niksquote:Op zondag 12 december 2021 18:56 schreef klaasweetalles het volgende:
dus wat er moet er gebeuren als Mercedes gelijk heeft?
Probleem is dat die coureurs dan een rondje brandstof gratis krijgenquote:Op zondag 12 december 2021 18:57 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
klopt helemaal, maar het was in dit geval wel sneller geweest
Ik vind het ook raar dat Toto dat lijntje heeft/gebruikt. Bij RB is het ook niet Horner maar Weathley. En volgens mij hebben ze er bij Merc ook een gappie voor, maar Toto vind zichzelf zo belangrijk dat hij ook wil proberen te beïnvloeden.quote:Op zondag 12 december 2021 18:54 schreef PirE het volgende:
Toto heeft al jarenlang teveel macht in de F1. Zoals hij Masi aansprak over de radio is niet okay. Masi is geen ondergeschikte van Toto maar zo behandelde hij hem wel met zijn orders.
Tenzij het al dan niet met 1 cm voorbijsteken tijdens de SF situatie nog een gesprekspunt is.quote:Op zondag 12 december 2021 18:56 schreef OnwetendeNerd het volgende:
RBR moet zich om 21:30 lokale tijd weer melden
Hoezo moet RBR zich melden, het gaat toch om de beslissing van teamMasi en niet om een actie van Verstappen?
jup, maar ze kunnen er niets meequote:Op zondag 12 december 2021 18:58 schreef franklop het volgende:
[..]
Probleem is dat die coureurs dan een rondje brandstof gratis krijgen
Nou, dan is het klaar als een klontje. Dag Mercedes, bedankt voor het bederven van de feestvreugde.quote:
Die verontwaardigde kop van Toto toen hij te horen kreeg, it is called racing.quote:Op zondag 12 december 2021 18:57 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Dat is wel vaker zo,alsof Masi verantwoording moet afleggen aan Toto.
functie eldersquote:Op zondag 12 december 2021 18:58 schreef R-woud93 het volgende:
Ik denk dat Toto er binnenkort een punt achter zet
Hopelijk nemen ze dan ook mee dat Hamilton geen constante snelheid aanhield als 'de facto SC'quote:Op zondag 12 december 2021 18:59 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Tenzij het al dan niet met 1 cm voorbijsteken tijdens de SF situatie nog een gesprekspunt is.
Ah, we hebben een scherpe take!quote:Op zondag 12 december 2021 18:58 schreef TomWaits het volgende:
Hamilton dient wereldkampioen te worden. Het enige rechtvaardige besluit is de klacht van Mercedes gegrond te verklaren.
En misschien Hamilton ook wel.quote:Op zondag 12 december 2021 18:58 schreef R-woud93 het volgende:
Ik denk dat Toto er binnenkort een punt achter zet
Eens kijken hoe lang het gaat duren voordat we Toto met blond haar en een oranje gezicht terug gaan zien.quote:Op zondag 12 december 2021 18:58 schreef opreis het volgende:
[..]
Ik vind het ook raar dat Toto dat lijntje heeft/gebruikt. Bij RB is het ook niet Horner maar Weathley. En volgens mij hebben ze er bij Merc ook een gappie voor, maar Toto vind zichzelf zo belangrijk dat hij ook wil proberen te beïnvloeden.
Het is een beetje z'n voetbal ouder die naast het veld zich met de grensrechter gaat bemoeien.
Niet eens echt ontweek. Hij hinte er echt naarquote:Op zondag 12 december 2021 19:00 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
En misschien Hamilton ook wel.
Is het hier niemand opgevallen dat Hamilton de vraag over volgend jaar ontweek tijdens het interview?
Uiteindelijk eindigde Hamilton met de woorden "we'll see about next year..."
quote:Op zondag 12 december 2021 19:01 schreef RAVW het volgende:
WTF studio sport begint gewoon weer met Ajax...... niet eens met de WK van max
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |