gaan ze niks mee doenquote:Op zondag 12 december 2021 19:05 schreef franklop het volgende:
[..]
Hij zat op gegeven moment paar cm voor Hamilton
Snap het wel.quote:Op zondag 12 december 2021 19:03 schreef Ondeugend_is_woedend het volgende:
Het twitteraccount van skysportsF1 heeft de mogelijkheid van reageren uitgezet.
Zo triest
Lewis gaat nog één seizoen rijden, daarna is het klaarquote:Op zondag 12 december 2021 19:04 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ja, dat viel echt op. Ik heb het aan het begin van het seizoen al gezegd: Als HAM zijn achtste niet pakt dit jaar dan denk ik dat hij er mee stopt.
Hij zat er toch echt vóór. Domme fout van Max. En totaal onnodigquote:Op zondag 12 december 2021 19:03 schreef raptorix het volgende:
[..]
Verstappen heeft niet ingehaald onder SC, alleen de achterblijvers zijn er voorbij gegaan.
inhalen?quote:Op zondag 12 december 2021 19:00 schreef Van_Poppel het volgende:
Hoe je het wendt of keert, de procedure van het laten inhalen van gedubbelde auto's is niet goed gegaan. In principe had de SC niet naar binnen mogen gaan.
Ik vrees dat het inhalen van Hamilton tijdens de SC Verstappen wel 's de kop kan kosten. Onder het mom van regels zijn regels is het het gemakkelijkst Verstappen daarvoor een 5 seconde penalty te geven. FIA zal geen zin hebben in langdurige rechtszaken.
Ik heb niets gelezen daaro... maar gezien de verbale vuilnis die tegenwoordig online gepost wordt, zou het wel eens een verstandige beslissing kunnen zijn.quote:Op zondag 12 december 2021 19:03 schreef Ondeugend_is_woedend het volgende:
Het twitteraccount van skysportsF1 heeft de mogelijkheid van reageren uitgezet.
Zo triest
En waarom hij niet kon finishen..quote:Op zondag 12 december 2021 19:01 schreef Rambow het volgende:
Ik lees dat Checo maar 80% branstof mee had om zo van waarde te kunnen zijn voor Max. Verklaart wel dan zn pace ineens beter was dan normaal
Historisch topic broer!quote:Op zondag 12 december 2021 19:06 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Onderweg naar het topicrecord. Erg mooi.
Met dat schandalige EK nog vers in het geheugen...quote:Op zondag 12 december 2021 19:05 schreef Zipportal het volgende:
Verstappen maakt kans op prijs Sportman van het Jaar, geen enkele voetballer bij nominaties
https://www.ad.nl/formule(...)nominaties~aa69e541/
[ afbeelding ]
Bang om uitgelachen te wordenquote:Op zondag 12 december 2021 19:06 schreef theguyver het volgende:
[..]
Snap het wel.
Is niet triest maar gewoon logisch.
je hebt nu eenmaal winnaars en verliezers.quote:Op zondag 12 december 2021 19:06 schreef theguyver het volgende:
[..]
Snap het wel.
Is niet triest maar gewoon logisch.
Jawel dat kan gewoon.quote:Op zondag 12 december 2021 19:03 schreef Mansjester het volgende:
Het enige wat raar is: Vettel en die anderen mochten voorbij de SC. Alleen ging de SC vlak daarna al naar binnen,terwijl die auto's nog niet Waren aangesloten. Dus de race ging alweer verder,maar die auto's reden nog in het luchtledige.
Dat klopt toch niet? Je kunt de wedstrijd toch niet hervatten terwijl niet elke auto in positie rijdt?
Omdat studio sport om 18.10 begint en studio sport eredivisie om 19.00u, Hans.quote:Op zondag 12 december 2021 19:01 schreef RAVW het volgende:
WTF studio sport begint gewoon weer met Ajax...... niet eens met de WK van max
De enige foto die ik gezien heb die dat duidelijk zou moeten maken gaf daar juist geen duidelijkheid over. En zelfs als het zo is dan lijkt de kans nihil dat ze voor zo'n futiele overtreding een tijdstraf geven. Zeker omdat Hamilton zelf aan het klooien was met het vertragen van iedereen die achter hem zat.quote:Op zondag 12 december 2021 19:05 schreef franklop het volgende:
[..]
het is ongebruikelijkquote:Op zondag 12 december 2021 19:03 schreef Mansjester het volgende:
Het enige wat raar is: Vettel en die anderen mochten voorbij de SC. Alleen ging de SC vlak daarna al naar binnen,terwijl die auto's nog niet Waren aangesloten. Dus de race ging alweer verder,maar die auto's reden nog in het luchtledige.
Dat klopt toch niet? Je kunt de wedstrijd toch niet hervatten terwijl niet elke auto in positie rijdt?
Ik hoop dat Mercedes die gast van Ferrari of Renault haalt voor de tactiekquote:Op zondag 12 december 2021 19:07 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik was voor Hamilton
Maar Mercedes en toto hebben gewoon keihard gefaald tijdens de laatste 2 wedstrijden en eigenlijk heel het seizoen
tactische zijn ze iedere keer door Redbull afgebluft
tactische is mercedes gewoon een heel matig teeam
vandaar dat HAm tijdens de wedtrijden al heel het jaar maar loopt te schelden en schelden door de microfoon
toto wolf moet oprotten
dan kan Ham gewoon volgend seizoen vlammen
Waar zijn die beelden dan? Er zijn nog nergens beelden opgedoken. En ik ga er vanuit als dat het geval zou zijn geweest waren die beelden er al.quote:Op zondag 12 december 2021 19:05 schreef franklop het volgende:
[..]
Met het te vroeg binnengaan van de SC hoeven ze Red Bull toch niet te horen? Of ging dat om het andere?quote:Op zondag 12 december 2021 19:08 schreef Tomatenboer het volgende:
Nogmaals; het gaat echt niet om het inhalen achter de SC. Het hele punt is het te vroeg binnengaan van de SC.
Dat is het hele punt, en wordt nog kritiek denk ik, al denk ik niet dat ze de wereldtitel van Verstappen gaan terugdraaien.
Verstappen stak z'n neus tweemaal naast die van HAM.quote:
Het is ook vreemd. Masi wilde geen finish achter de safety car en kwam gewoon ronden te kort om het "netjes" op te lossen. En dit is het gevolg.quote:Op zondag 12 december 2021 19:03 schreef Mansjester het volgende:
Dat was gewoon live te zien. Het zal een centimeter of vijf zijn geweest, maar toch.quote:Op zondag 12 december 2021 19:09 schreef Cherni het volgende:
[..]
Waar zijn die beelden dan? Er zijn nog nergens beelden opgedoken. En ik ga er vanuit als dat het geval zou zijn geweest waren die beelden er al.
Dat is geen inhalen, hoe hard sommige mensen dat ook wensen.quote:Op zondag 12 december 2021 19:05 schreef franklop het volgende:
[..]
dat gaat nietquote:Op zondag 12 december 2021 19:09 schreef heywoodu het volgende:
Beste oplossing zou zijn om nu gewoon álles op internet waar het mogelijk over F1 kan gaan (van nieuwssites tot fora en social media) en alle mensen om je heen volstrekt te negeren tot we eind maart in Dubai van start gaan
Memphis is bestolen.quote:Op zondag 12 december 2021 19:05 schreef Zipportal het volgende:
Verstappen maakt kans op prijs Sportman van het Jaar, geen enkele voetballer bij nominaties
https://www.ad.nl/formule(...)nominaties~aa69e541/
[ afbeelding ]
Mja... ik weet niet of je hebt opgelet, maar we gaan niet van start in Dubai.quote:Op zondag 12 december 2021 19:09 schreef heywoodu het volgende:
Beste oplossing zou zijn om nu gewoon álles op internet waar het mogelijk over F1 kan gaan (van nieuwssites tot fora en social media) en alle mensen om je heen volstrekt te negeren tot we eind maart in Dubai van start gaan
Masi mag SC regels overrulen.quote:Op zondag 12 december 2021 19:08 schreef Tomatenboer het volgende:
Nogmaals; het gaat echt niet om het inhalen achter de SC. Het hele punt is het te vroeg binnengaan van de SC.
Dat is het hele punt, en wordt nog kritiek denk ik, al denk ik niet dat ze de wereldtitel van Verstappen gaan terugdraaien.
Het enige wat Mercedes hiermee bereikt heeft is het feest bij RB verkloten.quote:Op zondag 12 december 2021 19:10 schreef tja77 het volgende:
[..]
Masi mag SC regels overrulen.
En als het een fout is, dan in ieder geval niet van Verstappen. Dus hem daarom de titel ontnemen lijkt me onmogelijk.
Helemaal nietquote:Op zondag 12 december 2021 19:09 schreef jogy het volgende:
Verstappen had versere banden en liep in op Hamilton.
Voor de zekerheid wordt de gehele uitslag geschrapt... Max alsnog kampioenquote:Op zondag 12 december 2021 19:10 schreef tja77 het volgende:
[..]
En als het een fout is, dan in ieder geval niet van Verstappen. Dus hem daarom de titel ontnemen lijkt me onmogelijk.
Onzin, inhalen is passeren, Max reed ernaast.quote:Op zondag 12 december 2021 19:09 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Verstappen stak z'n neus tweemaal naast die van HAM.
Als beelden aantonen dat hij zelfs ietsje voorlag, dan kan-ie misschien een probleem hebben. Vond het van VER ook een onnodige actie, zelfs met inbegrip van het kleuterachtige gas-rem-gas-rem-gedrag van HAM.
Het geeft sowieso aan dat de 'sport' F1 een kinderachtige bende is geworden. Helaas geldt dat voor meer topsporten. Maar ja, die GROTE belangen, hè?
Mogen de stewards dan weer Masi overrulen?quote:Op zondag 12 december 2021 19:10 schreef tja77 het volgende:
[..]
Hamilton moet een enigszins constante pace houden. Hij mag niet doen alsof hij gaat, en dan weer inhouden. Als je gaat, moet je gaan en daar mag de rest op reageren. Als je dan weer gas loslaat ook niet janken. Ze rijden allebei voor de win.quote:Op zondag 12 december 2021 19:09 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Verstappen stak z'n neus tweemaal naast die van HAM.
Als beelden aantonen dat hij zelfs ietsje voorlag, dan kan-ie misschien een probleem hebben. Vond het van VER ook een onnodige actie, zelfs met inbegrip van het kleuterachtige gas-rem-gas-rem-gedrag van HAM.
Het geeft sowieso aan dat de 'sport' F1 een kinderachtige bende is geworden. Helaas geldt dat voor meer topsporten. Maar ja, die GROTE belangen, hè?
quote:
keihard gelachenquote:
Hij reed op dezelfde hoogte, misschien dat hij er 3 cm voor zat en daarna ging hij er weer achter. Grote man die daar een 5 seconden voor gaat geven.quote:Op zondag 12 december 2021 19:09 schreef Cherni het volgende:
[..]
Waar zijn die beelden dan? Er zijn nog nergens beelden opgedoken. En ik ga er vanuit als dat het geval zou zijn geweest waren die beelden er al.
quote:Op zondag 12 december 2021 19:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat was gewoon live te zien. Het zal een centimeter of vijf zijn geweest, maar toch.
Nee.quote:Op zondag 12 december 2021 19:11 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Mogen de stewards dan weer Masi overrulen?
Ja ok, Bahrein. Same thingquote:Op zondag 12 december 2021 19:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mja... ik weet niet of je hebt opgelet, maar we gaan niet van start in Dubai.
Ken je memes.quote:Op zondag 12 december 2021 19:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Die kans is ongeveer kleiner dan 0.
Bij een fotofinish heb je met 5cm voorsprong gewoon gewonnenquote:Op zondag 12 december 2021 19:10 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat is geen inhalen, hoe hard sommige mensen dat ook wensen.
Pas op. Nog afgezien van dit protest kan men ook nog in beroep en er wordt echt wel getoetst of wat er is gebeurd redelijk is.quote:Op zondag 12 december 2021 19:05 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Volgens de regels mag Masi alles als het om de SC gaat.
Heb je de race niet gezien?quote:Op zondag 12 december 2021 19:09 schreef Cherni het volgende:
[..]
Bij een rode vlag was iedereen hier helemaal los gegaan omdat Lewis gratis nieuwe verse banden zou krijgen.quote:Op zondag 12 december 2021 19:09 schreef PirE het volgende:
[..]
Het is ook vreemd. Masi wilde geen finish achter de safety car en kwam gewoon ronden te kort om het "netjes" op te lossen. En dit is het gevolg.
Misschien had hij gewoon een rode vlag moeten zwaaien en iedereen nieuwe banden geven voor een sprintrace van 1 of 2 ronden. Maar ik heb geen idee of dat een optie was. Lijkt op pure paniek en dan maar dit doen zodat we toch nog kunnen racen.
Dan is Max wereldkampioen. De zogenaamde fout van Masi gaat de uitslag niet veranderen.quote:Op zondag 12 december 2021 19:11 schreef TjjWester het volgende:
'Overtreding Verstappen onder de safety car niet meer aan de orde'
Het lijkt erop dat Max Verstappen geen straf zal krijgen voor het kort inhalen van Lewis Hamilton onder de safety car, zo melden verschillende journalisten op Twitter. De focus van de teams ligt vooral op de zaak van wedstrijdleider Michael Masi en de vraag of het juist was dat maar een deel van de op een ronde gezette auto's de safety car mocht inhalen.
Dan heb je pas echt een grote rel, achterin was het ook spannend.quote:Op zondag 12 december 2021 19:12 schreef dz5b604 het volgende:
Gewoon heel die race ongeldig verklaren en probleem is opgelost.
Betrap je hem nou op een Heywoowelt?quote:Op zondag 12 december 2021 19:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mja... ik weet niet of je hebt opgelet, maar we gaan niet van start in Dubai.
Oooh die groene rondetijden aan de kant van Verstappen las ik gewoon verkeerd. Suf zeg.quote:
Dat lukt in Nederland alleen als je onder een hunebed gaat wonenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |