Als de gebeurtenissen van de laatste weken juist iets duidelijk gemaakt hebben dan is het juist dat ze geen kansloze protesten indienen.quote:Op zondag 12 december 2021 18:53 schreef Nober het volgende:
Mercedes lodges protest with FIA over Abu Dhabi GP restart
[..]
Anders was Red Bull waarschijnlijk gaan protesteren als Lewis gewonnen had.
True gelukkig was er weinig gevaar maar anders...quote:Op zondag 12 december 2021 18:54 schreef byah het volgende:
[..]
De call voor de VSC en de SC duurde eerst Al verdacht lang
die wilde ze wel geven die SC maar Toto schreeuwde er door heen , dus we hebben het niet kunnen horenquote:Op zondag 12 december 2021 18:54 schreef byah het volgende:
[..]
Wel driver of the dayquote:
absoluut. toppers pits voorbij -> daarna pas de VSCquote:Op zondag 12 december 2021 18:54 schreef byah het volgende:
[..]
Dat staat nu niet in de regels. Dus kan officieel niet.quote:Op zondag 12 december 2021 18:54 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ze hadden ook kunnen besluiten dat de achterblijvers zich af moesten laten zakken. Is ook niet ideaal, maar had misschien wel beter geweest
Hm... misschien.quote:Op zondag 12 december 2021 18:42 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Button is echt een verademing bij Sky. Misschien wel de meest sportieve en neutrale verslaggever van Sky en Ziggo bijelkaar.
Of had een rode vlag gezet.quote:Op zondag 12 december 2021 18:52 schreef Nattekat het volgende:
Als ik Alonso mag geloven had de beslissing om de achterblijvers langs te laten al veel eerder genomen moeten worden.
Hoe zit het eigenlijk met zijn aspiraties om Todt op te volgen? Ik kan me toch voorstellen dat de FIA en de andere teambazen toch echt niet meer op hem zitten te wachten als FIA President?quote:Op zondag 12 december 2021 18:54 schreef PirE het volgende:
Toto heeft al jarenlang teveel macht in de F1. Zoals hij Masi aansprak over de radio is niet okay. Masi is geen ondergeschikte van Toto maar zo behandelde hij hem wel met zijn orders.
Het gaat om twee dingen, een beslissing van Team Masi en een actie van Verstappen.quote:Op zondag 12 december 2021 18:56 schreef OnwetendeNerd het volgende:
RBR moet zich om 21:30 lokale tijd weer melden
Hoezo moet RBR zich melden, het gaat toch om de beslissing van teamMasi en niet om een actie van Verstappen?
klopt helemaal, maar het was in dit geval wel sneller geweestquote:Op zondag 12 december 2021 18:56 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat staat nu niet in de regels. Dus kan officieel niet.
Dat is wel vaker zo,alsof Masi verantwoording moet afleggen aan Toto.quote:Op zondag 12 december 2021 18:54 schreef PirE het volgende:
Toto heeft al jarenlang teveel macht in de F1. Zoals hij Masi aansprak over de radio is niet okay. Masi is geen ondergeschikte van Toto maar zo behandelde hij hem wel met zijn orders.
Op basis van die geposte regel 15.3 hier in deze topic reeks, als die klopt, geloof ik het niet dat ie m kwijt isquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |