quote:
keihard gelachenquote:
Hij reed op dezelfde hoogte, misschien dat hij er 3 cm voor zat en daarna ging hij er weer achter. Grote man die daar een 5 seconden voor gaat geven.quote:Op zondag 12 december 2021 19:09 schreef Cherni het volgende:
[..]
Waar zijn die beelden dan? Er zijn nog nergens beelden opgedoken. En ik ga er vanuit als dat het geval zou zijn geweest waren die beelden er al.
quote:Op zondag 12 december 2021 19:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat was gewoon live te zien. Het zal een centimeter of vijf zijn geweest, maar toch.
Nee.quote:Op zondag 12 december 2021 19:11 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Mogen de stewards dan weer Masi overrulen?
Ja ok, Bahrein. Same thingquote:Op zondag 12 december 2021 19:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mja... ik weet niet of je hebt opgelet, maar we gaan niet van start in Dubai.
Ken je memes.quote:Op zondag 12 december 2021 19:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Die kans is ongeveer kleiner dan 0.
Bij een fotofinish heb je met 5cm voorsprong gewoon gewonnenquote:Op zondag 12 december 2021 19:10 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat is geen inhalen, hoe hard sommige mensen dat ook wensen.
Pas op. Nog afgezien van dit protest kan men ook nog in beroep en er wordt echt wel getoetst of wat er is gebeurd redelijk is.quote:Op zondag 12 december 2021 19:05 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Volgens de regels mag Masi alles als het om de SC gaat.
Heb je de race niet gezien?quote:Op zondag 12 december 2021 19:09 schreef Cherni het volgende:
[..]
Waar zijn die beelden dan? Er zijn nog nergens beelden opgedoken. En ik ga er vanuit als dat het geval zou zijn geweest waren die beelden er al.
Bij een rode vlag was iedereen hier helemaal los gegaan omdat Lewis gratis nieuwe verse banden zou krijgen.quote:Op zondag 12 december 2021 19:09 schreef PirE het volgende:
[..]
Het is ook vreemd. Masi wilde geen finish achter de safety car en kwam gewoon ronden te kort om het "netjes" op te lossen. En dit is het gevolg.
Misschien had hij gewoon een rode vlag moeten zwaaien en iedereen nieuwe banden geven voor een sprintrace van 1 of 2 ronden. Maar ik heb geen idee of dat een optie was. Lijkt op pure paniek en dan maar dit doen zodat we toch nog kunnen racen.
Dan is Max wereldkampioen. De zogenaamde fout van Masi gaat de uitslag niet veranderen.quote:Op zondag 12 december 2021 19:11 schreef TjjWester het volgende:
'Overtreding Verstappen onder de safety car niet meer aan de orde'
Het lijkt erop dat Max Verstappen geen straf zal krijgen voor het kort inhalen van Lewis Hamilton onder de safety car, zo melden verschillende journalisten op Twitter. De focus van de teams ligt vooral op de zaak van wedstrijdleider Michael Masi en de vraag of het juist was dat maar een deel van de op een ronde gezette auto's de safety car mocht inhalen.
Dan heb je pas echt een grote rel, achterin was het ook spannend.quote:Op zondag 12 december 2021 19:12 schreef dz5b604 het volgende:
Gewoon heel die race ongeldig verklaren en probleem is opgelost.
Betrap je hem nou op een Heywoowelt?quote:Op zondag 12 december 2021 19:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mja... ik weet niet of je hebt opgelet, maar we gaan niet van start in Dubai.
Oooh die groene rondetijden aan de kant van Verstappen las ik gewoon verkeerd. Suf zeg.quote:
Dat lukt in Nederland alleen als je onder een hunebed gaat wonenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |