Nog 2 strafpuntjes erbij en laat ze voor de rest de pleuris krijgenquote:Op zondag 12 december 2021 18:42 schreef Predator40 het volgende:
[..]
hooguit een reprimande hahaha
"Say Hi to them"
That's Grand Prix racing.quote:Op zondag 12 december 2021 18:43 schreef Aitvaras het volgende:
[..]
Sportief? De titels als cadeautje overhandigen is nooit sportief.
Hier zou het over moeten gaan, dit is racen en dit willen we zien. Behalve de haters.quote:
Lach maar een eind weg, er is hier één (verdiende) winnaar.quote:
quote:Op zondag 12 december 2021 18:27 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Onboard Max Verstappen, einde SC + laatste ronde, geen commentaar wel radioverkeer.
Hier zat ik op te wachten.
Alex Albon zit op 2min40, hij is de eerste die je hoort na start/finish: "OH MY GOD MAX!!!"quote:
Logisch, ze hebben geen andere keuze dan dit beroep grondig te behandelen. Lijkt me zeer terecht.quote:Op zondag 12 december 2021 18:44 schreef ShaoliN het volgende:
Wat maakt de Fia hier ook weer een poppenkast van. Sjezus.
Wil je poppenkast zien? Kijk eens op het Tweakers forum in het F1 topic. Wat een cucks en deugmensjesquote:Op zondag 12 december 2021 18:44 schreef ShaoliN het volgende:
Echt he. Eigenlijk is het hele seizoen al veel te veel gezeik achter de groene tafel.quote:Op zondag 12 december 2021 18:44 schreef ShaoliN het volgende:
Linkje?quote:Op zondag 12 december 2021 18:46 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wil je poppenkast zien? Kijk eens op het Tweakers forum in het F1 topic. Wat een cucks en deugmensjes
Eens, maar ik denk ook dat ze eerst wat tijd hebben besteed aan Toto om te proberen hem over te halen om dit protest in te trekken omdat het gewoon de hele sport in diskrediet brengt.quote:Op zondag 12 december 2021 18:44 schreef ShaoliN het volgende:
Mwa, volgens mij is maar een heel klein deel van de fans bezig met de tweets en info die hier nu voorbij komt over stewards etc. Grootste deel viert gewoon feest denk ik.quote:Op zondag 12 december 2021 18:44 schreef ShaoliN het volgende:
Tot een paar weken geleden had hij er ook 0 in 2021.quote:Op zondag 12 december 2021 18:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nog 2 strafpuntjes erbij en laat ze voor de rest de pleuris krijgen
Max heeft wel een mooie verzameling bij elkaar gespaard in zo'n seizoen. 2020 heeft hij er 0 verdiend
Er bestaat ergens een lijstje van. WK finale 2010 zal daar ook wel bij staan.quote:Op zondag 12 december 2021 18:47 schreef raptorix het volgende:
Was het topic trouwens ook snelste vol? Weet record niet, maar volgens mij iets van 2.5 minuut tijdens 9/11?
Slechte verliezers zijn het welquote:Op zondag 12 december 2021 18:47 schreef WheeledWarrior het volgende:
Mercedes appealt gewoon tegen alles: tegen de SC, tegen inhalen achter SC, tegen weaving.
engineeer zegt mode 1 and strap 1 and beebalostit of zoiets when you need it, dat latste wat zegt ie nou precies?quote:Op zondag 12 december 2021 18:45 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
[..]
Alex Albon zit op 2min40, hij is de eerste die je hoort na start/finish: "OH MY GOD MAX!!!"
Grand Prix racing maat. Hoort er gewoon allemaal bij dit.quote:
Eredivisie-ontknoping in 2008 (?) toen ook welquote:Op zondag 12 december 2021 18:48 schreef beantherio het volgende:
[..]
Er bestaat ergens een lijstje van. WK finale 2010 zal daar ook wel bij staan.
Ja, dit ga ik nooit meer vergeten,quote:Op zondag 12 december 2021 18:48 schreef Dienstverlener het volgende:
Het was me een enerverende dag.
Ik sluit echt niet uit dat we hier nog tot diep in de winter mee bezig zijn, want die Toto gaat inderdaad tot in de hoogste boom alles aanvechten.quote:Op zondag 12 december 2021 18:48 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Eens, maar ik denk ook dat ze eerst wat tijd hebben besteed aan Toto om te proberen hem over te halen om dit protest in te trekken omdat het gewoon de hele sport in diskrediet brengt.
Daarnaast denk ik dat ze de daadwerkelijke protesten ook gewoon inhoudelijk goed willen behandelen en juridisch dicht willen tikken omdat je er vergif op in kunt nemen dat Toto dit tot het allerhoogste orgaan gaat tillen om zijn gelijk te halen.
Ik geloof niet dat ze de titel nog af zullen pakken, maar ik verwacht wel een enorm document waarin alles wordt afgevinkt.
3 maanden bijnaquote:Op zondag 12 december 2021 18:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tot een paar weken geleden had hij er ook 0 in 2021.
Nee, dit is puur Mercedes.quote:Op zondag 12 december 2021 18:44 schreef ShaoliN het volgende:
Wat is het record dan #31?quote:Op zondag 12 december 2021 18:46 schreef Peterselieman het volgende:
in dit tempo breken we het record vandaag nog wel
Instructies voor een bepaalde Brake Balance setting.quote:Op zondag 12 december 2021 18:49 schreef Adrie072 het volgende:
[..]
engineeer zegt mode 1 and strap 1 and beebalostit of zoiets when you need it, dat latste wat zegt ie nou precies?
Waarvan aktequote:Op zondag 12 december 2021 18:49 schreef Aitvaras het volgende:
[..]
RBR en de fans zijn slechte winnaars.
WOEST!quote:Op zondag 12 december 2021 18:49 schreef Aitvaras het volgende:
[..]
RBR en de fans zijn slechte winnaars.
neuh, de baas van Mercedes moet gewoon ingrijpen.quote:Op zondag 12 december 2021 18:49 schreef Dienstverlener het volgende:
Toto Wolff zou je toch aarsmaden wensen
Dat ie daar dan maar meteen blijft hangen.quote:Op zondag 12 december 2021 18:49 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik sluit echt niet uit dat we hier nog tot diep in de winter mee bezig zijn, want die Toto gaat inderdaad tot in de hoogste boom alles aanvechten.
Ton Cas?quote:
Wat zouden we in NL zonder jou moetenquote:Op zondag 12 december 2021 18:50 schreef klaasweetalles het volgende:
Niemand had het eigenlijk nog verwacht
ik wel
ik bleef tot de laatste ronde kijken toen half nederland en half fok de tv al uit hAD gedaan
Gaan ze niet doen, schade voor de sport te grootquote:Op zondag 12 december 2021 18:49 schreef Dazalbest het volgende:
Als de uitslag wordt teruggedraaid en ze Hammie laten winnen hoop ik dat Max en RB ermee kappen net als de vele kijkers....
Niemand lacht.quote:
Nou nou nou. Gewoon een lekker Red Bulletje aanbieden.quote:Op zondag 12 december 2021 18:49 schreef Dienstverlener het volgende:
Toto Wolff zou je toch aarsmaden wensen
Dat krijg je als je een Harvard-geleerde bentquote:Op zondag 12 december 2021 18:50 schreef klaasweetalles het volgende:
ik wel
ik bleef tot de laatste ronde kijken toen half nederland en half fok de tv al uit hAD gedaan
Hier kan ik niet om lachenquote:
Zijn er echt nog mensen die denken dat FIA hun eigen beslissingen gaan terug draaienquote:
Mercedesquote:Op zondag 12 december 2021 18:44 schreef ShaoliN het volgende:
Ik eigenlijk ook niet.quote:
Anders was Red Bull waarschijnlijk gaan protesteren als Lewis gewonnen had.quote:Mercedes has lodged a protest with the FIA over Sunday’s controversial Formula 1 title decider in Abu Dhabi over the late safety car restart.
Lewis Hamilton lost out to Max Verstappen in the fight for the drivers’ championship after being overtaken on the final lap following a late restart by race director Michael Masi.
The safety car was called after a crash for Nicholas Latifi, and Masi initially said that lapped drivers were not allowed to overtake the safety car, leaving five cars between Hamilton and Verstappen.
But Masi then instructed these cars to overtake the safety car, leaving Verstappen and Hamilton nose-to-tail on-track for one lap of racing to decide the championship.
Verstappen had already pitted for soft tyres, while Hamilton was on used hards, meaning the Red Bull driver could launch a move up the inside at Turn 5 to take the lead, which he would hold until the end of the race to seal the championship.
The nature of the restart has now prompted Mercedes to lodge two protests with the FIA over the restart and result in Abu Dhabi. This was lodged within the required 30-minute time window after the race.
Mercedes added that it “will not make any further comment on the detail of that until the hearing has been conducted”.
One protest surrounds Article 48.8 of the sporting regulations, which says “no driver may overtake another car on the track, including the safety car, until he passes the Line (see Article 5.3) for the first time after the safety car has returned to the pits.”
Verstappen appeared to pull alongside Hamilton approaching Turn 12 on lap 57 ahead of the restart on lap 58.
The second protest is based on Article 48.12, which says that “any cars that have been lapped by the leader will be required to pass the cars on the lead lap and the safety car.”
Race control gave the order for five lapped cars - Lando Norris, Fernando Alonso, Esteban Ocon, Charles Leclerc and Sebastian Vettel - to pass the safety car ahead of the restart, but Daniel Ricciardo, Lance Stroll and Mick Schumacher were not given the same call.
Asked for his thoughts on Mercedes’ protest in the press conference after the race, Verstappen said he had “not much to say about that” and that it “sums up a little bit the season”.
https://www.autosport.com(...)-gp-restart/6878162/
Dat sowieso, die controverse was niet nodig geweest.quote:Op zondag 12 december 2021 18:52 schreef Nattekat het volgende:
Als ik Alonso mag geloven had de beslissing om de achterblijvers langs te laten al veel eerder genomen moeten worden.
Kansen spreiden hèquote:Op zondag 12 december 2021 18:47 schreef WheeledWarrior het volgende:
Mercedes appealt gewoon tegen alles: tegen de SC, tegen inhalen achter SC, tegen weaving.
quote:Op zondag 12 december 2021 18:50 schreef klaasweetalles het volgende:
ik wel
Precies. Gewoon part of the game, en het gaat geen moker opleveren.quote:Op zondag 12 december 2021 18:53 schreef Nober het volgende:
Mercedes lodges protest with FIA over Abu Dhabi GP restart
[..]
Anders was Red Bull waarschijnlijk gaan protesteren als Lewis gewonnen had.
Ze hadden ook kunnen besluiten dat de achterblijvers zich af moesten laten zakken. Is ook niet ideaal, maar had misschien wel beter geweestquote:Op zondag 12 december 2021 18:52 schreef Nattekat het volgende:
Als ik Alonso mag geloven had de beslissing om de achterblijvers langs te laten al veel eerder genomen moeten worden.
Ja, dat ze t hebben laten wachten is wel een momentje ja.quote:Op zondag 12 december 2021 18:52 schreef Nattekat het volgende:
De call voor de VSC en de SC duurde eerst Al verdacht langquote:Op zondag 12 december 2021 18:53 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dat sowieso, die controverse was niet nodig geweest.
Toto wil alle rollen binnen de Formule 1 tegelijk vervullen. Dat kan en mag nietquote:Op zondag 12 december 2021 18:54 schreef PirE het volgende:
Toto heeft al jarenlang teveel macht in de F1. Zoals hij Masi aansprak over de radio is niet okay. Masi is geen ondergeschikte van Toto maar zo behandelde hij hem wel met zijn orders.
quote:Op zondag 12 december 2021 18:50 schreef klaasweetalles het volgende:
ik wel
2007quote:Op zondag 12 december 2021 18:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Eredivisie-ontknoping in 2008 (?) toen ook wel
Als de gebeurtenissen van de laatste weken juist iets duidelijk gemaakt hebben dan is het juist dat ze geen kansloze protesten indienen.quote:Op zondag 12 december 2021 18:53 schreef Nober het volgende:
Mercedes lodges protest with FIA over Abu Dhabi GP restart
[..]
Anders was Red Bull waarschijnlijk gaan protesteren als Lewis gewonnen had.
True gelukkig was er weinig gevaar maar anders...quote:Op zondag 12 december 2021 18:54 schreef byah het volgende:
[..]
De call voor de VSC en de SC duurde eerst Al verdacht lang
die wilde ze wel geven die SC maar Toto schreeuwde er door heen , dus we hebben het niet kunnen horenquote:Op zondag 12 december 2021 18:54 schreef byah het volgende:
[..]
Wel driver of the dayquote:
absoluut. toppers pits voorbij -> daarna pas de VSCquote:Op zondag 12 december 2021 18:54 schreef byah het volgende:
[..]
Dat staat nu niet in de regels. Dus kan officieel niet.quote:Op zondag 12 december 2021 18:54 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ze hadden ook kunnen besluiten dat de achterblijvers zich af moesten laten zakken. Is ook niet ideaal, maar had misschien wel beter geweest
Hm... misschien.quote:Op zondag 12 december 2021 18:42 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Button is echt een verademing bij Sky. Misschien wel de meest sportieve en neutrale verslaggever van Sky en Ziggo bijelkaar.
Of had een rode vlag gezet.quote:Op zondag 12 december 2021 18:52 schreef Nattekat het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met zijn aspiraties om Todt op te volgen? Ik kan me toch voorstellen dat de FIA en de andere teambazen toch echt niet meer op hem zitten te wachten als FIA President?quote:Op zondag 12 december 2021 18:54 schreef PirE het volgende:
Toto heeft al jarenlang teveel macht in de F1. Zoals hij Masi aansprak over de radio is niet okay. Masi is geen ondergeschikte van Toto maar zo behandelde hij hem wel met zijn orders.
Het gaat om twee dingen, een beslissing van Team Masi en een actie van Verstappen.quote:Op zondag 12 december 2021 18:56 schreef OnwetendeNerd het volgende:
RBR moet zich om 21:30 lokale tijd weer melden
Hoezo moet RBR zich melden, het gaat toch om de beslissing van teamMasi en niet om een actie van Verstappen?
klopt helemaal, maar het was in dit geval wel sneller geweestquote:Op zondag 12 december 2021 18:56 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat staat nu niet in de regels. Dus kan officieel niet.
Dat is wel vaker zo,alsof Masi verantwoording moet afleggen aan Toto.quote:Op zondag 12 december 2021 18:54 schreef PirE het volgende:
Op basis van die geposte regel 15.3 hier in deze topic reeks, als die klopt, geloof ik het niet dat ie m kwijt isquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |