Het is ook vreemd. Masi wilde geen finish achter de safety car en kwam gewoon ronden te kort om het "netjes" op te lossen. En dit is het gevolg.quote:Op zondag 12 december 2021 19:03 schreef Mansjester het volgende:
Het enige wat raar is: Vettel en die anderen mochten voorbij de SC. Alleen ging de SC vlak daarna al naar binnen,terwijl die auto's nog niet Waren aangesloten. Dus de race ging alweer verder,maar die auto's reden nog in het luchtledige.
Dat klopt toch niet? Je kunt de wedstrijd toch niet hervatten terwijl niet elke auto in positie rijdt?
Dat was gewoon live te zien. Het zal een centimeter of vijf zijn geweest, maar toch.quote:Op zondag 12 december 2021 19:09 schreef Cherni het volgende:
[..]
Waar zijn die beelden dan? Er zijn nog nergens beelden opgedoken. En ik ga er vanuit als dat het geval zou zijn geweest waren die beelden er al.
Dat is geen inhalen, hoe hard sommige mensen dat ook wensen.quote:Op zondag 12 december 2021 19:05 schreef franklop het volgende:
[..]
Hij zat op gegeven moment paar cm voor Hamilton
dat gaat nietquote:Op zondag 12 december 2021 19:09 schreef heywoodu het volgende:
Beste oplossing zou zijn om nu gewoon álles op internet waar het mogelijk over F1 kan gaan (van nieuwssites tot fora en social media) en alle mensen om je heen volstrekt te negeren tot we eind maart in Dubai van start gaan
Memphis is bestolen.quote:Op zondag 12 december 2021 19:05 schreef Zipportal het volgende:
Verstappen maakt kans op prijs Sportman van het Jaar, geen enkele voetballer bij nominaties
https://www.ad.nl/formule(...)nominaties~aa69e541/
[ afbeelding ]
Mja... ik weet niet of je hebt opgelet, maar we gaan niet van start in Dubai.quote:Op zondag 12 december 2021 19:09 schreef heywoodu het volgende:
Beste oplossing zou zijn om nu gewoon álles op internet waar het mogelijk over F1 kan gaan (van nieuwssites tot fora en social media) en alle mensen om je heen volstrekt te negeren tot we eind maart in Dubai van start gaan
Masi mag SC regels overrulen.quote:Op zondag 12 december 2021 19:08 schreef Tomatenboer het volgende:
Nogmaals; het gaat echt niet om het inhalen achter de SC. Het hele punt is het te vroeg binnengaan van de SC.
Dat is het hele punt, en wordt nog kritiek denk ik, al denk ik niet dat ze de wereldtitel van Verstappen gaan terugdraaien.
Het enige wat Mercedes hiermee bereikt heeft is het feest bij RB verkloten.quote:Op zondag 12 december 2021 19:10 schreef tja77 het volgende:
[..]
Masi mag SC regels overrulen.
En als het een fout is, dan in ieder geval niet van Verstappen. Dus hem daarom de titel ontnemen lijkt me onmogelijk.
Helemaal nietquote:Op zondag 12 december 2021 19:09 schreef jogy het volgende:
Verstappen had versere banden en liep in op Hamilton.
Voor de zekerheid wordt de gehele uitslag geschrapt... Max alsnog kampioenquote:Op zondag 12 december 2021 19:10 schreef tja77 het volgende:
[..]
En als het een fout is, dan in ieder geval niet van Verstappen. Dus hem daarom de titel ontnemen lijkt me onmogelijk.
Onzin, inhalen is passeren, Max reed ernaast.quote:Op zondag 12 december 2021 19:09 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Verstappen stak z'n neus tweemaal naast die van HAM.
Als beelden aantonen dat hij zelfs ietsje voorlag, dan kan-ie misschien een probleem hebben. Vond het van VER ook een onnodige actie, zelfs met inbegrip van het kleuterachtige gas-rem-gas-rem-gedrag van HAM.
Het geeft sowieso aan dat de 'sport' F1 een kinderachtige bende is geworden. Helaas geldt dat voor meer topsporten. Maar ja, die GROTE belangen, hč?
Mogen de stewards dan weer Masi overrulen?quote:Op zondag 12 december 2021 19:10 schreef tja77 het volgende:
[..]
Hamilton moet een enigszins constante pace houden. Hij mag niet doen alsof hij gaat, en dan weer inhouden. Als je gaat, moet je gaan en daar mag de rest op reageren. Als je dan weer gas loslaat ook niet janken. Ze rijden allebei voor de win.quote:Op zondag 12 december 2021 19:09 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Verstappen stak z'n neus tweemaal naast die van HAM.
Als beelden aantonen dat hij zelfs ietsje voorlag, dan kan-ie misschien een probleem hebben. Vond het van VER ook een onnodige actie, zelfs met inbegrip van het kleuterachtige gas-rem-gas-rem-gedrag van HAM.
Het geeft sowieso aan dat de 'sport' F1 een kinderachtige bende is geworden. Helaas geldt dat voor meer topsporten. Maar ja, die GROTE belangen, hč?
quote:
keihard gelachenquote:
Hij reed op dezelfde hoogte, misschien dat hij er 3 cm voor zat en daarna ging hij er weer achter. Grote man die daar een 5 seconden voor gaat geven.quote:Op zondag 12 december 2021 19:09 schreef Cherni het volgende:
[..]
Waar zijn die beelden dan? Er zijn nog nergens beelden opgedoken. En ik ga er vanuit als dat het geval zou zijn geweest waren die beelden er al.
quote:Op zondag 12 december 2021 19:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat was gewoon live te zien. Het zal een centimeter of vijf zijn geweest, maar toch.
Nee.quote:Op zondag 12 december 2021 19:11 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Mogen de stewards dan weer Masi overrulen?
Ja ok, Bahrein. Same thingquote:Op zondag 12 december 2021 19:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mja... ik weet niet of je hebt opgelet, maar we gaan niet van start in Dubai.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |