Nog 2 strafpuntjes erbij en laat ze voor de rest de pleuris krijgenquote:Op zondag 12 december 2021 18:42 schreef Predator40 het volgende:
[..]
hooguit een reprimande hahaha
"Say Hi to them"
That's Grand Prix racing.quote:Op zondag 12 december 2021 18:43 schreef Aitvaras het volgende:
[..]
Sportief? De titels als cadeautje overhandigen is nooit sportief.
Hier zou het over moeten gaan, dit is racen en dit willen we zien. Behalve de haters.quote:
Lach maar een eind weg, er is hier één (verdiende) winnaar.quote:
quote:Op zondag 12 december 2021 18:27 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Onboard Max Verstappen, einde SC + laatste ronde, geen commentaar wel radioverkeer.
Hier zat ik op te wachten.
Alex Albon zit op 2min40, hij is de eerste die je hoort na start/finish: "OH MY GOD MAX!!!"quote:
Logisch, ze hebben geen andere keuze dan dit beroep grondig te behandelen. Lijkt me zeer terecht.quote:Op zondag 12 december 2021 18:44 schreef ShaoliN het volgende:
Wat maakt de Fia hier ook weer een poppenkast van. Sjezus.
Wil je poppenkast zien? Kijk eens op het Tweakers forum in het F1 topic. Wat een cucks en deugmensjesquote:Op zondag 12 december 2021 18:44 schreef ShaoliN het volgende:
Echt he. Eigenlijk is het hele seizoen al veel te veel gezeik achter de groene tafel.quote:Op zondag 12 december 2021 18:44 schreef ShaoliN het volgende:
Linkje?quote:Op zondag 12 december 2021 18:46 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wil je poppenkast zien? Kijk eens op het Tweakers forum in het F1 topic. Wat een cucks en deugmensjes
Eens, maar ik denk ook dat ze eerst wat tijd hebben besteed aan Toto om te proberen hem over te halen om dit protest in te trekken omdat het gewoon de hele sport in diskrediet brengt.quote:Op zondag 12 december 2021 18:44 schreef ShaoliN het volgende:
Mwa, volgens mij is maar een heel klein deel van de fans bezig met de tweets en info die hier nu voorbij komt over stewards etc. Grootste deel viert gewoon feest denk ik.quote:Op zondag 12 december 2021 18:44 schreef ShaoliN het volgende:
Tot een paar weken geleden had hij er ook 0 in 2021.quote:Op zondag 12 december 2021 18:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nog 2 strafpuntjes erbij en laat ze voor de rest de pleuris krijgen
Max heeft wel een mooie verzameling bij elkaar gespaard in zo'n seizoen. 2020 heeft hij er 0 verdiend
Er bestaat ergens een lijstje van. WK finale 2010 zal daar ook wel bij staan.quote:Op zondag 12 december 2021 18:47 schreef raptorix het volgende:
Was het topic trouwens ook snelste vol? Weet record niet, maar volgens mij iets van 2.5 minuut tijdens 9/11?
Slechte verliezers zijn het welquote:Op zondag 12 december 2021 18:47 schreef WheeledWarrior het volgende:
Mercedes appealt gewoon tegen alles: tegen de SC, tegen inhalen achter SC, tegen weaving.
engineeer zegt mode 1 and strap 1 and beebalostit of zoiets when you need it, dat latste wat zegt ie nou precies?quote:Op zondag 12 december 2021 18:45 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
[..]
Alex Albon zit op 2min40, hij is de eerste die je hoort na start/finish: "OH MY GOD MAX!!!"
Grand Prix racing maat. Hoort er gewoon allemaal bij dit.quote:
Eredivisie-ontknoping in 2008 (?) toen ook welquote:Op zondag 12 december 2021 18:48 schreef beantherio het volgende:
[..]
Er bestaat ergens een lijstje van. WK finale 2010 zal daar ook wel bij staan.
Ja, dit ga ik nooit meer vergeten,quote:Op zondag 12 december 2021 18:48 schreef Dienstverlener het volgende:
Het was me een enerverende dag.
Ik sluit echt niet uit dat we hier nog tot diep in de winter mee bezig zijn, want die Toto gaat inderdaad tot in de hoogste boom alles aanvechten.quote:Op zondag 12 december 2021 18:48 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Eens, maar ik denk ook dat ze eerst wat tijd hebben besteed aan Toto om te proberen hem over te halen om dit protest in te trekken omdat het gewoon de hele sport in diskrediet brengt.
Daarnaast denk ik dat ze de daadwerkelijke protesten ook gewoon inhoudelijk goed willen behandelen en juridisch dicht willen tikken omdat je er vergif op in kunt nemen dat Toto dit tot het allerhoogste orgaan gaat tillen om zijn gelijk te halen.
Ik geloof niet dat ze de titel nog af zullen pakken, maar ik verwacht wel een enorm document waarin alles wordt afgevinkt.
3 maanden bijnaquote:Op zondag 12 december 2021 18:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tot een paar weken geleden had hij er ook 0 in 2021.
Nee, dit is puur Mercedes.quote:Op zondag 12 december 2021 18:44 schreef ShaoliN het volgende:
Wat is het record dan #31?quote:Op zondag 12 december 2021 18:46 schreef Peterselieman het volgende:
in dit tempo breken we het record vandaag nog wel
Instructies voor een bepaalde Brake Balance setting.quote:Op zondag 12 december 2021 18:49 schreef Adrie072 het volgende:
[..]
engineeer zegt mode 1 and strap 1 and beebalostit of zoiets when you need it, dat latste wat zegt ie nou precies?
Waarvan aktequote:Op zondag 12 december 2021 18:49 schreef Aitvaras het volgende:
[..]
RBR en de fans zijn slechte winnaars.
WOEST!quote:Op zondag 12 december 2021 18:49 schreef Aitvaras het volgende:
[..]
RBR en de fans zijn slechte winnaars.
neuh, de baas van Mercedes moet gewoon ingrijpen.quote:Op zondag 12 december 2021 18:49 schreef Dienstverlener het volgende:
Toto Wolff zou je toch aarsmaden wensen
Dat ie daar dan maar meteen blijft hangen.quote:Op zondag 12 december 2021 18:49 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik sluit echt niet uit dat we hier nog tot diep in de winter mee bezig zijn, want die Toto gaat inderdaad tot in de hoogste boom alles aanvechten.
Ton Cas?quote:
Wat zouden we in NL zonder jou moetenquote:Op zondag 12 december 2021 18:50 schreef klaasweetalles het volgende:
Niemand had het eigenlijk nog verwacht
ik wel
ik bleef tot de laatste ronde kijken toen half nederland en half fok de tv al uit hAD gedaan
Gaan ze niet doen, schade voor de sport te grootquote:Op zondag 12 december 2021 18:49 schreef Dazalbest het volgende:
Als de uitslag wordt teruggedraaid en ze Hammie laten winnen hoop ik dat Max en RB ermee kappen net als de vele kijkers....
Niemand lacht.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |