Maar dat mag Masi blijkbaar wel op deze manier beslissenquote:Op zondag 12 december 2021 19:08 schreef Tomatenboer het volgende:
Nogmaals; het gaat echt niet om het inhalen achter de SC. Het hele punt is het te vroeg binnengaan van de SC.
Dat is het hele punt, en wordt nog kritiek denk ik, al denk ik niet dat ze de wereldtitel van Verstappen gaan terugdraaien.
Nattekat is een keer scherp, bel de krant.quote:Op zondag 12 december 2021 19:13 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Betrap je hem nou op een Heywoowelt?
Wat doet een 1:18 schaalmodel tegenwoordig op Marktplaats?quote:Op zondag 12 december 2021 19:13 schreef DonDruiper het volgende:
Ik heb zojuist mijn Mercedes op marktplaats gezet.
Dit.quote:Op zondag 12 december 2021 19:13 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Waarom mag deze user nog posten na zijn valse tussenstand?
ik ben niet meer zenuwachtig. Het is wachten op het moment dat Toto Wolff de laan uit gaatquote:Op zondag 12 december 2021 19:12 schreef heywoodu het volgende:
Ik had niet verwacht na zeven uur 's avonds nog ongeveer net zo zenuwachtig te zijn als om kwart voor twee vanmiddag.
Daar kun je vast een hoop Red Bull voor kopenquote:Op zondag 12 december 2021 19:13 schreef DonDruiper het volgende:
No Mikey! No, no, no Mikey! That's wrong Mikey!quote:Op zondag 12 december 2021 19:12 schreef dz5b604 het volgende:
Gewoon heel die race ongeldig verklaren en probleem is opgelost.
donequote:Op zondag 12 december 2021 19:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nattekat is een keer scherp, bel de krant.
Enige mogelijkheid ja.quote:Op zondag 12 december 2021 19:12 schreef dz5b604 het volgende:
Gewoon heel die race ongeldig verklaren en probleem is opgelost.
Ik geef Mercedes echt weinig kans eerlijk gezegd.quote:Op zondag 12 december 2021 19:12 schreef heywoodu het volgende:
Ik had niet verwacht na zeven uur 's avonds nog ongeveer net zo zenuwachtig te zijn als om kwart voor twee vanmiddag.
Ik kan het ook bijna niet gelovenquote:Op zondag 12 december 2021 19:13 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Betrap je hem nou op een Heywoowelt?
Je geeft er de brui aan als taxichauffeur?quote:Op zondag 12 december 2021 19:13 schreef DonDruiper het volgende:
Ik niet, valt nu toch niks meer aan te doen.... Is nu aan de FIA of ze zich belachelijk willen maken of niet... Hoe is het trouwens afgelopen met het OKT?quote:Op zondag 12 december 2021 19:12 schreef heywoodu het volgende:
Het regelement is duidelijk. De wedstrijdleider beslist over de inzet van de SC en de herstart. Het is volledig zijn call.quote:Op zondag 12 december 2021 19:12 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Pas op. Nog afgezien van dit protest kan men ook nog in beroep en er wordt echt wel getoetst of wat er is gebeurd redelijk is.
Niet voor niets neemt Mercedes een advocaat mee.
Nee, en dan kun je naar de CAS gaan, maar als ik van de CAS was dan kocht ik Whiskas... en zou ik hooguit de FIA berispen (of uitlachen) omdat ze hun sport zo suf en amateuristisch leiden. Maar daar wordt Hamilton geen wereldkampioen mee.quote:Op zondag 12 december 2021 19:13 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Dan is Max wereldkampioen. De zogenaamde fout van Masi gaat de uitslag niet veranderen.
Uniek moment.quote:Op zondag 12 december 2021 19:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Logischquote:Op zondag 12 december 2021 19:11 schreef TjjWester het volgende:
'Overtreding Verstappen onder de safety car niet meer aan de orde'
Het lijkt erop dat Max Verstappen geen straf zal krijgen voor het kort inhalen van Lewis Hamilton onder de safety car, zo melden verschillende journalisten op Twitter. De focus van de teams ligt vooral op de zaak van wedstrijdleider Michael Masi en de vraag of het juist was dat maar een deel van de op een ronde gezette auto's de safety car mocht inhalen.
Wat leveren die speelgoedautootjes op tegenwoordig?quote:Op zondag 12 december 2021 19:13 schreef DonDruiper het volgende:
#Nattekrantquote:Op zondag 12 december 2021 19:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat gas/rem gedrag is gewoon tactiek, wat Verstappen ook doet in die positie.quote:Op zondag 12 december 2021 19:09 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Verstappen stak z'n neus tweemaal naast die van HAM.
Als beelden aantonen dat hij zelfs ietsje voorlag, dan kan-ie misschien een probleem hebben. Vond het van VER ook een onnodige actie, zelfs met inbegrip van het kleuterachtige gas-rem-gas-rem-gedrag van HAM.
Het geeft sowieso aan dat de 'sport' F1 een kinderachtige bende is geworden. Helaas geldt dat voor meer topsporten. Maar ja, die GROTE belangen, hè?
quote:Op zondag 12 december 2021 19:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat is het hele punt van Mercedes ja.
Ik ben tot tranen toe geroerd dat ze zich deze keer zo druk maken over de auto's in de laatste posities, normaal zou ze dat geen ene reet interesseren.quote:Op zondag 12 december 2021 19:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat is het hele punt van Mercedes ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |