That's wrong Mikey!quote:Op zondag 12 december 2021 19:12 schreef dz5b604 het volgende:
donequote:Op zondag 12 december 2021 19:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nattekat is een keer scherp, bel de krant.
Enige mogelijkheid ja.quote:Op zondag 12 december 2021 19:12 schreef dz5b604 het volgende:
Ik geef Mercedes echt weinig kans eerlijk gezegd.quote:Op zondag 12 december 2021 19:12 schreef heywoodu het volgende:
Ik had niet verwacht na zeven uur 's avonds nog ongeveer net zo zenuwachtig te zijn als om kwart voor twee vanmiddag.
Ik kan het ook bijna niet gelovenquote:Op zondag 12 december 2021 19:13 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Betrap je hem nou op een Heywoowelt?
Je geeft er de brui aan als taxichauffeur?quote:Op zondag 12 december 2021 19:13 schreef DonDruiper het volgende:
Ik niet, valt nu toch niks meer aan te doen.... Is nu aan de FIA of ze zich belachelijk willen maken of niet... Hoe is het trouwens afgelopen met het OKT?quote:Op zondag 12 december 2021 19:12 schreef heywoodu het volgende:
Het regelement is duidelijk. De wedstrijdleider beslist over de inzet van de SC en de herstart. Het is volledig zijn call.quote:Op zondag 12 december 2021 19:12 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Pas op. Nog afgezien van dit protest kan men ook nog in beroep en er wordt echt wel getoetst of wat er is gebeurd redelijk is.
Niet voor niets neemt Mercedes een advocaat mee.
Nee, en dan kun je naar de CAS gaan, maar als ik van de CAS was dan kocht ik Whiskas... en zou ik hooguit de FIA berispen (of uitlachen) omdat ze hun sport zo suf en amateuristisch leiden. Maar daar wordt Hamilton geen wereldkampioen mee.quote:Op zondag 12 december 2021 19:13 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Dan is Max wereldkampioen. De zogenaamde fout van Masi gaat de uitslag niet veranderen.
Uniek moment.quote:Op zondag 12 december 2021 19:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Logischquote:Op zondag 12 december 2021 19:11 schreef TjjWester het volgende:
'Overtreding Verstappen onder de safety car niet meer aan de orde'
Het lijkt erop dat Max Verstappen geen straf zal krijgen voor het kort inhalen van Lewis Hamilton onder de safety car, zo melden verschillende journalisten op Twitter. De focus van de teams ligt vooral op de zaak van wedstrijdleider Michael Masi en de vraag of het juist was dat maar een deel van de op een ronde gezette auto's de safety car mocht inhalen.
Wat leveren die speelgoedautootjes op tegenwoordig?quote:Op zondag 12 december 2021 19:13 schreef DonDruiper het volgende:
#Nattekrantquote:Op zondag 12 december 2021 19:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat gas/rem gedrag is gewoon tactiek, wat Verstappen ook doet in die positie.quote:Op zondag 12 december 2021 19:09 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Verstappen stak z'n neus tweemaal naast die van HAM.
Als beelden aantonen dat hij zelfs ietsje voorlag, dan kan-ie misschien een probleem hebben. Vond het van VER ook een onnodige actie, zelfs met inbegrip van het kleuterachtige gas-rem-gas-rem-gedrag van HAM.
Het geeft sowieso aan dat de 'sport' F1 een kinderachtige bende is geworden. Helaas geldt dat voor meer topsporten. Maar ja, die GROTE belangen, hè?
quote:Op zondag 12 december 2021 19:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat is het hele punt van Mercedes ja.
Ik ben tot tranen toe geroerd dat ze zich deze keer zo druk maken over de auto's in de laatste posities, normaal zou ze dat geen ene reet interesseren.quote:Op zondag 12 december 2021 19:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat is het hele punt van Mercedes ja.
Omdat Ham remde/gas losliet bij het sandbaggen. Uitlokking enzo.quote:Op zondag 12 december 2021 19:05 schreef franklop het volgende:
[..]
Hij zat op gegeven moment paar cm voor Hamilton
40/45 euroquote:Op zondag 12 december 2021 19:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat leveren die speelgoedautootjes op tegenwoordig?
Waarmee Toto dus zijn doel heeft bereikt. Die weet zelf ook wel dat die protesten kansloos zijn, doet ie puur om RB te sarren.quote:
Geen sponsor uit Veendam meer op het ijs. Het ijs gleed direct een stuk minderquote:Op zondag 12 december 2021 19:14 schreef gbm het volgende:
[..]
Ik niet, valt nu toch niks meer aan te doen.... Is nu aan de FIA of ze zich belachelijk willen maken of niet... Hoe is het trouwens afgelopen met he OKT?
Verstappengodquote:Op zondag 12 december 2021 19:14 schreef franklop het volgende:
Overigens heeft Verstappen sowieso een record te pakken; 18e podium van het seizoen, meer dan wie dan ooit.
Voor geval het nog niet gemeld was
Dit neemt Trumpiaanse vormen aan.quote:Op zondag 12 december 2021 19:14 schreef Cherni het volgende:
F1 is inmiddels diep gezonken. Over iedere beslissing, inhaalacties, pitstops, overwinningen zijn er iedere wedstrijd vraagtekens. Dit gaat allang niet meer om racen maar een sport die langzaam stuk gaat aan regulering.
Ongeveer 40-45 euro.quote:Op zondag 12 december 2021 19:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat leveren die speelgoedautootjes op tegenwoordig?
Mee eens. 't Is eigenlijk een wonder dat de laatste ronde dan nog zo spectaculair is.quote:Op zondag 12 december 2021 19:14 schreef Cherni het volgende:
F1 is inmiddels diep gezonken. Over iedere beslissing, inhaalacties, pitstops, overwinningen zijn er iedere wedstrijd vraagtekens. Dit gaat allang niet meer om racen maar een sport die langzaam stuk gaat aan regulering.
Hoezo iedereen hier zegt dat ze Hamilton bril op hebben, dat vind ik juist niet zo, ik vind ze behoorlijk neutraal.quote:
Zijn voornamelijk de teams die daarvoor zorgen, toch? Ook niet helemaal gek met twee racers die zo nauw met elkaar in strijd zijn, dan gebeurd er ook gewoon al snel wat meer en probeert men elk voordeel te behalen dat maar kan.quote:Op zondag 12 december 2021 19:14 schreef Cherni het volgende:
Ongetwijfeld.quote:Op zondag 12 december 2021 19:16 schreef Repentless het volgende:
[..]
Dat gas/rem gedrag is gewoon tactiek, wat Verstappen ook doet in die positie.
Niemand wil jouw 190D broer.quote:Op zondag 12 december 2021 19:13 schreef DonDruiper het volgende:
Inderdaad maar was wel eerlijker geweest. Maar dan hadden er ook weer geklaagd dat max zijn achterstand is weggepoetst, etcquote:Op zondag 12 december 2021 19:13 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Bij een rode vlag was iedereen hier helemaal los gegaan omdat Lewis gratis nieuwe verse banden zou krijgen.
ik zit nog gewoon aan de Duvelquote:Op zondag 12 december 2021 19:16 schreef Nattekat het volgende:
Jezus Christus man, toch nog zenuwen
En ditmaal heb ik koffie op, dus laat maar komen ook al weet ik allang wat het besluit gaat zijn.
Dat trekt m'n hart nietquote:Op zondag 12 december 2021 19:17 schreef HiDiHo het volgende:
Zou Red Bull nu meer drankjes verkopen?
Ik heb er eentje gekocht na de race.quote:Op zondag 12 december 2021 19:17 schreef HiDiHo het volgende:
Alle races podium toch ?quote:Op zondag 12 december 2021 19:16 schreef tja77 het volgende:
[..]
Verstappengod![]()
Al vond ik dat ene seizoen van Schumacher bij Ferrari (dat minder races kende) indrukwekkender.
Precies. Dat kan alleen bij F1. Erg jammer dit.quote:Op zondag 12 december 2021 19:16 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Mee eens. 't Is eigenlijk een wonder dat de laatste ronde dan nog zo spectaculair is.
Maar het is geen wonder dat die laatste ronden dan nog eens een half jaar (of langer) geoudehoer gaan opleveren.
Opzet geslaagd dusquote:Op zondag 12 december 2021 19:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het enige wat Mercedes hiermee bereikt heeft is het feest bij RB verkloten.
Ik heb een pizza besteld vanavond, heb er een gratis blikje redd bull bij gekregen ivm het kampioenschap van Maxquote:Op zondag 12 december 2021 19:17 schreef HiDiHo het volgende:
Het andere is niet max zijn probleem.quote:Op zondag 12 december 2021 19:18 schreef heywoodu het volgende:
Het inhalen achter de SC is dus in elk geval opgelost. Nu het andere.
En ook nog hun geld kwijtquote:Op zondag 12 december 2021 19:17 schreef heywoodu het volgende:
The Stewards consider that the protest is admissible.
Having considered the various statements made by the parties. The Stewards determine that
although Car 33 did at one stage, for a very short period of time, move slightly in front of Car 44,
at a time when both cars where accelerating and braking, it moved back behind Car 44 and it was
not in front when the Safety Car period ended (i.e. at the line).
Accordingly, the Protest is dismissed and the Protest Deposit is not refunded.
Competitors are reminded that they have the right to appeal certain decisions of the Stewards, in
accordance with Article 15 of the FIA International Sporting Code and Chapter 4 of the FIA Judicial
and Disciplinary Rules, within the applicable time limits.
Zou Toto ook niet vooral klagen om zijn eigen straatje schoon te vegen? Deze hele situatie had het team zelf kunnen voorkomen door zelf ook nieuwe banden te halen. Gewoon een tactische fout bij Mercedesquote:Op zondag 12 december 2021 19:17 schreef daNpy het volgende:
[..]
Inderdaad maar was wel eerlijker geweest. Maar dan hadden er ook weer geklaagd dat max zijn achterstand is weggepoetst, etc
Het is toch nooit goed.
Dat andere is sowiesoquote:Op zondag 12 december 2021 19:18 schreef heywoodu het volgende:
Het inhalen achter de SC is dus in elk geval opgelost. Nu het andere.
Je bedoelt Toto als Trump? Lewis heeft zich (voorlopig) afzijdig gehouden....quote:Op zondag 12 december 2021 19:19 schreef Zwansen het volgende:
Beetje het gevoel van vorig jaar met de Amerikaanse verkiezingen. Mercedes zijn dan de Republikeinen en Lewis Trump.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |