Als de gebeurtenissen van de laatste weken juist iets duidelijk gemaakt hebben dan is het juist dat ze geen kansloze protesten indienen.quote:Op zondag 12 december 2021 18:53 schreef Nober het volgende:
Mercedes lodges protest with FIA over Abu Dhabi GP restart
[..]
Anders was Red Bull waarschijnlijk gaan protesteren als Lewis gewonnen had.
True gelukkig was er weinig gevaar maar anders...quote:Op zondag 12 december 2021 18:54 schreef byah het volgende:
[..]
De call voor de VSC en de SC duurde eerst Al verdacht lang
die wilde ze wel geven die SC maar Toto schreeuwde er door heen , dus we hebben het niet kunnen horenquote:Op zondag 12 december 2021 18:54 schreef byah het volgende:
[..]
Wel driver of the dayquote:
absoluut. toppers pits voorbij -> daarna pas de VSCquote:Op zondag 12 december 2021 18:54 schreef byah het volgende:
[..]
Dat staat nu niet in de regels. Dus kan officieel niet.quote:Op zondag 12 december 2021 18:54 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ze hadden ook kunnen besluiten dat de achterblijvers zich af moesten laten zakken. Is ook niet ideaal, maar had misschien wel beter geweest
Hm... misschien.quote:Op zondag 12 december 2021 18:42 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Button is echt een verademing bij Sky. Misschien wel de meest sportieve en neutrale verslaggever van Sky en Ziggo bijelkaar.
Of had een rode vlag gezet.quote:Op zondag 12 december 2021 18:52 schreef Nattekat het volgende:
Als ik Alonso mag geloven had de beslissing om de achterblijvers langs te laten al veel eerder genomen moeten worden.
Hoe zit het eigenlijk met zijn aspiraties om Todt op te volgen? Ik kan me toch voorstellen dat de FIA en de andere teambazen toch echt niet meer op hem zitten te wachten als FIA President?quote:Op zondag 12 december 2021 18:54 schreef PirE het volgende:
Toto heeft al jarenlang teveel macht in de F1. Zoals hij Masi aansprak over de radio is niet okay. Masi is geen ondergeschikte van Toto maar zo behandelde hij hem wel met zijn orders.
Het gaat om twee dingen, een beslissing van Team Masi en een actie van Verstappen.quote:Op zondag 12 december 2021 18:56 schreef OnwetendeNerd het volgende:
RBR moet zich om 21:30 lokale tijd weer melden
Hoezo moet RBR zich melden, het gaat toch om de beslissing van teamMasi en niet om een actie van Verstappen?
klopt helemaal, maar het was in dit geval wel sneller geweestquote:Op zondag 12 december 2021 18:56 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat staat nu niet in de regels. Dus kan officieel niet.
Dat is wel vaker zo,alsof Masi verantwoording moet afleggen aan Toto.quote:Op zondag 12 december 2021 18:54 schreef PirE het volgende:
Toto heeft al jarenlang teveel macht in de F1. Zoals hij Masi aansprak over de radio is niet okay. Masi is geen ondergeschikte van Toto maar zo behandelde hij hem wel met zijn orders.
Op basis van die geposte regel 15.3 hier in deze topic reeks, als die klopt, geloof ik het niet dat ie m kwijt isquote:
niksquote:Op zondag 12 december 2021 18:56 schreef klaasweetalles het volgende:
dus wat er moet er gebeuren als Mercedes gelijk heeft?
Probleem is dat die coureurs dan een rondje brandstof gratis krijgenquote:Op zondag 12 december 2021 18:57 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
klopt helemaal, maar het was in dit geval wel sneller geweest
Ik vind het ook raar dat Toto dat lijntje heeft/gebruikt. Bij RB is het ook niet Horner maar Weathley. En volgens mij hebben ze er bij Merc ook een gappie voor, maar Toto vind zichzelf zo belangrijk dat hij ook wil proberen te beïnvloeden.quote:Op zondag 12 december 2021 18:54 schreef PirE het volgende:
Tenzij het al dan niet met 1 cm voorbijsteken tijdens de SF situatie nog een gesprekspunt is.quote:Op zondag 12 december 2021 18:56 schreef OnwetendeNerd het volgende:
RBR moet zich om 21:30 lokale tijd weer melden
Hoezo moet RBR zich melden, het gaat toch om de beslissing van teamMasi en niet om een actie van Verstappen?
jup, maar ze kunnen er niets meequote:Op zondag 12 december 2021 18:58 schreef franklop het volgende:
[..]
Probleem is dat die coureurs dan een rondje brandstof gratis krijgen
Nou, dan is het klaar als een klontje. Dag Mercedes, bedankt voor het bederven van de feestvreugde.quote:
Die verontwaardigde kop van Toto toen hij te horen kreeg, it is called racing.quote:Op zondag 12 december 2021 18:57 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Dat is wel vaker zo,alsof Masi verantwoording moet afleggen aan Toto.
functie eldersquote:Op zondag 12 december 2021 18:58 schreef R-woud93 het volgende:
Ik denk dat Toto er binnenkort een punt achter zet
Hopelijk nemen ze dan ook mee dat Hamilton geen constante snelheid aanhield als 'de facto SC'quote:Op zondag 12 december 2021 18:59 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Tenzij het al dan niet met 1 cm voorbijsteken tijdens de SF situatie nog een gesprekspunt is.
Ah, we hebben een scherpe take!quote:Op zondag 12 december 2021 18:58 schreef TomWaits het volgende:
Hamilton dient wereldkampioen te worden. Het enige rechtvaardige besluit is de klacht van Mercedes gegrond te verklaren.
En misschien Hamilton ook wel.quote:Op zondag 12 december 2021 18:58 schreef R-woud93 het volgende:
Ik denk dat Toto er binnenkort een punt achter zet
Eens kijken hoe lang het gaat duren voordat we Toto met blond haar en een oranje gezicht terug gaan zien.quote:Op zondag 12 december 2021 18:58 schreef opreis het volgende:
[..]
Ik vind het ook raar dat Toto dat lijntje heeft/gebruikt. Bij RB is het ook niet Horner maar Weathley. En volgens mij hebben ze er bij Merc ook een gappie voor, maar Toto vind zichzelf zo belangrijk dat hij ook wil proberen te beïnvloeden.
Het is een beetje z'n voetbal ouder die naast het veld zich met de grensrechter gaat bemoeien.
Niet eens echt ontweek. Hij hinte er echt naarquote:Op zondag 12 december 2021 19:00 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
En misschien Hamilton ook wel.
Is het hier niemand opgevallen dat Hamilton de vraag over volgend jaar ontweek tijdens het interview?
Uiteindelijk eindigde Hamilton met de woorden "we'll see about next year..."
quote:Op zondag 12 december 2021 19:01 schreef RAVW het volgende:
WTF studio sport begint gewoon weer met Ajax...... niet eens met de WK van max
mwah, dat komt door de teleurstelling en dat snap ik wel. Zo'n bizar slot had zelfs Hitchcock niet kunnen verzinnenquote:Op zondag 12 december 2021 19:00 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
En misschien Hamilton ook wel.
Is het hier niemand opgevallen dat Hamilton de vraag over volgend jaar ontweek tijdens het interview?
Uiteindelijk eindigde Hamilton met de woorden "we'll see about next year..."
Klopt die was ook verbaasd dat er niks werd gedaan bij de inhaal poging lap 1quote:Op zondag 12 december 2021 18:56 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Hm... misschien.
Ik vind Brundle ook goed. Is altijd bereid om met open 'vizier' de boel te bekijken... en is ook bereid om, na een herhaling, een mening bij te stellen of te nuanceren. Zonder partij te trekken.
De Schumachers en Verstappens zijn nooit vijanden geweest.quote:Op zondag 12 december 2021 19:00 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ twitter ]
HAAS stijgt in mijn achting.
Raceleider mag schijnbaar anders bepalen, kwam hier op het forum al voorbij. Dus dat zal niet meer ter discussie staan.quote:Op zondag 12 december 2021 19:00 schreef Van_Poppel het volgende:
Hoe je het wendt of keert, de procedure van het laten inhalen van gedubbelde auto's is niet goed gegaan. In principe had de SC niet naar binnen mogen gaan.
Ik vrees dat het inhalen van Hamilton tijdens de SC Verstappen wel 's de kop kan testen. Onder het mom van regels zijn regels is het het gemakkelijkst Verstappen daarvoor een 5 seconde penalty te geven. FIA zal geen zin hebben in langdurige rechtszaken.
Had eerder verwacht dat ie na z'n 8e had gezegd van 'het is goed zo'... Zeker omdat ie volgend jaar geen tamme teamgenoot meer heeft...quote:Op zondag 12 december 2021 19:02 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
mwah, dat komt door de teleurstelling en dat snap ik wel. Zo'n bizar slot had zelfs Hitchcock niet kunnen verzinnen
Nou het is het hele uur er voor erover gegaan…quote:Op zondag 12 december 2021 19:01 schreef RAVW het volgende:
WTF studio sport begint gewoon weer met Ajax...... niet eens met de WK van max
Verstappen heeft niet ingehaald onder SC, alleen de achterblijvers zijn er voorbij gegaan.quote:Op zondag 12 december 2021 19:00 schreef Van_Poppel het volgende:
Hoe je het wendt of keert, de procedure van het laten inhalen van gedubbelde auto's is niet goed gegaan. In principe had de SC niet naar binnen mogen gaan.
Ik vrees dat het inhalen van Hamilton tijdens de SC Verstappen wel 's de kop kan kosten. Onder het mom van regels zijn regels is het het gemakkelijkst Verstappen daarvoor een 5 seconde penalty te geven. FIA zal geen zin hebben in langdurige rechtszaken.
Ja, dat open lijntje naar Race Controle dat ook nog eens op de worldfeed geplakt wordt... het is heerlijke drama-tv.quote:Op zondag 12 december 2021 19:02 schreef nils7 het volgende:
De FIA zal wel binnen enkele seizoenen dit aan banden gaan leggen dat teams zo direct kunnen schakelen. Dit gaat nog veel erger worden vrees ik. Of we krijgen het de laatste tijd meer in beeld dat kan natuurlijk wel
Dat is het hele punt van Mercedes ja.quote:Op zondag 12 december 2021 19:03 schreef Mansjester het volgende:
Het enige wat raar is: Vettel en die anderen mochten voorbij de SC. Alleen ging de SC vlak daarna al naar binnen,terwijl die auto's nog niet Waren aangesloten. Dus de race ging alweer verder,maar die auto's reden nog in het luchtledige.
Dat klopt toch niet? Je kunt de wedstrijd toch niet hervatten terwijl niet elke auto in positie rijdt?
Ja, dat viel echt op. Ik heb het aan het begin van het seizoen al gezegd: Als HAM zijn achtste niet pakt dit jaar dan denk ik dat hij er mee stopt.quote:Op zondag 12 december 2021 19:01 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Niet eens echt ontweek. Hij hinte er echt naar
quote:Op zondag 12 december 2021 19:03 schreef Ondeugend_is_woedend het volgende:
Het twitteracciunt van skysportsF1 heeft de mogelijkheid van reageren uitgezet.
Zo triest
Volgens de regels mag Masi alles als het om de SC gaat.quote:Op zondag 12 december 2021 19:03 schreef Mansjester het volgende:
Het enige wat raar is: Vettel en die anderen mochten voorbij de SC. Alleen ging de SC vlak daarna al naar binnen,terwijl die auto's nog niet Waren aangesloten. Dus de race ging alweer verder,maar die auto's reden nog in het luchtledige.
Dat klopt toch niet? Je kunt de wedstrijd toch niet hervatten terwijl niet elke auto in positie rijdt?
quote:Op zondag 12 december 2021 19:03 schreef Ondeugend_is_woedend het volgende:
Het twitteraccount van skysportsF1 heeft de mogelijkheid van reageren uitgezet.
Zo triest
Ik bedoel dat hij even voor Hamilton heeft gereden. Dat mag dus niet.quote:Op zondag 12 december 2021 19:03 schreef raptorix het volgende:
[..]
Verstappen heeft niet ingehaald onder SC, alleen de achterblijvers zijn er voorbij gegaan.
Dat is mijn gevoel ook een beetje.quote:Op zondag 12 december 2021 19:00 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik vrees dat het inhalen van Hamilton tijdens de SC Verstappen wel 's de kop kan kosten. Onder het mom van regels zijn regels is het het gemakkelijkst Verstappen daarvoor een 5 seconde penalty te geven. FIA zal geen zin hebben in langdurige rechtszaken.
Hij zat op gegeven moment paar cm voor Hamiltonquote:Op zondag 12 december 2021 19:03 schreef raptorix het volgende:
[..]
Verstappen heeft niet ingehaald onder SC, alleen de achterblijvers zijn er voorbij gegaan.
De kijker wilde dat........quote:Op zondag 12 december 2021 19:04 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ja, dat open lijntje naar Race Controle dat ook nog eens op de worldfeed geplakt wordt... het is heerlijke drama-tv.
Maar ergens kan ik me ook wel voorstellen dat het niet wenselijk is, met als gevolg zoals Toto vandaag die een niet genomen beslissing al probeert te beïnvloeden.
Nog los daarvan lijkt me dat dit gewoon liefhebbers zijn die het geweldig vinden dat een jonge gast de boel op zijn kop zet.quote:Op zondag 12 december 2021 19:02 schreef Toby56 het volgende:
[..]
De Schumachers en Verstappens zijn nooit vijanden geweest.
Dat lijkt me niet meer dan logisch?quote:Op zondag 12 december 2021 19:05 schreef Zipportal het volgende:
Verstappen maakt kans op prijs Sportman van het Jaar, geen enkele voetballer bij nominaties
https://www.ad.nl/formule(...)nominaties~aa69e541/
[ afbeelding ]
Dat is geen inhalen.quote:Op zondag 12 december 2021 19:05 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik bedoel dat hij even voor Hamilton heeft gereden. Dat mag dus niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |